X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV trailer


Svar
SephirothSephirothSkrevet 29/03-07 21:17 
... er her kl midnat dansk tid.

Diskutér, jubel, brok jer!

GTA IV
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
CronossCronossSkrevet 28/06-07 20:06 
Og så ligner det straks klassisk GTA igen.
Ret kedeligt, desværre...
RooneyRooneySkrevet 28/06-07 21:52 
Havde du da regnet med at det ville ligne Final Fantasy?

Den nye trailer ser spændende ud - glæder mig.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 28/06-07 22:20, rettet 28/06-07 22:21 
Bortset fra at den nye trailer's videokvalitet ikke er specielt god (I hope!), så syntes jeg nu det ser meget lovende ud - glæder mig også ;)
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/06-07 22:22 
Glæder mig også, men ikke pga af traileren.
are you CHICKEN?
FourDFourDSkrevet 06/12-07 21:24, rettet 06/12-07 21:25 
3. trailer oppe på Rockstars servere, til streaming og HD-download

Move Up, Ladies
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
tmliljatmliljaSkrevet 06/12-07 21:41 
Ja, nu nærmer vi os snart... :D
FourDFourDSkrevet 06/12-07 23:43 
Er jeg den eneste som svært begejstret over det nye GTA? Er der rent faktisk noget bag mine forventninger til det her spil, eller er jeg bare endnu et offer for 'teh hypeh' og lidt for fascineret af nogle velklippede trailers? Hvad siger i? :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/12-07 01:24 
Hmmm...


Jeg ved ikke helt hvad jeg skal sige. Mange følelser angående dette. Spillets art stil ser ud til at blive bevaret. Men hele den ideologi med Russer i USA på jagten på teh americana dream, ved jeg ikke om der er noget hold i.

Det er syndt for dem. Hvordan skal de nogensinde kunne toppe Vice CITY? Der er ingen tidsalder der kunne være ligeså cool. 80erne FTW!
Well crucify the insincere tonight...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/12-07 09:07 
Enig... :)

Jeg venter spændt på at se nogle ingame film, før jeg vil sige hvad jeg forventer mig af det spil. Rockstar er jo kendt for, at hype deres spil med fixede screenshots og trailere - ingen af delene siger noget om spillet.

Men det var da en fed trailer...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 07/12-07 10:08 
er jeg så den eneste som syntes at det ligner et ps2 spil? Og så er det bare generelt gråt og kedeligt at se på... Jeg syntes dog at nogle af de screenshots som har været ser ok ud.

Og handlingen ligner jo bare de andre spil i serien.

Jeg havde forventet et mere next gen gta spil.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 07/12-07 10:51 
Nu er der jo også meget få mennesker i verden, for ikke at sige Danmark, der har set spillet køre. Det skal nok gå hen og blive godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 07/12-07 13:35 
Jeg var uden tvivl mere imponeret af den første trailer til spillet.

Grafikken virker lidt forældet i mine øjne, men hvis gameplayet er der, kan det vel ikke gå helt galt.
What is the Matrix?
HolisticHolisticSkrevet 07/12-07 13:45 
DarknonZZ Gta er jo Gta... i bund og grund minder de jo alle om hinanden. Dermed ikke sagt at de er dårlige.. tværtimod jeg er en sucker for Gta, Big time.
Dog håber jeg den ramemr stemningen fra Vice City mere end fra San Andreas da VC klart var mest min stil.
Grafikken er ikke så vigtig, bare det er en rigtigt Gta spil
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
FourDFourDSkrevet 07/12-07 14:53 
Jeg er næsten ikke i tvivl om at det bliver et godt spil, men spørgsmålet er jo om det er bare er mere af det samme, eller om Rockstar rent faktisk har tænkt sig at tilføje noget nyt til serien. Personligt krydser jeg fingre for at det nye kampsystem rockstar fabler om, er noget værd i praksis. Jeg kræver ikke noget lig med Gears Of War, men jeg synes bare at de forrige spils kampsekvenser har virket en smule kluntede.
Noget mere avanceret civil-AI kunne også være fedt!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-07 15:40 
Jeg gætter selv på det er mere af det samme, men det bliver nu alligevel sjovt at prøve et next-gen gta spil :)

Har det lidt på samme måde som Valerie, at VC var det bedste spil i serien pga. temaet, men det nyskabende stoppede ved GTA3.
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/12-07 15:47 
Next-gen GTA? Take your pick: Crackdown, Just Cause, Saints Row, (Assasins Creed), (Dead Rising).

GTA IV skal nok blive en succes - jeg har bare svært ved det spændende i et spil, som på sin vis altid har haltet lidt på mange punkter. Det skal oppe sig gevaldigt i forhold til den sidste udgivelse, for at fortjene min opmærksomhed.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 07/12-07 20:28 
Jeg synes skam selv af Crackdown er et bedre sandkasse spil end GTA. Det jeg mente var at jeg ikke ville have noget imod at spille et gta spil med next gen grafik, jeg forventer ikke meget mere af spillet.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-07 20:39 
Mistery>
Personligt krydser jeg fingre for at det nye kampsystem rockstar fabler om, er noget værd i praksis. Jeg kræver ikke noget lig med Gears Of War

Er der et kampsystem i GoW? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FourDFourDSkrevet 07/12-07 21:00, rettet 07/12-07 21:01 
Sorry, mente generel våbenhåndtering og kampelementer.
Eurogamer havde en meget god artikel for en måned siden, om hvad der vides om spillet indtil videre.

Eurogamer>
..when you get caught in a firefight, the rules are different too. Although hand-to-hand combat is still under wraps, ranged weapons are given greater conviction by a cover system similar to Gears of War or Uncharted: Drake's Fortune. Automatic and manual aiming are available, with gunplay handled over-the-shoulder rather than from directly behind, and if your enemies get close you can blind-fire from safety.


The Story So Far
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-07 23:55 
Jeg regnede også med at det var det du mente. Det lyder da som en kæmpe forbedring.
Spiller nu: Phantasy Star IV
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig