X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GTA IV trailer


Svar
SephirothSephirothSkrevet 29/03-07 21:17 
... er her kl midnat dansk tid.

Diskutér, jubel, brok jer!

GTA IV
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 31/03-07 00:21 
Traileren kan også hentes på LIVE nu.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/04-07 14:25 
Oh, boy, så er det i gang! Nu mangler vi bare at vores allesammens ven Jack Thompson kommer på banen.

New Yorks borgmester - hyklersvin
KTCKTCSkrevet 03/04-07 14:34 
Ja, hvis bare han gjorde sig den ulejlighed at prøve spillet i bare fem minutter. Så ville han erfare, at man rent faktisk skal prøve at undgå politiet så meget som muligt, og at det kun gør spillet sværere, hvis man dræber en politimand. Jeg tror ikke engang politiet kan have penge på sig i GTA-spillene, så han er da helt på vildspor...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 03/04-07 14:57 
Det er da bare Hype!
Bashful Neophyte
KnightrideRKnightrideRSkrevet 04/04-07 18:30 
Det ser fedt ud. Hvis det er næsten alle New Yorks gader de bruger, så vil det da blive, et ret så stort spil...
Ærgeligt jeg både ingen PS3 eller Xbox har :( Ellers skulle det da helt klart stå på min hylde :)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
QQSkrevet 04/04-07 18:32, rettet 04/04-07 18:33 
Idéen med at kopiere hele nonfiktive byer ned i et 3d spil er jo brugt før... True Crime spillene fx, hvor man både kan spille i NY og LA...

Synes personligt de skulle have holdt sig til de fiktive byer, det er jo gået strålende indtil videre.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/04-07 19:36 
Hvor ligger Liberty City i USA, Hølmkjær? :-)

De tidligere GTA-byer har jo også været fiktive, bare "inspireret" (kraftigt) af virkelighedens amerikanske storstæder.
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 14:35 
Xbox 360 versionen af GTA IV, løber ind i plads problemer.

"Rockstar admits storage problems create limitations

"Tuesday 1 May 2007
Xbox 360's lack of a guaranteed hard-drive, with some gamers having opted for the stripped-down Core version, and its use of DVD discs, will create limitations in Grand Theft Auto IV's development, Rockstar has acknowledged.

During an interview with Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was posed this question: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he simply answered, "Yep."

Så kan det vist ikke bøjes mere i neon, at DVD formatet giver problemer med pladsen.

Og Rockstar har åbenbart valgt, at 360 versionen også skal kunne køre på Core maskiner :-O

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/05-07 14:50 
Det er vist ikke noget Rockstar har valgt, men et krav Microsoft sætter!

Desuden siger Dan Houser jo egentlig bare at DVD-formatet sætter grænser, ikke at det giver dem "plads problemer" - der er trods alt en forskel! (Helt i neon er det ikke).

Det er selvfølgelig ærgerligt hvis vi får en neddroslet version af hvad GTA IV kunne have været...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 15:00, rettet 02/05-07 15:02 
Jeg håber at Rockstar laver "fuldblods versionen" til PS3, og så tilpasser 360 versionen til Xbox'ens hardware begrænsninger; Håber ikke at de bare vælger at springe over hvor gærdet er lavest, og så udgiver den samme version på begge platforme. Det ville være trist.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 02/05-07 15:06, rettet 02/05-07 15:06 
Skrev en mand som lige har solgt sin Xbox 360 og købt en PS3 ;-)!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 15:08 
Guilty! :-P
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 02/05-07 15:12, rettet 02/05-07 16:07 
Men jeg er enig med dig ;-)! Spillet skal pumpes til det yderste på begge konsoller. Så må vi jo se hvad der bliver bedst.

Jeg har læst et rygte om, at man vil bruge den engine som er i Rockstar's Table tennis. Hvis det er sandt bliver det flot.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/05-07 15:51 
Og nu tager vi lige alle citaterne med, og ikke kun Rooneys udvalgte citater, som understøtter hans evige PS3 forherligelse...

"Xbox 360's lack of a guaranteed hard-drive, with some gamers having opted for the stripped-down Core version, and its use of DVD discs, will create limitations in Grand Theft Auto IV's development, Rockstar has acknowledged.

During an interview with Official PlayStation Magazine, Rockstar's creative vice president Dan Houser was posed this question: "On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard-drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard-drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?" To which he simply answered, "Yep."

"To be honest with you," Houser continued, "we haven't solved all those riddles yet." Although the difficulties aren't limited to working with Microsoft's console, as he explains that "both [platforms] have enormous challenges" and that "there are problems on both ... both have their own particular pleasures and pains".

Så om PS3 bliver i stand til at levere en "fuldblods udgave" kan der nok sættes sprøgsmålstegn ved. Begge maskiner har (naturligvis) hver deres udfordringer, så mon ikke spillet bliver ganske fantastisk til begge maskiner - selv om det formentlig bliver lavet til en konfiguration som dækker både 360 og PS3?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 16:02, rettet 02/05-07 16:02 
At dømme efter PS3'ens multiplatform launch-titler, så bliver PS3-udgaven ikke den teknisk bedste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
lightyear dklightyear dkSkrevet 02/05-07 16:36, rettet 02/05-07 16:37 
Når Rooney skifter side, så kan vi ihvertfald mærke det.

Alle multiplatform spil til xbox 360 og Ps3 undtagen Oblivion, har været bedre til xbox 360 eller helt det samme, og det er selvom de har haft længere tid til at optimere spillet.

Så jeg vil se spillene first hand før jeg tror.

Og ja har en Ps3 og en xbox 360.

Og Rooney håber du snakker bedre om dine eks'er næste gang :^)
are you CHICKEN?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/05-07 17:29 
Rooney's yndlingsspil: "720 degrees" og "1080 degrees" grundet de mange omdrejninger man kan tage i dem :-)
Jack_DJack_DSkrevet 02/05-07 17:32 
Wehner>
At dømme efter PS3'ens multiplatform launch-titler, så bliver PS3-udgaven ikke den teknisk bedste.


Så er det jo godt det ikke er en launch titel. Oblivion viste jo hvordan den kage skal skæres. Så jo der er al mulig grund til at tro PS3 udgaven bliver den bedste. Den lider jo ikke af de åbenlyse mangler som Xbox360 har.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/05-07 17:38, rettet 02/05-07 17:38 
Jubii endnu tråd der er på vej over i bunken af Xbox360 Vs. PS3-tråde!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 17:43 
PalleJensen>
...selv om det formentlig bliver lavet til en konfiguration som dækker både 360 og PS3?

Enig - GTA4 bliver sikkert lavet til "laveste fællesnævner" igen, om det så er PS3, Xbox 360 eller PC. Men vil da håbe de vil supportede HDD installation i PS3 udgaven ;)
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 17:52 
Jeg vil godt understrege, at jeg også mener at PS3-versionen _bør_ blive teknisk overlegen. Jeg siger bare, at der at dømme efter launchen ikke er noget, der tyder på, at den rent faktisk bliver det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 17:57, rettet 02/05-07 17:59 
Hvorfor mener du at den "bør" blive det?

Syntes ikke Rockstart har vist at deres Renderware multi-platforms titler er kodet specielt godt til metallet.

Det vil ihvertfald overraske mig meget hvis PS3 og 360 udgaverne bliver nævneværdig forskellige ;)
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 18:00 
Jeg forventer at versionen til den nyeste og dyreste maskine er bedst. Ganske som jeg i sidste generation forventede, at Xbox-versionerne var bedre end PS2-ditto (og hvor det også holdt stik i de fleste tilfælde).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 18:12 
GTA spillene på Xbox var stort set identiske med PS2 udgaverne (som kom lidt senere), dvs. samme antal polygoner, modeller, detaljegrad, textures. Kun en smule pænere pga anti-aliasing og et par effekter - ikke hvad jeg vel kalde for "nævneværdig" ihvertfald ;)
Mener ikke de med de gamle GTA spil på nogen måde har bevist at de udnytter en bestemt platforms ekstra kræfter.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 18:15 
Xbox-udgaverne var lidt bedre, som du selv siger. Mere forlanger jeg ikke, rimelig som jeg er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 18:20 
Tja man har jo lov at håbe - uanset hvad, så køber jeg den "bedste" udgave når jeg nu har valgmuligheden... så længe PC udgaven ikke er den "bedste" ;)
lightyear dklightyear dkSkrevet 02/05-07 18:44, rettet 02/05-07 18:46 
Jeg glæder mig bare til at prøve det, men hvilken maskine jeg skal købe det til bliver nok xbox 360 versionen, kun pga jeg styrer pindene klart bedre end på Ps3.

Hvis Ps3 versionen bliver teknisk bedre eller med mere content, så bliver det vel nok den jeg vælger.

Jeg glæder mig så meget til at prøve en endelig 4, bare det ord 4 gør mig mere forhåbnings fuld end hvis det hed f.eks Gta Et eller andet city, men måske bare mig der er naiv og tror det bliver et (næsten) lige så stort spring, som det var med 2 til 3, meget overdrevet sagt but you get the point.
are you CHICKEN?
Jack_DJack_DSkrevet 02/05-07 19:19 
Bare rolig det bliver den også, med mindre de bl.a. ønsker at presse PS3 udgaven ned på en dvd.

Som sagt Oblivion viste hvordan den kage skal skæres. Det eneste det kræver er, at udvikleren bruger lidt tid på at gøre arbejdet og ikke vælger laveste fællesnævner.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
dRxLdRxLSkrevet 02/05-07 19:38 
Sjovt at du nævner det Jacko. I følge denne artikkel:

http://www.gamesradar.com/us/xbox360/game/previews/article.jsp?releaseId=2006122111543685040&articleId=200705011091666023§ionId=1001

er VF5 pænere på Xbox 360. Så det kan åbenbart også gå den anden vej.

Fakta er jo at xbox 360 har en bedre grafik-processor end PS3. Omend PS3 selvfølgelig er helt utilnærmelig mht. rå beregningskraft.

Min pointe er at jeg ville være forsigtig med at dele den slags garantier ud hvis jeg var dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Jack_DJack_DSkrevet 02/05-07 19:45, rettet 02/05-07 19:46 
Er VF5 ude til PS3 og Xbox360 nu?

Edit: Så lige at PS3 udgaven er ude.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 02/05-07 19:53 
Ja VF5 var en PS3 EU launch titel.
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 20:10 
PalleJensen>
"To be honest with you," Houser continued, "we haven't solved all those riddles yet." Although the difficulties aren't limited to working with Microsoft's console, as he explains that "both [platforms] have enormous challenges" and that "there are problems on both ... both have their own particular pleasures and pains".

Cell processoren er naturligvis sværere at "knække" end PC arkitekturen i 360'eren, så jeg tror klart at PS3'en er en fin udfordring for Rockstar og GTA IV. Er sikker på at GTA III også var det (en udfordring) dengang, og det endte jo med at blive ganske godt da det udkom på - dengang - PS2; Som aldrig har været det nemmeste hardware at udvikle på.

Men ja - mht. GTA IV, så tror jeg klart at 360'eren kommer til at lide denne gang. Med de ambitioner det må forventes at Rockstar har denne gang, behøver de udstyr der kan indfri deres ønsker. Det udstyr kører ikke med 7 GB disc plads.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 02/05-07 21:18 
Broken (and ill informed) record alert!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 02/05-07 21:37 
Rooney>
Men ja - mht. GTA IV, så tror jeg klart at 360'eren kommer til at lide denne gang. Med de ambitioner det må forventes at Rockstar har denne gang, behøver de udstyr der kan indfri deres ønsker. Det udstyr kører ikke med 7 GB disc plads.

Det tror jeg ikke du skal regne med. Versionerne bliver sikkert 99,9% identiske, og jeg vil godt vædde med at Rockstar endnu ikke har kompetence og erfaring nok med Cell til at der bliver nævneværdig forskel på de to versioner, trods de otte kerner. De kan selvfølgelig også bare gøre det tli et designmæssigt valg at lade 360'eren være den de programmerer efter. Hvis du er med på væddemålet, så satser jeg den cocio Jack_D skylder mig. Du må selv vriste den ud af hans Sixaxis-forvredne hænder. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 22:11 
dRxL>
Broken (and ill informed) record alert!

Det ville være fint hvis du argumenterede dig ud af det denne gang.

Du glemte det tidligere mht. Factor 5.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 04/05-07 22:04 
Lidt mere af det samme.

Taget fra ign.

May 3, 2007 - Lately we've seen several examples of publishers and developers favoring the Xbox 360 over the PlayStation 3. Some developers have complained that the PS3 is difficult to develop for, and top publishers have been making previously Sony-exclusive games available on Microsoft's console, where the install base is much higher. But one high-profile developer is sticking up for the PS3.

An interview with the UK's Official PlayStation Magazine reveals that Rockstar's creative VP Dan Houser believes the 360 is impairing the development of Grand Theft Auto IV. According to the magazine's online partner, Computer and Videogames, Houser says the lack of a guaranteed hard drive and the smaller storage space of the DVD format is limiting the game's progress. In contrast, all PS3s have a built-in hard drive and the console's Blu-Ray format can hold about five times as much content as DVD.

Houser does admit that of the two consoles, "both have enormous challenges," and "both have their own particular pleasures and pains."

"To be honest with you we haven't solved all those riddles yet," Houser explained.

GTAIV is scheduled to ship simultaneously for the 360 and PS3 on October 17.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/05-07 08:39 
Lidt nyt om udgivelsen:

GTA4 Legendary Edition... eller... øøh :-)
dRxLdRxLSkrevet 22/05-07 10:12 
GTA IV special edition kommer med et replika af et afskåret kvindehoved fremfor en fjollet moto-cross hjelm ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 22/05-07 10:23 
Nej, replikaet følger med i den normale version. Special Edition har et _rigtigt_ afskåret kvindehoved. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-07 15:13 
Jeg skimmede lige artiklen i Edge om GTA IV her i morges, og nu er jeg da helt oppe at køre over det spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-07 17:21 
Kommer der co-op i det?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-07 19:12 
Dét står der ikke noget om.

Men eftersom at de har lagt en meget mere realistisk og seriøs vinkel på spillet end de andre, kunne man godt frygte at der ikke gør.
Jeg er personlig ligeglad, co-op i SA var bare underligt.

Der står bla. at man ikke kommer til at eje hele byen, lissom tidligere, man er mere bare den lille kriminelle på gaden. Og at éns fortid som øst-gangster kommer tilbage og indhenter en.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 14/06-07 19:22 
SeventhSun>
Jeg er personlig ligeglad, co-op i SA var bare underligt.

Men i Crackdown fungerer det sublimt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-07 01:31 


GTA IV episodic content exclusive to 360, confirms Take-Two
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/06-07 20:59, rettet 18/06-07 21:01 
Lidt mere info om den handel Microsoft og Take-Two/Rockstar har indgået:

Microsoft Paid $50m Advance for GTA IV Content
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 18/06-07 22:16 
Lyder da vildt... til den pris har Rockstar jo næsten fået MS til at betale for hele GTA4 udviklingen.
Bede-xBede-xSkrevet 19/06-07 00:06, rettet 19/06-07 00:12 
Det er jo "kun" et forskud af den forventede indtægt. Ikke regulær betaling.

Men det er selvfølgelig mange penge alligevel. De må åbenbart forvente en del af det ekstra content, der kommer til 360 udgaven.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/06-07 02:10 
Platforms-krigerne kan vel også se det som en 50 millioner dollar dyr lussing til Sony :-)
RooneyRooneySkrevet 19/06-07 13:45 
Jeg håber ikke at Rockstar laver en Rare, og så udgiver noget som ikke helt svarer til forventningerne. De _har_ vel fået deres 50 millioner, og kunne sådan set sagtens slække lidt på kvaliteten af det content.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
seebergseebergSkrevet 28/06-07 19:35 
Trailer #2 er ude nu:

Link...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
120 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig