X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DMC4 på 360 og PC


Svar
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 08:29 
PS3 mister endnu en eksklusiv titel... ups, Sony!

Link
RooneyRooneySkrevet 20/03-07 08:58 
"Capcom is committed to making its titles available to as wide an audience as possible[...]" = Capcom har også opdaget, at PS3'en ikke sælger, så det er med at få spillet ud på et format som rent faktisk gør.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SephirothSephirothSkrevet 20/03-07 09:43, rettet 20/03-07 09:53 
Jeg er sikker på, at også MGS4 udkommer på 360 i en eller anden form. Final Fantasy XIII er knap så sandsynlig, selvom Square Enix har udtalt, at de gerne vil udsende deres FF-titler til et så stort publikum som muligt.

Edit: Ace Combat 6 er desuden også blevet annonceret (eksklusivt?) til 360 i et japansk spilmagasin, og det rygtes at Kamatari er på vej. Begge var rygter i går, da en ansat i Blockbuster havde set dem i den interne database.

Gode nyheder for Xbox-ejere, og knap så god for Sony, der har mistet endnu en eksklusiv titel.

AC6
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 09:57 
Det kommer som ingen overraskelse.

Sony mister et par stykker men får ligeledes nogle andre, Ninja Garden, Oblivion osv.

Gears of War er heller ikke Xbox only, det udkommer sammen med stort set de flest store Xbox titler også til pc'eren.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
RooneyRooneySkrevet 20/03-07 10:01 
Jeg tror det ville komme som en stor overraskelse, hvis Halo 3 pludselig blev annonceret til PS3; Bare for lige at sætte det i perspektiv.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 10:04, rettet 20/03-07 10:16 
Jack_D>
Sony mister et par stykker men får ligeledes nogle andre, Ninja Garden, Oblivion osv.

Jow men langt efter Xbox udgaverne - DMC4 kommer samtidig på begge platforme.

Så bestemt et slag for Sony IMO... ikke nu de skal miste eksklusive titler. Men selvlfølgeligt dyrere at sikre eksklusive 3. parts titler nu.


Rooney>
Jeg tror det ville komme som en stor overraskelse, hvis Halo 3 pludselig blev annonceret til PS3; Bare for lige at sætte det i perspektiv.

Ja, specielt når MS 100% ejer Bungie og Capcom er uafhængige :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/03-07 11:04 
MS har virkelig lært lektien siden sidste generation. Man må da sige, at de lærer af deres fejl.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 20/03-07 11:31 
Jack_D>
Gears of War er heller ikke Xbox only, det udkommer sammen med stort set de flest store Xbox titler også til pc'eren.

O RLY?

Kilde?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SephirothSephirothSkrevet 20/03-07 11:43 
O RLY lol ;)
Ja, den er god nok. Har dog ikke lige nogte link.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 11:45, rettet 20/03-07 12:08 
Gears of War til pc.

Så meget for den xbox360 eksklusivitet
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 11:49 
Ja, den kommer til PC... MS skal jo have nogen kvalitetstitler til at forsøge at lokke PC spillere på Live... LOL :)
Jack_DJack_DSkrevet 20/03-07 11:57 
Hvad skal være incitamentet være for at købe en Xbox hvis titlerne også udkommer til pc'eren og de samtidig også får Live?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
IqonIqonSkrevet 20/03-07 12:13 
At det er billigere at købe en Xbox 360, der kan køre spillene flydende, og som altid kan være tilsluttet tv'et i stedet for en pc, der hele tiden skal opgraderes for at kunne køre de nyeste spil ordentligt? At man ikke skal kæmpe med at få installeret den trådløse controller i Windows Vista, så man kan slippe for at spille sine spil med tastatur og mus? At man i det hele taget kan slippe for at bruge en computer, der skal køre Windows? At man vil spille splitscreen med sine venner siddende i sofaen?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 12:15, rettet 20/03-07 12:15 
Jack_D>
Hvad skal være incitamentet være for at købe en Xbox hvis titlerne også udkommer til pc'eren og de samtidig også får Live?

Tvivler på at PC og Xbox 360 konkurrerer om de samme kunder.

Mere fordi at MS nu gerne vil have kontrol over PC spil markedet med deres "Games For Windows" brand og Live så der kan tjenes flere penge her.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/03-07 12:21, rettet 20/03-07 13:03 
Nu er det jo heller ikke ALLE store titler på boksen der udkommer på Pc. Få titler udkommer simultant og nogen af dem kommer med tiden og der har du ganske ret i at incitementet til at købe dem til Xbox360 måske kan mangle - hvis altså spillet fungerer bedre på Pc. Et spil som Prey ville jeg da hundrede gange heller spille på min Pc end på min 360'er.

Samtidig er det nok ikke alle mennesker der har en computer til de der små 10.000,- som kan trække Gears of War - derimod har de måske en Xbox 360 de har erhvervet sig langt billigere (Det var da et af argumenterne jeg brugte for at overbevise mig selv).

EDIT: Too slow :S
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 12:33 
Ace Combat 6 kommer også til Xbox 360, men om det er eksklusivt eller ej er der pt. tvivl om.

Link
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig