X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

S.T.A.L.K.E.R. advarsel


Reply
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 08:33 
Jeg ville bare lige advare folk mod at købe dette spil.

Jeg købte det selv igår og selv om spillet selv så godt nok ud, så crasher det efter 5-10 minutters spil. Jeg gik derfeter ind på udviklernes forum og fandt flere hundrede posts fra andre der havde det samme problem, alle med high-end systemer.

GSC Game World's respons til alle disse posts var at ... Se hele indlægget
158 topic(s).
« < 1 2 3 4

Reply
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/07-11 12:29 
Jeg tror egentlig også bare det er fordi, jeg spiller for aggressivt. Jeg skal lige vænne mig til, at man er meget mere sårbar i starten af spillet :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 27/09-17 15:29, rettet 27/09-17 16:30 
Jeg er sku blevet lidt varm på det her spil men det ser ud til det jo er en trilogi det viste jeg ikke. Hvilket et er så bedst i serien om jeg må spørge ;-)

Er det en god ide at downloade den fulde mod pakke eller kan det fucke din computer op?
http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009

Måske er S.T.A.L.K.E.R.: Call Of Pripyat det bedste i serien hvad synes i?
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 27/09-17 16:37, rettet 27/09-17 16:37 
Man kan sagtens spille dem selvstændigt. Mener ikke de hænger sammen. Jeg kan dog ikke finde ud af hvilken man skal spille, da der er så mange mods og fixes at det er uoverskueligt.

Noget siger mig dog, at det første spil har fået en mod der restaurerer det til den oprindelige ide. Men jeg tror det sidste er det mest begyndervenlige. Du skal dog ikke være bange for mods. De er sikre nok.

Der er dog en del guides om hvor man skal starte, hvis du leder.

De spil er så vilde, spillede selv kun etteren men damn det er stemningsmættet. Glæder mig til at høre din holdning.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 27/09-17 20:16, rettet 27/09-17 20:20 
Wow det lyder virkelig godt! Jeg har godt læst at folk er meget glade for dem på trods af vise fejl og bugs, men alligevel elsker man universet. Når der eksistere så mange mods til de spil eller det er måske mere det første for at forbedre diverse ting må der jo være noget om snakken. Folk skriver også de er meget svære, hvor meget ligger der mon i det? Svære spil genere mig ikke bare man bliver belønnet den anden vej med god stemning osv.

Jeg burde jo købe det første spil i serien, men tænker at det tredje spil måske har fået fjernet de fleste bugs og er mere spilbart.

Iøvrigt glemmer jeg at mods ikke er farlige, men nok bare svære at få installeret for sådan en PC-nybegynder som mig ;-)
Bashful Neophyte
la0sla0sSkrevet 28/09-17 00:16 
Ja jeg mener også at Call of Pripyat er det bedste. Jeg har dog søgt lidt, og fandt ud af at jeg spillede det første med den mod der hedder Complete mod. Den lader det til fans stadig har det vildt over.

Call of Pripyat skulle have en Call of Chernobyl mod, der vist bringer noget af åbenheden fra første spil over i 3eren.

Og så er der jo mindre mods til de store mods. Det er sgu nok til at blive forvirret af, og fucking blæret!
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 28/09-17 00:19 
Nå så læste jeg lige den her også fra en tråd:

"Call of Chernobyl mod is the worst place to start. It's a great mod, but it's a sandbox made up of all the maps from the 3 stalker mods. There is no real story and it's more for people who already got enough from the 3 main games.

Start with either Shadow of Chernobyl and use the following mods:
Zone Reclamation Project (Purely for bugfixing)
Absolute Nature
Absolute Structure
Shaders Max
Stalker Weather Overhauled

Absolute Nature, Absolute Structure, Shaders Max and Stalker Weather Overhauled are mostly graphical improvements. Zone Reclemation Project for the bugfixing it does. Otherwise go vanilla.

Should you start with Call of Pripyat go with the following mods:
AtmoFear 3
Absolute Nature 4.1
Absolute Structures

All 3 mods are mostly cosmetical though they have very few gameplay effects.

That's all you need. There are great mods out there, but please save them for a new playthrough. First playthrough should be vanilla, definitly.
No go explore the zone and watch out for the bloodsuckers! ;)"
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 28/09-17 08:01 
Call of Pripyat er klart den bedste af efterfølgerne, du kan godt springe 2'eren over.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 28/09-17 15:34 
Købte Call of Pripyat i går aftes og spillede end ca. 45 min. Mit umiddelbare indtryk er et helt utroligt stemningsfyldt spil. Glæder mig til at komme rigtig ind i det :-)

Må lige få set på de mods der tilbydes der la0s. Tak for info!

Jeg havde sådan en rigtig nybegynder start med at smide min AK47 væk i noget højt gras i bare panik da en flok vilde mutant hunde overfaldt mig, mens jeg forsøgte at finde ly væk fra en atomstorm som åbenbart var på vej :D Døde selvfølgelig helt panikken af angst..
Bashful Neophyte
158 topic(s).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Username
Password
Remember me