X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Godfather


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-07 09:13 
Nu har jeg spillet Saints Row hele weekenden med en kammerat, og vi har virkeligt fået blod på tanden. Spillet er mega fedt.

Så var det vi kom til at tænke på The Godfather som det næste spil. Er der nogen som har spillet det til xbox360? Hvordan er det sammenlignet med Saints Row? Lad vær med at sammenlign det med Gta, da det ikke er noget jeg kommer til at købe :-)
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 12/03-07 09:58 
Jeg har gennemført det på Xbox 360 og kan varmt anbefale det.
Læs eventuelt min anmeldelse hvis du have nærmere beskrivelse:

Min The Godfather anmeldelse
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-07 12:09 
Tak. Go anmeldelse... Det er da godt nok noget grisseri det der med at nogle våben skal man betale rigtige penge for at få, som om at spillene ikke var dyre nok i forvejen.
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 12/03-07 12:13 
Tak for rosen :)
Ja, det er (desværre) mere og mere udbredt, så vi må vel vænne os til det, eller brokke os samlet og højt nok ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-07 13:07 
hva så, er det bedre eller dårligere end saints row, som jeg syntes er helt fantastisk.
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 12/03-07 13:41, rettet 12/03-07 13:43 
Jeg har godt nok kun spillet demoen af Saints Row, og jeg fandt umiddelbart oplevelsen charmeforladt og en meget ustabil framerate ødelagde det sidste for mig. Stilen mindede mig umiddelbart lidt for meget om GTA: San Andreas. Derfor vil jeg ikke give mig ud i en større sammenligning på et så tyndt grundlag.

Dog kan jeg sige, at The Godfather oser af gangster-stemning og muligheder for at slippe sin indre bølle løs. Historien er også en geni-streg i kraft at den store integration af filmens handling. Der er en underlig tilfredsstillelse ved at smække rundt med butiksejere, indtil de giver et ordentligt afkast, og er man i specielt ondt humør, er der også en masse spændende måder at afslutte deres eksistens på. Grafikken kører også som den skal.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 12/03-07 17:43 
Jeg burde mene at man sagtens kan dømme et spil ud fra en demo, man kan ihvertfald dømme om det har interesse eller ej. Så hvis du fortrækker godfather frem for saints row, så er jeg da vidst "in for a treat" med godfather :-)

Ganster miljøet tiltaler mig også, selvom jeg er ret vild med stilen i sains row, det bløde character design og animation modsat godfathers hårdere satuerede stil.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 02/04-09 14:22 
Vel igen grund til ny tråd for dette; nogen der har læst om, man kan slå auto-aim fra i Godfather II, og om det i så fald gør spillet unødigt svært?
HeroldHeroldSkrevet 02/04-09 14:35 
Tænker du på lock-on eller bare generelt auto-aim?

Jeg har kun spillet det på pc, og der var ikke rigtigt noget af nogen af delene. Det virkede også som om de var gået væk fra det gamle sigt-på-knæ-og-andre-kropsdele-system.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 02/04-09 14:46 
Vi kan godt kalde det lock-on :D

Men ja, hvor sigtet låser på fjenderne.

Jeg tænker på konsolversionerne. Så vidt jeg ved, er det ret normalt at fjerne den slags på pc, eller i hvert fald give et alternativ. Fx i GTA og Max Payne.

Det med at sigte på specifikke kropsdele er stadig i konsolversionerne i følge de previews, jeg har læst. Men der står så bare ikke om, det kan slås fra.
BeanoBeanoSkrevet 07/04-09 18:18 
Øv... Eurogamer giver Godfather II klø :(

Var ellers en titel jeg så lidt frem til.

4/10
CoreCoreSkrevet 07/04-09 19:10 
4/10 lyder godt nok heller ikke af meget. Umiddelbart ser det da ud til at være bedre end 4, men det vil vise sig.

Men der er nøgne bryster med, det er en god start ;p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/04-09 21:08 
Jaeh, det er vist bare en typisk Eurogamer hjerneblødning... Nej, det er ikke noget superspil, men det får da hæderlige scores rundt omkring...

Metacritic: Godfather II
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/04-09 21:23 
Hmm... "It isn't the best open-world game out there" hvordan kan de så gi' det 100?! Jeg mener hvad skal det bedste open-world spil så ha'? 200?
CoreCoreSkrevet 07/04-09 21:28 
King Chaos>
Hmm... "It isn't the best open-world game out there" hvordan kan de så gi' det 100?!

Don't EVER underestimate the power of titties ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 07/04-09 21:31 
EA appelerer til vores indre Robert - billigt men det virker ;)
CoreCoreSkrevet 07/04-09 21:47 
Næste uges DLC: Full Frontal Nudity Unlock Key.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/04-09 22:20 
Godfather II 4/10? Helt hen i vejret! Jeg har spillet 6 timer i træk, og jeg er cirka oppe på et 7-tal (evt. +1 hvis man er vild med sandkasse-genren).
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig