Jeg går og overvejer at sende mit TV ind til reparation. Der er dog et par spørgsmål jeg godt kunne tænke mig besvaret, så hjælp vil blive værdsat.
Jeg har søgt lidt rundt omkring vedr. reparation og det lader til at der er "grænser" for hvor lang tid man må vente. Jeg har indtrykket af at venter man for "længe", så har man ret til at få pengene retur, eller et nyt produkt af samme slags, eller bedre.
Grunden til at jeg skriver i anførselstegn, er at jeg ikke kan finde ud af hvad grænsen for _for længe_ er. Er det en eller to måneder? Mere eller mindre?
Egentlig vil jeg gerne have min enhed ordnet (der er tale om pixelfejl, så den fungerer som sådan fint), men jeg vil også gerne vide hvor jeg står, og det synes jeg er lidt svært at finde ud af. Ikke mindst fordi jeg har indtrykket af, at reparation af netop min model kan trække ud, fordi den vist ikke produceres mere. Så hvis tingene trækker ud, hvad gør jeg så?
Ellers vil jeg høre, om I har nogle råd i forhold til ting der er gode at påpege overfor servicecenteret?
Jeg kan for god ordens skyld lige nævne at tv'et er under 1 år gammelt. |