X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
Svar
SumezSumezSkrevet 26/06-15 14:11 
Hvad kom først, Storm P-maskiner eller Rube Goldberg-maskiner?
(de to personer blev førdt med ét års mellemrum, før andre begynder at slå den del op)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Soren47Soren47Skrevet 06/07-15 19:42, rettet 06/07-15 19:43 
Jeg er i gang med at opdatere min samling (Og sat den i bedre alfabetisk rækkefølge vha. Playrights database :b).
Jeg tilføjer Wing Commander IV og vil være sød og tilføje info.
Bag på spillet står der "Analog Joystick Compatible".
"Analog" der kan checkes, i databasen er vel bare den normale Playstationcontroller med analoge sticks.
Er det "TwinStick" som er "Analog Joystick Compatible"? :)

Link...
millenniummillenniumSkrevet 07/07-15 08:00, rettet 07/07-15 08:12 
Hvorfor dælen kan jeg ikke dataroame i udlandet på min iPhone?

Jeg har 3 mobil med 3LikeHome og det burde virke i Frankrig og Tyskland, men jeg kan IKKE komme på noget mobildata selvom jeg har Orange operatøren i toppen.

(har slået EU internettjeneste fra)

EDIT: never mind, nu virker det. Slog flytilstand til og fra. Og vupti, hello 3G
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 08/07-15 11:42 
Spørgsmål! Har fået forærede en pose brugte PC spil. Ham som gav mig dem var ikke helt sikker på om evt koder som følger med et brugt. Så det jeg lige vil vide er, især med EA spil, hvis koden er brugt, kan spillet så stadig bruges offline/single player?
JmogJmogSkrevet 08/07-15 13:17 
Kommer an på hvad slags koder. Hvis det er spillets "CD key", så sandsynligvis ikke. Koden har intet med online at gøre, det er licensen til at have spillet. Discen er kun leveringsmetode/container. Koden aktiverer spillet/er spillet.
SumezSumezSkrevet 08/07-15 16:31 
På en hæftemaskine kan man som regel dreje bunden så hæfteklammen spreder benene udad i stedet for indad. Hvad er formålet med den indstilling?

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OdinOdinSkrevet 08/07-15 19:31, rettet 08/07-15 19:32 
Her afslører jeg så lige min vilde fortid foran symaskinen (jeg har spillet meget live-rollespil i mine unge dage, ok?): Den er tiltænkt syersker og bliver brugt til at holde to eller flere stykker stof midlertidigt sammen. Samme funktion som en knappenål, men hurtigere, og cirka lige så nem at fjerne igen.
SumezSumezSkrevet 08/07-15 23:23 
Aha! Skidesmart, det skal jeg huske på
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 17/07-15 15:11 
Odin>
Her afslører jeg så lige min vilde fortid foran symaskinen (jeg har spillet meget live-rollespil i mine unge dage, ok?):

Kan vi ikke snart få en "synes godt om" knap på playright?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 17/07-15 15:29 
Er det ikke bedre at opfordre folk til at tilkendegive deres mening skriftligt i stedet for? Så kan få inspiration fra deres udsagn, hvis man er enig eller gå dem på klingen, hvis man ikke er. Jeg så i går en på Rllmuk, som også kører med sådan et +- system, få negs fra højere og venstre, alene fordi han udtrykte kritik af Witcher 3. Hvor mange skal man have af den slags, før man bare tier og samstemmer med flertallet? Det er i forvejen hårdt at udfordre den gældende diskurs herinde, ingen grund til at gøre det sværere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 17/07-15 15:38 
+1
Like!
Approve!
Skibberlabskovs!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 15:40 
Jeg tror ikke Dr Laks mente at der også skulle være en minus-knap :)

Så længe det holdes separat fra facebook, så synes jeg den slags kan være fint nok :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/07-15 15:43, rettet 17/07-15 16:01 
Princippet er det samme (eller kan i hvert fald dække over det samme). Overvejede faktisk at følge andensidste sætning op med "og tilsvarende omvendt for en plus-knap" netop, så det ikke skulle blive misforstået af dig, men tænkte at kritikken af helhenden var åbenlys, så man selv kunne vende den rundt i hovedet til et "plus-eksempel" (Brugte kun "minus-eksemplet" fordi jeg lige var stødt på det).

Flertalstyranni kan sagtens forkomme alene gennem tilkendegivelse af støtte til den der siger det "rigtige" og skal det endelig ske, så lad det da i det mindste være gennem en skriftelig holdning, men kan argumentere imod.

Dermed ikke sagt at alle "synes godt om" tilsvarer flertalstyranni, mere at det kan benyttes således i visse situationer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 17/07-15 16:05 
Jeg synes det er en meget sjov og harmløs idé, men har aldrig helt forstået formålet. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 17/07-15 16:24 
Jeg vil gerne have en "you killed my father, prepare to die" knap. :)
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 16:47 
Bede-x>
Overvejede faktisk at følge andensidste sætning op med "og tilsvarende omvendt for en plus-knap" netop, så det ikke skulle blive misforstået af DIG, men tænkte at kritikken af helhenden var åbenlys, så man selv kunne vende den rundt i hovedet til et "plus-eksempel" (Brugte kun "minus-eksemplet" fordi jeg lige var stødt på det).

"Dig"? Er jeg virkelig så vanskelig at du havde forudset mit svar på forhånd? :D

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dig. En "synes dårligt om"-knap vil være en hamrende dårlig idé, da det kan afholde folk fra at ytre deres meninger fremover, hvis de bliver stemt nok ned. Men jeg kan ikke se hvordan en synes godt om-knap kan misbruges på nogen måde.
Der er ingen der siger at alle der er enige automatisk trykker på knappen, selvom de er enige, eller synes det var et godt indlæg. Der er heller ikke nogen der siger, at folk ikke vil besvare skriftligt alligevel.

Jeg synes det er en gimmick. Men jeg kan virkelig ikke se at det skulle føre noget negativt med sig, som et plus/minus-system sikkert ville.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 17/07-15 17:04 
Og så er det her jeg sidder og tænker, at dRxL i bund og grund nok bare ville udtrykke sin glæde og/eller begejstring for Odins vilde tid som autodidakt kostumemager. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 17:08 
Jeg tror heller ikke der lå nogle skumle bagtanker bag :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 17/07-15 17:09, rettet 17/07-15 17:20 
Konsolkongen>
"Dig"? Er jeg virkelig så vanskelig at du havde forudset mit svar på forhånd? :D

Jeg ville aldrig bruge ordet vanskelig, men man lærer jo at forudse, hvordan folk læser og svarer på indlæg. Er ikke ment negativt, mere et resultat af at være en del af den samme lille gruppe mennesker, der poster på et forum. Er sikker på du også har nogle forestillinger om, hvordan jeg ville svare på visse indlæg :D

Konsolkongen>Men jeg kan ikke se hvordan en synes godt om-knap kan misbruges på nogen måde.

Så du kan på ingen måde forestille dig, hvordan populære holdninger, kan undertrykke upopulære, hvis de hele tiden stemmes op? Og folk der ikke stemmes op, måske kan miste lysten til at deltage? Alene i den forgangne politik diskussion kunne man mærke frustrationen fra højrefløjsmindretallet - tror det var Papand, der på et tidspunkt skrev "Men den diskussion er nytteløs at føre herinde" med henvisning til, hvor svært det kan være at udtrykke visse (højrefløjs) holdninger herinde. Ville de blive tilskyndet til yderligere at deltage i diskussionen, hvis de efter hvert eneste af deres modparts indlæg, skal se indlæggende stemmes op af alle dem der (automatisk) er enige? Jeg tvivler..

Og så kan jeg i øvrigt godt lide ideen om, at folk opfordres til at deltage skrifteligt, hvis de har noget på hjertet :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 17/07-15 17:12 
FancyPants>
Og så er det her jeg sidder og tænker, at dRxL i bund og grund nok bare ville udtrykke sin glæde og/eller begejstring for Odins vilde tid som autodidakt kostumemager. :)

Det er klart og i langt de fleste tilfælde er det også sådan funktionen vil blive brugt. Skyder skam ikke dRxL motiver i skoene, men nævner blot hvordan det kan blive brugt uhensigtsmæssigt. Nyder selv mange af Odins indlæg :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/07-15 18:30 
Bede-x>
Jeg ville aldrig bruge ordet vanskelig, men man lærer jo at forudse, hvordan folk læser og svarer på indlæg. Er ikke ment negativt, mere et resultat af at være en del af den samme lille gruppe mennesker, der poster på et forum. Er sikker på du også har nogle forestillinger om, hvordan jeg ville svare på visse indlæg :D

Du må nu gerne bruge ordet vanskelig om mig :) Jeg var også helt med på at du intet negativt mente ;)

Så du kan på ingen måde forestille dig, hvordan populære holdninger, kan undertrykke upopulære, hvis de hele tiden stemmes op? Og folk der ikke stemmes op, måske kan miste lysten til at deltage? Alene i den forgangne politik diskussion kunne man mærke frustrationen fra højrefløjsmindretallet - tror det var Papand, der på et tidspunkt skrev "Men den diskussion er nytteløs at føre herinde" med henvisning til, hvor svært det kan være at udtrykke visse (højrefløjs) holdninger herinde. Ville de blive tilskyndet til yderligere at deltage i diskussionen, hvis de efter hvert eneste af deres modparts indlæg, skal se indlæggende stemmes op af alle dem der (automatisk) er enige? Jeg tvivler..

Og så kan jeg i øvrigt godt lide ideen om, at folk opfordres til at deltage skrifteligt, hvis de har noget på hjertet :)

Jo, i den situation kunne jeg godt se en mulig problematik. Resultatet kunne teoretisk set også være det stik modsatte, at Papand ville blive bakket op af mange som ikke normalt ønskede at deltage, pga. det højtråbende flertal i venstrefløjen :)
Jeg deltog personligt ikke, da jeg er hamrende dårlig til at udtrykke mig på skrift og især når det gælder politik. Jeg ved dog hvor jeg står, og jeg havde sikkert heller ikke kunne dy mig for at smide en thumbs-up efter flere, efter nogle af perlerne i tråden :)

Jeg er nu helt enig med dig i at en skriftlig diskussion er klart at foretrække. Jeg tror bare ikke at det ene nødvendigvis udelukker det andet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 17/07-15 20:19 
Jeg er kommet til at lugte lidt til politik diskussion i Arghh tråden, så jeg kan egentlig godt se det potentielt problematiske i en positiv knap når nu bede gør sit bedste for at skære det ud i pap.

Selv havde jeg ikke tænkt andet end at jeg godt kunne tænke mig en mulighed for at tilkendegive min anerkendelse når nogen skriver noget jeg særligt godt kan li', udviser generøsitet eller på andre måder overrasker positivt.

Tænker at jeg vil begynde at citere lidt fra indlæg jeg godt kan li', efterfulgt af +1.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 19/07-15 14:59 
Nogen der kan afgøre denne her lille debat. En ven siger at en af hans andre venner som har en PS4, der kræves ikke nogen stor installering af spillet da den læse spillet fra disken som de gamle konsoller. Jeg mener dog ikke dette er tilfældet og at den installere hele spillet som på XboxOne for at de begge kan læse data hurtigere end BluRay drevet tillader. Hvem har ret?
OdinOdinSkrevet 19/07-15 16:23, rettet 19/07-15 22:18 
Du har ret. Din vens ven drikker for meget.
Alle spil bliver installeret på PS4 (SONY kalder det bare "caching"). Jeg har 12 discbaserede titler til PS4 og jeg har ikke oplevet en eneste af dem som ikke bliver installeret.

Jeg kunne dog forestille mig, at der måske er forskel på hvor meget de to respektive maskiner gør opmærksom på processen. Jeg har desværre kun PS4, så jeg kan ikke udtale mig på vegne af Xbox One, men på SONYs maskine har man gjort meget for at gemme installationsprocessen af vejen for at genere brugeren mindst muligt. Derfor påbegyndes installationen i baggrunden så snart man sætter spildisc'en i for første gang uden at gøre noget særligt væsen af sig. Dertil kommer, at dataen på fleste titler er lagret på en måde, så den første payload der bliver dumpet ned på disken rent faktisk kan eksekveres og spilles mens resten installeres i baggrunden. På den måde kan man oftest allerede starte spillet et sted indenfor et minut efter man har hældt skiven i maskinen.

Så ja - så længe man ikke forsøger at starte spillet sekundet efter man først har sat det i maskinen, kan man sikkert sagtens tro at det hele kører fra disc'en. Det gør det bare ikke. Så snart installationen er færdig, bliver disc'en udelukkende brugt som nøgle.
ElgenElgenSkrevet 19/07-15 16:38 
millennium>
Jeg vil gerne have en "you killed my father, prepare to die" knap. :)

Jeg stemmer for en "det sagde hun også i går"-knap };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/07-15 17:53, rettet 19/07-15 18:07 
Odin>
Du har ret. Din vens ven drikker for meget.
Alle spil bliver installeret på PS4 (SONY kalder det bare "caching"). Jeg har 12 discbaserede titler til PS4 og jeg har ikke oplevet en eneste af dem som ikke bliver installeret.

Jeg mener af et af de tidlige sports-spil på maskinen krævede tæt på ingen harddisk-plads i følge coveret. Hvor man i hvert fald godt kunne få indtrykket at det kørte udelukkende fra skiven. Her er selvfølgelig tale om en Xbox 360 alle-spil-kører-1080p-ting, men sjovt at de ikke har styr på sådan noget :)

Jeg mente også helt sikkert at kunne huske i hvert fald ét eksempel på et spil der kørte delvist fra skiven, men jeg kan ikke finde noget når jeg søger nu. Så det kan sagtens ha' være ønsketænkning fra min side. Åndssvagt at de ikke kører sådan noget som FMV-sekvenser fra skive, da det sikkert hurtigt kan komme til at fylde enormt meget på harddisken :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 19/07-15 18:05 
Greaseball, hvis han ikke tror dig, så bed ham tjekke sin HDD's indhold i storage Management. Der kan han se at spillet fylder lige så meget som, der står på æsken.

Og i øvrigt, hvor tit under gameplay oplever han at disken spinner op? Det skete konstant i sidste generation. I denne sker det kun under install og start af spil. Gameplay streames fra HDD og ikke fra disc.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 19/07-15 19:51 
Elgen>
millennium>
Jeg vil gerne have en "you killed my father, prepare to die" knap. :)

Jeg stemmer for en "det sagde hun også i går"-knap };-P

Så vil jeg ha' en "I'd buy that for a dollar!"-knap :D
AV Intelligent Terminal
ElgenElgenSkrevet 19/07-15 23:02 
KB2: Det er vel i virkeligheden også bare Robocop-versionen af "det sagde hun også i går" };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 22/07-15 22:13, rettet 22/07-15 22:14 
Hvor sidder bramsejlet/-sejlene på et (pirat-)skib? Og hvad bruges det til/nytte gør det?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 22/07-15 22:31 
https://da.m.wikipedia.org/wiki/Bramsejl
JmogJmogSkrevet 22/07-15 22:37, rettet 22/07-15 22:38 
Sejlene lige over topsejlene. Se her:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Topgallant_sail#/media/File:Krusenstern_topgallant_sails.jpg

Topsejlet er ikke, som man måske skulle tro, sejlet i toppen men i stedet det i ca. midten.

Edit: Ha! Der var vi godt nok pænt enige :-)
QQSkrevet 23/07-15 21:37 
Jeg kunne godt tænke mig en god gammel 15" eller 17" CRT skærm til noget retro PC gaming. DVI ku være fedt, men VGA er tilstrækkeligt. Men hvor finder jeg sådan en? Dukker de stadig op på genbrugspladserne?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JmogJmogSkrevet 23/07-15 21:53 
Jeg har en i et skab, som du kan få, hvis du selv henter. Jeg bor dog i Kbh, så ved ikke om det har interesse?
KTCKTCSkrevet 23/07-15 22:52, rettet 23/07-15 22:53 
Jeg kan nok også godt hjælpe med dette. DVI er dog en sjældenhed på CRT skærme, så forbered dig på VGA.
Jeg bor i øvrigt i midtjylland :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
QQSkrevet 23/07-15 23:05, rettet 23/07-15 23:05 
Tak skal I have, men hoppede lige på dba og fandt utroligt nok en gammel Syncmaster et par hundrede meter fra mit hjem til en halvtreller. Kunne nok godt finde en gratis, men det er næsten ikke besværet værd.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 25/07-15 13:52 
Hvad betyder det italienske eBay/brugthandels udtryk "GIG" ?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 14/08-15 08:29 
Nu har jeg været i Brincks og købe banan-stik til mine højtalere, men jeg fatter ikke hvordan man skal komme til at stramme skruen omkring lederen fra kablet. Nogen der har set nedenstående model før og som kan forklare mig hvordan det er meningen at man skal komme til at montere dem på enden af et kabel? Kan gummi-kappen pilles af på en eller anden smart måde?

Svar på dumme spørgsmål-tråden
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 14/08-15 09:39 
Er det virkelig banan-stik? De der modhager ser da sjove ud.
OdinOdinSkrevet 14/08-15 09:43 
Enten skal du have plastickappen af eller også skal du kunne klemme metalkraven i bunden af bananstikket sammen om ledningen med en tang. Jeg kan ikke umiddelbart se hvilken type det er, men kappen ser hård ud, så jeg går ud fra det er førstnævnte.
BeanoBeanoSkrevet 14/08-15 09:44, rettet 14/08-15 09:44 
Skal ledningen ikke monteres via bunden og hullet i siden til hvis man ønsker at sætte et stik/kabel mere til?

Edit: Slow :)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/08-15 09:56 
Det er bananstik, men de beregnet på laboratoriestrømforsyninger og måleinstrumenter. Jeg har ikke haft fingrene i den type, men jeg gætter på, at kappen skal hives af, og at lederne kun kan loddes på.

Det er lidt sørgeligt, at hi-fi -industrien ikke har adopteret SpeakOn som standard-connector for længst. Det er en langt bedre connector end både skrueterminaler og bananstik, men hi-fi -folkene rynker på næsen, bare fordi det er PA-folk, der har opfundet den :D
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 14/08-15 10:12 
Jeg har skåret en af dem en smule op, der hvor der ses en firkantet fordybning, og der sad en skrue jeg kunne spænde kobber delen af ledningen fast med. Da jeg skar nr to stik op på samme måde, var der ikke lige nogen skrue at se, så jeg gætter på at det ikke var sådan man skulle gøre ;-)

@killerbean: tror forstærkere og højtalere er over 20 år gamle, så i dette tilfælde er det mig og ikke hi-fi branchen der er lidt bagud ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/08-15 10:51 
Du kunne også bare gøre det "nemt" for dig selv og vade forbi Hi-Fi Klubben ;)

https://www.hifiklubben.dk/kabler/hojttaler-stik/argon-5452-bananstik/
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 14/08-15 11:02, rettet 14/08-15 12:56 
Det gør jeg sgu.

Edit: Ikke alligevel. Fik det til at virke, men husker at kigge nærmere på hvad jeg køber i Brincks en anden gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/08-15 11:52 
KillerBean2>
Det er lidt sørgeligt, at hi-fi -industrien ikke har adopteret SpeakOn som standard-connector for længst. Det er en langt bedre connector end både skrueterminaler og bananstik, men hi-fi -folkene rynker på næsen, bare fordi det er PA-folk, der har opfundet den :D

Jeg har faktisk overvejet at udskifte højttaler-terminalerne i mine JBL L-8000 med Speakon-stik. Dels fordi det er enkelt, pænt og Neutrik-stik er af mega god kvalitet. Men jeg har alligevel ikke gjort det da de ikke findes med guldbelagte overflader, som der er på højttalerne. Jeg tvivler dog på at det gør nogen hørbar forskel, men placebo effekten har allerede for godt fat i mig, til at jeg tør begive mig ud i sådan et projekt :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 14/08-15 12:42 
dRxL>
Det gør jeg sgu.

Gå i Brinck istedet. Meget billigere.
dRxLdRxLSkrevet 14/08-15 13:00 
@Jmog:

Ikke meget, gav 18 kroner stykket for disse:
https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H20446

(som jeg ikke er tilfreds med).

De 6 kroner mere hos hi-fi klubben havde gjort mig til et gladere og mere velfungerende menneske ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 14/08-15 18:17 
Ahh, sorry. Missede at det var der du startede.
vyssenvyssenSkrevet 14/08-15 19:10 
dRxL>
@Jmog:

Ikke meget, gav 18 kroner stykket for disse:
https://www.elextra.dk/main.aspx?page=article&artno=H20446

(som jeg ikke er tilfreds med).

De 6 kroner mere hos hi-fi klubben havde gjort mig til et gladere og mere velfungerende menneske ;)

Tror også du har ofret lidt lydkvalitet hvis jeg skal være ærlig...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig