X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Warhawk - kun som download


Svar
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 14:37 
Sony har fjernet al singleplayer content i PS3 udgaven af Warhawk, og lavet det således at man kun kan få spillet via. download tjenesten.

Endnu et spil der røg af listen.

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
137 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 14:37 
Sony har fjernet al singleplayer content i PS3 udgaven af Warhawk, og lavet det således at man kun kan få spillet via. download tjenesten.

Endnu et spil der røg af listen.

Link
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/03-07 14:44, rettet 09/03-07 14:44 
Hvad er der nu ivejen med at de har gjort det multiplayer og dl only og hvad mener du med at det røg af listen?

For min skyld kunne de fjerne det helt, så længe jeg kan få LBP.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
dRxLdRxLSkrevet 09/03-07 15:00 
LBP?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RooneyRooneySkrevet 09/03-07 15:02 
Det røg af min indkøbs liste, hvis jeg havde en PS3.

Warhawk var en fed singleplayer PS 1 shooter, og det kunne PS3 udgaven også have været.

Nu bliver det bare en gang deathmatch i stedet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Jack_DJack_DSkrevet 09/03-07 15:58, rettet 09/03-07 16:19 
LittleBigPlanet.

Har du ikke læst om det eller set traileren så gør dig selv den tjenste, du vil blive overrasket.

Link...
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
dRxLdRxLSkrevet 09/03-07 20:47 
Jeg kiggede lige på gametrailers.com og det ser ud til at være et skridt i den retning jeg ønsker at mediet skal gå. Nemlig bort fra det pre-determinerede historiedrevne lort vi har i dag og til en tilstand hvor spilleverdenen er summen af en masse forskellige objekter der interagerer med hinanden. Eller én stor, glad fysik simulator om man vil =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Jack_DJack_DSkrevet 09/03-07 20:58 
dRxL>
Eller én stor, glad fysik simulator om man vil =)
´

og det er lige hvad LBP er :)
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 09/03-07 21:28 
Og man skal ikke undervurdere community aspektet hvor man kan designe egne scenarier/baner (alene eller sammen med andre online) og publicere dem online.
Det er ikke "bare" en level editor der er i spillet men tale om design, gameplay og virtuel legeplads der smelter sammen.

Meget spændende at se hvad folk finder på at lave i LBP når det kommer næste år :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/03-07 00:07 
Mon ikke man skulle holde diskussionen til Warhawk?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AmbyAmbySkrevet 22/08-07 08:45 
Det lader til at vi i EU kan hente Warhawk den 28 August, men skal vente til sidst i Sep. hvis man vil have det fysiske spil.

Hvad fortrækker I?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 22/08-07 09:00 
Eneste fordele for den fysiske udgave er bluetooth headsettet (har jeg allerede) og at man kan sælge spillet videre senere hvis man ønsker. Jeg vil nok selv foretrække download udgaven så jeg slipper for at have spillet i maskinen og få det til en lavere pris ;)
AmbyAmbySkrevet 22/08-07 09:02 
Ja, og man kan spille det meget før :)
Jeg har også et bluetooth set selvom jeg ikke ved hvor godt det er.

Og ja, prisen på lidt over 200 kroner er bestemt tiltalende.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 09:36 
Nogen som ved hvornår vi kan downloade det?
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 30/08-07 10:39 
tothegame har US release-date til 28. august (nu!), men

ingen UK/EU dato...
AmbyAmbySkrevet 30/08-07 10:48 
Altså...spillet kommer jo i dag. Tror han mener tidspunktet. Jeg vil skyde på i eftermiddag.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 11:44 
Jeg hører at den er online lige nu... har dog ikke selv checket ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 11:58 
Jeg mente ikke idag, jeg mente dato :-) .. Så det er altså ukommet idag eller hvad? Jeg tjekkede igår aftes, og der kunne jeg ikke hente spillet ned. Er det i butikkerne idag så?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 12:26 
JA (altså!)

;)
nerosnerosSkrevet 30/08-07 12:30 
Det spil ser altså ret godt ud. Jeg er en smule misundelig..
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 12:38 
Kan tilføje at prisen er DKK 225,-

Warhawk er iøvrigt det eneste nye der er kommet idag i EU Store... indtil videre. Super Puzzle Fighter kommer nok senere.
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 12:39 
Tohundredeogfemogtyvekroner??? Hvor henter jeg demoen henne?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 12:43 
Der er desværre ingen demo.

Ellers skulle den hentes her : www.hvortrordu.com ;)
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 12:45 
Det er noget der irriterer mig ved PlayStation Storen. Der er intet try before you buy. Og til sådan en pris, ville det være rart at prøve det før man smider de 225 bobs for det. Bevares, det har fået gode anmeldelser, men det betyder ikke at det er pengene værd for mig :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 12:47 
Herold>
Der er intet try before you buy.

Jow, men bare ikke til alle titler. Burde der være til alle som på Xbox Live... specielt når det er så dyr en titel som Warhawk - enig!
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 12:52, rettet 30/08-07 12:55 
225kr er fandme billigt for et spil. Fedt at det er ude. Så ved jeg jo godt hvad jeg skal lave i aften og de næste dage indtil bioshock kommer ind af min brevsprække :-)

EDIT: Jeg forstår bare ikke lige helt. Har lige ringet til ebgames, og de har ikke fået spillet endnu. Det står til d.19 sept. Jeg troede da at de to udgaver shippede samtidigt.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 13:08 
Det koster så ikke 225 i forretningerne - der er det vist prissat rimeligt normalt - i hvert fald i USA.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 13:17 
Darknon>
Jeg troede da at de to udgaver shippede samtidigt.

Nej, disk udgaven kommer først senere i sept. i EU som du også skriver. Lidt synd for dem som gerne vil have et fysisk spil og headset.

En anden fordel ved disk udgaven er at man kan spille spillet under flere profiler/PSN kontoer mens PSN udgaven kun kan spilles under den PSN konto som har købt spillet. Dvs. ingen "sharing" af spillet på samme konsol. Bah!
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 13:20 
beano: ok.. Ved du om det er muligt for mig og en ven at spille split screen online, med den ene kopi af spillet som jeg har downloadet? ... altså at han bare joiner som guest eller sådan noget.
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 30/08-07 13:21, rettet 30/08-07 13:22 
225 kr er absolut ikke dyrt for et fuldt spil. Kom nu over det.

EDIT: Ja, hvis han sidder ved siden af dig med en anden controller :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 13:22, rettet 30/08-07 13:22 
@Darknon: Nej det aner jeg ikke, sorry. Prøv evt. at høre på gamefaqs.com forum'et ;)
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 13:47, rettet 30/08-07 13:47 
Har man brug for en manual til spillet, kan det hentes hos Sony...

HER!
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 14:23 
Dark-Light: Ved ikke om du hentyder til mig. Men jeg er ret sikker på at jeg HAR udtrykt min begestring over at spillet er så billigt :-)

Og selvfølgelig downloader jeg det i aften, Jeg gider da ikke at vente en halv måned mere hvis jeg kan få det idag. Og headset kan sgu være lige meget, jeg skal jo bare nakke folk.
For The Love Of The Game
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 15:15, rettet 30/08-07 15:16 
Dark-Light>
225 kr er absolut ikke dyrt for et fuldt spil. Kom nu over det.

Men det er det jo netop ikke. Der er kun multiplayer og fem skalerbare baner. Og ingen mulighed for at prøve det først.

Men ja, 225 kroner for et fuldt spil, ville have været billigt, hvis det havde været i æske og det hele :) Nu er det digitalt at det koster 225, og så synes jeg måske det er lige i overkanten.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 15:21, rettet 30/08-07 15:22 
herold. At klage over at spillet kun er multiplayer kan man ikke. Det er jo stadig et helt spil fordi der ikke er single player. Bioshock er jo stadig et helt spil selvom det ikke indeholder deathmatch...
Og det med at man kan prøve spillene først idag, er jo kun bonus. Der var engang hvor man kun kunne læse om spillene i bladene og så købe dem ud fra det... Der findes jo utallige trailere og reviews og billeder og tekst om alle spil idag, så hvis man stadig er i tvivl efter allle de gameplay video'er, ja så er det nok ikke det spil man skal købe.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 15:29, rettet 30/08-07 15:31 
Tror mange folk (inkl. Herold) har den fordom at spil der downloades ikke er "hele" spil udfra erfaringer med Xbox Live hvor det jo normalt er mindre "Arcade" spil. Men her forsøger Sony noget nyt (for konsoller) ved at distribuere deres spil online og samtigt sælge dem i butikken. Noget vi vil se mere og mere. Dette gør bare ikke spillene "mindre fulde" bare fordi de kan downloades.

Men om Warhawk er "fuld spil" eller ej, så er prisen ganske fair IMO for et (tilsyneladende) fortræffeligt online multiplayer spil. Hvis man vil have en disk og plastik æske har man jo snart den mulighed også ;)

Der burde dog stadig være en demo version.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 15:34, rettet 30/08-07 15:35 
beano: Jeg tror at de vil tabe for meget på en demo. Fordi spillet kun indeholder 5 baner. Så er en demo med 1 bane ret meget at gi til folk. Nok til at mange sagtens kan nøjes med det de får i en demo, og ikke vil gi 225kr for 4 nye baner.
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/08-07 15:36 
Jeg er nu enig med Herold - 225,- for det indhold Warhawk tilbyder synes jeg er meget. Det er måske ikke et særlig godt argument at spillet kun indeholder multiplayer, men jeg tror nu ikke at det var det Herold mente.

Nu vi snakker om dårlige argumenter, kan det da vist ikke undskyldes at man ikke kan prøve Warhawk inden man køber det, med argumentet "Det kunne man heller ikke i gamle dage" - vi lever i nutiden, og ikke for ti år siden.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 30/08-07 15:37, rettet 30/08-07 15:37 
@Darknon: Man kunne bare tidsbegrænse demoen til 15-20 min. pr. spil. eller lign. så folk fik en smagsprøve på spillet.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-07 15:59 
Anyways. Spillet har fået ret gode anmeldelser. Og 225kr er halvpris af et hvilket som helst nyt konsol spil. Det er jo en battlefield clon, og det spiller folk jo stadig meget af idag. Så hvis man er til den slags spil, så er der jo utallige af spiltimer at hente i spillet. Man får jo rimeligt meget for pengene.

En dvd film idag koster 200kr, og det er mange penge for 2 timers underholdning. I warhawk kan man jo få 50+ timers underholdning for samme pris, hvis man er til den type spil.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 30/08-07 16:11 
Kan nu heller ikke se at prisen skulle kunne forarve nogen. Men det er da logik for perlehøns det Darknon skriver.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 16:19 
Echelon VI>
Jeg er nu enig med Herold - 225,- for det indhold Warhawk tilbyder synes jeg er meget. Det er måske ikke et særlig godt argument at spillet kun indeholder multiplayer, men jeg tror nu ikke at det var det Herold mente.

Nej, ikke udelukkende. Men det er jo også de færreste fulde spil i dag, der udelukkende har en onlinedel i samme stil som Warhawk. Jeg kan kun lige komme på Shadowrun på stående fod, og selvom det var godt, så var det lige lovligt lidt spil for mange penge. Pointen er at jeg gerne ville have lov til at prøve spillet inden jeg smider penge efter det, for at være sikker på at det der ér der, nu også er pengene værd. Der er som sagt ikke nogen undskyldning for ikke at have en eller anden form for trial. Når du distribuerer alt online, så kan det sgu ikke være så svært at tilbyde det i en eller anden form, især når du har den model du har. Det er ældgammel teknologi efterhånden.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 30/08-07 16:24 
Herold>
Jeg kan kun lige komme på Shadowrun på stående fod, og selvom det var godt, så var det lige lovligt lidt spil for mange penge.

Her bliver jeg nødt til at sige, at Shadowrun ligger helt oppe i toppen, hvad angår spil for pengene. Nu er det jo forskelligt, hvad man ønsker, men der er kvantitativt mere spil i Shadowrun end i Bioshock. Langt mere. Min Shadowrun-spiltid har nu overhalet min Oblivion/Morrowind-spiltid (dog ikke lagt sammen - endnu).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 30/08-07 16:38 
Ja, men der var også en demo :) Der er jo ikke nogen undskyldning for at lade være, hvis man netop lægger vægt på digital distribution.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 30/08-07 17:25 
Nej helt enig. Det er jo standard i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 30/08-07 20:59 
Huh?? Ingen demo? Det er altså for tyndt - jeg ville gerne have set hvad det var, men jeg betaler ikke 220 kr. for et multiplayer spil, for at se hvad det er for noget.

Mærkeligt, jeg er overbevist om, at de ville få solgt flere downloads hvis de gav folk lov til at prøve hvad de betaler for, noget som efterhånden er standard - specielt på digital distribution.

(undskyld hvis jeg gentager hvad andre har sagt - har ikke læst hele tråden)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 31/08-07 08:33, rettet 31/08-07 08:53 
Impressions:

Så fik jeg købt spillet, og det tog ca. 10-15 min at hente hjemme hos mig.

Første indtryk var skuffende. Jeg havde glæder mig til at bruge noget tid på at customize min karakter og mit fly. Det viser sig så at man KUN kan vælge hvilket logo han skal være på sin hjelm, og hvilken hudfarve han skal ha. Mega skuffende. Og det samme med ens warhawk. Jeg forventede at man kunne vælge dens form, farve, vinger, hale osv osv. Men nej. Og efter en 30-40 kills har jeg stadig ikke unlocked en skid. Meget foruroligende :-(
Derefter er der kontrollen. Man styrer fly, jeeps, og tanks med sixaxis, og det er møghamrende svært. Der er som at få en analogstik mere så der er 3, og man skal stadig bruge de to andre stiks, plus 4 knapper til, speed up, speed down, og maskingun og rockets.. Og tanks og jeeps bliver også drejet med sixaxis kontrol, hvilket er helt unødvendigt, eller man skulle ha muligheden for at slå det fra på de enkelte vehicles.
Så er der join game systemet. Man får bare en lang liste af spil som er i gang, som man kan prøve at joine, og så er de fyldte, og så kan den ikke connecte, og det tager lang tid, og der er meget i vejen.. Jeg mangler en quick play ligesom der er i alle spil til 360, og så skal den bare selv finde et spil som passer til mine skills og smide mig ind der. Ikke alt det der bladren igennem servere, jeg gider det ikke!

Når alt det så er sagt, så kommer alle de positive oplevelser. Som f.eks lydene som er i topklasse. Skud som fiser forbi ørene på en lyder rigtigt fedt. Fly som lynhurtigt flyver hen over hovedet på én er rigtigt godt defineret i surround systemet. Alene lyden når flyene er i "hover" mode er sindsyg go. Jeg tog mig selv i at sidde og skruge bare lidt mere op hele tiden, så jeg til sidst havde ondt at mine naboer.
Når man så har fået bare lidt mere kontrol over at styre sit fly, så bliver det rigtigt fedt. Det er nogle super seje luftkampe man får i det spil. Hvis der er et homing missile efter én, så får man en warning, og så er der forskellige undvigelses manøvrer som man kan udføre for at slippe væk, det er cool når det lykkes. Og det ser fedt ud når en fjende bliver jagtet af 2 missiles og undviger dem, så de begge to ender med at flyve hver sin vej.
Det føles fedt at sidde i en homing missile turret, og skyde det ene fly ned efter det andet, måske også fordi at lyden fra sådan et monstrum er så brutal.
Det er fedt at blive jagtet til fods, at et fly som hover helt nede ved jorden, fordi de maskinguns på flyene er så vilde.
Det er fedt at smide landminer på fjendes parkerede fly, og så se at man får kills for det nogle minutter senere.

Spillet kører med 60fps konstant, uden så meget som at anstrænge sig det mindste. Effekterne er gode, og flyene har et super sweet design, Og himmelen er super flot. Dog vil jeg sige at resten er lidt fladt at se på, lidt kedeligt landskab og textures. Og specielt den bane med bygninger oppe over skyerne ser fuldstændigt tåbeligt ud når man kommer lidt for langt nedad (mod bunden af banen), der er bare en blå mega kedelig fog som ligger.

Men alt i alt er det en meget positiv og tilfredstillende oplevelse når man er kommet sig over de 2 første timer, hvor styrringen er helt hen i skoven :-) Når man lærer det bliver det rigtigt fedt, og der er rig mulighed for fede kamp situationer, og michael bay agtig action :-)

Er der nogen som ved mere om de der customization muligheder? hvad skal man gøre for at få nyt outfit?

EDIT: Jeg spillede det med en ven. Men det lader ikke til at man kan spille 2 online samtidigt, eller også kan vi ikke finde ud af hvordan man gør. Og det er mega nedtur :-(

Det her billede taler jo for sig selv :-)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 31/08-07 08:53 
Darknon>
Det viser sig så at man KUN kan vælge hvilket logo han skal være på sin hjelm, og hvilken hudfarve han skal ha. Mega skuffende.

Der kommer vist mere, som man unlocker det?

Derefter er der kontrollen. Man styrer fly, jeeps, og tanks med sixaxis, og det er møghamrende svært. Der er som at få en analogstik mere så der er 3, og man skal stadig bruge de to andre stiks, plus 4 knapper til, speed up, speed down, og maskingun og rockets.. Og tanks og jeeps bliver også drejet med sixaxis kontrol, hvilket er helt unødvendigt, eller man skulle ha muligheden for at slå det fra på de enkelte vehicles.

Det er muligt at slå det fra på alle vehicles, er det ikke godt nok? De er nemme nok at styre når det er slået fra.

EDIT: Jeg spillede det med en ven. Men det lader ikke til at man kan spille 2 online samtidigt, eller også kan vi ikke finde ud af hvordan man gør. Og det er mega nedtur :-(

Det kan man godt, man spiller bare på samme account.

Jeg synes det er imponeret som de har fået afbalanceret de forskellige aspekter, uanset om man flyver rundt i luften, kører i tank, jeep eller er til fods. Tillige virker spillet som en rumshooter, når man er i luften, og som et FPS når man er til fods, helt flydende. Når man flyver rundt i luften, glemmer man næsten helt at det også er mennesker, der render rundt nede på landjorden. Det synes jeg er ret godt opnået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 31/08-07 09:08, rettet 31/08-07 09:21 
Darknon>
Jeg havde glæder mig til at bruge noget tid på at customize min karakter og mit fly.

Tror ikke du kan customize flyene andet end logo (af naturligt årsager da fly jo er noget man finder og samler op). Men din figur kan godt tilpasses når man får låst det op. Jeg tror at de forskellige indstillingsmuligheder låses op når man går op i rank.


Darknon>
Derefter er der kontrollen. Man styrer fly, jeeps, og tanks med sixaxis, og det er møghamrende svært.

Jeg bruger default styring (dvs. uden tilt controls) og syntes ikke styringen i sig selv er svær. Men det kræver at man lærer at skrifte imellem de 4 styringeformer hvilket også stadig driller mig lidt.
Syntes styringen i luften er helt fantastisk og giver en god fornemmelse :)


Darknon>
Så er der join game systemet. Man får bare en lang liste af spil som er i gang, som man kan prøve at joine, og så er de fyldte, og så kan den ikke connecte, og det tager lang tid, og der er meget i vejen..

Ja det er lidt omstændigt. Man kan dog bl.a. filtrere listen efter ens egen rank som gør det nemmere at finde passende spil. Tror også jeg kommer til at savne FoM's Party list hvor en gruppe buddies kan samles online og følge hinanden i ranked games.

Spillet lever generelt op til mine forventlinger dog kun efter få spil - kan være der dukker problemer op senere, men indtil videre virker det meget ballanceret og sjovt.
Dogfighting elementet fungerer helt fantastisk uden at være "over-powered" i spillet.

Grafikken syntes jeg er fed. Ja det er lidt kedeligt og flad når man går ned i detaljerne til fods, men drawdistance og mængden af objekter der tegnes langt ud i horizonten er imponerende og uden framerateproblemer, tearing eller draw-in. Prøv f.eks. at placere dig på højt sted og følg slagets gang i horizonten med 32 spillere på kortet :)

Mit største kritikpunkt er dog at spillet mangler en form for tutorial eller træningsbane så man kan guides igennem spillets elementer og øve sig imod nogle bots. Temmeligt brutalt bare at blive smidt ud på slagmarken og kun få hjælp at nogle in-game tips undervejs!
Jeg har dog leget rundt i et LAN spil så jeg var alene på kortet og kunne lære styringen og våbnene i mit eget tempo - men jo ikke helt det samme.

Glæder mig at at sænke tænderne dybere i det i weekenden ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 31/08-07 09:23, rettet 31/08-07 09:25 
Man kan slå sixaxis fra eller til, men det er for hele spillet og ikke for de enkelte vehicles... Plus at sixaxis har den fordel at man kan flyve i én retning, og skyde i en anden, hvis man altså lærer at mestre det. Hvis man slår sixaxis fra, så har man kun mulighed for at skyde i den retning som flyet kigger, og man har ikke mulighed for at styre sin sigtekorn uafhængigt af sit fly. Jeg forudser at man er mere dødbringende hvis man lærer sixaxis kontrollen.

Og ja, kampene i luften er helt geniale seje. Og ballanceringen er rigtig go ja.

Med hensyn til customization, så havde jeg en eller anden forhåbning om at flyet ville transformere sig om til det man havde bygget selv, altså lidt ligesom i crackdown. Det kunne være mega fedt. Aner ikke hvor jeg havde den forestilling fra :-)

Er der en som vil forklare mig hvordan jeg joiner et online spil med en ven? Gerne i detaljer tak.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 31/08-07 09:30, rettet 31/08-07 09:33 
Vedr. customization:

Note: Many customization options are unlocked by increasing your rank. Over time, you can unlock new uniforms,
armors, helmets, options, and more.

Taget fra manualen i linket længere oppe.
137 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig