X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Er det kun mig der ser det her?!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-07 03:53 
Søgte på The Elder Scrolls IV: Oblivion og kom via et spøjst link ind på Geek Culture's anmeldelse - hmm nok snak se selv:

Er jeg skør eller står der......
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BeanoBeanoSkrevet 25/03-07 09:42 
Det ligner en specielt "lystig" udgave der er anmeldt ihvertfald :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/03-07 10:44, rettet 25/03-07 10:45 
Det perfekte våben mod site-grabber-svin :-)

EDIT: ??? Hvad er den der "ugensavis"-side? Har de hugget hele Geekculture, eller...?
The DaneThe DaneSkrevet 25/03-07 11:38 
Ved ikke helt om det i det her tilfælde er en god eller dårlig ting at artiklen ikke er overfyldt med engelske udtryk :p
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/03-07 20:00 
Hyakotake>
EDIT: ??? Hvad er den der "ugensavis"-side? Har de hugget hele Geekculture, eller...?

Ja hvad er det?! :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 25/03-07 20:12 
Det er nok et domæne, som indehaveren af Geekculture.dk har. Som Hyakotake siger, så har GC nok en form for grabber-protection, der skifter billeder der er linket ud med "IM GAY!"-billedet. Det virker så begge veje, åbenbart. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KLTKLTSkrevet 25/03-07 20:35 
Ville også mene det var en form for beskyttelse fra Geekculture's side, og så samtidig en ifølge mig ret morsom beskyttelse.
Jeg ved egentlig ikke hvorfor, men synes der er noget morsomt ved at se siden poppe op med de billeder og tilhørende tekst der!
9/11 Was An Inside Job
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig