X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza Motorsport 2


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/03-07 12:09, rettet 07/03-07 12:19 
Nu nærmer datoen for en udgivelse sig med raske skridt, og der fandtes til min store overraskelse endnu ikke en tråd dedikeret til dette spil - men det er der nu!

Personligt klapper jeg i mine små hænder over udsigten til dette spil - specielt til muligheden for at ændre bilers fremdrift som man vil. F.eks. FWD til RWD eller AWD. Det bliver alt for fedt!

EDIT:
List... Se hele indlægget
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
122 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 01/06-07 13:43, rettet 01/06-07 13:57 
Det er for hardcore bilfans, customization ud over det sædvanlige og realisme som intet andet spil formår at gøre til dato. Derfor skal jeg have det..
Bashful Neophyte
KillercowKillercowSkrevet 01/06-07 14:08 
Forza 2 er helt klart en svær størrelse at have med at gøre. Det er et spil for bilnørder og ikke for arcade-junkies. Heldigvis ligger jeg nok i den førstnævnte gruppe til at min arcade-junkie-side ikke bliver ked af det.

Det er et fantastisk racerspil og jeg er egentlig overrasket over den lave detaljegrad på de fleste baner, når der samtidig er en bane som NYC, der er mindst lige så flot som udgaven i PGR3.

Det er selvfølgelig heller ikke så sært, at der ikke er råd til samme mængde flashy grafik som i Burnout, for Burnout skal formentlig lave fysikberegninger 360 gange i sekundet.

Det er et meget tilfredsstillende spil på den vis, at man kan sidde og nørde med biler, modificeringer og tuning og samtidig er Live-delen intet mindre end fremragende. Jeg holder vældigt meget af de andre bilspil på 360 og DiRT ser da også lovende ud, men står valget mellem DiRT og Forza, vil jeg helt sikkert vælge Forza - grafikken til trods.
BeanoBeanoSkrevet 01/06-07 14:26 
Killercow>
Det er selvfølgelig heller ikke så sært, at der ikke er råd til samme mængde flashy grafik som i Burnout, for Burnout skal formentlig lave fysikberegninger 360 gange i sekundet.

Korrekt - men nu også bilernes manglende detaljegrad jeg kommenterede og ikke alle de "flashy" effekter som BR har der slet ikke ville passe ind i FM2 alligevel :)
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 03:26, rettet 02/06-07 05:48 
enfen>
Gamespot er faldet af på den over det sidste års tid til halvandet. Jeg tænker specielt på deres review af PDZ. Her roser de jo singleplayer for at være rigtigt godt.

Vi er skam også nogen, som synes, at single/co-op i PDZ var sjovt. Multiplayeren var derimod noget bras.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 02/06-07 09:06 
Bede-x>Vi er skam også nogen, som synes, at single/co-op i PDZ var sjovt. Multiplayeren var derimod noget bras.

Jeg har kun prøvet singleplayer, og det var i hvert fald ikke en god oplevelse. Selv til 99,- vil jeg ikke spille spillet færdigt.

Jeg forstår slet ikke, at du kan synes, at singleplayer er sjovt :)

Greg Kasavin skriver, at spillet indholder "cutting-edge graphics". Det i hvert fald ikke sandt. Om det er fordi, alt skinner, ved jeg ikke. Animationerne ser også forkerte ud, når fjenderne bevæger sig. Det ligner en form for slowmotion. Som det sidste er AI'en også kritisabel. Rare har bare ikke ramt rigtigt med det spil.

Nu skal jeg ikke tage mere Forza 2 tråd med PDZ snak.
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 02/06-07 10:43 
Der er masser af cutting-edge graphics i PDZ. Eneste problem på dét punkt er, at grafikken flere steder er hæmmet af noget kikset lys og en masse skinnende textures. Når der bliver skruet ned for de skinnende textures og noglegange dumme lys, så ser PDZ fantastisk ud.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-07 05:29, rettet 10/06-07 05:59 
Xboxlife afholder en Forza turnering:

http://www.xboxlife.dk/news/3429/Forza-2-turnering-Det-uofficielle-danmarksmesterskab.html
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 14:12, rettet 14/06-07 14:13 
Her er min vurdering efter 6-7 timers spil eller sådan noget. Min driver er lvl 14 og de timer har jeg brugt på at få min Audi TT op på max lvl, og brugt en del tid på at lege med den visuelle costumazation del.

Jeg har lavet et billede af min bil via spillets "photomode", som i kan se nederst, og kom da gerne med en kommentar :-)

Spillet er med blandet følelser.

Det fede er uden tvivl bilerne, og det at man kan pønte dem præcis som man har lyst til, det tager lidt tid at lære, men når det er lært er det ret fedt at lege med. Carriere mode er godt. Go måde man tjener penge på, og fedt at man kan opgradere sin bil så den kan kører hurtigere og ligge bedre på vejen og at man rent faktisk kan høre forskel på lyden når man opgraderer den... Og her slutter min begejstring så. Wanna know why?

Det er IKKE fedt at køre med sin bil. Spillet mangler jo al form for spænding og immersion. Der er så lidt bevægelse og dynamik i bilen, at den faktisk ligeså godt kunne være et billede som var klistret fast på skærmen. Man kan dårligt se den dreje hjulene i et sving. Svingene er møg kedelige fordi man skal tage dem i slowmotion. Man kan høre at hjulene hviner, men man kan ikke se noget støv eller røg eller noget som helst som tyder på at man laver en guffer.

Det er selvmord at prøve på at drifte rundt i et sving, det er spillet åbentbart ikke designet til. Hvilket jeg ikke forstår når de siger at de går efter realisme, og jeg har set folk gøre det adskillige gange i virkeligheden.

Jeg mener at et bilspil går ud på at tage svingene godt, så man kommer med udbrud som "wow, så du lige hvordan jeg ownede det sving", men sådan er det ikke i forza, der skal man nemlig tage svingene på den kedeligste måde i hele verden. Ingen action, ingen spændning. Det er også derfor at replays er ligegyldige, for de er på ingen måde spændende at se på, ligebortset fra at man får lov til at se in lækre bil fræse rundt.

Og hvad sker der lige når man vil se bilen indefra? hvor er rattet? instrumentbrættet, forruden, bakspejlet? hvor er alt det som plejer at være i en bil? hvor er min immersion? Det er et spil som lægger fokus på biler, hvorfor kan man så ikke få et ordentligt view indefra sin bil?

Jeg har set utallige interviews om spillet hvor de snakker om deres fantastiske fysik motor som kører med 300fps, for at få den bedste simulering nogensinde. Men hvor kommer det til udtryk i spillet? Alle banerne er fuldstændig plant astfald, med ikke så meget som en enkelt lille sten på, so what's the point? De skulle hellere ha brugt noget mere tid på styrringen, som er fuldstændig stiv og mekanisk. Jeg er ikke imponeret af fysiken i spillet, det hele virker så stift. har man bare en smule for meget fart på i et sving (bemærk, en smule), så skøjter man ud på græsset som om man kørte på is, og hvis man havde sat farten bare en smule mere ned, havde man taget svinget uden problemer. Det er sgu mærkeligt. Og hvis man prøver at tage en lille shortcut gennem græsset, ja så skal man kun lige 3 meter ud i græsset, hvorefter bilen fra et sekund til det andet næsten gør et fuld stop så man pludelig kun kører 15kmt, 1 sekund efter man lige har været oppe på 120. hvis det ikke er fysik og gameplay der stinker, så ved jeg ikke hvad det er.

Og lydene er tamme.

Alt hvad Forza 2 mangler og gør forkert. Det gør DIRT til et 13 tal.

Det her indlæg bør gi rig mulighed for en diskution, so bring it on :-)

Klik for at se min Audi TT
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 14/06-07 14:47 
Har du spillet 1'eren?
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/06-07 14:48 
Bring on PGR4 :-D
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
fumfumSkrevet 14/06-07 14:59 
Jeg tror at jeg vil elske forza 2. Men der er liiiiige to ting der mangler:
1: Min 360'er tilbage fra rød ring stedet i tyskland.
2: Og spillet. Det er sendt for en uge siden fra play.com. Er garantrisse blevet samlet op af toldgutterne.

Alt i alt en slem uge. Men jeg glæder mig stadig til spillet.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
BeanoBeanoSkrevet 14/06-07 14:59, rettet 14/06-07 15:04 
Darknon>
Det er sgu mærkeligt. Og hvis man prøver at tage en lille shortcut gennem græsset, ja så skal man kun lige 3 meter ud i græsset, hvorefter bilen fra et sekund til det andet næsten gør et fuld stop så man pludelig kun kører 15kmt, 1 sekund efter man lige har været oppe på 120.

Det har faktisk også irriteret mig - ja, man skal selvfølgeligt holde sig på banen, men "fluepapir-græsset" virker meget kunstigt :!

Jeg syntes dog godt om spillet - grafikken er måske ikke i top og stilen virker lidt "flad" generelt, men der er så mange andre aspekter som jeg syntes er rigtigt fedt og er indtil videre blevet godt underholdt :)
PapandPapandSkrevet 14/06-07 15:07 
Jeg er lodret uenig Darknon. For mig lyder det som om du burde gå tilbage til Burnout...

Jeg er nu lvl 24 og har brugt min tid 50/50 i singleplayer og multiplayer.

Fysikken i Forza 2 er efter min mening den bedste der nogensinde er set i et bilspil. Alt hvad der hedder drifting og blå røg, er signaler på at du bare er for langsom. Der er selvfølgelig biler der skrider mere end andre, og hvis du kører aggresivt i en bil med tildens til udskridning, vil du se masser af røg i svingene.

Et "wow" sving i Forza er når, du efter nedbremsning, får en jævn kurve ud af svinget, hvor du eventuelt lige snitter sandet i udgangen (det giver i hvert fald en kæmpe støvsky :-P)

Hvordan kan du kalde banerne jævne? Sidste sving på Sebring er jo ujævnt som en i helvede og klart et af spillets sværeste sving.

Genveje gennem græsset hører igen til i Burnout. Der er blevet sat en stopper for genveje, fordi alle tider du sætter i spillet postes til et online scoreboard. Hvis folk snød på kryds og tværs af banerne, ville realismen da være helt væk.

Lyden er da helt suveræn? Et af de få bilspil, hvor du virkelig øjeblikkeligt kan høre, hvornår du skal lette på gassen i svinget. Desuden lyder de forskellige biler da simpelthen for fedt.

Jeg talte forøvrigt med en amerikaner, der fortalte at en Audi TT i Forza 2 er 90 % det samme som i virkeligheden, hvis du kører med rat og pedaler. Og han kørte i en til dagligt.

Forøvrigt, hvis nogen tør udfordre mig, så tilføj mig endelig. :-P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dpldplSkrevet 14/06-07 15:07 
Altå jeg kan uden problemmer se my exige hjul dreje lige nu (fik mig til at kører galt!!!!). Erm sving er da rigtig lavet. Efter hvad jeg ved så a brems ned og speed up på vej ud den mest rigtige måde at tage et sving på i en bil.

Og du owner da ikke et sving ved at drifte rundt om det. Det både spil af tid og dæk (vis du kører med "tire wear")

Turn 10 har gjordet mere ud af gameplay end det graphics. Det er tydeligt at se, de dropped bilen indvolde og andet. Men helt ærlig det er ligemeget forza har aldrig været om graphic. Spillet ligger focus på biler som du siger, men focusen er jo bilen performance(upgrades og tuning)

Og deres fysiske motor kører 360fps :p
Prøve engang at bruge telematry tingen. der kan du se den i fuld gang. Og så spil lidt meget videre skal nok se en bane som for bilen til ryste, kort flyve tur og andet.

sand har altig sænket farten på biler syg meget. Nogen gang kan racerbiler jo ikke enagng kom ud af sanden igen efter de har været der ude. Såå


Anyway, jeg synes forza 2 er det fedest bil spil der har været i lang tid. Som racer sim har den det hele + meget mere.

Lige nu er jeg 34 (prøver at blive 35 i dag). Har dog ikke leget meget med editor ting endnu, kun prøvet den med 1 bil

simpel design FTW ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 14/06-07 15:10 
Papand>
Genveje gennem græsset hører igen til i Burnout. Der er blevet sat en stopper for genveje, fordi alle tider du sætter i spillet postes til et online scoreboard. Hvis folk snød på kryds og tværs af banerne, ville realismen da være helt væk.

Men man straffes allerede på tid når man kører uden for banen - ville jo være mere realistisk bare at gøre tidsstraffen højere frem for at bremse bilen unaturligt ned ;)
nerosnerosSkrevet 14/06-07 15:17 
Så hold dig til vejbanen ;-)!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/06-07 15:24 
Nej, jeg vil spare pengene til DIRT og bare køre offroad i Forza 2 :)
PapandPapandSkrevet 14/06-07 15:25 
Beano>
Papand>
Genveje gennem græsset hører igen til i Burnout. Der er blevet sat en stopper for genveje, fordi alle tider du sætter i spillet postes til et online scoreboard. Hvis folk snød på kryds og tværs af banerne, ville realismen da være helt væk.

Men man straffes allerede på tid når man kører uden for banen - ville jo være mere realistisk bare at gøre tidsstraffen højere frem for at bremse bilen unaturligt ned ;)

Problemet er de baner, som har en skarp S-chikane, hvor man skal bremse ned fra meget høj fart. Her ville det være hurtigere at flyve lige over - tidsstraf eller ej. Derudover kunne man jo ændre sit setup til højere fart, da man nu kunne undgå en massiv nedbremsning.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
dpldplSkrevet 14/06-07 15:28, rettet 14/06-07 15:39 
fum>
2: Og spillet. Det er sendt for en uge siden fra play.com. Er garantrisse blevet samlet op af toldgutterne.

Er det så her man spørger dumt. Hvorfor fra play?
Ved ikke om det var billiger i den uge. Men lige nu e de sgu da dyrrer for den lange sende tid og chance for blivet snuppet i told? :o

edit: hmm tro der skal nu batterier i mit keyboard ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/06-07 15:41 
Darknon>

Spillet er med blandet følelser.


Det lader til, at du slet ikke er målgruppen til Forza 2. Hvis du vil powerslide og andet af den slags, så er det Burnout eller PGR du skal spille.

Forza går ud på, at køre realistisk og så effektivt som muligt. Powerslides slider dæk, tager tid og er lige præcis det man vil undgå i Forza 2.

Læg i iøvrigt mærke til, at det ikke er græsset der sløver jer ned, men fangsandet - hvilket er meget realistisk. Sådan noget fangsand er lavet til, at stoppe en løs bil med det samme - hvilket det gør i Forza 2.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 16:09, rettet 14/06-07 16:16 
Ved ikke hvad jeg skal mene om fangsand, underligt at det kun er der hvor der er potentielle smutveje.

Ja, jeg er mere til DIRT og Burnout. Men jeg syntes styrringen i Grand Turismo HD er meget bedre end i forza. Måske er det fordi jeg har prøvet det med rat og pedaler.

Har nogen prøvet forza 2 med rat og pedaler? For jeg tror at det vil gøre spillet 100 gange bedre...

Jeg kan bestemt godt li Forza 2. Jeg syntes bare at definitionen på realisme her er lidt ude og gynge. De ofre gameplay til fordel for realisme, sådan virker det lidt på mig.. Det virker som om at de ikke helt er gået full circle, men har lavet tingene halt nogle vigtige steder. Som f.eks når man ser bilen indenfra. Prøv at spil spillet set inde fra bilen af, og så prøv DIRT demo'en inde fra bilen af bagefter. Der er en verden til forskel, og det gir SÅ meget til spillet i dirt når man spiller indefra, fornemmelsen af at køre i en bil er der 100%, og den er næsten slet ikke til stede i forza.

Jeg syntes at de har skåret vitale ting væk (eller måske har de slet ikke tænkt på det). At lave et ordentligt driver-view vil da ikke på nogen måde skade spillet og det's realisme, men tværtimod tilføje en masse til spillet.

Måske SKAL spillet spilles med rat og pedaler for at opnå den rigtige feeling?

Og burde vi egentligt ikke ha et topic hvor vi kan vise vores super lirede øser frem? :-) For DET kan spillet ihvertfald godt finde ud af.

min opdaterede øse
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 14/06-07 16:21 
Dine links til bilen virker ikke (den førhen gøre heller ikke)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 16:30 
tja, man skal vel være logget ind på deres side eller sådan noget... never mind, så dropper vi bare billederne... Men den er cool :-)
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 14/06-07 16:32, rettet 14/06-07 16:32 
Jeg er da hele tiden logget ind på siden. såå ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
lightyear dklightyear dkSkrevet 14/06-07 16:57, rettet 14/06-07 16:58 
Darknon man drifter nu heller ikke i en 4 Wd bil som din.

Inde på Forza 2 forumet for de hardcore spillere, kan man se forskellige opsætninger til drifting.
are you CHICKEN?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/06-07 17:04 
Darknon>
tja, man skal vel være logget ind på deres side eller sådan noget... never mind, så dropper vi bare billederne... Men den er cool :-)

Du kan bare gemme billedet og uploade det er andet sted hvis du gerne vil vise os bilen. Og vi vil gerne se den! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 17:18 
Så prøver vi gennem Myspace

Virker det nu?

Min Audi TT
For The Love Of The Game
dpldplSkrevet 14/06-07 17:51 
yup virker fint.

Hmm ligner et simpel design (hvilket er en positiv ting!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PapandPapandSkrevet 14/06-07 19:18 
Super flot bil Darknon!
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 21:59, rettet 14/06-07 22:00 
tak, ja det er et lidt simpelt design, men det har alligevel taget noget tid at lave. Bilen er 2 farvet,og det kræver en del lag som jo skal ligge rigtigt og passe sammen, plus at det jo ikke bare lige er sådan at smide klistermærker på. Det kræver sin mælk at sætte dem så det ser ok ud.

Der er faktisk nogle ret fed striber ned over bilen som man ikke kan se pga det der highlight bloom halløj som er på køleren og taget.

Der er vidst også noget med at man kan lægge sine egne billedfiler ind, har jeg ret?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 14/06-07 22:10 
Darknon>
Der er vidst også noget med at man kan lægge sine egne billedfiler ind, har jeg ret?

Så vidt jeg har forstået så kan man ikke bruge sine egne billeder. Alle de vilde paint jobs man har set, er lavet med meget (!) kreativ brug af standard shapes :)
WehnerWehnerSkrevet 14/06-07 22:13, rettet 14/06-07 22:13 
Den her synes Lasse er fin.

Forza Motorsport 2
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/06-07 22:37, rettet 14/06-07 22:56 
Den er jo så lækker, at man får lyst til at spille det :)

Synes jeg har set mange fede billeder fra spillet. Jeg er særligt vild med denne her Loco Roco bil, lavet af en bruger på Rllmuk:

http://i188.photobucket.com/albums/z208/philt43/Loco1.jpg
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 14/06-07 22:42 
beano: haha... good one!
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 14/06-07 23:30 
min Saab 9 3 Post Bil :-)

http://share.xboxlife.dk/file/yzjmmdkzyzq4mtm5zjjhnzzmmmu2yzmxn2qwzjrlytk.jpg
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
McBrainMcBrainSkrevet 15/06-07 00:01, rettet 15/06-07 00:02 
<i>Beano:
Så vidt jeg har forstået så kan man ikke bruge sine egne billeder. Alle de vilde paint jobs man har set, er lavet med meget (!) kreativ brug af standard shapes :)</i>


Det er korrekt.

Alt er lavet vha. standard shapes.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/06-07 00:08 
Papand>
Jeg talte forøvrigt med en amerikaner, der fortalte at en Audi TT i Forza 2 er 90 % det samme som i virkeligheden, hvis du kører med rat og pedaler. Og han kørte i en til dagligt.

Fysikken er utrolig imponerende. Jeg har også leget meget med spillet og de biler, jeg har prøvet, som er inkluderet. Mit indtryk er, at 90% ikke er helt ved siden af. Saab 9-3 Aero, Golf GTI, R32, Audi S4 m.fl. er omtrent spot-on - indtil man beynder at ændre indstillinger. Mustangen synes jeg stadig er lidt for stueren i spillet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Jack_DJack_DSkrevet 15/06-07 08:03, rettet 15/06-07 08:04 
og du har selvfølgelig prøvet de pågældende biler irl?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-07 08:25 
Hvis de biler man ser er lavet ud fra standard shapes. Så vil jeg påstå at den der halo bil er photoshop'et.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 15/06-07 08:38, rettet 15/06-07 08:43 
Tror du ta'r fejl - jeg spøgte skam ikke tidligere :)

Check nedenstående link hvor designeren af Alba-bilen taler om at det har taget ham ca. 20 timer at lave designet.

Tråd på GameFAQs
enfenenfenSkrevet 15/06-07 08:43 
Jack_D>
og du har selvfølgelig prøvet de pågældende biler irl?

Det mener jeg faktisk, han har - i hvert fald nogle af dem.

Hvad er grunden egentligt til din spydige bemærkning? Det er jo ikke biler, som slet ikke er til at komme i nærheden af.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 15/06-07 08:49 
Jack_D>
og du har selvfølgelig prøvet de pågældende biler irl?

Jeg arbejder i Avis, så jeg har prøvet så godt som alt, der kan trille.

Men fysikken *er* altså imponerende, dog er jeg allerede kørt lidt træt i det... Jeg savner et RalliSport 3... hulk... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
nerosnerosSkrevet 15/06-07 09:32, rettet 15/06-07 12:46 
Når i ser hvad jeg kan med de paintjobs så vil i tude og rulle rundt...;D!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 15/06-07 10:07 
Beano: Det er sygt det der!
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 15/06-07 10:49 
Ja det er sgu vildt nok..
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/06-07 23:17 
Ikke nogen skønhed, men dejlig brytal efter mine standarder... :)

Forza Motorsport 2
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 16/06-07 00:29, rettet 16/06-07 00:30 
Darknon ved ikke om du har kigget på forza´s forum?
http://forums.forzamotorsport.net/forums/17/ShowForum.aspx

Der er et hele forum til drifting og hvordan du indstiller din bil til det. Ser ud til tuning har en stor del at gøre med om du kan drifte eller ikke.
Vidste ikke om du kendte til det. Så regnet mned det var værd at nævne.

edit: En del fejl.
Bah skal have skiftet batterier i mit keyboard :o

yuotube der viser lidt drifting ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Bede-xBede-xSkrevet 16/06-07 08:17, rettet 16/06-07 08:17 
Beano>
Check nedenstående link hvor designeren af Alba-bilen taler om at det har taget ham ca. 20 timer at lave designet.

Wow. Den er dælme godt lavet.

De bør holde nogle konkurrencer i, hvem der kan designe den flotteste bil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 16/06-07 12:59 
dpl: tak det vidste jeg ikke. Det vil jeg helt sikkert tjekke når jeg kommer hjem til xbox'en. Det ser fedt ud :-)
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 18/06-07 13:22, rettet 18/06-07 13:23 
Det er åbentbart muligt at drifte rimeligt meget hvis man har den rigtige bil og den rigtige tuning.

Og kan man få en Polo i det her spil? :-)

Tjek this out
For The Love Of The Game
122 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig