X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købes: Component kabel til PS2


Svar
JloweJloweSkrevet 16/03-07 17:56 
Står desperat og mangler et til min PS3, og ingen danske forretninger sælger dem. Og hvis jeg køber et over nettet, skal jeg vente til næste uge med at få det (uff..)
Giver gerne fuld pris for jeres brugte. Nogen øst- midtjyder som har et til overs de vil sælge?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 18:26 
Du kan evt. købe et uoriginalt i GAME?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JloweJloweSkrevet 16/03-07 18:32 
Har de et!!? Jeg ringede til 3 EB games i Århus + besøgte Merlin og Fona de sagde de ikke blev lavet, og de kun kunne købes på nettet. Har Game i Århus/Viborg et sådan kabel måske?
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 18:50, rettet 16/03-07 18:50 
Jeg købte selv et uoriginalt kabel med deres navn på i GAME på Fisketorvet i Kbh for nogle måneder siden :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JloweJloweSkrevet 16/03-07 18:53 
Har lige ringet til GAME i Bruuns galleri i Århus, de solgte ikke den slags kabler, pis :-(
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 18:56, rettet 16/03-07 18:57 
Gad vide om de overhovedet aner hvad det er >_<
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
McBrainMcBrainSkrevet 16/03-07 19:10 
Du mangler et component ps2 kabel til din ps3?

huh?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 19:14 
De kan bruge samme kabel, og PS3-kablerne er ikke i handelen endnu :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 20:13, rettet 16/03-07 20:14 
Jlowe>
Har lige ringet til GAME i Bruuns galleri i Århus, de solgte ikke den slags kabler, pis :-(

Da lidt underligt når PS3 kommer om en uge og component kablerne er identiske.
Har du spurgt efter et PS3 component kabel også?
McBrainMcBrainSkrevet 16/03-07 20:23 
Herold>
De kan bruge samme kabel, og PS3-kablerne er ikke i handelen endnu :)

Aha! - Det er jo ren nintendo :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
NaieraNaieraSkrevet 16/03-07 20:29 
Alle PlayStations har kunnet bruge de samme kabler, så det er da vist ligeså ren Sony som det er Nintendo efterhånden ;) Bortset fra at Nintendo er vildt dårlige til at inkludere alle signaltyper i alle deres konsoller, hvor f.eks. PAL GameCuben ikke havde S-VHS og NTSC udgaven af samme ikke havde RGB...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
McBrainMcBrainSkrevet 16/03-07 20:49 
Det kan der være noget om, men hvis der _skal_ kneppes fluer (og det skal der) så startede Nintendo vel allerede trenden med SNES og N64?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 20:51, rettet 16/03-07 20:53 
McBrain>
Aha! - Det er jo ren nintendo :)

Nej, det er lige netop ikke Nintendo - kablerne er jo de samme. PS2/PS3 component kablerne er nemme at få fat på nu før launch hvis man vil købe fra nettet ;)

EDIT: Er det egentligt muligt at outputte VGA fra PS3 som på 360'eren?
Ikke at jeg skal bruge det, men er bare nysgerrig.
NaieraNaieraSkrevet 16/03-07 21:11 
McBrain>
Det kan der være noget om, men hvis der _skal_ kneppes fluer (og det skal der) så startede Nintendo vel allerede trenden med SNES og N64?

Bortset fra at N64 ikke understøttede hverken S-VHS eller RGB. Desuden passer et RGB-Scart kabel til SNES/GC i samme stik, men man skal riste en modstand i et GC RGB kabel før det viser et brugbart billede på en SNES. Det er alt for besværligt med de Nintendo-maskiner.

Det kan vist ikke diskuteres, at Sony er kongen af kabel-kompatibilitet konsollerne imellen :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JloweJloweSkrevet 16/03-07 21:43 
Naiera reddede min røv, så jeg kan hente det lørdag og ikke græde over composhit billedet længere... (jeg spurgte også om PS3 component hos GAME de havde intet...)
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
McBrainMcBrainSkrevet 16/03-07 21:51 
Naiera>

Bortset fra at N64 ikke understøttede hverken S-VHS eller RGB. Desuden passer et RGB-Scart kabel til SNES/GC i samme stik, men man skal riste en modstand i et GC RGB kabel før det viser et brugbart billede på en SNES. Det er alt for besværligt med de Nintendo-maskiner.

Det kan vist ikke diskuteres, at Sony er kongen af kabel-kompatibilitet konsollerne imellen :)

Haha. Jeg må se mig irettesat igen.

Ved at være en vane herinde :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 17/03-07 14:42 
Ikke at jeg vil anbefale det samlede produkt, men køber man Xploders HDTV Player i EB Games (349,-) eller Merlin medfølger der et componentkabel. Også kommenteret i nedenstående tråd:

480p i PAL RE4?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig