X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Beckham til Barca...!


Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:14 
Så I sportsnyhederne på TV2 for nogle minutter siden? De fortalte, at Man. Utd. nu har accepteret Barcas tilbud på Becks, og derfor skulle han nu med sikkerhed komme til Barcelona.

Det ka' vi godt' lide!
FeldthausFeldthausSkrevet 10/06-03 18:18 
ingenting kan være sikkert før de for en ny præsident, og jeg tror sku ikke barcelona har penge til beckham, det tror jeg næsten ikke der er nogle der har
gamertag: FELDTHAUS DK
quadquadSkrevet 10/06-03 18:20 
Barcelona FC har pengene til Beckham.

Byen Madrid har også pengene, så Real kunne også sagtens få ham..
JinkJinkSkrevet 10/06-03 18:21 
hmm...

Har svært ved at tro det, men håber det passer for han kommer virkelig til at blive et flob der.

Men mon ikke han bliver i MAN U. Den eneste klub jeg kunne forestille mig få ham, skulle være Real Madrid. Ok det kunne også være Barcelona da der er presidentvalg og derfor en større chance for han kommer til dem.

Men jeg tror ikke du skal forvente noget, da der heletiden er sådan nogle rygter. Men hvis han skifter så skal det være nu eller aldrig.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:22 
Lad os lade være med at tænke på pengene... - bare tanken om alle de penge der kommer ind for nye Barca-trøjer med Beckham på ryggen giver det hele tilbage ;)

Tror jeg skal have en så...
JinkJinkSkrevet 10/06-03 18:24, rettet 10/06-03 18:24 
Det kan godt være de ikke har råd til ham, men derfor kan de sagtens få fat i ham og så leve med et større underskud.

Hans løn vil nok så falde en lille smule, men ellers ikke mere.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:27, rettet 10/06-03 18:32 
Skal vi være kede af det, hvis han ikke kommer?

EDIT: tåbe som jeg er...

Nej... ;)
quadquadSkrevet 10/06-03 18:28 
Ermm...du skal huske at kopiere URL'en når du vil indsætte et link :)
dchangdchangSkrevet 10/06-03 18:31 
Undrer mig over hvorfor der er så mange der vil købe Beckham. Det er nok fordi de ikke har råd til Pires...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:34 
Det har nok også noget med pengene at gøre. Beckham giver en del tilbage for trøjesalg, samt billetter til kampene generelt. Han har vist også en del fans i Asien, så kan klubben jo blive lidt kendt over hele verden ;)
JinkJinkSkrevet 10/06-03 18:40 
Ok efter jeg har undersøgt lidt mere lyder det virkelig til at Beckham er på vej til Barcelona, hvis altså ham presidenten bliver valgt.

Jeg synes Barcelona er helt til grin ved at prøve at købe sig fri fra en katestrofal sæson. Det virker også som om de ikke rigtig tænker over hvem de skal købe og om de passer ind i truppen. De vælger bare nogle gode spillere og så tror de at de kan få succes. Typisk Barcelona!
dchangdchangSkrevet 10/06-03 18:43 
De prøver bare at kopiere Real Madrid's metode. De gjorde jo det samme med Zidane, Figo og Ronaldo.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SideshowSideshowSkrevet 10/06-03 18:47 
Papa >
Hans løn vil nok så falde en lille smule, men ellers ikke mere.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg vil nok mene, at lønningerne i den spanske liga ligger noget højere.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
FeldthausFeldthausSkrevet 10/06-03 18:49 
synes hellere de skulle gøre som guardiola sagde og købe walter samuel.
Foresten, nogle der ved noget til ronaldinho til manu, det har sku ligget meget stille for tiden.
Der bliver nævnt længere oppe at den eneste rigele klub der kan købe ham er real madrid, hvis de køber beckham er de da for dumme, køb dog en ny backkæde
gamertag: FELDTHAUS DK
FeldthausFeldthausSkrevet 10/06-03 18:50 
Sideshow >
Papa >
Hans løn vil nok så falde en lille smule, men ellers ikke mere.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg vil nok mene, at lønningerne i den spanske liga ligger noget højere.

jamen det har de ikke råd til hvis de også skal betale de der ca. 300 mill. kr. for ham, barca er ikke en af dem der har rigtig mange penge at bruge, som f.eks. manu
gamertag: FELDTHAUS DK
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 18:51 
Tror godt man kan regne med et godt indkøb af en forsvarsspiller inden sæsoner starter igen efter sommerferien. Walter ville dog ikke være dårligt...
JinkJinkSkrevet 10/06-03 18:58 
Sideshow >
Papa >
Hans løn vil nok så falde en lille smule, men ellers ikke mere.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Jeg vil nok mene, at lønningerne i den spanske liga ligger noget højere.

Det kan godt være, men vi er i en tid hvor klubberne ikke har råd til de høje lønninger mere så jeg tror stadig han vil få en lidt lavere eller den samme løn.

Ja, Barcelona mangler noget forsvar, men man må da håbe de ved hvad de skal gå efter denne gang istedet for at bare hastekøbe som de normalt gør. Jeg tvivler dog de vil gøre det.
FeldthausFeldthausSkrevet 10/06-03 18:58, rettet 10/06-03 19:01 
i barca kan man ikke købe walter samuel og beckham, det har man simpelhen ikke penge til men hvis de gjorde det må jeg tage hatten af for dem, hvis deres opstillingen kommer til at se sådan her ud næste sæson så er det flot.
Dette er med hvis de forlænger, eller køber med sorin, hvad sker der egentlig på det punkt

Rüstü
puyol samuel de boar sorin

Beckham motta overmars
Enrique

kluivert saviola

ps. vil gerne have at united købe ronaldinho, også bytter beckham til kluivert og muglighvis en smule penge

glemte lige at de også skal have rüstü eller robinson, og måske en midterforsvar, der er jeg meget i tvivl
gamertag: FELDTHAUS DK
JinkJinkSkrevet 10/06-03 19:03 
Det er rigtig at Barcelona har et kæmpe underskud, men det forhindre dem ikke i at anskaffe Samuel og Beckham.

BTW synes jeg ikke den opstilling ligner noget særligt.
FeldthausFeldthausSkrevet 10/06-03 19:04 
hvis du ikke synes det, så synes du slet ike om det barca hold som er nu
gamertag: FELDTHAUS DK
JinkJinkSkrevet 10/06-03 19:08 
Nej, det er rigtigt. Det hold Barcelona har fortjener at ligge der hvor de ligger.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 19:47 
Det er nok derfor de køber ind for at forstærke holdet...

Meget kan siges om Beckham, men dårlig er han nu altså ikke. Og Walter Samuel er meget stabil i forsvaret, og dirrigere sine spillere godt.
JinkJinkSkrevet 10/06-03 20:12 
Jeg har aldrig sagt at de to spillere er dårlige.

Men jeg vil mene at Beckham er bare en middelmådig spiller. Han kan IKKE drible, han kan IKKE heade og han kan IKKE takle. Han har derimod en god højrefod, men ikke andet.
dchangdchangSkrevet 10/06-03 20:15 
Enig!

Han kan intet andet end at lave indlæg og skyde frispark. Det svarer til en skaldet Jesper Mikkelsen med vaskebræt.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 20:19 
På den plads han spiller er det heller ikke fordi han behøver at mestre de ting du nævner udover dribling, som han nu heller ikke er så dårlig til igen.
Han mangler lidt med tacklingen ja, men ikke så det ikke gør ham til en god spiller generelt. Men man kan sagtens nævne bedre spillere end ham, det gi'r jeg dig ret i.
JinkJinkSkrevet 10/06-03 20:23 
OK, så er vi (lidt) enige, men problemet er jo bare at han hele tiden bliver linket til de store klubber og som du selv siger er der mange spillere der er bedre end ham.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 10/06-03 20:27 
Jeg tror dog stadig ikke det ville være en dum tanke af Barca at købe ham. Pengene kommer mange steder fra når man har sådan en spiller på holdet. Merchandise, billetter osv.
JinkJinkSkrevet 10/06-03 20:31 
Det tror jeg du har ret i. Men medierne kommer også til at fukusere meget mere på dem.
Griffen DKGriffen DKSkrevet 10/06-03 21:11 
Han er vist ikke helt solgt endnu

EB skriver....
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
StriferStriferSkrevet 10/06-03 21:16 
Syntes også jeg hørte noget med dengang hvor at Figo skulle til Real... Noget med at hans agent sagde at han ikke skulle nogen steder men det kom han jo!!!! Så man ved ikk, men jeg håber totalt;)
XBL Gamertag: ZeNtiX
dchangdchangSkrevet 10/06-03 21:18 
Hvorfor er der ikke nogen klubber på månen? Så kunne de sende ham derop. :-) Han er efterhånden mere popstjerne end han er fodboldspiller.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Griffen DKGriffen DKSkrevet 10/06-03 21:19 
MartinM >
Syntes også jeg hørte noget med dengang hvor at Figo skulle til Real... Noget med at hans agent sagde at han ikke skulle nogen steder men det kom han jo!!!! Så man ved ikk, men jeg håber totalt;)

Fuldstændig korrekt - det eneste man kan være helt sikker på er, at der ikke er noget, der er sikkert før han trækker en trøje over hovedet og spiller det første kamp.
- Der er stadig et skridt op hvis du er toer -
StriferStriferSkrevet 10/06-03 21:20 
Thats right...
XBL Gamertag: ZeNtiX
ChaserChaserSkrevet 11/06-03 00:26 
Jeg har efterhånden været United fan i en 9 år, synes det ville være for dumt hvis de solgte Beckham. Økonomisk er der ingen grund til det, de er i forvejen en af verdens rigeste klubber, så er det da vigtigere at udvide holdet, så vi kan få det Champions League trofæ hjem og stå hvor det hører hjemme :)
ckruseckruseSkrevet 11/06-03 09:18, rettet 11/06-03 09:19 
Tror nok du bliver gladere når de får fat i Shevchenko, hvilket virker endnu mere sandsynligt nu... ;)
SideshowSideshowSkrevet 11/06-03 11:28 
Feldthaus >
jamen det har de ikke råd til hvis de også skal betale de der ca. 300 mill. kr. for ham, barca er ikke en af dem der har rigtig mange penge at bruge, som f.eks. manu

Altså nu er det ikke mig der har sagt, at Barcelona er ved at købe Beckham. Jeg er selv overbevist om, at han bliver i Manchester.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
FeldthausFeldthausSkrevet 11/06-03 13:26 
håber ikke de får shevchenko, kan pærsonligt ikke lide ham, så vil jeg hellere have jo dahl, han er en bedre spiller, men ikke et bedre navn :(
Men jeg tror ikke han kommer nogle steder, også er det godt med nogle united fan her chaser ;)
gamertag: FELDTHAUS DK
SideshowSideshowSkrevet 11/06-03 16:44 
Feldthaus >
håber ikke de får shevchenko, kan pærsonligt ikke lide ham, så vil jeg hellere have jo dahl, han er en bedre spiller, men ikke et bedre navn :(

Det kunne være navnet ville lyde bedre, hvis du kunne stave det korrekt. }8)
>>There's only Juan Pablo Angel<<
KeenKeenSkrevet 11/06-03 16:54 
jeg tror ærlig talt ikke at han vil til spanien
ckruseckruseSkrevet 11/06-03 19:07 
Jeg tror faktisk han kunne have en stor lyst til at slippe væk fra hele det mediehysteri, der kører på ham fra The Sun og alt det andet bavl? :)
quadquadSkrevet 11/06-03 19:12 
Knight Keen >
jeg tror ærlig talt ikke at han vil til spanien

Det var så årets dummeste kommentar, nu er den quotet så du kan ikke rette dig ud af den!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig