X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza Motorsport 2


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/03-07 12:09, rettet 07/03-07 12:19 
Nu nærmer datoen for en udgivelse sig med raske skridt, og der fandtes til min store overraskelse endnu ikke en tråd dedikeret til dette spil - men det er der nu!

Personligt klapper jeg i mine små hænder over udsigten til dette spil - specielt til muligheden for at ændre bilers fremdrift som man vil. F.eks. FWD til RWD eller AWD. Det bliver alt for fedt!

EDIT:
List... Se hele indlægget
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
122 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 20/06-07 01:40 
Så har jeg spillet forza igen et par timer, denne gang med rat og pedaler. Og det fungerer fremragende. Det gør en verden til forskel, og pludselig er løbene ikke mere kedelige og stive. Ratter gør utroligt meget til spillet, og jeg har virkeligt fået øjnene op for det der med simulation. Det kræver øvelse at behærske de forskellige biler, og der er stor forskel på hvordan de kører. Det er f.eks umuligt for mig at håndtere en baghjulstrukket bil som porchen. Det går bedre med at styre en audi TT, og nemmest er det at styre en Mini hvis i spørger mig.

Rattet og pedalerne var det som gjorde forskellen for mig. Den type spil er simpelthen for kedelige at spille med joypad, især hvis du har prøvet et godt rat.

Se "rat og pedaler" tråden for flere impressions
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 04/07-07 08:20, rettet 04/07-07 08:21 
Morten Messerschmidt har fået en Xbox 360 ? ;)

"Racist Paintjobs Slip Through Forza 2 Moderation"
nerosnerosSkrevet 03/10-07 14:30, rettet 03/10-07 14:30 
Nogen der ved hvor man kan finde Forza 2 billigt. Mener at have hørt,at det skulle være helt nede på 200kr EL-Mutanten ;-)
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 13:00 
Så fik jeg endelig tid til at sætte mig ned og lave en fed bil... Tjek it out.

nu håber jeg at i kan se billedet, det er linket direkte fra forzamotorsport.net

Dodge Police Car
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/10-07 13:41 
Næh?
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 14:08 
Hvad så med med nu?

Dodge Police Car
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/10-07 14:16 
Den er satme da fed! Jeg tror snart jeg skal have mig det spil så jeg kan få lavet den Mad Max bil :D!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 15:06 
Ja vi skal sgu ha lidt gang i den tråd her igen, med fede designs og drifting og jeg skal komme efter jer.

Det tog mig ca. to timer at lave den dyt der. Det kræver en sygelig mængde tålmodighed, men det er super fedt, og hyggeligt at sidde og lave. Spillet er umuligt at slippe igen når man først har sat sig ned :-)

Mad Max bil, sejt :) Køb det og kom i gang.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 15:11 
Her er lige et billede mere :-)

Dodge Police Car Bagfra
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/10-07 15:31 
Efter hvad jeg har læst om spillets online del virker det også super godt. Glæder mig!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 15:41 
Jeg har ikke spillet online med forza endnu. Men det er ret fedt at man bare kan tage et screenshot og uploade det til forzamotorsport.net og så ligger det inde på ens profil, det samme med aktioner og turneringer. Plus der er et super fedt forum dér, hvor folk poster syge designs og tips, og de er flinke til at hjælpe. Ekstremt vellykket community integrering de har fået lavet.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 05/10-07 15:58 
Det lover jo godt :-) Jeg har læst, at man kan stille op til div. turneringer efter hvor hurtigt man kan kører en bane på tid osv, og man kan lave sin racer næsten helt fra bunden og tage den online glæder jeg mig virkelig meget til.
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 05/10-07 16:07 
Det lyder fedt :-)

Men husk nu at det skal spilles med MS wireless wheel. Og det er dyrt, argh!! :D

Bare host op.
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/10-07 17:21, rettet 05/10-07 17:26 
Darknon>
Men det er ret fedt at man bare kan tage et screenshot og uploade det til forzamotorsport.net og så ligger det inde på ens profil, det samme med aktioner og turneringer.

Præcis samme funktionalitet er der i PGR4, dog er modificierings mulighederne på ens bil i spillet slet ikke i nærheden af Forzas. Dog kan man lave flottere screenshots i PGR 4 end i Forza.

Her er et par af mine bl.a af min lækre BMW M1:

http://www.varada.dk/pgr41.jpg
http://www.varada.dk/pgr42.jpg
http://www.varada.dk/pgr43.jpg
http://www.varada.dk/pgr44.jpg

Til gengæld kan man gemme sine replay og uploade dem så alle kan se dem og man kan stemme på andres screenshots i selve spillet.

Igen masser af grobund for et stort community.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 08/10-07 10:50 
Nu har jeg fået mig en Kopi af Forza 2. Det er godt nok et omfattende spil med så meget at se til, at det virker lidt uoverskueligt til at starte med, men det er vel bare med at få gennemført et par race og tjent nogle penge så man kan få lavet sig en fin racer og så afsted på online turneringerne.

Hvad skal man egentligt vælge af region? Er der forskel på sværhedsgraden. Jeg har valgt den asiatiske region fordi jeg gerne vil have en billig Nissan Skyline :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 08/10-07 10:54 
PalleJensen>
Til gengæld kan man gemme sine replay og uploade dem så alle kan se dem og man kan stemme på andres screenshots i selve spillet.

Kan man gemme billederne fra Photo Mode direkte på USB stick eller foregår det udelukkende via PGRNations.com ?
KalicolaKalicolaSkrevet 08/10-07 12:19 
Palle: Fedt mand. gode billeder også, ved ikke om de er bedre end dem man kan lave i Forza 2... Er PGR4 allerede ude?, argh! Jeg er bagud. Det spytter jo det ene kvalitets spil ud efter det andet.

Neros: Regionen er kun så du kan få lidt billigere biler fra den region, andet er det vidst ikke. Jeg ærger mig lidt over at jeg valgte europe, når amerika har langt federe biler, men det må jeg jo bare bide i mig.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 08/10-07 12:45 
Ok takker Darknon.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/10-07 14:05, rettet 08/10-07 14:06 
Beano>
Kan man gemme billederne fra Photo Mode direkte på USB stick eller foregår det udelukkende via PGRNations.com ?

Det foregår via pgrnations.com. Det fungerer til gengæld ret godt, billedet er der omkring 1 minut efter du har uploadet det fra spillet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/10-07 14:18 
Ok, det er også længe fint ;)

Men du har ikke prøvet at tilslutte USB enhed og se om man kan øverføre til den direkte?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 08/10-07 16:11 
Nej, det har jeg ikke prøvet. Man har muligheden for at uploade billedet til PGR On Demand (hvor det kan ses fra spillet og fra websitet) eller gemme det lokalt. Måske man får valgmuligheden hvis man gemmer lokalt og har en USB fætter i. Har dog som sagt ikke afprøvet det.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 08/10-07 16:14 
Ok :)
122 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig