X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

fartmåler ved bygrænsen


Svar
solid snakesolid snakeSkrevet 15/03-07 21:29 
Det er muligt at det er et dumt spørgsmål,
Men det gælder en is..
En af mine bekendte siger, at der er nogen steder der er fartmåler ved bygrænsen som har 3 cifre, men jeg mener det er noget vrøvl.. at de kun findes med 2 som kan måle op til 99km i timen.. er der nogen der ved hvor man kan finde noget info om det??
Eller om der er andre der har set sådan en??

Det gælder som sagt en is

fart måler ved bygrænsen
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
QQSkrevet 15/03-07 21:38 
Har aldrig stødt på en med tre cifre, men der er sikkert amter/regioner/kommuner der har deres egne fartmålere, og mon ikke der er en med tre cifre iblandt?

Kan da kun bekræfte at de almindelige med to cifre, i hvert fald ikke måler over 99 km i timen... :P
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
solid snakesolid snakeSkrevet 15/03-07 21:46 
Det er det jeg håber på nogen kan fortælle om, evt postet et foto, hvis de altså findes.. det er da muligt, jeg har bare aldrig set en..

Og du har ret i de går kun til 99km
De 2 cifrede fartmåler.. :O)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 15/03-07 22:06 
Der findes skam fartmålere med 3 cifre.

Lidt uden for byen jeg bor i - Grenaa - er der sat en fartmåler op. På en komplet lige strækning, og en hastighedsbegrænsning på 80 km/t. Den er et par gange kommet op på 3 cifrede tal. Dog kun om aftenen/natten:o).

Der tager dog gudskelov ikke foto, men blinker blot 3 gange (Kan være svært at se men tryk på speederen:o))
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
scavengerscavengerSkrevet 16/03-07 00:30, rettet 16/03-07 00:31 
Så er der også den her klassiker fra udlandet :)

Link...
Nemo me impune lacessit
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 18/03-07 22:46 
Hehe fedt billede.. :D
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig