X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nights 2 på Wii


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 17/03-07 18:47 
Næste nummer af ONM indeholder info om Nights til Wii...

Nights
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-07 18:57 
Har aldrig prøvet Saturn-spillet, men det her lyder enormt spændende. Der må ligge et par kreative idéer bag siden SEGA vælger Wii frem for PS3 og 360, og jeg tror det kan blive ganske fantastisk.
BeanoBeanoSkrevet 17/03-07 19:21, rettet 17/03-07 19:22 
Det kunne også være en ond aprils-nar ;)

Nasty!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/03-07 20:56 
Jeg har endnu ikke set en aprilsnar blive "annonceret" før 1. april. De plejer altid at komme på dagen, og ikke før og efter.
dpldplSkrevet 17/03-07 21:22, rettet 17/03-07 21:23 
Aprilsnar i et magasin kommer tit efter den 1 april. Fordi de udgiver lidt efter (også derfor de nogen gange kommer før)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-07 21:49 
Der var jo for nyligt en afstemning på SEGA's side om hvilken spil folk ville se en efterfølger til. Nights førte med stor del stemmer så mon ikke der noget om snakken.

Håber det er samme hold, SonicTeam, som lavede det første der kommer til at lave nr. 2
3of193of19Skrevet 17/03-07 21:55 
Et NiGHTS til Wii er også tidligere dukket op i lister hos japanske forhandlere, så mon ikke der er noget om snakken?
Hvis det er en sprilsnar, er det i hvert fald en af de allerværste.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/03-07 22:06 
og en af de ældste. Den har vist været brugt lidt for mange gange nu :P
BeanoBeanoSkrevet 17/03-07 22:21, rettet 17/03-07 22:22 
Pieyanthikos>
Jeg har endnu ikke set en aprilsnar blive "annonceret" før 1. april. De plejer altid at komme på dagen, og ikke før og efter.

Tror heller ikke det er en aprilsnar, det ville være lidt for ledt - og som Greaseball også siger, den er brugt før ;)
JAAJAASkrevet 17/03-07 22:42, rettet 17/03-07 22:44 
Men ... hverken Naoto Oshima eller Yuji Naka er hos Sega længere, så man kunne tvivle lidt på resultatet, hvis det er sandt.
EchoEchoSkrevet 18/03-07 12:29 
Jeg tvivler også på resultatet. Ideen er jo god nok, men når man ser på de spil sonic-team har spyttet ud de seneste år, så falder det lidt til jorden.
Jeg håber virkelig, at de tænker sig om og siger: "enten så laver vi noget godt, eller også så dropper vi det bare".
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Zzap!Zzap!Skrevet 18/03-07 13:16 
Det bedste ville IMO være en rerelease på VC.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 18/03-07 13:37, rettet 18/03-07 13:38 
Kommer det ikke til at knibe med pladsen på Wii's 512MB flashdrive?

Ved ikke hvad spillet fylder men det var jo en CD-ROM titel.
dpldplSkrevet 18/03-07 13:49, rettet 18/03-07 13:50 
Lave det så der kan spilles fra SD kort? (Ved ikke om det er muligt)

Eller give os den HDD der er rygte om lige nu!!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Zzap!Zzap!Skrevet 18/03-07 14:03 
Beano>
Kommer det ikke til at knibe med pladsen på Wii's 512MB flashdrive?

Ved ikke hvad spillet fylder men det var jo en CD-ROM titel.

Med moderne compression af film og musik, tror jeg ikke det fylder mere end et stort N64 spil.
Det sværeste bliver nok emulationen, men med en NiGHTS specifik emu skulle det nok kunne lade sig gøre.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 18/03-07 15:42 
Zzap!>
Med moderne compression af film og musik, tror jeg ikke det fylder mere end et stort N64 spil.

Jow måske.

Hvad var max. størrelsen på N64 spil egentligt... 256Mb/32MB eller 512Mb/64MB?

Lad os sige at de kan få den helt ned på omkring 50-100 MB, så vil det ihvertfald fylde godt på flashdisken ;)

Er jeg egentligt den eneste der syntes at 512MB er ekstremt lidt at proppe i Wii'en som standard i 2006?
WehnerWehnerSkrevet 18/03-07 15:49, rettet 18/03-07 15:54 
Hvis 20Gb er for lidt til Xbox 360 - og det er det - så øhh...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 18/03-07 15:59 
Nu er der også væsentlig forskel på brug og størrelse af Live og Nintendos whatever. Jeg tror at 512Mb passer meget godt til gennemsnitsbrugeren af Nintendos produkter, og det er jo ikke ligefrem fordi der skal være plads til HD-content ;S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 18/03-07 16:13 
Behovet er naturligvis ikke det samme, men ikke desto mindre synes jeg, at der er for få MB på begge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 18/03-07 16:15 
Kunne næppe koste meget for Nintendo at have proppet 1GB eller 2 GB i istedet når man kigger på flashpriser. 512MB er ret kortsynet... også selvom det kun er til gamle NES/SNES/N64 ROM filer ;)
HeroldHeroldSkrevet 18/03-07 16:21 
Nej, men hvis du ganger det op med X antal millioner solgte maskiner, så er det alligevel en god slat penge sparet - og tjent. Der er jo flere der bitchede over at den var for dyr. :) Og Nintendo kunne sagtens have spist den udgift, men igen - det er pengene der i sidste ende bestemmer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Zzap!Zzap!Skrevet 18/03-07 16:23 
Beano>
Zzap!>
Med moderne compression af film og musik, tror jeg ikke det fylder mere end et stort N64 spil.

Jow måske.

Hvad var max. størrelsen på N64 spil egentligt... 256Mb/32MB eller 512Mb/64MB?

Lad os sige at de kan få den helt ned på omkring 50-100 MB, så vil det ihvertfald fylde godt på flashdisken ;)

Er jeg egentligt den eneste der syntes at 512MB er ekstremt lidt at proppe i Wii'en som standard i 2006?

Resident Evil 2 på N64 havde al FMVen og al talen (filmene var dog af lidt ringere teknisk kvalitet) på de to CDer klemt ned på 64Mb. Så mon ikke det skulle være muligt på Wii med den langt mere avancerede hardware, at få NiGHTS med sine ret korte, få og grovkornede FMV sekvenser ned på under 64Mb?
Den ukomprimerede CD lyd, skulle ligeså være let at presse sammen til ingenting.
Born to kill space
dpldplSkrevet 18/03-07 19:26 
Den gode nye er det er IKKE en april joke. :o
Og at der vil blive fortalt info omkring et ukendt spil. (Kan være alt siger de). Så det er nu bare at vente ><

fra go nintendo
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
The BruceThe BruceSkrevet 27/03-07 20:12 
Så blev det halvvejs bekræftet, men bare ikke af ONM, men vores eget skandinaviske Gamereactor... :-D

Jeg har aldrig spillet 1'eren...Er det godt?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/03-07 20:16 
..Dog uden en Wii-bekræftelse, håber vi får mere at vide i aften/morgen, når de første får deres Nintendo Magazine hvor de først hintede til en annoncering.
Zzap!Zzap!Skrevet 30/03-07 18:20, rettet 30/03-07 18:25 
Scans fra et Portugisisk blad:
http://img156.imagevenue.com/img.php?image=70068_nights1_122_460lo.jpg
http://img155.imagevenue.com/view.php?image=70074_nights2_122_484lo.jpg
http://img17.imagevenue.com/img.php?image=70080_nights3_122_545lo.jpg

Så er det altså på vej til Wii!!
Spørgsmålet er så bare om det er et remake, eller et helt nyt spil?
Sammen med Galaxy og Prime er der efterhånden virkelig nogle AAA titler at glæde sig til!
Born to kill space
dpldplSkrevet 30/03-07 19:29 
Ok jeg kan ikke læse det der. Men fandt dette på gonintendo

Oversæt af en som har skrevet en kommentar på siden.
"*There will be a 2 player mode (it isn’t specific)
*Special online functions
*It’s an exclusive to Wii
*The game will be officially anounced in beginning of April
*Nights is the primary character and he has a set of new abilities
*Other character details will be revealed in the coming months"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/03-07 11:34 
Oh boy! Er glad for min Wii :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Bede-xBede-xSkrevet 13/04-07 02:59, rettet 13/04-07 02:59 
Zzap!>
Sammen med Galaxy og Prime er der efterhånden virkelig nogle AAA titler at glæde sig til!

Ja, jeg synes også at det ligner et godt år for Wii og man kan da kun være ovenud lykkelig for, at Sega vælger at lave en forsættelse til et af de bedste Saturn spil overhovedet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 24/04-07 23:54, rettet 24/04-07 23:59 
Der er blevet postet lidt billeder af spillet på Neogaf. Man skal lidt ned, før man kommer til Wii billederne og det forsætter på efterfølgende sider:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=149103&page=14

Det ser virkelig smukt ud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-07 00:29 
Jeg glæder mig til at se det i bevægelse, for grafikken er ikke ret meget bedre end Saturn spillets IMO. Ja, jeg ved godt at de første er screens fra etteren ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 25/04-07 00:38, rettet 25/04-07 00:45 
Nu var Saturn spillet så også super smukt, så at det ikke er meget flottere er ingen katastrofe.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/04-07 00:55 
Enig. Jeg glæder mig som sagt til at se det køre. Tror det vil gøre meget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-07 03:28 
Nye billeder. Nye smukke billeder :)

http://the-magicbox.com/0708/game070818e.shtml
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Alf81Alf81Skrevet 22/08-07 09:30 
Ja, det ser ganske smukt ud, men sådan skal det jo' også være med Nights :) Glæder mig bare til at læse noget hands-on, for styrringen kan vel på ingen måde nå Saturn'ens.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 22/08-07 10:00 
Mon ikke de finder på noget sjov med Wiimoten? Det ser spændende ud, selvom jeg aldrig har forstået det spændende ved de gamle NiGHTS spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 22/08-07 10:12 
Sumez>
Mon ikke de finder på noget sjov med Wiimoten?

Det er også den tanke jeg ikke er så tryg ved.

Tror bare det er en endten-eller ting med Nights... Jeg er en af dem der eeelsker spillet.
Ting om dét og pis.
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-07 10:25 
Kan man ikke spille Nights 2 med både Wiimote og normal controller?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ElgenElgenSkrevet 28/01-08 09:04 
Nå, så udkom det altså i fredags...
Nogen der har prøvet det; er vild efter at høre om første indtryk.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 28/01-08 09:29 
Man kan bruge Wiimote, Nunchuk eller GameCube controller. De to sidstnævnte er klart at foretrække. Wiimote-styringen virker umiddelbart ret dårligt (men man kan muligvis vænne sig til den), og de to andre kontrolmetoder er også mere i tråd med styringen i de gamle NiGHTS spil.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ElgenElgenSkrevet 30/01-08 11:38 
BUMP
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CronossCronossSkrevet 30/01-08 12:56 
Det er grafisk et af de værste spil jeg har set til Wii.
Og så er det kedeligt, gammeldags - og generelt ret ringe.

Jeg var ret vild Med NiGHTS til Saturn, men mener at det nye er et totalt flop...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-08 14:31 
Hvad snakker du om? Det er da et af de absolut flotteste spil til maskinen (bedømt ud fra videoer). Men at spillet er ringe kommer slet ikke bag på mig. Latterligt at de har puttet en historie ind i, og hvorfor skal man rende rundt som børnene i nogle baner? Åndsvagt at de ikke bare holder den gamle form og udgav et Nights 1,5 istedet.
På den positive side må man sige at spillet er rigtig flot og det er fedt at man kan styre på så mange forskellige måder. Det udelukker helt min frygt for gimmick kontrol.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/01-08 15:08 
Ja, det er fedt at man kan styre på så mange måder. Men jeg er enig med Cronoss i, at det bestemt ikke er kønt. Landskaberne er som sådan fine og farverige, men karaktererne er grimt designet og teknisk ligner de noget lidt man så i de aller-tidligste PS2 spil.

Nu har jeg aldrig spillet Nights før, så jeg skal ikke kunne sige, hvordan det forholder sig i forhold til originalen.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CronossCronossSkrevet 30/01-08 15:22, rettet 30/01-08 15:26 
Konsolkongen -> Hvis du seriøst synes at NiGHTS på Wii er flot, så har din Sega-fetish altså nået hidtil usete højder.
Der er enkelte flotte farver, men karaktererne er mere eller mindre præ-PS2. Det kører da meget godt - men det er der altså også en grund til.

Jeg siger ikke at Wii-spil generelt er flotte, men SMG, RE4, Zack & Wiki og TP er alle på et helt, helt andet niveau.

Gameplayet er dog sådan udemærket, især hvis man kan lide det gamle spil. Men alle Wii-specifikke elementer flopper totalt, så jeg vil bestemt ikke anbefale spillet til andre end fans af serien.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-08 15:39 
Var det ikke noget med at der originale Nights spil ville komme til PS2 ... eller var det kun i japan?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-08 18:04 
Cronoss>
Konsolkongen -> Hvis du seriøst synes at NiGHTS på Wii er flot, så har din Sega-fetish altså nået hidtil usete højder.

Undskyld jeg troede det var en joke fra din side. Har ikke set det på andet end film og der så det fantastisk godt ud. Jeg må ta' dit ord for at det ikke er for kønt. Men på den anden side så skriver du også at TP er flot, såe... ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-08 18:06 
Beano>
Var det ikke noget med at der originale Nights spil ville komme til PS2 ... eller var det kun i japan?

Indtil videre kun i Japan. Det bliver dog forudbestilt ad libitum. En regionsvenlig PS2 må komme senere :)

Nights i Jap til Saturn var fuldt på engelsk så det regner jeg også med denne udgave er. Hvis ikke går man ikke glip af noget.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CronossCronossSkrevet 30/01-08 20:14 
Konsolkongen>
Men på den anden side så skriver du også at TP er flot, såe... ;)

Jeg skriver ikke at TP er flot, blot at det er langt, langt flottere end NiGHTS ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig