X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S.T.A.L.K.E.R. advarsel


Svar
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 08:33 
Jeg ville bare lige advare folk mod at købe dette spil.

Jeg købte det selv igår og selv om spillet selv så godt nok ud, så crasher det efter 5-10 minutters spil. Jeg gik derfeter ind på udviklernes forum og fandt flere hundrede posts fra andre der havde det samme problem, alle med high-end systemer.

GSC Game World's respons til alle disse posts var at lukke deres forum, ... Se hele indlægget
158 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
DarkenDarkenSkrevet 04/07-11 15:18 
Jeg har, på baggrund af denne tråd, tænkt mig at spille spillet igen, denne gang med "Complete" mod'et på. Der har jeg så fundet et tillægs addon:
http://www.moddb.com/mods/stalker-complete-2009/downloads/sc-realistic-weapons-add-on

Som har følgende at sige om sig selv:
Increases weapon damage and accuracy for a more realistic gameplay. Designed in compatibility with STALKER Complete 2009.

STALKER Complete 2009 intentionally keeps the original ballistic system intact with minor tweaks, it allows first time players to experience the long and dramatic nature of firefights happening in the Zone as it was meant by game developers.

This add-on changes that, it's designed for people who played this game before and enjoy a bit more challenge and realism. Playing on Master difficulty is recommend for better balance.

Så det skulle ikke blot være en easy mode, da det tilsyneladende også gælder for fjenderne. Er der nogen der har prøvet det og kan fortælle om det er det værd?

Jeg var en af dem der var frygtelig skuffet over hvor tamme våbene var (som Sumez eksempel om guards der overlever skud i ansigtet) og deres ikke eksisterende nøjagtighed (det var dog 2 spande og sikkert også nogle patches siden).
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-11 15:47 
Increases weapon damage and accuracy for a more realistic gameplay.

Det giver da ingen mening. Burde det ikke være:
"Increases weapon damage and inaccuracy for a more realistic gameplay."?

I den virkelige verden kan et småkaliber full metal jacket projektil snildt trænge igennem et par centimeter stål, men man skal fanme være heldig, hvis man kan ramme noget uden at have støtte til riflen og mulighed for at kunne tage ordentligt sigte.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 04/07-11 15:55 
Killer Bean 2>
Jeg bruger heller de artifacts, som afgiver stråling. Men der er jo masser af andre at vælge imellem. Jeg fatter ikke, hvorfor du kun har fundet en enkelt. Det vrimler jo med dem :)

Måske fordi jeg kun har spillet i 5-7 timer, og derfor endnu ikke har nået at lave så meget andet end at prøve at rende frem og tilbage mellem quests og startstedet mens jeg mister pusten, samt stå bag en væg og save/loade. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 04/07-11 16:07 
Killer Bean 2>

Det giver da ingen mening. Burde det ikke være:
"Increases weapon damage and inaccuracy for a more realistic gameplay."?

Både og - STALKER er et udstyrs-baseret rollespil, så våbnene i starten er unaturligt fesne for at afspejle dette. Jeg har en ven, der opgav spillet helt, da han ikke kunne lave headshots på lang afstand med spillets første våben - fordi han kom direkte fra HL2 og deres system.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-11 16:23 
Herold>
Jeg har en ven, der opgav spillet helt, da han ikke kunne lave headshots på lang afstand med spillets første våben -

Automatpistolen? Hvad har det med realisme at gøre? I den virkelige verden kan du næsten lige så godt bare lukke øjnene og skyde, hvis du prøver at ramme noget med en automatpistol på lang afstand.

Herold>
fordi han kom direkte fra HL2 og deres system.

HL2?
AV Intelligent Terminal
DarkenDarkenSkrevet 04/07-11 19:30 
Da jeg spillede det, kunne jeg skyde en mutant vuffer på få meters afstand i hovedet uden den lagde sig ned. Dét er bare ikke ok, ikke nå det virker så kunstigt lavet (unaturligt fesne som Herold skriver det). Har det fint med at man ikke bare strafe HS'er i løbende fart, men der bør også være mening med galskaben.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-11 20:18 
Jeg har det sgu fint med, at våbnene ikke er 100% realistiske. Det er trods alt et spil og ikke en simulator. Det skal jo også være sjovt, og jeg synes, balancen er rimelig god i Stalker :)

Den eneste gang, hvor den slags ødelagde det fuldstændigt for mig, var da jeg forsøgte mig med spillet Splinter Cell. 5 min. inde lister jeg mig om bag en vagt og sætter lyddæmperen lige i nakken af ham. *plof*. Så vender manden sig om, kigger på mig og tilkalder sine venner... og så fik jeg ellers afinstalleret det spil og fik solgt det igen.
AV Intelligent Terminal
HeroldHeroldSkrevet 04/07-11 20:55 
Killer Bean 2>
Herold>
Jeg har en ven, der opgav spillet helt, da han ikke kunne lave headshots på lang afstand med spillets første våben -

Automatpistolen? Hvad har det med realisme at gøre? I den virkelige verden kan du næsten lige så godt bare lukke øjnene og skyde, hvis du prøver at ramme noget med en automatpistol på lang afstand.

Herold>
fordi han kom direkte fra HL2 og deres system.

HL2?

Half-Life 2. :) Jeg husker ikke om det var automatpistolen, mens hans forventninger til spillets system var at han kunne sigte og skyde folk i hovedet - hvilket stort set ikke kan lade sig gøre med nogle af startvåbnene med mindre man er heldig eller meget tæt på, da det er sådan spillets fremgang foregår - med bedre og mere præcise våben.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 04/07-11 21:59 
Lige omvendt er jeg blevet lidt gladere for spillet efter jeg nu er begyndt at spille det mere som en "rigtig" FPS.
Jeg har sat opløsningen en del ned, hvilket har gjort spillet grimt, men det kører meget bedre nu, og jeg har sat mig op ved et højt bord med en større skærm, og spiller med en ordentlig mus, det hjælper alt sammen på oplevelsen for mig.

At spillet kører bedre nu hjælper også meget for interfacet, da cursoren ikke længere er håbløst langsom - og kortet er noget nemmere at benytte nu hvor jeg har en mus med scrollwheel.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/07-11 22:48 
Sumez>
Lige omvendt er jeg blevet lidt gladere for spillet efter jeg nu er begyndt at spille det mere som en "rigtig" FPS.

Jeg tror også, det er grunden til, at jeg rimelig godt kan lide spillet. Da jeg begyndte på det, havde ingen anelse om, hvad det var for et spil. Jeg havde en ide om, at det var et traditionelt FPS med nogle få sandkasselementer a la Crysis. Så jeg tilgik det også på den måde. Og så blev jeg selvfølgelig positivt overrasket. Det ER jo "bare" en FPS med lidt af det gode fra RPG'ernes verden :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/07-11 00:37 
Nu slog jeg så også dynamic lighting fra, hvilket gjorde spillet endnu mere responsivt, og i kombination med bedre våben, tager jeg hurtigt fjenderne ud 1 efter 1 nu, det er faktisk en virkelig stor forskel.

Jeg synes bare ikke det er sjovt at det er så klassisk FPS, mine yndlingsdele af spillet er dem hvor man udforsker større områder uden andre mennesker i.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/07-11 10:59 
Sumez>
Jeg synes bare ikke det er sjovt at det er så klassisk FPS, mine yndlingsdele af spillet er dem hvor man udforsker større områder uden andre mennesker i.

Du kommer til at hade spillet, når du kommer til Den Røde Skov :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/07-11 11:05, rettet 05/07-11 11:05 
Hvordan egentlig med de berygtede bugs i spillet? Er der noget jeg skal på udkig efter, steder hvor jeg skal være varsom?

Jeg har endnu ikke været vidne til noget udpræget problematisk, normalt allerhøjst et dyr der pludselig sværer en halv meter over jorden, et lig der sidder fast i væggen og den slags typiske småfejl.
Men så vidt jeg har læst mig til, burde "Complete" også rette en del fejl i spillet. Jeg oplever dog at meget ikke bliver gemt i spillets savegames. Hvis jeg f.eks. gemmer under kamp mens nogle fjender er på vej hen imod mig, kan jeg "risikere" at de går i stik den modsatte retning når jeg loader igen, som om de glemmer hvad de var i gang med.
Jeg har også været ude for artifacts der bliver opslugt af anomalities når jeg har loadet efter et forfejlet forsøg på at opsamle dem, og måske med lidt større risiko for at blive gamebreaking, har jeg været ude for NPC'er der bare har stået stille efter jeg har klaret en mission for dem - men efter et save/load, reagerer de pludselig, snakker med mig, afslutter min mission og laver en ny til mig, som de skal.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/07-11 11:22, rettet 05/07-11 11:23 
Sumez>
Hvordan egentlig med de berygtede bugs i spillet? Er der noget jeg skal på udkig efter, steder hvor jeg skal være varsom?

Jeg har kun spillet det uden Complete. Så de bugs, jeg har oplevet, er nok ikke relevante :/

Men her er de alligevel:

Jeg oplevede flere gange, at alle markører på kortet forsvandt pludseligt. Jeg kunne få dem frem igen ved at zappe lidt rundt i PDA'ens menuer, men det var alligevel pænt irriterende. Og så var der to missioner, som jeg ikke kunne få lov til at udføre. I den ene mission spawnede min kontaktperson konsekvent død med hovedet nede i en båltønde, og i den anden havde jeg ikke mulighed for at tage missionen efter samtalen med personen. Desuden valgte spillet uden forklaring at springe over det stadion, man skal igennem, før man kommer til Chernobyl.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/07-11 11:42 
Fandt lige det her:
In addition, the behavior of fellow STALKERs is pretty reasonable. When they're encountered in the field, they're doing something - patrolling, exploring, gathering artifacts, or whatever. In fact, you can ask them what they're doing and they'll tell you, and if they're on their way somewhere you can ask to go with them. It's simple, but it makes them actually feel like fellow inhabitants and not just random spawns

Det synes jeg ikke jeg har oplevet? Den eneste måde jeg kan interagere med andre stalkers, der ikke er en del af en quest, er at spørge om de ved noget spændende, og handle med dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/07-11 11:45 
Er det noget, som skulle være tilføjet i Complete?
For jeg har heller ikke oplevet det :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/07-11 11:51 
Nej det var en beskrivelse af grundspillet. Måske er det noget der er i en af de andre titler.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/07-11 13:35 
Det er vist ikke alle der gør det, kan jeg forestille mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 05/07-11 13:42 
Men er det nogen? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/07-11 13:59 
Jeg må indrømme at det er meeeget længe siden jeg spillede det første STALKER, og jeg har ret høje tanker om det, i sådan en grad at jeg ikke rigtigt tør at prøve det igen. Jeg måtte tvinge mig igennem Clear Sky pga. en anmeldelse - ikke fordi det var dårligt, men fordi der var så mange bugs, så jeg ved ikke om det er et minde jeg har lyst til at ødelægge :D

Men jeg mener da bestemt at der var nogen hvor man kunne slutte sig til dem, mens andre bare lallede rundt - men spillets konstruktion gør det lidt svært at regne ud, synes jeg.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 05/07-11 14:10 
Jeg hørte også lige man sku holde sig fra Clear Sky og gå direkte til Call of Pripyat.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/07-11 14:25 
Jeg synes faktisk Clear Sky var udmærket, men når man i forvejen får versioner tilsendt inden udgivelsen, der liger mangler den sidste finpudsning - og spillet i forvejen er buggy as hell, så er det svært. Pripyat har jeg spillet 10 minutter, hvorefter jeg gav op - men jeg har tænkt mig at prøve igen en dag.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 05/07-11 14:42 
Læste lige dette i en anmeldelse af Clear Sky:
GSC certainly likes reloading. The enemy AI that throws grenades is nice to see, but it'd be even nicer if you could see it more regularly - there's little of the vocal warnings you may expect from what's an instant-death weapon thanks to Clear Sky's more characteristically realistic damage model. And remember you're bleeding to death, as you were turning down bandages to try and save for a decent suit. And what about that bit when you leave the swamps for the first time and they just lob a machinegun ahead of you which leads to a trial-and-error working out of the "correct" route down the hill? What were they thinking?

Det svarer meget godt til min kritik af Shadows of Chernobyl.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/07-11 14:56 
Alle STALKER-spillene har fået Complete-mods, så Clear Sky er formentlig ok at spille i dag. Og mon ikke der også er kommet så mange officielle patches, at det går selv uden Complete-udgaverne :)
SumezSumezSkrevet 05/07-11 15:05 
Det er ikke så meget spillets fejl, der gør at jeg er blevet anbefalet at holde mig fra Clear Sky, men dets dårlige balance mellem inventory og økonomi, samt den øgede fokus på NPC'er og krig mellem faktioner, et punkt hvor det er gået i den direkte modsatte retning med Call of Pripyat, der udfra anmeldelserne lyder som et langt mere velproportioneret spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 05/07-11 15:49 
Bestilte selv SoC igår frem for CS, trods prisen var den samme. En hurtig søgning fortalte mig det samme som Sumez nævner; At de som har spillet dem, foretrækker det første spil.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 05/07-11 15:53 
Jeg så SoC i "New Factory" brugtbutikken på Frederikssundsvej i København NV til små 30kr, hvis nogen er interesseret. Men det er vist ikke noget dyrt spil nogen steder, eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/07-11 16:08 
Jeg købte det i forbindelse med sådan noget 3-for-2 tilbud. Så det kan vist fås alle steder for en slik.
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 05/07-11 18:18 
ja købte også lige Pripyat for små 40kr på Zavvi...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 05/07-11 19:06 
Hvis I ikke er allergiske over for digitale spil, så har Steam lige netop nu hele STALKER-serien som en del af deres summer camp sale for max €3,5 stykket.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 05/07-11 19:35 
Øv, det skulle jeg have vidst.. Kører Call of Pripyat på samme engine som de forrige versioner. Tænker om min computer kan trække det?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 05/07-11 19:54 
Sumez>
ja købte også lige Pripyat for små 40kr på Zavvi...

Eller tag et kig på steam, et af dagens tilbud.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 05/07-11 23:17 
Foretrækker at få et fysisk DRM-frit eksemplar for den tier ekstra :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 05/07-11 23:24 
Hulle>
Øv, det skulle jeg have vidst.. Kører Call of Pripyat på samme engine som de forrige versioner. Tænker om min computer kan trække det?

Så vidt jeg ved er det en opdateret udgave af samme engine med bedre grafik, så det er nok mere krævende, men vil skyde på at det kan køre på det samme setup hvis man skruer langt nok ned for indstillingerne.


Jeg bliver iøvrigt gladere og gladere for spillet jo bedre udstyr jeg får og mere overkommeligt FPS-delen dermed bliver. Er glad for jeg valgte at fortsætte med det. Lige nu er mit største besvær al den forskellige ammunition man støder på, som det er umuligt at finde hoved og hale i, og dermed også stærkt begrænser mit udvalg af våben.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 06/07-11 00:04 
Stupid question: er Steam ikke DRM frit?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dpldplSkrevet 06/07-11 00:08 
Ikke alt på steam er DRM fri. Men meste er DRM fri, selvom der er folk som ser selve steam som et DRM....
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-11 00:11, rettet 06/07-11 00:12 
Ja, våbnene bliver bare mere og mere behagelige at bruge. Når først man har fået en FT-200M, virker alle de andre våben som noget billigt lort. Jeg synes sgu også, det er meget fedt, at man ikke bare får smidt de fede våben i hovedet fra starten af.

Jeg brugte stort set ikke hverken shotguns, automatpistoler eller håndgranater til noget i spillet. Så næste gang jeg går igang med en gennemspilning, tror jeg bare jeg vil forsøge på aldrig at have andre våben end en enkelt assault rifle på mig.. og så måske lige en sniper.
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-11 00:18 
Sumez>
Foretrækker at få et fysisk DRM-frit eksemplar for den tier ekstra :P

Det er i det hele taget bare rart at have spil på et fysiske medie. Jeg er ikke allergisk over for download-spil, men jeg foretrækker bare at have noget, man kan nusse og ae og stille på en hylde, hvor det ser godt ud :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 06/07-11 08:14 
dpl>
Ikke alt på steam er DRM fri. Men meste er DRM fri, selvom der er folk som ser selve steam som et DRM....

I og med at man skal downloade tredjepartssoftware der skal køre før man overhovedet kan starte sit spil, synes jeg det er temmelig åbenlys DRM. :)

Jeg forstår udmærket den fornuftige idé i det, jeg skal bare ikke have noget af det på min computer.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 06/07-11 09:40, rettet 06/07-11 09:43 
Hmm, så vil jeg da holde øje med hvilke titler jeg køber. Hvordan ser man helt præcist om det har DRM? Også den 3. Parts DRM som du snakker om Sumez?
Jeg hader DRM, det ødelægger fuldstændig pointen i at downloade hvis man eksempelvis kun har 5 licenser.
Købte engang et musikalbum fra Bilkas online musikbutik, nu har jeg brugt alle 5 licenser og ejer pludselig ikke varen mere. Det er pisse frækt og jeg gør det aldrig igen på nogen online tjenester.
Jeg er ellers glad for Steam og deres tilbud, men hvis jeg har købt varen forventer jeg sgu at eje den til download lige så mange gange jeg har brug det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 06/07-11 09:45, rettet 06/07-11 09:46 
Den 3. parts DRM jeg snakker om er Steam selv.
Jeg vil gerne kunne installere mine spil hvor jeg har lyst og køre dem selvstændigt uden det skal gå gennem et "kontrolprogram". Jeg har en downloadkode til et Steamspil, men kan ikke finde ud af at bruge den uden at installere Steam først, så den må stå ubrugt hen.

Hvordan det fungerer mht. licenser osv. har jeg ingen anelse om, og det er ikke relevant for mig. Jeg er personligt rigtig glad for GOG.com's model, der primært går ud på at de stoler på deres kunder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 06/07-11 09:48 
Altså kalde steam DRM er vel også lidt forkert.


Men ting der har DRM kan ses på spilelts steam side, f.eks hos crysis warhead(se link), det står under spiloplysninger, lige nede under sprog.

crysis warhead
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 06/07-11 09:56, rettet 06/07-11 10:00 
Kald det hvad du vil, hvis jeg køber et fysisk eksemplar, er der ikke nogen programmer på min computer, der styrer om jeg må eller ikke må spille det. Vi HAR haft denne diskusion før :) Nu vil jeg gerne snakke om Stalker igen.

edit: Steam-siden skriver jo netop "tredjeparts"-DRM, i og med at det er indforstået er Steam i sig selv er førsteparts-DRM i alle deres spil.

http://en.wikipedia.org/wiki/Steam_%28software%29 >
Steam is a digital distribution, digital rights management, multiplayer and communications platform developed by Valve Corporation.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/07-11 11:17 
Jeg ved at de patchede det ud af det originale STALKER, pga. problemer, men alt andet lige, så er de andre spil i STALKER-serien vist nok langt fra DRM-frie på fysisk medium, men har Securom, Tages eller Starforce afhængig af versionen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-11 11:19 
Så holder jeg mig sgu til originalen :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 06/07-11 11:49 
Skidt :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/07-11 11:55 
Steam-versionerne har det iøvrigt sikkert også i nogle tilfælde - jeg mener i hvert fald at have læst at en af dem har (haft) en activation limit på 5. Jeg synes ikke man skal undgå spillene pga. det, for det er alligevel en bunke rimeligt unikke spil, trods alt, og til lige omkring 20 kr pr styk lige nu (i hvert fald på Steam), er det et steal! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/07-11 12:05, rettet 06/07-11 12:06 
Det er også kun, når man har købt et "rigtigt" spil på disk, at jeg synes den slags er nederen. Jeg fandt mig i at skulle have en Steam-konto, da jeg installerede The Orange Box, selvom det stadig pisser mig en smule af. Men da jeg kylede Command & Conquer 4 i maskinen og fik et "Du skal have en konto hos EA, før du må spille" (Selvfølgelig først EFTER jeg havde installeret spillet!!), måtte jeg sande, at jeg nok aldrig kommer til at spille det spil :/

(...så røg vi lige off topic igen)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/07-11 18:10, rettet 09/07-11 18:10 
Sumez>
og så reloade hver gang en af dem er heldige nok til at ramme dig i ansigtet eller lignende.

Nu har jeg spillet med Complete smækket på i et stykke tid, og kan godt se, hvad du mener. Da jeg spillede den officielle udgave, kunne fjenderne godt være være heldige og ramme mig i hovedet engang imellem. Men nu rammer de mig lige i fjæset hele tiden. Det er alligevel en "bug" som jeg synes, de godt kunne have ladet være med at fixe :/
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 10/07-11 12:20 
Jeg synes faktisk ikke det har været så stort et problem længe, min quicksave er dog stadig nok den funktion jeg bruger mest hyppigt i spillet :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
158 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig