X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kan det passe at IMDB er blevet dårligt?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/03-07 19:20 
I gode gamle dage kunne jeg altid finde de oplysninger jeg havde brug for om en given film på imdb.com.
Først troede jeg bare at det nye look kun var et redesign, men det virker da til at de har flyttet mange oplysninger over til deres licensbaserede "imdb pro". Kan det virkelig passe at jeg skal til at finde mig en anden online database til filminformationer, eller er det snarere et spørgsmål om at jeg bare er for dum til at navigere det nye interface?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
la0sla0sSkrevet 11/03-07 19:42 
Nej det er blevet dårligere. Blandet andet kan man ikke "se" ind i fremtiden. Det betyder at projekter der måske dateres til 2009, ikke nødvendigvis dukker op under eksempelvis en instruktørs info.

Så ja de har fået banket en pengemaskine ind mellem brugeren og informationerne. Superfedt!

Nu har jeg heller ikke tjekket yderligere, men jeg har indtrykket af at flere ting er kommet derind under Pro-mærket.
Hvad sker der?
MadsMadsSkrevet 12/03-07 14:30, rettet 12/03-07 14:31 
Du kan, hvis du er oprettet bruger, vælge at benytte det gamle design, hvilket jeg har gjort. Se under opsætningen af din profil.

Hvilke oplysninger har I manglet?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/03-07 14:45 
Jeg savner nu ikke at kunne "se" hvad der sker i 2008 eller 2009. De oplysninger er alligevel så smækfyldte med fejl og fan-pladder, at det ikke kan bruges til noget.
la0sla0sSkrevet 12/03-07 17:12 
Til tider er de, men ikke nødvendigvis altid :)
Hvad sker der?
enfenenfenSkrevet 12/03-07 18:45 
la0s>
Nej det er blevet dårligere. Blandet andet kan man ikke "se" ind i fremtiden. Det betyder at projekter der måske dateres til 2009, ikke nødvendigvis dukker op under eksempelvis en instruktørs info.

Så ja de har fået banket en pengemaskine ind mellem brugeren og informationerne. Superfedt!

Nu har jeg heller ikke tjekket yderligere, men jeg har indtrykket af at flere ting er kommet derind under Pro-mærket.

Kan du ikke lige give et eksempel på, hvor imdb har fejlet, når man bruger en normal gratis brugerprofil?

Jeg synes ikke at have problemer med at finde fremtidige filmoplysninger på forskellige skuespillere/instruktører.

Efter hvad jeg kan se, så ser alt ud til at være ved det gamle - bare i et nyt design.
What is the Matrix?
la0sla0sSkrevet 12/03-07 19:38 
Jeg kan prøve :)

Jeg har oplevet at visse instruktørers (for at tage et eksempel) næste film var fjernet fordi den havde `release` lidt længere fremme. Det havde pro. Først troede jeg at det var fordi filmen var droppet, men jeg kunne så læse i debatten at den stadig var der. For de indviede.

Nu skal det så siges, at det er noget tid siden, og jeg ved ikke om det er lavet om, og de har tilføjet det igen. Det var bare min oplevelse, at man ikke kunne se "langt nok ud" i tiden.
Hvad sker der?
enfenenfenSkrevet 13/03-07 13:44 
Takker for svaret.

Jeg vil prøve at lægge mærke til det i fremtiden. Det kan jo bare være mig, der har været heldig :)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 13/03-07 13:53 
Hm, jeg har nu heller ikke mærket noget sønderligt fald i IMDB-kvaliteten. Kan stadig se at DePalma har annonceret udgivelsen af The Untouchables: Capone Rising i 2008, og Michael Bay's remake af The Birds i 2009 (for at give et par eksempler på en meget sørgelig fremtid).
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 13/03-07 14:25 
millennium>
...og Michael Bay's remake af The Birds i 2009...

Det var dog en skrækkelig ting - SMERTE!!!
la0sla0sSkrevet 05/11-07 22:09 
Der er noget her:

kig
Hvad sker der?
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/11-07 23:38 
Jeg forstår ikke at det er nødvendigt at genindspille "The Birds" eller "The Taking of Pelham 123"???!?!?! Men jeg er nok bare gammel.
la0sla0sSkrevet 05/11-07 23:39 
Ikke nødvendigvis fordi du er gammel, ellers er jeg ved at blive det... egentlig var det bare for at vise at visse ting er lukkede for os dødelige :)
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig