X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Warhawk - kun som download


Svar
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 14:37 
Sony har fjernet al singleplayer content i PS3 udgaven af Warhawk, og lavet det således at man kun kan få spillet via. download tjenesten.

Endnu et spil der røg af listen.

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
137 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
CoreCoreSkrevet 31/08-07 09:31 
Darknon>
Så fik jeg købt spillet, og det tog ca. 10-15 min at hente hjemme hos mig.

Hvor meget fylder det? Og hvilken opløsning kører det i?

Mine tanker kredser lidt omkring, om det kunne tænkes at retail-versionen kører i højere opløsning end DL-versionen, da denne ikke nødvendigvis har de samme "plads"-begrænsninger...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 31/08-07 09:48, rettet 31/08-07 09:48 
Core>
Hvor meget fylder det? Og hvilken opløsning kører det i?

Fylder kun 800MB og understøtter 720p og 1080i (ingen 1080p).


Core>
Mine tanker kredser lidt omkring, om det kunne tænkes at retail-versionen kører i højere opløsning end DL-versionen, da denne ikke nødvendigvis har de samme "plads"-begrænsninger...

Det er der ikke. Spillet er helt det samme. Der er dog smidt noget "bonus" materiale (trailers, artwork, etc.) på retail skiven.
KalicolaKalicolaSkrevet 31/08-07 09:55 
Jeg har haft problemer med adobe reader, så har først kigget på manualen nu, og der står at man bare skal trykke på start på de andre kontrollere for at spille splitscreen. Det må prøves i aften.
For The Love Of The Game
MrCaseMrCaseSkrevet 31/08-07 20:19 
Apropos problemer, har jeg også gevaldigt med problemer med at forbinde til serverne. Der har været hul igennem, men 2 gange (ud af 3) har jeg ikke kunnet komme igennem.

Forstår det ikke rigtigt, da jeg har haft fint hul igennem til at hente ting og poste på scoreboards og den slags...
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 31/08-07 20:47, rettet 31/08-07 20:48 
Hvis det er non-ranked servers (dvs. spillernes egne PS3'er) kan det måske være et problem med din firewall. Kan du komme på ranked servers (de blå i listen) som er dedikerede maskiner hos Sony ?

Du er sikker på der er plads på de server du forsøger at joine?
Hvis der f.eks. står 31/32 er der en god chance for der andre når at nuppe pladsen før dig. Jeg plejer at gå efter servere hvor der er min. 2-3 pladser ledigt, så er der en bedre chance for at komme ind ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-07 17:39 
Så fik jeg endelig tid til at spille lidt mere, og er stiget i rang, og har fået 1 ny hjelm, 1 ny overkrop, og 1 ny painting til mit fly.. Fantastisk :-)
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 01/09-07 18:41 
Skal man spille på rankede servere for at stige?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-07 20:26 
ja det skal man.. Det er de der servere hvor der ikke er kryds over pokalen. Dem er der meget få af, med mindre at man spiller på de blå servere (som er sonys eller sådan noget), men dem kan man sgu næsten aldrig connecte til :-(
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 01/09-07 22:58, rettet 01/09-07 22:59 
Ja, der er fyldt godt på på Sony egne servere... lad os håbe de får sat nogle flere maskiner op ASAP ;)

Darknon: Hvad er dit PSN ID ?
KalicolaKalicolaSkrevet 01/09-07 23:49 
Jeg er stiget 1 rang, så nu er jeg airman, hvilket ikke er så svært at få. Men for at få næste rang, skal jeg have 500 points (aner ikke hvordan points systemet virker), plus at jeg skal have en teamwork award. puha, det er vidst et spil hvor man virkeligt skal gøre sig fortjent til at stige levels, damn.

Beano: Jeg aner ikke hvad mit ID er, og jeg aner ikke hvordan jeg finder ud af det :-)
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-07 00:53, rettet 02/09-07 00:57 
Nu har i spillet det et stykke tid. Er det stadig pengene værd? Jeg synes bare at 225 er mange penge for en download fil, men samtidig et ganske godt "tilbud" hvis butik versionen kommer til at koste dobbelt så meget. Er det noget i med god samvittighed kan anbefale?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KalicolaKalicolaSkrevet 02/09-07 03:34, rettet 02/09-07 03:35 
ja nu kommer det jo meget an på smag. Hvis man er til hurtig action så er det helt sikkert alle pengene værd hvis du spørger mig. Spillet er rigtigt godt ballanceret, og det er lige fedt om du sidder i en warhawk og smider cluster bombs ned over de små mennesker, eller om du er til fods med maskingevær og granater. Lyden af en warhawk som flyver hurtigt hen over hovedet på dig. Selv når man er trukket helt tilbage til sidste fort, og alle anti air guns er bemandet og fjenden vælter ind over én i hobetal er det fedt :-) Det føles virkeligt som om at man er midt i en hektisk krig... Der sker rigtigt meget på skærmen hele tiden... Nu er jeg en person som stinker ligeså snart jeg kommer online og kæmper imod andre. men i warhawk er det lykkedes mig mange gange at dræbe en 5-6 fjender uden at dø. Man kan tåle en del skud, så der er rig mulighed for at trække sig tilbage og finde en healthpack inden man kæmper videre...

Jeg kan varmt anbefale spillet, og specielt for de penge.

225kr er billigt for SÅ fedt et spil.. Men det er jo bare min ydmyg mening :-)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 02/09-07 17:55 
Jeg er generelt enig med Darknon. Måske ikke SÅ fantastisk et spil, men de ting han skriver passer. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/09-07 18:02 
Tror måske jeg gir det en chance når det kommer i butikkerne. Det der med at downloade gider jeg ikke :) Så kan man ligeså godt downloade spil ulovligt :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/09-07 19:06 
Konsolkongen>
Så kan man ligeså godt downloade spil ulovligt :p

Øh, hvordan giver det lige mening?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 02/09-07 19:22 
Jeg kan godt følge den der fornemmelse af at man ikke "får noget for pengene", fordi der ikke følger noget fysisk med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 02/09-07 19:36 
Det må jeg indrømme at jeg har svært ved. Man får spillet. Og det er da det man betaler for. Men det er vel den samme diskusion som med CD'er.

Derudover vil jeg da lige sige at jeg synes det er et fantastisk spil. Det tager noget tid at komme ind i, men de timer man smider i spillet kontra hvad det koster, så er det bestemt pengene værd!
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 02/09-07 19:46 
Har også temmeligt svært ved hvorfor det skal trække fra i værdi at spillet ikke er på et fysisk medie. Selvfølgeligt kan man sælge spillet senere hvis man køber disk udgaven, men den koster så også bare mere.
Download udgaven har også den fordel at den ligger på HDD'en og man ikke behøver finde en skive frem når man vil spille det - man er jo doven :)
MrCaseMrCaseSkrevet 03/09-07 00:06 
Jeg synes bare det er fantastisk at de sælger spillet online til samme pris som det bliver solgt til i USA. Retail versionen kommer jo til at koste 60$ inklusiv et headset. Det plejer som regel at oversættes til 550kr i danmark. Så er det rart at onlineversionen som koster 40$ kun koster de 225kr, hvilket faktisk svarer lige over til den amerikanske pris for én gangs skyld.

Altså er den relative fordel ved at købe spillet i danmark større end i USA. (altså 225kr i forhold til 550kr sammenlignet med 40$ og 60$)

Det lover godt for fremtidige køb af spil online i Playstation store :-)
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/09-07 00:51 
Sumez>
Jeg kan godt følge den der fornemmelse af at man ikke "får noget for pengene", fordi der ikke følger noget fysisk med.

Jeg har den på den modsatte måde. Jeg er syg og træt af at have konsoller og DVD æsker alle vegne! Jesus det er træls! Jeg er begyndt at købe mine spil på steam. Gider ikke engang sætte en CD i mere...
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-07 19:28, rettet 03/09-07 19:58 
Sumez>
Jeg kan godt følge den der fornemmelse af at man ikke "får noget for pengene", fordi der ikke følger noget fysisk med.

Det er lige præcis det jeg mener. Jeg kunne heller aldrig finde på at købe musik fra f.eks. iTunes når man kan købe en fysisk skive (der i øvrigt lyder mange gange bedre). Da man ikke har noget i hånden er det for mig det samme som et ulovligt downloadet spil. Selvfølgelig har man her betalt for Warhawk og derfor ejer man det også, men efter det er betalt kan jeg ikke rigtig se den store forskel.
Glæder mig at I får glæde af Warhawk. Det er distributions metoden jeg ikke bryder mig om.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-07 20:13, rettet 03/09-07 20:13 
Har du så ikke købt andre download spil eller DLC på enten Xbox Live Arcade eller PSN ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-07 20:26 
Jo det har jeg. Men til en helt anden pris, og der er intet alternativ.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/09-07 21:16 
Så det er valgfriheden der er problemet?... Ja jeg undrer mig bare ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/09-07 22:07 
Jeg er selv stor tilhænger af at købe tingene fysisk, så jeg har en fed æske som jeg kan stille med de andre i min samling i reol systemet. På en eller anden måde er det mere tilstede sådan, og jeg har det godt ved at kunne stille mig hen og kigge på alle mine spil. Derfor køber jeg bioshock i en butik i stedet for på steam, og det samme gælder alle andre spil.

Warhawk er det eneste spil jeg har købt som download (bortset fra live arcade og virtual console spil), og jeg har købt warhawk som download fordi jeg ikke kan vente til det lander i butikkerne, så hvis butik udgave var udkommet samme dag, så havde jeg købt det i en butik. Selvom jeg ærger mig meget over ikke at kunne se den bonu dvd som er med æske udgaven :-(
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 03/09-07 22:50 
Sjovt så meget det har ændret sig for mig.

Dengang der kun fandtes LP'er, og da spilæskerne var store som leksika, kunne jeg bruge lang tid på at studere hver en detalje. Dvd- og cd-æsker gør mig derimod som regel fuldstændig kold. Det kan stadig være hyggeligt at kigge lidt i en god spilmanual, eller at nyde et flot cd-indlæg med masser af grafik, fotos eller info, men generelt siger det mig intet. Om det er fordi, jeg er vokset op med de to førstnævnte, alderen eller noget tredje aner jeg ikke. Jeg har en dog en formodning om, at det bare er sjovere at kigge på indpakning m.m., når der er mere volumen bag. Og så måske lidt, at pap og papir nok appellerer mere til folk end plastik. I gamle dage var indpakningen ganske enkelt mere sanselig.

Det var også dengang en manual kunne være flot og stor som en mindre roman. Det gjorde det oftest lidt sjovere at læse dem - så længe der var en quick-start-sektion, så man ikke var tvunget til at genemgå 100 siders tekst og billeder. For da det var før tutorials var standard, var det jo lidt surt uden.
SumezSumezSkrevet 03/09-07 23:14 
Der er sgu også folk der laver lækre cd-indpakninger i dag. :) Jeg elsker de fleste gennemførte digipaks.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/09-07 00:15 
Jeg talte ikke om cd før vs. cd nu, men om LP vs. cd :)
SumezSumezSkrevet 04/09-07 08:25, rettet 04/09-07 08:26 
..Det gjorde jeg så også
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/09-07 13:05 
Ok, men du misforstår nu alligevel mit indlæg lidt, for jeg skrev ikke, at det er gået ned af bakke for indpakningen som sådan, blot at jeg finder cd-formatet uinteressant.
AmbyAmbySkrevet 04/09-07 13:12, rettet 04/09-07 13:13 
Mine erfaringer:
- Det er svært :) Specielt på ranked servere. Eller også er det bare mig der skal øve lidt mere.
- Man skal lede alt for længe og forgæves efter servere. Quick Play, tak.
- For mange gange spiller man på en ranked server og så opdateres ens profil ikke.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 04/09-07 13:30, rettet 04/09-07 13:31 
Ja, de har vist problemer på backenden lige nu mht. rankings. Min profil er ikke opdateret med de sidste to dages spil :(

En "quick play" ville være nice - alternativt tilføje mange flere dedikerede/ranked servers så man kan komme hurtigere igang.

Savner også muligheden for at lave spil hvor x antal pladser reserveres til buddies, og en mulighed for at slippe for push-to-talk som man har i Resistance via "squad" systemet.
KalicolaKalicolaSkrevet 04/09-07 13:56 
ranking systemet er ihvertfald fucked. Jeg skulle stige til 1st class airman, men i stedet steg jeg 3 levels eller sådan noget, og det duer sgu da ikke... Der er tonsvis af forums som klager over rank fejl. Meget dårligt syntes jeg.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 04/09-07 13:57 
Enig - det er for amatøragtigt... specielt efter en beta periode hvor den slags burde være fundet.
BeanoBeanoSkrevet 08/09-07 20:09, rettet 08/09-07 20:09 
Ser ud til at Incognito endeligt har fået fixet ranking problemet på deres servers. Spiller man på ranked servers nu, bør ens stats blive opdateret efter nogle minutter.
KalicolaKalicolaSkrevet 08/09-07 20:10 
Jeg har lige spillet en 30mins tid på en ranked server, og min rang er stadig forkert :-(
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 09/09-07 00:22, rettet 09/09-07 00:24 
Den bør blive opdateret hvis du venter lidt. Hvad står din "Last update" dato til?

Min statistisk opdateres ihvertfald efter ca. 5 min nu.
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 09:51 
Billeder fra den kommende "Omega Dawn" udvidelse... stemningsfyldt belysning ;)

Link
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-07 11:15 
Den expansion eller hvad det nu er, den glæder jeg mig til, for der er seriøst mangel på nye baner. Men spillet er stadig kick ass, og spiller det stadig ind imellem.

Og i den sammenhæng vil jeg lige sige at der er kommet en patch til det (ved ikke hvornår den udkom), men det har gjort det 100gange hurtigere at joine et spil, nu venter man max et par minutter, hvor man før kunne sidde i meget lang tid.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 11:25, rettet 30/11-07 11:26 
Jeg syntes nu joining altid har været hurtigt - men der var i starten seriøs mangel på dedikerede 32p ranked servers hvilket var frustrerende.

Syntes også Warhawk er super sjovt og er ret spændt på hvordan det nye dropship vil påvirke gameplayet :)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-07 11:33 
Jeg syntes godt nok at de nye baner ser MEGET mørke ud.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 11:38 
Det er kun een ny bane og som foregår om natten. De gamle baner kan dog vist også spilles om natten ser det ud til.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/11-07 11:41 
Beano: Har du mere info du vil dele ud af? :)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 30/11-07 11:48, rettet 30/11-07 11:52 
Har ikke nogen speciel insider viden.. bare baseret på billederne og hvad der er meldt ud allerede ;)

EDIT: Een ny "verden" med 5 "maps" (layouts).

Pressemeddelelse
KalicolaKalicolaSkrevet 03/12-07 12:57 


Lidt mere info her
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 16:07 
Her er en film af en som tester det nye dropship :)

Is Nice
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 17/02-08 19:17, rettet 17/02-08 19:27 
Hvad koster det her spil ude i butikkerne nu, og er det ikke også noget med at man får et headset med?
Bashful Neophyte
LiquidSnakeLiquidSnakeSkrevet 21/02-08 23:31 
Mener det ligger omkring de 399-449 kr, og jo, der følger et bluetoth headset med.
Let's hug it out bitch!Spiller nu: Call Of Duty: Modern Wa..., Left 4 Dead 2, Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 21/02-08 23:35 
Er det er godt headset? Jeg mangler et til min mobil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 22/02-08 00:41, rettet 22/02-08 00:42 
Tror du vil få mere for pengene ved bare at købe et Plantronics headset alene.
137 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig