X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rock Band-tråden


Svar
jaesjaesSkrevet 03/04-07 11:26 
Underligt at ingen har nævnt dette spil endnu. Jeg mener, et virtuelt rockband lige midt i stuen for dælen! ;)

Og fra skaberne af Guitar Hero I og II bliver det formentlig godt.

I kan lige få den uredigerede annonceringstekst:

HARMONIX, MTV: MUSIC TELEVISION AND EA ANNOUNCE ROCK BAND - THE ULTIMATE INTERACTIVE MUSIC VIDEOGAME EXPERIENCE

Creators... Se hele indlægget
225 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 03/04-07 11:26 
Underligt at ingen har nævnt dette spil endnu. Jeg mener, et virtuelt rockband lige midt i stuen for dælen! ;)

Og fra skaberne af Guitar Hero I og II bliver det formentlig godt.

I kan lige få den uredigerede annonceringstekst:

HARMONIX, MTV: MUSIC TELEVISION AND EA ANNOUNCE ROCK BAND - THE ULTIMATE INTERACTIVE MUSIC VIDEOGAME EXPERIENCE

Creators of Guitar HeroTM Franchise Partners with Major Record Labels and Music Publishers for Unprecedented Access to Artist Catalogs and Original Masters for New Game

CAMBRIDGE, MA – April 2, 2007 – Harmonix, developer of the blockbuster Guitar Hero™ franchise, MTV: Music Television, a division of MTV Networks, a unit of Viacom (NYSE: VIA, VIA.B), and Electronic Arts (NASDAQ: ERTS) today announced Rock Band, an all-new platform for music fans and gamers to interact with music like never before. Rock Band will allow gamers to perform music from the world’s biggest rock artists with their friends as a virtual band using drum, bass/lead guitar and microphone peripherals, in addition to offering deep online connectivity. Built on unprecedented deals with the world’s biggest record labels and music publishers, the music featured in Rock Band will span all genres of rock and include many of the master recordings from the biggest songs and artists of all time. Rock Band is slated for `release` on PLAYSTATION®3 computer entertainment system and Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft® in holiday 2007.

The leading music publishers - EMI Music Publishing and Warner/Chappell Music - are allowing unrivaled access to their catalogs of incredible songs for use in Rock Band. The record labels - EMI Music, Hollywood Records, Sony BMG Music Entertainment, Universal Music Group's Universal Music Enterprises and Warner Music Group's Rhino Entertainment - have agreed to supply master recordings by their artists for use in the game.

“Harmonix was founded to create new ways for everyone to experience the pleasure and satisfaction that comes from playing music. Our work on Guitar Hero was an instrumental step toward that goal,” stated Alex Rigopulos, co-founder and CEO of Harmonix. “But Rock Band is Harmonix’s most ambitious project to date, and it will take music gameplay to an entirely new level. MTV has given us the freedom and the resources to really swing for the fences and make the game we’ve always wanted to make.”

“Our vision for Rock Band is to completely change the way people interact with and enjoy the music they love,” said Jeff Yapp, EVP, MTV Program Enterprises. “By joining forces with EA and the music industry’s largest record labels and publishers, we are striving to create a groundbreaking new platform that allows people to connect with their favorite music and artists in ways they never have before.”

“Rock Band is a revolutionary new way for gamers and music fans to experience music,” said David DeMartini, vice president and general manager of EA Partners. “The team at EA Partners is thrilled to help MTV and Harmonix launch this incredible game on the global stage and get it into the hands of gamers worldwide.”

As previously announced, Electronic Arts will serve as the exclusive distribution and marketing partner for Rock Band, managing distribution for the game in US, Europe and Australia.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/04-07 11:51, rettet 03/04-07 11:52 
Jøses! Hvis det spil bliver et hit, kommer jeg ikke til P:R-træf de næste par år... synes Guitar Hero er slemt nok :/
AV Intelligent Terminal
WehnerWehnerSkrevet 03/04-07 11:55, rettet 03/04-07 11:55 
Der har da været lignende produkter på markedet i årevis.

:)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 03/04-07 12:07 
Så kan man da ligeså godt tage ned i øveren med guttern...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HeroldHeroldSkrevet 03/04-07 12:22 
Eller man kan have det sjovt med vennerne foran tv'et, istedet for at skulle bruge tid på at lære at spille de rigtige instrumenter. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 03/04-07 13:02 
Præcist! :-)

At spille musik spil er sjovt; At spille rigtige instrumenter er arbejde.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 03/04-07 13:05 
At spille Guitar Hero er arbejde. At spille rigtige instrumenter er sjovt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/04-07 13:05 
Hold da op I er slikkative :P

Som Herold så småt er inde på, så bliver det med lidt held det ultimative rytmespil/partyspil. Specielt da man kan spille så mange på samme tid. Det er vel ikke set før. I det mindste ikke som band-multi-controller-koncept.

Wehner>
Der har da været lignende produkter på markedet i årevis.

Også vildt hyggeligt at sidde med vennerne lørdag aften og nørkle med Cubase. Så kan de tre andre kigge mens du styrer musen :P

Desuden er Rock Band næppe at sidestille med et program til at optage og redigere med...
WehnerWehnerSkrevet 03/04-07 13:07 
Jeg var ellers dybt seriøs :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/04-07 13:10 
I know, men skal man være useriøs, skal der vel alligevel være en slags pointe/logik. Ellers taler du jo bare sort ;)
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 16:18, rettet 17/10-07 16:21 
Det er ikke så tit, man ser EA lave fejl af den slags, jeg mener, de begår med Rock Band. Spillet vil kun kunne købes i bundles med alle instrumenter i år, hvilket selvfølgelig giver en ret høj startpris.

Og når jeg skriver "alle instrumenter", så er der faktisk ikke helt rigtigt. Rock Bands egen guitar mangler nemlig og vil ikke kunne købes i år. I stedet henvises man til at købe en Guitar Hero guitar! Ved ikke hvor smart det er at henvise forbrugeren til ens konkurrents produkt, men dem om det.

http://www.joystiq.com/2007/10/15/rock-band-in-bundle-only-until-2008/

Ikke at det hele betyder meget for os i EU, da spillet først kommer næste år her.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 17/10-07 16:23, rettet 17/10-07 16:29 
Det virker umiddelbart mere som en last minute beslutning - hvis de kan få produktet med i julesalget, så er der meget at tjene. Spillet virker jo uden guitaren, og den primære målgruppe har sikkert allerede Guitar Hero i forvejen.

Det er helt sikkert ikke den bedste løsning, men jeg tror bestemt at det er gennemtænkt.

Edit: vrøvl
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/10-07 16:24, rettet 17/10-07 16:27 
@Bede: Nu ved jeg ikke om jeg har misforstået hvad du skriver... men RB bundlen indeholder guitar.. eller?

Joystiq har vel bare fået noget galt i halsen i den artikel.

EDIT: Amazon lister guitar som en del af bundlen.
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 16:28, rettet 17/10-07 16:32 
Beano>
men RB bundlen indeholder guitar.. eller?

Nej. Du skal købe en Guitar Hero guitar for at spille det:

Now, Harmonix has confirmed that the music game will come in only bundles until 2008, with no individual guitars this year. We'll wait for the implication to sink in. Yep, that means that if you want the full guitar/vocal/drum/bass experience in 2007, you're going to have to buy a Guitar Hero controller.

Med mindre artiklen er forkert, selvfølgelig. Bare underligt at de så skriver, at det er bekræftet af Harmonix.

Herold>
Det er helt sikkert ikke den bedste løsning, men jeg tror bestemt at det er gennemtænkt.

Det tror jeg ikke. Tror det er en nødsløsning.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 17/10-07 16:30 
Ja, dét er det bestemt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/10-07 16:30, rettet 17/10-07 16:37 
Joystiq har selvfølgeligt misforstået det (ikke første gang).

Som sagt er den listet på Amazon som en del af bundlen til både PS3 og Xbox 360:

"Rock Band Special Edition for Xbox 360 includes: guitar, mic, drum kit peripherals plus software."

EDIT: Men selvfølgeligt surt man er tvunget til at købe hele bundlen og ikke bare spillet + guitar.

EDIT 2: Faktisk har Joystiq ret men tror vi læser det forkert. Bundlen *har* guitar, men ønsker man en ekstra guitar så man også kan spille bass samtidig med guitar, så skal man købe en GH controller da RB guitar ikke kan fås seperat i 2007 ;)

Link
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 16:39, rettet 17/10-07 16:43 
Beano>
Joystiq har selvfølgeligt misforstået det (ikke første gang).

Fair nok ;)

EDIT: Men selvfølgeligt surt man er tvunget til at købe hele bundlen og ikke bare spillet + guitar.

Ja, det er stadig en stor bommert. Det er mange penge og skulle ligge på bordet.

EDIT 2: Faktisk har Joystiq ret men tror vi læser det forkert.

Så det lige i det, du postede det :)

EDIT: Men det betyder jo det samme i sidste ende: At man er henvist til konkurrentens produkt, hvis man vil spille med alle instrumenter(både bas og guitar).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 17/10-07 16:43, rettet 17/10-07 16:45 
Bede-x>
Men det betyder jo det samme: At man er henvist til konkurrentens produkt, hvis man vil spille med alle instrumenter(både bas og guitar).

Enig - men dog langt fra så kritisk som hvis man slet ikke fik en guitar med i bundlen ;)

Ofte vil man nok også spille sammen med andre RB ejere som så bare tager deres guitar med.
Bede-xBede-xSkrevet 17/10-07 16:53, rettet 17/10-07 16:53 
Beano>
Enig - men dog langt fra så kritisk som hvis man slet ikke fik en guitar med i bundlen ;)

Jeg læste det i starten som om, der manglede et instrument: guitaren. Det gør der også. Det er bare bassen i stedet for :)

Ofte vil man nok også spille sammen med andre RB ejere som så bare tager deres guitar med.

Joh, men det ændrer ikke på startprisen. Før den her annoncering havde jeg faktisk troet, at de havde en chance for at sælge bedre end Guitar Hero III her til jul. Med den her startpris er jeg meget i tvivl.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/10-07 17:08, rettet 17/10-07 17:08 
$1000000-spørgsmålet: Kan man uden problemer bruge en Rock Band-guitar med Guitar Hero 3, og en GH3-guitar med Rock Band?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 17/10-07 17:47 
ALLE guitars skulle virke med RB, men man mister jo så de små feature RB guitaren har ekstra.(Men de er ikke nødvendig til at spille anyway).
Hvilket er det svar harmonix giver hver gang folk spørger om GH3 guitaren.

Intet blevet sagt om RB guitar vil virke på GH
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BonziniBonziniSkrevet 31/10-07 16:04 
IGN har lavet en test af hvilke guitarer der virker hvor..

Guitar Compatibility Test
SumezSumezSkrevet 01/11-07 08:31 
Skidt.. dvs. man skal have to GH3 controllers og en Rock Band guitar hvis man vil spille begge dele ordenligt :S

Hvad med en Singstar mikrofon, virker de med Rock Band? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 09/11-07 11:14 
For ikke at forplumre "Nyt på Xbox Live" tråden, så er her lidt nyt on Rock Band DLC.

Der kommer både sang pakker og mulighed for at købe enkelte sange :)

Link
dpldplSkrevet 25/05-08 19:17 
Så kan der sparks liv i det her topic igen.

Fik mit spil her i fredags(2 dage fra amazon nice).

Fået spillet det en del nu og prøvet alt fra online, world tour til at syng på easy(mangler kun trommer, som jeg nok køber næste månede :S)

Først guitar/bass delen: Lige gennemført det på hard. Ja det er en smule letter end GH serien, selvom for mig er HO/PO langt svære i RB(tro det er GHs skyld). Men iforhold til GH3 så er rock band langt mere sjov selvom det er letter, hvilket er grund til jeg spiller denne type spil.
(Altid sagt nervesoft er skod. Rock band viser mig bare nervesoft har ødelagt endnu et spil!)
Bass er mere eller mindre det samme, bare den har en 6x multiplier og man får bass groove ><

Synge: Uh jeg er ikke særlig god til denne del, dette kan være fordi wired 360 headset er ikke særlig god til det(køber mic næste løn dag). Selvom om jeg skod(klart 10 easy sange) så har jeg det stadig sjovt med at prøve på ramme pitch. I am creep fra radiohead er sgu bedste ind til videre, nok fordi den nogenlunde let og min stem lyder ikke helt dum der :P

trommer kan jeg ikke sige noget om.

Sange udvalg: Spillet starter med nok gode sange efter min menig. Helt tilfreds der, en meget god blanding. Lidt dårlig de 6 sange EU for gratis tæller som DLC, men nå ja, bedre end ingenting.
DLC er jo særdeles god, selv købt en del allerede. Som judas priest album, lynyrd skynard sange, motley crue nye sang, iron maiden også lidt mere. Så sange mæsing er spillet langt bedre end GH serien. Og så prisen på dem, imellem 80 til 160 for bass, trommer, guitar og vocal er sgu fair pris.

Singleplay: Ikke noget nyt her. Udover du nu i singleplay for penge der kan bruges på din characters udseende(Personen kan også bruges i alt andet. så no worries)

Multi: Første er som vi kender det(udover nu kan være 4 mands). Men så er der World tour, hvilket er en dejlig måde at give multiplay en smule liv. Selvom hvad man gør i world tour er samme som alt andet, så at man får fans, har setlist(random, selv vælge sange eller lavet af harmonix) hvor der skal spilles flere sange. Med alt det skal der optjenes fans til at få tilbud om et bedre sted at spille. Flest archievement er i denne del!

Nå ja en lille ting. "stjerne" grading system er også blevet lavet om(til det bedre). Nu kan man se undervejs hvad du har. Samme tid er gold start blevet svær, da den nu kræver perfekt + god brug af overdrive(starpower)

Kort hvad jeg synes om rock band. Personlig går jeg nok aldrig tilbage til GH serie og følger harmonix istedet for. De ved sgu hvad de laver.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 25/05-08 20:35 
hvor meget "hård rock" eller "metal" er der med i rock band, syntes det, er det eneste sjov og spille hvor det går en tand mer hurtig. :).. dog tror jeg ham som ska synge vil syntes det er træls :)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
BeanoBeanoSkrevet 25/05-08 20:46 
@dpl: Tak for impressions :)

Hvordan fungerer det lige med solo career - er der career muligheder for alle instrumenter eller kun for guitar?
dpldplSkrevet 25/05-08 20:46, rettet 25/05-08 20:53 
Hvad ikke lige hvad Hård rock er så kan ikke svar på den :p

Men der er noget metal(selv mest vild med metal). Nævner dem jeg kan huske(+DLC)
4 metallica(1 på disc og 3 DLC)
2 iron maiden(1 på disc og 1 DLC(cover))
4 black sabbath((1 på disc og 3DLC(covers))
9 judas priest (screaming for vengaence album)
2 Faith No More(1 på disc og 1 DL) (mix af genre)
1 motley crue(DLC)

Og en smule mere. Så Metal er mest DLC, men der er da en smule.
Se list for finde ud af om der noget du kan lide(da ikke sikker hvad hård rock er)

EDIT:
Beano>
@dpl: Tak for impressions :)

Hvordan fungerer det lige med solo career - er der career muligheder for alle instrumenter eller kun for guitar?

Der er en til guitar, trommer og vocals. Bass eneste der mangler, men den er jo ikke en forskel fra spil måde mellem bass og guitar anyway.(udover andre charts, som altid kan spilles i quick play).
Så 3 solo careers og quickplay er hvad der er.

EDIT 2: Glemte helt at nævne noget om solo og ending. Solo er ikke noget nyt udover chart board bliver blå og starter med tælle % for vise dig hvor godt du gjorde soloen(giver vidste mere til star rating end none solo steder)
Ending er i nogen sange et sted hvor du bare skal strumme helt vildt og skifte kanpper så hurtig som muligt for for en stor bonus score. MEN kræver man ram de sidste par note rigtig ellers mister man den bonus

Rock band sange info
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 25/05-08 21:03 
At The Gates!..syg nok. :) !!
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/05-08 22:36 
Har du mulighed for at teste med GH-controllere? Fra GH2 og/eller GH3?
dpldplSkrevet 25/05-08 23:41, rettet 25/05-08 23:41 
Gør de selvfølig. Kun PS3 der er problemmer med(lidt lige meget da den version ikke er ude her ><).

Men kan da sige jeg selv spiller med GH3 controller. Og en englænder jeg snakker med, spiller med GH2 controller. (Ok har selv Gh2 controller og den virkede da jeg spillede world tour med en)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 26/05-08 00:05 
dpl>
Gør de selvfølig.

Det er ikke nogen selvfølge makker, men det er fint at det virker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 26/05-08 00:21 
Er det vel ikke. Men nu har det jo virket i USA fra day one, så i mit hoved er det næsten en selvfølge.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 27/05-08 15:03 
Lige et spørgsmål vedr. DL sange i RB på 360: Kan man høre et klip af sange inden køb inde i spillet (lidt a.la. iTunes) ellers skal man ud af spillet og downloade trailers for det?
NaieraNaieraSkrevet 27/05-08 15:05 
Eftersom det oftest er normalt kendte sange, kan du så ikke bare logge på iTunes og lytte til 30 sekunder dér? ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 27/05-08 15:20 
Jow jow... men i kraft af min PC står i et andet lokale er det lidt upraktisk og rende frem og tilbage, søge osv. ;)
dpldplSkrevet 27/05-08 15:38 
Der er en preview option ved sangene, som afspiller en smule af sange for dig. Så ja det er der.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 27/05-08 15:51 
Super - bare det jeg ville vide :)
BeanoBeanoSkrevet 28/05-08 09:28 
Så landede spillet hos mig igår og må sige jeg er super tilfreds med det indtil videre :)

Utroligt hvor "rigtigt" sangene føles i forhold til GH3 - det har det gamle GH1+2 feel (surprise!).

Hele spillets stil og attitude er lækker. Lidt aliased og ikke så flydende animeret, men baggrunds grafikken er dejlig grumset og beskidt i forhold til GH spillene ;)
Er også vild med HUD'en som er betydelig mere overskuelig og ren - samtidig med den giver mere info.

Rock Energy (=star power) systemet er også forbedret hvilket overraskede mig.

Sværhedsgraden er, som nævnt længere oppe, lavere end GH3. Indtil videre tror jeg dog ikke det bliver et problem for mig da jeg syntes springet fra Medium til Hard var for stor i GH3. Virker mere humant i RB, bare der stadig er udfordring i Expert ;)

Eneste negative jeg har observeret er enkelte små framedrops (langt fra det man kunne oplevere i GH3 med bestemte karakterer) der heldigvis ikke ødelægger noget.
Og så syntes jeg ikke der er noget statistik mulighed efter man har spillet et nummer - eller har jeg overset noget?

Men super spil - bliver dyrt for mig i DL sange kan jeg allerede se ;)

P.S. Spiller det p.t. kun i guitar solo mode med min GH3 guitar på Xbox 360.
BeanoBeanoSkrevet 28/05-08 11:49 
Nogen her der har haft held med at linke jeres Live GamerTag til Rock Band community ID?

Jeg får følgende fejl:
"This gamertag does not have any Rock Band data associated with it. Please try again.
If you continue to have problems, please read the detailed instructions on the Link to Game page."

En google søgning viser at jeg ikke er den eneste, men jeg har ikke fundet en løsning på problemet.
SnoopySnoopySkrevet 28/05-08 11:57, rettet 28/05-08 11:58 
Jeg får at vide at mit navn ikke er "classy" nok til at blive vist på leaderbords.
De kan åbenbart ikke lide Hooty Mac Boob :)
BeanoBeanoSkrevet 28/05-08 11:59 
LOL!

Men du kan godt linke gamertag?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/05-08 12:24 
Trommer er kommet som stand-alone udgivelse. Kommer guitar og mikrofon også?
BeanoBeanoSkrevet 28/05-08 12:50, rettet 28/05-08 12:53 
Play har RB guitar stående til 04/07.

EDIT: De sender dog ikke RB tilbehør uden for UK.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 28/05-08 13:59 
Hvor kan man mon finde RB billigst på nettet??
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/05-08 02:22 
De eneste steder jeg har chekket er:
gameplay.co.uk - £50 (+porto)
game.co.uk - £50 (+porto)
play.com - £40 (men ALT for stor risiko for toldbøvl)
dpldplSkrevet 29/05-08 06:37 
Amazon har den til 40£, men bliver jo så 48£ med vat og porto (der jeg bestilt min)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BonziniBonziniSkrevet 29/05-08 10:19 
Shopto, har det til 38£ og 4£ i forsendelse, og det skulle eftersigende ikke være risiko for told.

Jeg har dog problemer med at få dem til at godkende mit visa kort, de bruger det der skide irreterende system med at man skal logge ind på sin netbank og testoverføre 1£, men det virker bare ikke DAMN!!

Jeg bruger altid www.gamesearchuk.com til at finde de billigste priser i England (dvdsearchuk.com, kan i høj grad også anbefales..)

Det billigste Rock Band i England
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 29/05-08 11:20 
Jeg går ud fra at de priser i nævner er for spillet alene? Jeg var nu mest ude efter en pris inkl. instrumenter. Tror der går lidt af oplevelsen hvis man sidder og spiller det med en controller...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BeanoBeanoSkrevet 29/05-08 11:22, rettet 29/05-08 11:23 
Har du allerede GH2 eller GH3 til Xbox 360, kan du jo som sagt bruge guitar controlleren derfra.
225 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig