X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Midnight Club 2, hvornår?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 09/06-03 14:36 
Hejsa.
Hvornår ser vi subj på hylderne?

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ckruseckruseSkrevet 09/06-03 14:44 
20. juni. :)
JuggernautJuggernautSkrevet 09/06-03 17:16 
Det bliver guld.
Gamezone har givet den 9.1 ud af 10. En værdig afløser for PGR? :)

-Juggernaut
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
APHAPHSkrevet 09/06-03 17:22 
Personligt ser jeg mere frem til midtown madness 3, de forskellige xbl gamemodes ser ihvertfald rigtig interesante ud..MM3 udkommer allerede om 18 dage i eu:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/06-03 18:02 
18 dage? Sikker?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 09/06-03 18:05, rettet 09/06-03 18:24 
dvdcrave og gameplay har ihvertfald spillet til udgivelse 27/6

GameFaqs
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ckruseckruseSkrevet 10/06-03 11:46 
Det har Coolshop også, meeen lad os nu vente at se om det ikke bliver udskudt til juli måned. I hvert fald bør du hygge dig med Burnout 2 indtil da, for det bliver helt sikkert vildt til Xbox med dens grafik. :)
olmeolmeSkrevet 10/06-03 12:23, rettet 10/06-03 13:23 
Kommer til at tænke på sammenligning af Burnout 2 på ign, mellem de 3 konsoller. XBOX har pæneste grafik, men PS2 og GC er ikke langt bagved. Spørgsmålet er så om Criterion har udnyttet XBOX'en ordentlig :-)

IGN
ckruseckruseSkrevet 10/06-03 13:11 
De kører vel begge to med optimal framerate, og det er sikkert det, der har trukket op på GCN og PS2 siden. Alligevel glæder jeg mig mest til Xbox-udgaven med dens custom playlist og Xbox Live features (selvom det kun er noget high-score halløj). :)
olmeolmeSkrevet 10/06-03 13:22 
IGN havde den også som den bedste version ;-)
KTCKTCSkrevet 10/06-03 13:53 
Burnout 2 er næsten identisk med PS2 versionen på Xbox (ikke overraskende, når det bruger RenderWare)...

Midnight Club 2 ser for mig grimmere ud end Burnout 2, især når man kigger på bilerne. Dog er banerne frie alá GTA, så det er lidt et andet spil, da der er Capture The Flag og andre multiplayer-modes.

Hvor BurnOut 2 er singleplayer-super-action, er MC2 meget mere multiplayer-fokuseret.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
juventus champjuventus champSkrevet 11/06-03 05:51 
Jeg har haft kontakt med ebgames,de siger på Fredag den 13 juni.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
BaggyBaggySkrevet 11/06-03 09:49 
Jeg har haft spillet i et stykke tid ( PS 2) og... Med mindre at der kommer visse ændringer i spillet mener JEG at det hurtigt bliver kedeligt.
Noget jeg siger med al respekt for gamespot's 9.1 ( mit fav gamesite)

Styringen er slet ikke optimal hvis man er vant til spil som Gran Turismo- Burnout 1+2 eller Colin mcrae. Jeg mener derimod at der er mere tokyo highway battle over det...

AI'en ( NO NO NO)

Man opbygger hurtigt en taktik til hver løb grundet en noget dum AI af og til ( TIT!).... eller også lave modstanderne masse sammenstød og så tager det 100 år for dem at fatte atman rent faktisk er kørt forbi dem og at de skal fortsætte løbet.

Som KTC nævner: Grafikken:

Den er som sagt slet ikke optimal og f.eks burnout 2 er langt skarpere og "flyder" bedre. Bilerne virker også "små"...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
olmeolmeSkrevet 11/06-03 09:57 
Jeg har spillet det nogle dage, og vil give dig ret i det fleste punkter. Til gengæld syntes jeg det er sjovt, selv om man skal gennemspille den samme bane en del gange.
BaggyBaggySkrevet 11/06-03 20:10 
Baggy >
Jeg har haft spillet i et stykke tid ( PS 2) og... Med mindre at der kommer visse ændringer i spillet mener JEG at det hurtigt bliver kedeligt.
Noget jeg siger med al respekt for gamespot's 9.1 ( mit fav gamesite)

Styringen er slet ikke optimal hvis man er vant til spil som Gran Turismo- Burnout 1+2 eller Colin mcrae. Jeg mener derimod at der er mere tokyo highway battle over det...

AI'en ( NO NO NO)

Man opbygger hurtigt en taktik til hver løb grundet en noget dum AI af og til ( TIT!).... eller også lave modstanderne masse sammenstød og så tager det 100 år for dem at fatte atman rent faktisk er kørt forbi dem og at de skal fortsætte løbet.

Som KTC nævner: Grafikken:

Den er som sagt slet ikke optimal og f.eks burnout 2 er langt skarpere og "flyder" bedre. Bilerne virker også "små"...


Fejl! Jeg har selvfølgelig overset at det er "gamezone?" der har givet det 9.1 i stedet for gamespot(7.9 iøvrigt)... Fejl som jeg må tage på min kappe..... : )

Gamespot's anmeldelse af Midnight club 2
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig