X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Reply
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme"... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 topic(s).

Reply
NaieraNaieraSkrevet 08/05-13 23:30 
Man køber et eksemplar der ikke er forseglet ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/05-13 23:33 
Hvad skal man så bruge det forseglede eksemplar til? :(
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 08/05-13 23:35 
Om ti år kan man sælge det for $10.000.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/05-13 23:36 
Stakkels Panzer Dragoon Saga.
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/05-13 23:45 
KillerBean2>
Nej, konsol-cartridges er altid masked ROM. EPROM ser man kun på prototyper/repros og på arkade PCB'er.

Det var også rart at få bekræftet. Så det er heller ikke noget der burde stå af lige foreløbig hvis man behandler dem godt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
slk486slk486Skrevet 13/05-13 13:30, rettet 13/05-13 13:34 
@Naiera: Selvfølgelig gør man da det! :p

Disc rot er også tegn på dårlige fremstillingsmetoder - typisk de billige medier. Kombination af at lakken er af dårlig kvalitet, ikke forsegler ordentligt eller der er luft under, mv.

Anyway, jeg havde tænkt at købe nogle standere til et par spil, for at kunne lave et "now playing" display område - mest for at undgå at blive distraheret af alle de andre spil, når jeg er gået i gang med et (eller to) :) Nogen der ved hvor de kan fås? Tænke Ikea måske har noget, men vi har ingen Ikea i nærheden.
j/k
SaftenSaftenSkrevet 17/05-13 14:13 
I Lydmixer på Windows hvordan får jeg så alle programmer til at følge den samme volumen? Altså binder alle lydniveauer til master volumen.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 20:28, rettet 21/05-13 20:33 
Tænkte lige at jeg ville forudbestille mit New Super Luigi U fra Shopto men så så jeg deres pris på £39,99
Hvordan fanden er de kommet frem til den pris for spillet/expansionen?

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Link...
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 20:29, rettet 21/05-13 20:32 
Den til højre inkludere Hele det original Spil+DLC Den billige er kun DLC. Den fulde version kommer også senere end DLC versionen.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 21/05-13 20:46 
Jeg tror han mener ShopTo's retailpris på £49.99, med £39.85 som "tilbud", når MSRP er $29.99 hos Nintendo selv (aner dog ikke hvad de sætter den til på EU shoppen)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 21:04 
Olimar>
Den til højre inkludere Hele det original Spil+DLC Den billige er kun DLC. Den fulde version kommer også senere end DLC versionen.

Jeg mener da ellers ikke Nintendo sagde noget om at retail versionen skulle inkludere originalen. Tror bare det er en færdig stand-alone udgave af DLCen til spillet.
Uanset hvad bliver det den jeg køber, Digitale downloads ved man jo aldrig hvor længe holder, ISÆR ikke på Nintendos platforme uden et ordenligt user account system.


Men mit spørgsmål som FancyPants også sagde, er at jeg ikke ved hvordan Shopto er kommet frem til en pris som er så ekstrem høj i forhold til den pris Nintendo selv har givet.
Jeg ved godt at vi jo her i EU altid kommer til at betale ekstra for alting men prisen her er stadig ALT for høj, den koster jo det samme som et almindeligt fuld retail spil :/
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 21:07, rettet 21/05-13 21:11 
Jo check Ndirect igen http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=fhxk7HzgBcY#t=170s

Det med prisen kan jeg kun give dig ret i, ved ikke hvordan de er kommet frem til det, kan være det bliver rettet da det først kommer til august( Den med original+DLC)
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 21:12, rettet 21/05-13 21:17 
Olimar>
Den til højre inkludere Hele det original Spil+DLC Den billige er kun DLC. Den fulde version kommer også senere end DLC versionen.

Nej, retail udgaven af Super Luigi indeholder ikke det originale NSMBU spil.
Captain NCaptain NSkrevet 21/05-13 21:16 
Syntes da stadig ikke han nævner noget om at det originale spil skulle følge med. Tror bare det er en customized version af DLCen som kan fungere alene.
Ellers ville Nintendo jo ikke havde nogen grund til at sælge New Super Mario Bros U til fuld pris længere.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
OlimarOlimarSkrevet 21/05-13 21:16 
Hmm man kan ikke spille DLC uden det original spil, sagde han, så retail versionen må altså indeholder, hvis ikke det hele, så nogen basale ting for at kunne spilles. Nok derfor den er dyrere så.
BeanoBeanoSkrevet 21/05-13 21:18, rettet 21/05-13 21:19 
Ja det må man forvente, men ligegyldigt for forbrugeren :)

Den højere pris har intet med indeholdet at gøre - det er for at trykke/distribuere en skive og for at retailers også tjener på det.
millenniummillenniumSkrevet 23/05-13 13:17 
Lidt hypotestisk, men...

Er man meget dum, hvis man får en Mirror's Edge tattoo...?


Link...
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-13 13:23 
Hvorfor er det dumt? Betyder den et eller andet fjollet i forhold til spillets plot?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 23/05-13 13:24 
Jeg synes, hun er meget fin.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 23/05-13 13:26, rettet 23/05-13 13:26 
Næh - og hvis du ikke har spillet og gennemført Mirror's Edge... go fetch!

EDIT: Det er ikke den klassiske fail: Cool in fictional world. Uncool in real life.

??
The medium is the message.
--Skrevet 23/05-13 13:26 
millennium>
Lidt hypotestisk, men...

Er man meget dum, hvis man får en Mirror's Edge tattoo...?

Hellere det end en eller anden random tribal.

ME er altid nice :D
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 23/05-13 13:34, rettet 23/05-13 13:36 
millennium>
EDIT: Det er ikke den klassiske fail: Cool in fictional world. Uncool in real life.

Den er da super smagfuld og stilet? Det er selvfølgelig en smagssag, men jeg synes den ser langt bedre ud end de fleste armtattoveringer, især da den er holdt i et monokromt farvemønster.


Som m1chelsen siger, klart bedre end en tilfældig tribal :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/05-13 13:39 
Jeg havde samme tanke. Hellere vælge et motiv der siger een noget, end et metervare mønster som ligner det en million andre har. Jeg ville dog selv være lidt nervøs med at bruge et ME mønster - risikerer at EA vil have et gebyr hver gang man bruger armen!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/05-13 13:42, rettet 23/05-13 13:43 
Den er i hvert fald ikke nem at få gjort noget ved, hvis man fortryder den.

Håber virkelig for hende, at spillet har haft en dybt afgørende indflydelse på udvikling af hendes liv og fremstår som noget med langt mere personlig vægt end blot "fan af spillet". Ellers kan det godt virke en smule... dumt.

Omvendt er det sgu også cool nok, hvis hun ikke rigtig interesserer sig for spillet, men bare synes det pynter.

Det er jo hendes krop. Så hun må vel gøre med den, hvad hun lyster.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 23/05-13 13:54, rettet 23/05-13 14:01 
Lidt ligesom Robbie Williams som gav sin datter navnet Zelda - fordi han åbenbart elsker spillet. :-)

Indrømmet: Jeg har en tattoo (som dog er blevet omtegnet lidt, fordi den var for lille) men det oprindelige motiv stammer fra WipeOut. Jeg var fuldstændig vild med Designers Republic dengang, og deres kreative arbejde i spillet.

X-D
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 23/05-13 13:56, rettet 23/05-13 13:57 
Jeg er selv af den overbevisning at skulle jeg have en tattovering, bør den være noget med en personlig betydning, da det er permanent. Det er ikke fedt at få en Mirror's Edge tattovering, hvis man om 10 år finder ud af at man synes det er lort. Men omvendt kan jeg af samme årsag også godt forstå tilbøjeligheden til at få en tattovering af den ene årsag at det pynter, så slipper man for risikoen for at noget der betyder meget for en i dag, bliver noget man skammer sig over eller får dårlige associationer af i morgen.
Jeg har ikke planer om at tattovere hele armen, men skulle jeg gøre det, kunne det sagtens blive noget i den stil, selvom jeg ikke er vild med Mirror's Edge. Det er trods alt "bare" udsmykning, og jeg synes den pynter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FancyPantsFancyPantsSkrevet 23/05-13 14:30 
Jeg husker stadig hvordan nettet blev flooded af Bioshock tatoveringer (de tre kædeled på håndleddet)... Det er lidt som om det helt personlige ryger, når skidtet næsten bliver lige så udbredt som en tribal ring om overarmen :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/05-13 14:36 
Der er vist også ret mange, der render rundt med en Zelda triforce og føler sig voldsomt originale :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 23/05-13 14:43, rettet 23/05-13 14:44 
Det er jo også et sejt symbol. :)

Jeg kunne godt finde på at få tattoveret "brand of the sacrifice" fra Berserk fordi det er et fedt symbol og en voldsomt fed serie, eller Neubauten's logo (som er hugget fra et hulemaleri), igen pga. designet og fordi jeg er stor fan af bandet. Begge er voldsomt uoriginale, men pynter.
- og så får man noget at snakke om når man møder folk med fælles interesser :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 23/05-13 15:29 
Har set en som har xXx i nakken, fra den der Vin Diesel film. Det virker nu ret dumt vil jeg mene :D
Spiller nu: Animal Soccer World
Captain NCaptain NSkrevet 23/05-13 17:25 
Jeg kan nu meget godt lide den tatoo. Kan sagtens komme på dummere/kedeligere ting at få tatoveret.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 23/05-13 17:54 
CapN, forhåbentlig mener du Mirror's Edge og ikke xXx ... :)
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 25/05-13 17:38, rettet 25/05-13 17:39 
Ja, burde nok havde været lidt mere præcis der xD

En Nights tattoo kunne også være flot måske

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/05-13 03:08 
tatoveringer er for idioter.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/05-13 03:16 
Det kan jo diskuteres til evigheder.

For mig skal en tatovering helst være baseret på noget personligt, og jeg er endnu ikke stødt på noget der har kunne være grund til sådan en.

Men folk med lædervest, motorcykel og ingen snublekyse skal være velkomne til at få tatoveret lige så mange juletræer i hovedet som de lyster. Det giver da trods alt lidt vi andre kan grine af.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/05-13 03:23 
Diskutere hvad? Der er jo ingen forskel.

Princippet er det samme, og det er tilgrin. Om det er rockere eller almindelige mennesker er irrelevant.

" en baggrund bag en tattoo", det er noget BS at fyrer af, hvorfor skal der være en baggrund til noget som helst. folk der får tattoo's i sådanne situationer har åbenbart svage hukommelser..
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/05-13 03:38 
Det er lidt som at diskutere om blå eller grøn er den pæneste farve ;)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/05-13 03:46 
Folk der siger de har fået en tatoo af alverdens "personlige" årsager, er jo fulde af pis 99% af gangene.

Det er mit problem, det betyder mere at vise lortet frem og fortælle historien bad end selv meningen tegningen betyder personligt... Folk indrømmer det ikke, men sådan er det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/05-13 03:52 
Hvad fanden ved du om det?

Jeg har ingen tatoveringer selv, så den rammer ikke mig. Men du lukker da kun mundlort ud for at provokere, som sædvanlig.

Sov den ud og vend tilbage en glad og flink Azzkikr i morgen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
AzzkikrAzzkikrSkrevet 26/05-13 03:56, rettet 26/05-13 03:56 
Jeg mener selv jeg altid er flink, det burde du vide fra da vi mødtes.

Men jeg har stærke holdninger, ædru eller ej.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 26/05-13 03:59 
Jeg kan kun tale for mig selv, og de få jeg kender der har fået en tatovering for deres egen og ikke alle andres skyld.

De øvrige 99% kender jeg også rigeligt af. Deres tatoveringer rager mig omtrent lige så som hvornår deres dværghamster sidst oversked sit bur.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SonicSonicSkrevet 26/05-13 11:52 
Jeg fatter slet ikke i gider bruge krudt på Azz's mugne holdninger :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
--Skrevet 26/05-13 12:13 
Azzkikr>
tatoveringer er for idioter.

Hvorfor kommer du med sådan noget negativt vrøvl?

Du burde skrue ned for charmen, og forsøg dig med en mere positiv ladet indgangsvinkel :) Det er faktisk mere behageligt. Synes du skal prøve!
Spiller nu: Animal Soccer World
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/05-13 13:03 
YES! kan man ikke bare være heldig at man ligger i den 1% i HELE verden!
Tror jeg vil spil lotto i morgen!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/05-13 13:08 
Anywho...
Jeg skal snart ha' en chrono trigger tato, har tænk på den i snart 2 år!
Det bliver pæn stor, så skal lige ta' mig sammen til den! :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Captain NCaptain NSkrevet 26/05-13 13:49 
Jeg syntes da bestemt ikke tattoovieringer er åndsvage.
De er vel mere som et sæt meget dedikeret stykke tøj som også fortæller en personlig historie.
Jeg har ikke selv en men jeg har bestemt ikke afskrevet idéen om engang at få en.

Spontane beslutninger som der er truffet under druk eller 1 uge i et par forhold kan jeg dog godt gå med til virker ret åndsvage.
En tattooviering skal sgu være vel overvejet og havde en hvis form for relevance, men igen, det er så min mening og folk må sgu ærlig talt fuldstændig selv om hvad de vil og hvad de føler rigtigt.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 26/05-13 16:17 
"(x) er for idioter" er nok ikke det jeg ville definere som en "stærk" holdning, snarere end et svagt argument.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 27/05-13 00:50 
Sonic>
Jeg fatter slet ikke i gider bruge krudt på Azz's mugne holdninger :)

+1
Det er ikke værd at spilde tid på at kommentere den slags indlæg.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WonderboyWonderboySkrevet 28/05-13 16:41 
Hvor køber man et løst dvd cover med plads til 3 dvd'er henne, skal bare bruge et stk.?.
I love monster land
Captain NCaptain NSkrevet 28/05-13 23:45 
Hvorfor skal de altid lægge E3 midt i eksamens perioderne? -___-*
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
9'977 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me