X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

God Hand?


Svar
nerosnerosSkrevet 14/03-07 22:11, rettet 14/03-07 22:31 
Ja det overrasker jo nok ikke nogen at jeg er faldet for det her spil.

I just love beat em' up!

Hvem har det, og synes i det er godt? Der er godt nok mange forskellige reviews af det spil. Nogle giver det en syg og dårlig karakter andre forguder det.

Ligesom de her gutter ;-)

Sjovt review.
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 15/03-07 09:13 
Jeg har både en vurdering og en anmeldelse du kan se :)

Musikken er spillets højdepunkt for mig - den er alt for fed! Ligesom de fede numre han lavede i Killer7, pånær at næsten alle numre i God Hand er fede.

Det er gennemsyret af dårlig smag, plat humor og nedladende kommentarer til kvinder og de fleste minoriteter. Det bliver lidt trættende i længden, men den første gennemspilning er i det mindste sjov.

Men derudover så er det gennemgående et godt og solidt spil. Jeg er vild med at man selv kan sammensætte sine kombinationer, og derefter udføre dem ved at smadre løs på én knap - det er da simpelt. Og hele dodge-systemet er også ret godt.

Kunne man lide Killer7 så er God Hand værd at prøve. Ikke fordi der er så mange ligheder, men det afviger fra normen på lidt samme måde. Og så har det jo samme komponist :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ElgenElgenSkrevet 15/03-07 10:00 
Jeg elsker Jacob S og hans Troldspejl, men de gutter her er da bare en faktor 10 sejere.
Prøv at surfe YouTube for 'videoGaiden'; de er for rå; satire og reviews i een, og så tilmed på skotsk-engelsk; det bliver ikke meget bedre };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 12/04-09 00:51 
Liver lige den her tråd op igen. Da jeg ville hører om der måske skulle være en limit edition eller collectors edition ude?

Jeg har også tænkt på at købe den japanske version af spillet, men hvis hele menusystemet er på japansk bliver det måske lidt svært at navigere rundt i spillet.
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 12/04-09 17:06 
Hvis du skulle importere God hand, skulle det være for det flottere japanske cover..
Det ser ud til at alle Techniqes/moves er på japansk.. desvære. Hvis du kan leve med det, er alt historie fortalt med engelske stemmer, og japanske undertekster.

Der er nogle små forskelligeheder, i den japanske version kan man ikke lave Headslicer og hugge hoveder af, som er ret trist.
Jeg ville holde mig til den europæiske version da der ikke er så meget forskel at komme efter i den japanske, kun meget små ændringer er blevet pålagt.

Her er et par screens med ingame menuern
nerosnerosSkrevet 12/04-09 17:52 
Ok takker T.L.O. så tror jeg at jeg bliver ved den europæiske version :-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig