X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S.T.A.L.K.E.R. advarsel


Svar Sortering
nerosnerosSkrevet 28/09-17 15:34 
Købte Call of Pripyat i går aftes og spillede end ca. 45 min. Mit umiddelbare indtryk er et helt utroligt stemningsfyldt spil. Glæder mig til at komme rigtig ind i det :-)

Må lige få set på de mods der tilbydes der la0s. Tak for info!

Jeg havde sådan en rigtig nybegynder start med at smide min AK47 væk i noget højt gras i bare panik da en flok vilde mutant hunde overfald... Se hele indlægget
Bashful Neophyte
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 10:54 
Athlon64 3700+ @2200 Mhz
Asus A8N32-SLi Deluxe mobo
2 X 1024MB Corsair RAM
Asus EAX1900 XTX 512MB grafikkort
Creative X-fi elite pro

Xp Pro /m SP2 og 4 gig swap fil
Nyeste catalyst drivere (7.2 mener jeg)
CronossCronossSkrevet 27/03-07 10:42 
Prøv at skrive din HW-konfiguration, så er det nemmere at hjælpe med problemet.
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 10:38 
Rooney>
Eftersigende virker det slet ikke på Windows Vista. Eller - det virker måske en smule, men er ikke officielt kompatibelt med Vista.

Det skrev Gamespot i deres anmeldelse.


Det er et andet problem (et af mange). Jeg kører XP og spillet crasher PC'en fuldstændigt, hvilket vel er en præstation i sig selv. Det er lang tid siden jeg har haft brug for min resetknap. Det pisser mig bare af at GSC vælger at skjule problemet ved at lukke deres forum i stedet for at komme med en udmelding og en tidshorisont for en løsning.

Hvis der ikke sker noget i morgen leverer jeg spillet tilbage, det skal nok blive spændende at skulle forklare sagens sammenhæng til en af de lokale Fona aber.
WehnerWehnerSkrevet 27/03-07 09:52 
Nogen der ved, om der er en konsolversion på vej, nu vi er ved det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 27/03-07 09:46 
Eftersigende virker det slet ikke på Windows Vista. Eller - det virker måske en smule, men er ikke officielt kompatibelt med Vista.

Det skrev Gamespot i deres anmeldelse.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 27/03-07 09:42 
Også hos mig.
For The Love Of The Game
CronossCronossSkrevet 27/03-07 09:19 
Det kører perfekt hos mig.
TheDukeTheDukeSkrevet 27/03-07 08:33 
Jeg ville bare lige advare folk mod at købe dette spil.

Jeg købte det selv igår og selv om spillet selv så godt nok ud, så crasher det efter 5-10 minutters spil. Jeg gik derfeter ind på udviklernes forum og fandt flere hundrede posts fra andre der havde det samme problem, alle med high-end systemer.

GSC Game World's respons til alle disse posts var at lukke deres forum, og det er stadig nede. Så min anbefaling er at holde sig langt væk fra dette spil indtil de har løst problemet.
158 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig