X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tak for et godt træf i weekenden


Svar
ConkerConkerSkrevet 04/03-07 19:58 
Hej alle

Selv om det var mit første træf, og jeg kun kunne være med fredag havde jeg en super fed oplevelse i Silkeborg. Især var det fedt for mig at opleve Neo-Geo AES på helt tæt hold, samt at genopleve både Saturn og Dreamcast. Var glad for at vores stepmania og karaoke revolution på projektoren ikke skræmte folk helt væk. Glæder mig meget til næste gang.

Mange hilsner fra Conker
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/03-07 20:18, rettet 07/03-07 19:47 
Jep, dejligt træf. Langt mere afslappet end det sidste, jeg var med til :)

Den store mængde SEGA i front hjalp også godt på det. Specielt kombinationen af Dreamcast + Arcade Joysticks + VGA boks + Projector var guderne værdigt :D
AV Intelligent Terminal
HNHNSkrevet 04/03-07 20:19 
Vil også takke alle for endnu et super træf..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/03-07 20:35 
Ja tusind tak for et rigtig godt Sega træf :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 04/03-07 21:13 
Ja, det var et hyggeligt træf, selvom jeg også kun kunne være med om fredagen. Jeg fik set PS3 og lidt mere Wii, så det var fint nok.

Karaoke spillet fik mit stemmebånd til at nå toner, jeg aldrig troede var muligt, og dansespillet på de lækre danseplatforme var også fedt (selvom jeg burde stoppe før jeg ligger halv-død på gulvet med et astmaanfald).

Udover dette var der en obligatorisk omgang Shrek Super Party og så spillede vi lidt DreamCast på projektoren.
Og så fik jeg vist nogle spil frem på de håndholdte og hyggesnakket lidt med folk, så alt i alt synes jeg min sparsomme tid blev godt udnyttet :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 04/03-07 21:18 
Yup, det var dopamin-stimulerende at få spillet lidt 2D fighter igen. Fik også sat ansigt på på en del flere profiler, hvilket i sig selv er en god grund til at komme til de her arrangementer.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
QQSkrevet 04/03-07 21:34 
Argh, ærgrer mig hver gang der har været træf, over ikke at have været med... Næste gang i holder det i Århus/Silkeborg-egnen, er jeg med, da jeg flytter til Jyllands hovedstad til sommer!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 04/03-07 21:49, rettet 04/03-07 21:50 
Tak for et godt træf. Især til dem der gad at få tæsk af mig i PowerStone 2 - dem burde der være flere af ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
IqonIqonSkrevet 04/03-07 21:56, rettet 04/03-07 21:57 
Jeg vil da også gerne takke for et godt træf. Som sædvanlig fik jeg spillet en del PES (blandt andet med en ganske overbevisende 3-1 sejr med FCK over Arsenal), ligesom det også blev til bl.a. 10-player Bomberman og en række fortjente nederlag i Buzz Music Quiz. Og så må størstedelen af træffets deltagere ærgre sig over at de ikke fik prøvet Buzz Jr. Jungle Party. Det har alt, hvad man har brug for kl. 5 om morgenen: Aber, farver, 40 minispil, der til tider kan minde om hinanden samt den vigtigste ingrediens: Kristensens altid positive indstilling over for spil, han ikke bryder sig om, men som han alligevel bliver tvunget til at spille :) Fremragende måde at bruge halvanden time af sit liv på, hvor man evt. kunne have sovet i stedet...
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 04/03-07 22:37 
Tak for en rigtig hyggelig weekend med masser af sjove oplevelser. Her er nogle af højdepunkter i vilkårlig rækkefølge:

1. Buzz Junior Jungle Party stinker ligegyldigt hvad Krans K og Iqon siger:p

2. Nights Into Dreams var bedre end jeg troede.

3. Wii var meget hyggelig, men kun Excite Truck var rigtig godt. Desuden fortjener alle at høre Alf81's pointér angående Classic controlleren;)

4. Hanky KAN grille! Se Konsolkongens video!

5. Conker er sindssyg på en dansemåtte. Respekt.

6. KTC ramte faktisk toner man ikke troede muligt, men jeg ved ikke helt om det var en god eller dårlig ting:)

7. PowerStone 2 er sjovt, men RJK camper diamanter;)

8. Man vækker ikke Konsolkongen. Man flår ham ud af posen.

Det er hvad jeg lige kan komme i tanke om nu.
Forresten ordentligt på gensyn til T. L. O. Det var trist der ikke var plads til os alle samme sted i toget, og da vi ville rende ud og sige farvel var du væk.

Sagaen om Hanky og grillen!
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Alf81Alf81Skrevet 05/03-07 12:26 
Ja, tusinde tak for et kanon træf. 2D-fighters på SEGA konsoller, så kan det nok ikke skæres bedre. Og nu ved jeg da med sikkerhed, at jeg skal have pølserne i en VGA-box til DC'en (nøiiij.dk er alt hvad jeg har at sige).

Kristensen - Tænker du på udtalelsen, om at ClassicController'en er hvad der sker, når bror og søster går i seng med hinanden?

Iøvrigt... DynamiteDeka2 :D
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 05/03-07 12:45 
Fik I spillet dynamite deka 2 til træffet? Der var ellers mere interessante titler I kunne have kastet jer over :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 05/03-07 12:50, rettet 05/03-07 12:51 
Det gjorde vi da. Skønt det nok var ufrivilligt, var underholdningværdien stadig ganske stor.
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 05/03-07 13:16, rettet 05/03-07 13:19 
Det var en fee aften :) Lækkert med den projektor og de følgende dueller. Til trods for at jeg stinker til de fleste spil, må jeg sige at jeg alligevel formåede at leve mig godt og grundigt ind i Streetfighter 3 og Daniel's hjemmebryggede software...
Jeg har lidt billeder der skal frem. Også af en sovende viking LOL.. Er du manden for dem, Rune?

EDIT: De er pakket i .rar, men fylder alligevel 40meg.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Krans.KKrans.KSkrevet 05/03-07 15:23, rettet 05/03-07 15:24 
Iqon, drop det med at forsøge at tage al æren for den 3 - 1 sejr. Jeg var også på det vindende hold, i den konsolidering af vores fortsatte ydmygelse af Kristensen (ja, især Kristensen, for han kan klare det. Han tager jo alting med så godt mod) i PES =P Hvor mange sejre var det i træk? 12? 13?

Og ja, Jungle Party er årets spil, og Conker er det mest vanvittige menneske jeg umiddelbart kan huske at have set spille et spil.

Tak for træf allesammen.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
solid snakesolid snakeSkrevet 05/03-07 15:27 
Takker for et godt træf..
Det var rigtigt sjovt at prøve Wario Smooth Moves til Wii, det var bare en skam vi ikke fik spillet det i multi player.. :O(
Men det må vi gøre næste gang..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 05/03-07 15:41 
Smooth Moves var en kæmpeskuffelse for mig - fordi multiplayer-mulighederne var så begrænsede. Det bestod mest af "hot seat" runder, hvor man skulle skiftes til at spille. Det er bare ikke ret sjovt, og forklaringen på at vi aldrig gjorde så meget ud af det (i single player var det til gengæld morsomt).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 05/03-07 17:26 
Et forsinket tak for et rigtig godt træf, skal det også lyde herfra. En kanon weekend, som altid.

Jeg var glad for at projektoren blev brugt så meget, som den nu engang blev, da det er træls at slæbe hardware med, der bare står og samler støv.

Mine højdepunkter:

1. Jeg fik prøvet og demonstreret, Elite Beat Agents af KTC. Umiddelbart bedre end jeg havde forventet, så det er helt klart et "must buy" nu.

2. At se Conker gå amok på sine dansemåtter. Den ene AA/AAA score efter den anden. Respekt!

3. Årets første grillmad, på en VARM grill!

4. Wii var en nice maskine, det var bare en skam at så mange spil skuffede mig. Det eneste gode spil jeg prøvede, af dem der var tilstede til træffet, var Excite Truck.

5. Dreamcasten i kombination med VGA-boksen, tilsluttet projektoren, var bare utroligt. Nu skal jeg selv ud og have en VGA boks, hvis jeg kan finde en :-)

6. Rival Schools 2-kampene mod dRxL. Det spil MÅ jeg eje (PB sendt ;P)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KeenKeenSkrevet 05/03-07 17:38, rettet 05/03-07 17:39 
tak for et godt træf!

Jeg skal have mig en Wii så er det sagt! :)

10 player bomberman var som altid sjovt, bare ikke når man er en lille han nisse på pige holdet og ens medspillere tror at han er en drenge holdet og prøver at smadre ham ;)

Fandt også ud af at min playstation skal moddes så hurtigt så muligt så jeg kan spille symphony of the night.

Fik også sat ansigt på Born2play og Solid Snake

fik desværre ikke set ps3en da jeg først kom fredag, det må blive næste gang så...

men det kan jo ikke altsammen være godt, så blev lige godt og grundigt syg i løbet af søndagen og måtte blive hjemme fra arbejde idag...
T.L.OT.L.OSkrevet 05/03-07 20:02 
Ja!. Tak for endnu et godt træf, syntes det var i helhed meget bedre og hyggeligere i silkeborg, ind sidst jeg var med i Århus.

Projektoren og Dreamcasten, samt alle dRxL$ mange gode spil, gav mange glade timer. Syntes det var rart at få prøvet nogle Shooters/Fighters af på det hvide lærrede.


Fandt også ud af, at RJK nok snart skal sælge hans magic knight rayearth til mig ^~^

Kunne godt have brugt en lille ugens konsol-træf, da det var begrændset med søvn i denne omgang. Jeg er umiddelbart snart klar til et træf mere, syntes ikke jeg fik spillet nok af det jeg gerne ville..

Konsolkongen og Kristensen, jeg gik op i de tidligere vogne af toget, der var masser af plads :D
dRxLdRxLSkrevet 05/03-07 20:39 
Hanky>
PB sendt ;P

Til mig?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 05/03-07 22:12, rettet 06/03-07 00:00 
Alf81>
Det gjorde vi da. Skønt det nok var ufrivilligt, var underholdningværdien stadig ganske stor.

I kan da ikke gøre for at I var verdens værste strømere :p (at se jer sidde fast i døren var for sjovt). Men virkede også til at det var sværrer med to end blot én for jeg kom da igennem med samme antal credits.

Men udover det var det et ganske fedt træf, og som sagt utroligt at se på conkers "manøvre" på dansebrættet (ret china så at sige).

Forresten hvad hed det sang spil (eller "de" rettere)?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ConkerConkerSkrevet 06/03-07 17:28 
The Dane>
Forresten hvad hed det sang spil (eller "de" rettere)?

Sang spillene var Karaoke Revolution + Karaoke Revolution Party.
De findes både i US udgaver til PS2 og Xbox ( Party udgaven fåes også til Gamecube )
Herhjemme kan de kun købes til PS2 under navnet Karaoke Stage 1+2

:) Conker
The DaneThe DaneSkrevet 06/03-07 18:37 
Takker
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HulleHulleSkrevet 07/03-07 12:14 
Yeap, et forsinket tak for et hyggeligt træf. Specielt tak til Charter som undlod at se rødt da jeg prøvede hans hjertensbarn, de dyre perler i hans Saturn samling.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alf81Alf81Skrevet 07/03-07 16:38 
Nu har jeg ikke tjekket efter ridser endnu, så kan stadig nå at se rødt ;) Men går automatisk udfra, at folk behandler hinandens ting med respekt til et træf, så ingen problemer der.

Kommer der iøvrigt ikke snart nogle billeder fra træffet?
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 07/03-07 23:52 
Joeh...

Billeder fra Juggernaut
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-07 00:26 
Damn... :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 08/03-07 00:27, rettet 08/03-07 00:30 
Tak for et godt træf i weekenden
Mark Of The Wolves, Excite Truck, PES6.

En hver kan da se at det er King Of Fighters '98 som Naiera og overtegnede spiller :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Krans.KKrans.KSkrevet 08/03-07 18:41, rettet 08/03-07 18:43 
EDIT:

Pinligt, jeg fandt efterlyste spil 10 sekunder efter jeg havde postet indlægget...
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
dRxLdRxLSkrevet 10/03-07 23:08 
Jeg knipsede også et par stykker lige inden vi tog afsted.

Har lagt dem i et picassa web-album.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 13/03-07 00:08 
Og lidt billeder herfra...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/03-07 00:58 
Hanky>
5. Dreamcasten i kombination med VGA-boksen, tilsluttet projektoren, var bare utroligt. Nu skal jeg selv ud og have en VGA boks, hvis jeg kan finde en :-)

Heh, tænkte præcis det samme, da jeg lige kiggede galleriet igennem (kunne desværre ikke deltage i denne omgang).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Krans.KKrans.KSkrevet 19/03-07 15:15 
Jeg har lige en enkelt rettelse til RJK's billeder... på anden side, billedet af ydmygelsen af Kristensen og Frigo... det er Arsenal de spiller med, naturligvis ikke Liverpool. Så ville et nederlag jo have været totalt urealistisk.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig