X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ingen Half Life 2 til Xbox


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/06-03 13:59 
Ifølge artiklen, så kommer Half Life 2 ikke til Xbox.

No HL2 til Xbox
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 09/06-03 14:08 
det er jo lidt tvetydigt:

"As of now, Half-Life 2 is not going to be on the Xbox," he said. "Valve is sending us mixed messages on that."

as of now = det ser ud til, men er ikke afgjort.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
ckruseckruseSkrevet 09/06-03 14:55 
Det er da bare ligesom Doom 3.. før eller siden kommer det til xbox, bare ikke i starten?
RitesRitesSkrevet 09/06-03 15:02 
Det er da også ligemeget.
Det er et PC spil og skal da bare spilles på PC. Så enkelt.
» a winner is you «
PlaykidPlaykidSkrevet 09/06-03 15:39 
Og hvis man ikke har en PC der kan trække det, og ikke vil ofre penge på en:/
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 09/06-03 16:10 
Rites >
Det er da også ligemeget.
Det er et PC spil og skal da bare spilles på PC. Så enkelt.

Jeg vil osse foretrække det på PC'en, istedetfor en nedgraderet Xbox udgave.

Hvad de grafiske udfoldelser angår, så skal det ses og spilles på en ordentlig PC.

Kommer der en Xbox udgave, så vil frameraten med garanti være locket på omkring de 30 fps, mens PC udgaven - som er den udgave Valve bruger al deres tid på, og er deres foretrukne platform - snildt kører over både 60 og 100 fps (pga. de ekstra hestekræfter på en god PC + et godt GeForce kort); Det bliver et fantastisk dejligt og flydende spil at se på.

*løber ud og køber et nyt GeForce 4 kort med det samme*
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-03 17:28 
Down graded?......

Jeg gider personligt ikke PC online mere! Ville hellere spille over Live hvor alle har et headset, mere end noget andet..... Det opbygger teamplay! Men selvfølelig.... hvis HL2 bare bliver frag em all, så er det vel ligemeget....

Jeg kan så sige jeg var intresseret i en Xbox udgivelse.... Min computer er kun en 1,8 GHz, og den har næsten 800 DDRAM og et skod Geforce 4 MX 240 kort....:/ Den ville ikke kunne klare det, og jeg købte denne spand for lidt under et år siden! Jeg gider ikke bruge flere penge på at opgradere...... Det er HL2 ikke værd....

-Valkyrie
Well crucify the insincere tonight...
AmbyAmbySkrevet 09/06-03 18:04 
Valkyrie, jo. den ville godt kunne klare det. Ifølge et link som jeg ikke lige kan finde skulle den selv tilpasse sig. Lidt ala B&W ?
Folk siger 800 Mhz, men lad os nu se. Jeg er rimelig sikker på du ville kunne få en god fornøjelse ud af det.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 09/06-03 18:09 
800???

Jeg har hørt at 2 GHz var minimum?:/
Well crucify the insincere tonight...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/06-03 18:19, rettet 09/06-03 23:48 
jeg har en gryde af en PC, bare se her:

533mhz.
458 mb. 133. ram
32 mb TNT2 grafik kort

Slå den måske..... ;-)

Og jeg kunne aldrig drømme om at opgradere for at kunne spille på den, eller for den sags skyld købe en ny PC. Kan meget vel være at PC´en kan levere bedre grafik end en "box", men hvad koster spdanne en PC så i forhold? Og hvad med skærm når man har købt en så lækker og dyr PC, så skal man jo have en 19" TFT skærm eller noget. Næ nej, så hellere spille på sin "box" på et udemærket 41" Sony TV, det virker fint nok for mig, specielt med spil som Halo ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
enfenenfenSkrevet 09/06-03 19:16, rettet 09/06-03 19:17 
Dark-Light >
Valkyrie, jo. den ville godt kunne klare det. Ifølge et link som jeg ikke lige kan finde skulle den selv tilpasse sig. Lidt ala B&W ?
Folk siger 800 Mhz, men lad os nu se. Jeg er rimelig sikker på du ville kunne få en god fornøjelse ud af det.

Det burde være kendt nu, at alle specs, som blive skrevet af producenterne, altid er helt forkerte. ja, selv deres recommended specs.

For at få HL2 flydende på en pc, vil jeg mene, at man skal op på minimum 2GHz, 512MB RAM og minimum et Radeon9700 Pro. Med flydende på en pc, mener jeg minimum 85-100 fps.
What is the Matrix?
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 09/06-03 21:50, rettet 09/06-03 21:58 
Jeg gir Danny ret der er ingen grund til hele tiden at opgradere sin PC når konsollerne leverer så flotte og gode spil. Jeg synes specielt at konsolspil har et bedere gameplay! Og så er online på PC'en snart så præget af snyd og destruktive spillere at det ikke er sjovt at spille.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
TurricanTurricanSkrevet 09/06-03 22:24 
Okotta >
*løber ud og køber et nyt GeForce 4 kort med det samme*


Ifølge Valve burde du nok hellere se på et Radeon 9700..
The Gods pause for a moment...
PlaykidPlaykidSkrevet 10/06-03 01:23, rettet 10/06-03 01:23 
Half Life 2 reconfirmed for Xbox:)

Så kunne man ånde lettet op;)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 10/06-03 11:21 
Jep. Half Life 2 skulle være god nok til Xbox nu.

Det var dejligt
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ckruseckruseSkrevet 10/06-03 11:39 
Enig med Turrican der. Du skal helt op i Geforce FX 5900 før hastigheden bliver den samme som et Radeon 9700/9800, og der vil Radeon stadig være billigere. :)
OmenOmenSkrevet 10/06-03 13:18 
Er der ikke nogen der har set Videoen fra E3?!
Valve har selv udtalt at spillets engine er lavet til også at understøtte ældre hardware, så det skulle være muligt at spille spillet på en 700Mhz med et GF3 kort.

Normalt ville jeg se dette som salgsgeil, men Valve har før bevisdt at de har noget at have deres snak i.
Vote Ficus!
jaesjaesSkrevet 10/06-03 16:10 
Omen >
Er der ikke nogen der har set Videoen fra E3?!

Ja, noget specielt du tænker på?

Valve har selv udtalt at spillets engine er lavet til også at understøtte ældre hardware, så det skulle være muligt at spille spillet på en 700Mhz med et GF3 kort.

Jeg tror også på at spillet vil kunne kører på mindre computere. I 700 Mhz er jeg dog ret sikker på, at det kommer til at hakke fælt, med mindre alle detaljer er sat til min.

Normalt ville jeg se dette som salgsgeil, men Valve har før bevisdt at de har noget at have deres snak i.

Hvordan, med HL/CS, eller?
HL er jo et gammelt spil, og har derfor også lave krav...
TurricanTurricanSkrevet 10/06-03 18:34 
Omen >
Er der ikke nogen der har set Videoen fra E3?!
Valve har selv udtalt at spillets engine er lavet til også at understøtte ældre hardware, så det skulle være muligt at spille spillet på en 700Mhz med et GF3 kort.

Du har selvfølgelig ret i at det kan lade sig gøre, men Valve nævner selv en del grafiske finurligheder som er mere eller mindre skræddersyet til nogle af finesserne til Radeon 9700.

Jeg spillede også Quake 3 på en 500 Mhz Celeron med 4 Mb delt grafik før i tiden, men på min nuværende maskine med GF3 kan man jo næsten ikke se at det faktisk er samme spil. Men i bedste Half Life stil er gameplayet jo i højsædet, så spillet bliver da stensikket skægt på en maskine med GF3, men også stensikkert meget flottere med et godt Radeon eller GFFX kort.
The Gods pause for a moment...
UltraUltraSkrevet 10/06-03 23:41 
Ifølge en anden artikel gør den! Og hvorfor skulle den ikke også det.... Det gør den!
I've fuck the girl in Hanson...
ckruseckruseSkrevet 11/06-03 09:24 
Selvfølgelig kan man spille den flydende på selv en lille computer, men det bliver så også med det mest minimale grafikhalløj man kan forestille sig..

Se bare SimCity4 som et eksempel, det kan køre fint på min bærbare 600mhz 8 mb med laveste indstillinger, men skal man have det op at køre med alt på snakker man om 2,8 ghZ... :)
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-03 11:34 
Danny Salling >
Næ nej, så hellere spille på sin "box" på et udemærket 41" Sony TV, det virker fint nok for mig, specielt med spil som Halo ;-)

Ja, spiloplevelsen på konsol er også efter min mening, langt bedre end på PC.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig