X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Roy Scheider film?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 01/04-07 19:38 
Jeg søger en Roy Scheider film, men kan ikke huske hvad den hedder, men det er noget med han er grænsevagt mener det er under den koldekrig og den forgår også hvor det er koldt kan huske noget med han har en stor hvid jakke på med pælskrave, er der nogle der ved hvad den hedder?, jeg vil blive meget glad for hjælp.
I love monster land
nerosnerosSkrevet 01/04-07 19:47 
Puha han har godt nok medvirket i mange film kan jeg se. Jeg ved umiddelbart ikke lige hvad den film du søger hedder, men hvis man gider kan man gå igennem denne liste:

Imdb
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 01/04-07 19:59 
Det er formentlig The Fourth War:
http://www.imdb.com/title/tt0099606/
WonderboyWonderboySkrevet 01/04-07 23:15 
Det er lige den ja Tak, nogle der ved om man kan få den på dvd?.
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 02/04-07 07:04 
I følge jaes' link, så nej, kun på VHS.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/04-07 11:45 
Trælst at The Fourth War ikke er ude på DVD, men skal man ha' andre gode Roy Scheider film, så skal man da ha' fat i Jaws og Blue Thunder :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WonderboyWonderboySkrevet 02/04-07 12:31 
Tror jeg har fundet den her i linket, kender bare ikke denne side om den sendre til Danmark.

The Fourth War dvd
I love monster land
HeroldHeroldSkrevet 02/04-07 12:38 
Det ser sådan ud.

Den er i Region 2 og NTSC - hvordan hænger det sammen?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
la0sla0sSkrevet 02/04-07 15:37 
Det er ikke lang tid siden, mener i marts, at den blev vist på en af TV2s kanaler, og vist endda igen.
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig