X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problem med køb af Lemmings PS3


Svar
ConkerConkerSkrevet 27/03-07 00:51, rettet 27/03-07 00:53 
Hej med Jer

Har i aften hjulpet en af mine venner med at sætte sin PS3 op - og vi gik derefter ombord i PS store for at købe Tekken og Lemmings. Der var ingen problemer med Tekken, men da vi købte Lemmings gik noget galt, og download filen står nu registreret til at fylde ca. 325 kb - istedet for de ca. 120 mb som spillet fylder. Dette betyder nu at ikke kan re-downloade spillet igen, da det står i hans download liste som 325 kb. Kan dette løses eller skal vi kontakte kundeservice ? Hans 39,95 er nemlig blevet hævet.

Derudover vil hans SD 4:3 pal tv kun vise Blu-Ray film i grynet sort hvid... ( tilsluttet via Scart ) - kan nogen løse dette problem ? DVD og spil kører som det skal...
BeanoBeanoSkrevet 27/03-07 07:48, rettet 27/03-07 07:49 
Hent først det gratis "starter pack" på ca. 120MB som er selve spillet og bagefter den lille (325 KB) under "Download List" som er nøgle/licens filen du har betalt for. Så bør det virke.

Ja det er lidt forvirrende :)
AmbyAmbySkrevet 27/03-07 08:32 
Øhm...Sikkert dumt, men er det spil til PS3 eller til PSP?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 27/03-07 08:54, rettet 27/03-07 08:55 
PS3

Der findes ikke PS1 eller PSP spil på EU shoppen endnu.
AmbyAmbySkrevet 27/03-07 09:07 
Ok? Vil det sige at Tekken kan købes for kun 50 kroner? Det er da ret billigt?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 27/03-07 09:40 
Nej den koster 75,-... men stadig billig IMO :)
AmbyAmbySkrevet 27/03-07 09:41 
Ja ok :) Men jeg troede egentlig bare det var et PSP spil. Ikke et fuldt Tekken spil til PS3.

Mange tak for opklaringen!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 27/03-07 09:42 
Tekken: dark resurrection er da et psp spil, og at dømme ud fra ps3 billederne så ligner det også et psp spil.

Jeg havde selv lidt problemer da jeg købte lemmings. Den kom med en fejlmelding da jeg trykkede download efter at have betalt... Men så gik jeg ind i min download liste og prøvede derfra, og så virkede det...

Og jeg havde den der lemmings starterpack installeret inden jeg købte den fulde udgave.

Det er et rigtigt godt lemmings spil, Lemmings er jo som skabt til widescreen og HD :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 27/03-07 09:46, rettet 27/03-07 09:49 
Darknon>
Tekken: dark resurrection er da et psp spil, og at dømme ud fra ps3 billederne så ligner det også et psp spil.

Nej... Tekken 5 DR findes også til PSP men Tekken 5 DR på PS Shop er en ny port af arcade maskinen med fuld HD grafik.
PS3 porten mangler nogle game modes i forhold til PSP versionen men er et fuldt spil med alle stages, karakterer, osv. og lidt ekstra smidt oven i.

Ikke lige så flot som VF5 (trods alt et lidt ældre spil) men ganske nydeligt i HD og kr. 75,- værd hvis man kan li' Tekken ;)

GameSpot's anmeldelse
ConkerConkerSkrevet 27/03-07 10:08 
Tak for hjælpen - vi prøver at hente "start-pakken", så må vi se om det hjælper.

Kan nogen forklare hvorfor hans Blu-Ray film ( Pal ) vises i grynet sort / hvid ?
BeanoBeanoSkrevet 27/03-07 10:19 
Ikke lige...

Er PS3 tilsluttet via RGB SCART eller bare det medfølgende composite kabel?

Prøv evt at skifte til en anden SCART indgang i TV'et.

Prøv også at lade være med at bruge PAL60 (hvis der er denne mulighed med PS3) under video modes.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig