X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mario & Sonic at the Olympic Games


Svar
KamekKamekSkrevet 28/03-07 15:14 
Første spil med Mario og Sonic sammen - mon ikke det gør det en del mere sandsynligt at Sonic medvirker i det næste Smash Bros. også? ;-)

Mario & Sonic
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 28/03-07 15:58 
Jeg krydser fingre! Gameplay aside, Mario vs. Sonic i en ordentlig kamp er jo en gammel drengefantasi for både Nintendo- og Sega-tilhængere. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 28/03-07 16:31 
Og med Solid Snake som en af de nyeste Brawlers, mangler vi kun Master Chief til den ultimative SSB 4-player battle...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
dpldplSkrevet 28/03-07 16:56 
Samus > Master Chief.

SÅ NEJ! :p
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
happyEDhappyEDSkrevet 28/03-07 23:56 
Hvis det var den 1 april, ville jeg med det samme sige at det var en aprils nar.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 29/03-07 00:00 
Med alt det samarbejde SEGA og Nintendo har haft på det seneste, var det vel kun et spørgsmål om tid.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
happyEDhappyEDSkrevet 29/03-07 00:24 
Tænker også mere på det spil..
Også sammen med at de skal samarbejde
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
ChronoChronoSkrevet 30/03-07 18:04 
Jeg læste lige at det ikke er Sonic Team der står for udviklingen af spillet, men i stedet nogle som tidligere har lavet sportsspil hos Sega. Det gør det pludselig meget mere spændende.

Wii Sports + online + Mario & Sonic = lovende.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dpldplSkrevet 30/03-07 18:16 
Hmmm. Aldrig i mit livet ville jeg have gættet at der vil komme et OL spil, som jeg ser frem til.

Kan kun at håbe på det bliver lige som Wiisport. Fordi så er der da ingen tvivl om hvor godt dette spil bliver. ><


Håber enlig mest på de laver en slags badminton, selvom jeg ikke kan se hvordan fanden det skal udføres på en konsol. :o
Men de kan jo altid bare tage 3 fra wiisport også bruge tid på de andre ting........
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
happyEDhappyEDSkrevet 10/07-07 09:21 
http://gonintendo.com/?p=21030#more-21030

Det er de første screens jeg har set. Og havde ikke hørt det kom til DS.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig