X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 emne(r).

Svar
HankyHankySkrevet 24/10-12 11:58 
Jeg er fuldstændig enig med amnesia, i alt hvad der er blevet skrevet.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
--Skrevet 24/10-12 12:20 
Personligt fortrækker jeg til hver en tid en salgs tråd på et forum, frem for "handels sektionen". Synes det hele flyder nemmere, og kan godt se fidusen ved at man bare kan smide billeder ind, som rent faktisk afspejler produktet. Ved at køre det i forumet synes jeg også det er nemmere at redigere, opdatere m.m.

Netop det personlige dynamiske aspekt i en salgs tråd, med billeder som viser alt der måtte være af fx fejl og mangler på et produkt er perfekt. Ligeledes har jeg en tilbøjelighed til at tro at produkter i handels sektionen generalt bliver overset, hvilket ikke er specielt hensigtsmæssigt.

Min opfordring til PR crewet ville derfor være at lave en afstemning om hvad den enkelte bruger foretrækker (handelssektion vs. salgstråd), og så tage den derfra, i stedet for med nab og klør holde fast i en handels sektion, blot fordi der på et givent tidspunkt er blevet brugt x antal timer på at udvikle den.

Bare en lille fiks idé :)
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 24/10-12 12:30, rettet 24/10-12 12:30 
Med risiko for at gentage mig selv: Men det ER jo en forumtråd man opretter, når man laver en salgsannonce? Der er jo ikke nogen funktionelle begrænsninger, blot ekstra muligheder der gør det nemmere for andre at finde din salgstråd.
Jeg forstår ikke hvorfor du/I ser det, som om det ene udelukker det andet?

Jeg vil gerne prøve om jeg kan medvirke til at det hele bliver mere gennemsigtigt og i tråd med normal forumtråd-oprettelse, men i sidste ende afhænger det selvfølgelig af RJK, som er ene udvikler på P:R :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/10-12 12:34, rettet 24/10-12 12:39 
Jeg har aldrig forstået hvorfor mange synes at P:Rs handelssystem er besværligt - jeg har altid foretrukket det, frem for simple forum-emner. En almindelig forum-tråd er IMO, ikke så meget hurtigere at oprette, hvis den samme mængde af informationer skal indgå, og det synes jeg er nødvendigt hvert fald som køber.

Det lyder mere som et spørgsmål om tilvending.

edit:
@m1chelsen: Du kan uden problemer lægge dine egne billeder ind i en salgsannonce på nuværende tidspunkt!?

Eksempel
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
--Skrevet 24/10-12 12:57 
Ja okay, der skal måske lige nævnes at jeg ikke har brugt specielt meget tid på at rode med handelssektionen, så min udtalelse bunder nok dels i uvidenhed, samt hvad jeg er vant til :P
Spiller nu: Animal Soccer World
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-12 13:02 
Bare P:R kan bestemme sig,, Det dobbelt moralsk at andre for lov og jeg får slettet mit hver gang. Jeg kan bedst lide en salgs-tråd, men forstår godt hvis i vil have handel et sted. Bare det er ens for alle,
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 24/10-12 13:12, rettet 24/10-12 13:14 
Echelon VI>
Jeg har aldrig forstået hvorfor mange synes at P:Rs handelssystem er besværligt - jeg har altid foretrukket det, frem for simple forum-emner. En almindelig forum-tråd er IMO, ikke så meget hurtigere at oprette, hvis den samme mængde af informationer skal indgå, og det synes jeg er nødvendigt hvert fald som køber.

Den primære årsag til at der eksisterer "regler" for hvordan en salgstråd skal oprettes, er naturligvis også i potentielle køberes interesse, da man sikrer sig at de rette informationer er til stede.
F.eks. er det vigtigt for en køber at vide om et spil, man overvejer at byde på, indeholder æske og manual, og ved at gøre CIB et påkrævet felt ved oprettelser, sikrer man sig at den information altid forefindes.

Der er vist bred enighed, også i "staben", om at handelssektionen har brug for forbedringer, men at afskaffe den helt, har jeg stadig enormt svært ved at se argumenterne for.

KroeboCop>
Bare P:R kan bestemme sig,, Det dobbelt moralsk at andre for lov og jeg får slettet mit hver gang. Jeg kan bedst lide en salgs-tråd, men forstår godt hvis i vil have handel et sted. Bare det er ens for alle,

Jeg prøver en sidste gang. Al salg på P:R ER jo salgstråde, man vil bare gerne have at de oprettes korrekt. :)
Jeg forstår ikke hvorfor det er svært at komme ind i den tankegang, men hvis nogen kan fortælle mig hvorfor, vil jeg gerne være medvirkende til at vi kan udrydde den problemstilling.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/10-12 13:14, rettet 24/10-12 13:16 
m1chelsen>
Ja okay, der skal måske lige nævnes at jeg ikke har brugt specielt meget tid på at rode med handelssektionen, så min udtalelse bunder nok dels i uvidenhed, samt hvad jeg er vant til :P

Det er lige netop min mistanke. Nogen har/gider ikke sætte sig ind i systemet, fordi de er vant til den normale forum-løsning. De muligheder handelsektionen tilbyder er så meget bedre end et normalt forum.

Jeg forstår i det hele taget ikke alt brokkeriet. Systemet minder en del om det eBay etc. tilbyder, bare med en kæmpe database bagved, der gør meget af arbejdet.

@KroeboCop
Jeg forstår udmærket at du gerne vil have ensretning.

Edit:

@Sumez
Jeg er enig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/10-12 13:25 
Echelon VI>
Det er lige netop min mistanke. Nogen har/gider ikke sætte sig ind i systemet, fordi de er vant til den normale forum-løsning. De muligheder handelsektionen tilbyder er så meget bedre end et normalt forum.

Jeg er helt med på at hvis der er flere der har det sådan, er der selvfølgelig noget der kan forbedres.
Som allerede nævnt, er en komplet afskaffelse af handelssystemet dog en rimelig ringe løsning. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 13:32 
Hvis der så bare som minimum blev åbnet op for at man kunne oprette tråde direkte i 'Handel', med egen overskrift m.m., så var vi da nået et stykke af vejen.

Hvis disse manuelt oprettede tråde så også samtidig blev vist under "Aktive", så var vi et lille stykke længere hen imod noget rigtigt.

Med de tilhængere der åbenbart er til den nuværende handelsløsning, så kan den for min skyld godt leve videre, hvis blot ovennævnte også kunne være en mulighed. Jeg behøves ikke holdes i hånden i forhold til levering, betaling, bytte mm.. Det skal jeg i så fald nok selv forklare nærmere i en eventuel salgstråd.

For at opsummere, hvad der ville gøre handel til en mere positiv oplevelse:

Mulighed for manuel oprettelse af "ren" tråd i 'Handel', som var det en tråd man oprettede i f.eks. 'Off-topic'.

Listing af disse manuelt oprettede tråde under "Aktive". For min skyld kunne de tråde der blev oprettet igennem Opret Køb/Salgsannonce leve sit eget liv derinde.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 13:37 
amnesia>
Hvis der så bare som minimum blev åbnet op for at man kunne oprette tråde direkte i 'Handel', med egen overskrift m.m., så var vi da nået et stykke af vejen.

Hvis disse manuelt oprettede tråde så også samtidig blev vist under "Aktive", så var vi et lille stykke længere hen imod noget rigtigt.

Det første kan jeg sagtens følge dig i. Jeg forstår godt nok ikke behovet for at lave overskrifter som "Amnesias vilde sommerudsalg" eller hvad det er du savner, men jeg kan heller ikke se problemet med det, så længe det stadig er muligt at "tagge" hvilke titler der er til salg.

Det andet forstår jeg slet ikke. Det gør de jo allerede som det er nu? Du er ikke kommet til at sætte kryds i "ikke-handel"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/10-12 13:40 
Sumez>
Jeg er helt med på at hvis der er flere der har det sådan, er der selvfølgelig noget der kan forbedres.
Som allerede nævnt, er en komplet afskaffelse af handelssystemet dog en rimelig ringe løsning. :)

Jeg ved ikke om du misforstår mig, eller om den sidste sætning er rettet til andre. Jeg er varm fortaler for det nuværende system, og ønsker bestemt ikke at det afskaffes :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 13:41 
Og kommer der nogen kommentarer om dette ikke vil have nogen effekt på hvad der egentlig bliver solgt, så kan man jo bare kigge nærmere på nogen af de salgstråde der har fået lov til at slippe igennem nåleøjet, af ukendte årsager, og har levet i 'Off-topic'.

Seneste eksempel linkede jeg til tidligere i tråden, nemlig http://www.playright.dk/forum/emne/34556-s-det-sidste-dc-og-saturn#594248 - hvor alt blev solgt på 2 dage.

Man skulle tro at folk herinde ville være mere villige til at gøre lidt for at få en blomstrende handel brugerne imellem.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 13:44 
Echelon VI>
Jeg ved ikke om du misforstår mig, eller om den sidste sætning er rettet til andre. Jeg er varm fortaler for det nuværende system, og ønsker bestemt ikke at det afskaffes :)

Jeg forstår godt hvor du står. :)
Jeg siger bare at hvis et system er mere tilgængeligt for nogle end andre, som af samme grund foretrækker ikke at benytte det, er løsningen at forbedre det, så det bliver tilgængeligt for alle, uden at ofre de eksisterende fordele der gør at f.eks. du og jeg går ind for systemet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/10-12 13:48, rettet 24/10-12 13:49 
Sumez>
Jeg forstår godt hvor du står. :)
Jeg siger bare at hvis et system er mere tilgængeligt for nogle end andre, som af samme grund foretrækker ikke at benytte det, er løsningen at forbedre det, så det bliver tilgængeligt for alle, uden at ofre de eksisterende fordele der gør at f.eks. du og jeg går ind for systemet.

Det er jeg med på! Jeg synes også at Amnesias forslag med bruger-definerede overskrifter er en fin ide. Den bitterhed der samtidig gives udtryk for i hans indlæg, synes jeg så ikke er særlig konstruktiv.

Jeg synes også der er plads til forbedringer i systemet.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 13:55 
Sumez>
amnesia>
Hvis der så bare som minimum blev åbnet op for at man kunne oprette tråde direkte i 'Handel', med egen overskrift m.m., så var vi da nået et stykke af vejen.

Hvis disse manuelt oprettede tråde så også samtidig blev vist under "Aktive", så var vi et lille stykke længere hen imod noget rigtigt.

Det første kan jeg sagtens følge dig i. Jeg forstår godt nok ikke behovet for at lave overskrifter som "Amnesias vilde sommerudsalg" eller hvad det er du savner, men jeg kan heller ikke se problemet med det, så længe det stadig er muligt at "tagge" hvilke titler der er til salg.

Det andet forstår jeg slet ikke. Det gør de jo allerede som det er nu? Du er ikke kommet til at sætte kryds i "ikke-handel"?

Personligt får jeg ikke vist nogen emner fra 'Handel' og "Ikke-handel" er ej markeret.

Folk kan tagge lige så meget de vil og udfylde have de muligheder de har haft hidtil, hvis der så blot blev åbnet op for at man kunne lave normale forumtråde under 'Handel', som blev vist som normale tråde, så ville det være en forbedring. Keep it simple.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 13:59 
amnesia>
Personligt får jeg ikke vist nogen emner fra 'Handel' og "Ikke-handel" er ej markeret.

Hrmm, står "Handel" som "Skjult" under dine indstillinger på denne side?
http://www.playright.dk/privat

Hvis det er standard-indstillingen, bør dette selvfølgelig ændres, efter muligheden for "Ikke-handel" er tilføjet på oversigtet. Jeg kan udmærket se at det ville være ret åndssvagt og ubrugeligt hvis handelstråde ikke blev vist på oversigten over aktive tråde, og jeg ser dem da også altid på min liste.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 14:04 
Yes, det var løsningen på det problem - og det har i mit tilfælde været en standardindstilling, som formentlig er fulgt med fra det engang ikke var muligt at vælge dem fra under Aktive. Hvis dette er standardindstillingen for en del brugere, så burde man måske overall, som du også nævner, ændre dette.
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 14:06 
100% enig. Jeg tror helt bestemt at idéen i "ikke-handel" er at overtage det behov (ie. adskille handel fra forum, som nogle selvfølgelig ønsker)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 14:06 
Så er der blot tilbage og diskutere, om det er muligt at få åbnet op for at kunne oprette normale tråde i det underforum?
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 14:11 
Som det er lige nu er alt en mulighed. Jeg er temmelig sikker på at der kommer til at ske ændringer uanset hvad, det har hele tiden været planen, men blev underprioriteret i forhold til V5 release.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 14:19 
I hvert fald ville det forslag formentlig ikke kræve så meget udvikling, men blot være en kombination af to ting, som formentlig vil kunne gøre de fleste glade.. Muligheden for at benytte Handelssektionen som den er nu og muligheden for at oprette normale tråde i det underforum.
Græsset ER grønnere på den anden side!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-12 14:32 
Sumez>

KroeboCop>
Bare P:R kan bestemme sig,, Det dobbelt moralsk at andre får lov og jeg får slettet mit hver gang. Jeg kan bedst lide en salgs-tråd, men forstår godt hvis i vil have handel et sted. Bare det er ens for alle,

Jeg prøver en sidste gang. Al salg på P:R ER jo salgstråde, man vil bare gerne have at de oprettes korrekt. :)
Jeg forstår ikke hvorfor det er svært at komme ind i den tankegang, men hvis nogen kan fortælle mig hvorfor, vil jeg gerne være medvirkende til at vi kan udrydde den problemstilling.

Sumez, hvad er det lige du prøver en sidste gang og hvad er det du skriver med tankegang. Jeg skriver noget andet. Jeg ved ikke hvad du mener.??
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-12 14:36 
Jeg er ubehageligt enig med amnesia.

For nu at følge op på ideen med egne overskrifter så ser forumoversigten pt således ud:
S: PC
S: PC
S: Memory Card

Det er da alt for slapt. For det første er der ikke to PC'er til salg og for det andet fremgår det ikke hvad Memory Card'et er til. Det skal man selv trykke sig ind på, det kan jeg godt forstå folk ikke gider. Ironisk nok er alle tre Echelon IV's annoncer og dem har der fan'me ikke været meget ryk i...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/10-12 14:38 
KroeboCop>
Sumez, hvad er det lige du prøver en sidste gang og hvad er det du skriver med tankegang. Jeg skriver noget andet. Jeg ved ikke hvad du mener.??

At forklare at de salgsannoncer man opretter via handelssektionen ER salgstråde, og det derfor ikke giver nogen mening at efterlyse musligheden for at kunne oprette salgstråde? :)

Ah pis, der fik du mig...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/10-12 14:41 
Konsolkongen>
Det er da alt for slapt. For det første er der ikke to PC'er til salg og for det andet fremgår det ikke hvad Memory Card'et er til. Det skal man selv trykke sig ind på, det kan jeg godt forstå folk ikke gider. Ironisk nok er alle tre Echelon IV's annoncer og dem har der fan'me ikke været meget ryk i...

Så er problemet jo ikke manglen på mulighed for at kunne skrive egne overskrifter, men blot at de automatiske overskrifter er for ringe. Som allerede nævnt, kan jeg dog ikke se noget argument for at man IKKE skulle kunne skrive sine egne overskrifter. Faktisk synes jeg det er en bagatel, og ikke essensen i "problemet".

Men Martin, hvis du er sød, kan du jo deltage i den interne debat, som tager udgangspunkt i "forslagene" fra denne tråd. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 14:41 
For at opsummere er det vel ikke direkte muligt at oprette salgstråde endnu, men blot salgsannoncer?
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 14:42 
Salgsannoncer er salgstråde.

(pis, nu fik I mig igen...)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-12 14:45 
Sumez>
Men Martin, hvis du er sød, kan du jo deltage i den interne debat, som tager udgangspunkt i "forslagene" fra denne tråd. :)

Jeg har det helt fint med at vi diskuterer den slags offentligt så længe der holdes en sober tone og det gør der indtil videre :)
Jeg har ikke så meget mere at bidrage med andet end jeg er enig i kritikken, men jeg kan da godt skrive det en gang til internt hvis det er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 24/10-12 14:46, rettet 24/10-12 14:47 
Konsolkongen>
For nu at følge op på ideen med egne overskrifter så ser forumoversigten pt således ud:
S: PC
S: PC
S: Memory Card

Det er da alt for slapt. For det første er der ikke to PC'er til salg og for det andet fremgår det ikke hvad Memory Card'et er til. Det skal man selv trykke sig ind på, det kan jeg godt forstå folk ikke gider. Ironisk nok er alle tre Echelon IV's annoncer og dem har der fan'me ikke været meget ryk i...

Du skal nu ikke være så sikker på at der ikke har været ryk på dem - jeg har modtaget mindst en henvendelse, der desværre ikke førte til noget :p

PC-spil og tilbehør til Playstation Vita er måske heller ikke lige det der rykker mest lige i øjeblikket (og da slet ikke på P:R). Derudover er jeg enig i at egne overskrifter ville være en rigtig god tilføjelse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 14:46 
Salgsannoncer er salgsannoncer, som dog placeres som en salgstråd.
Græsset ER grønnere på den anden side!
WehnerWehnerSkrevet 24/10-12 14:55 
Konsolkongen>
For nu at følge op på ideen med egne overskrifter så ser forumoversigten pt således ud:
S: PC
S: PC
S: Memory Card

Det er da alt for slapt.

Nu har jeg sat salgsforummet til synligt, og jeg er helt enig i, at beskrivende overskrifter ville give meget til anvendeligheden.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 24/10-12 15:06 
Jeg må indrømme at jeg utroligt sjældent kigger i handelssektionen. I gamle dage, da den stod i forumoversigten som en sektion på linie med de andre, så bemærkede jeg altid, når der kom noget nyt, fordi min daglige rutine er at åbne forumoversigten for at se hvad der er af nyt på PR?":
http://www.playright.dk/forum/oversigt/

Så jeg er faktisk enig med Amnesia - den nuværende løsning giver dårligere eksponering. Og annoncer med flere items i er for besværlige at oprette, kontra at poste en liste i et forumindlæg.
SumezSumezSkrevet 24/10-12 15:36 
Konsolkongen>
Jeg har det helt fint med at vi diskuterer den slags offentligt så længe der holdes en sober tone og det gør der indtil videre :)

Det bør også diskuteres offentligt for at klarlægge folks egentlige behov. Løsningen på disse behov bør derimod udarbejdes af en mere fokuseret gruppe. :) Det er derfor jeg prøver at lokke lidt mere brugbar kritik ud af folk her i tråden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/10-12 15:43, rettet 24/10-12 15:43 
Jmog>
Jeg må indrømme at jeg utroligt sjældent kigger i handelssektionen. I gamle dage, da den stod i forumoversigten som en sektion på linie med de andre, så bemærkede jeg altid, når der kom noget nyt, fordi min daglige rutine er at åbne forumoversigten for at se hvad der er af nyt på PR?":
http://www.playright.dk/forum/oversigt/

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 24/10-12 15:58 
Spøjst. Jeg har intet mellem multiplatform og Off-topic. Kan jeg indstille det et sted?
WehnerWehnerSkrevet 24/10-12 16:47 
Sumez>
Hrmm, står "Handel" som "Skjult" under dine indstillinger på denne side?
http://www.playright.dk/privat
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/10-12 17:32, rettet 24/10-12 17:35 
Jeg vil også godt skrive under på, at hovedårsagen til, at handelssektionen fejler, er manglen på det personlige præg. Desuden virker det også meget støjende og fragmenteret, når den blander sig i aktivlisten. Det minder mest af alt om et produkt, som er både udviklet og markedsført af ingeniører. I teorien skulle det fungere fantastisk, men når det så bliver implementeret i det virkelige liv, går det fuldstændig i kage.

Der burde blive oprettet en tråd, hvor folk kunne komme med indspark og kommentarer til et fuldstændigt redesign af sektionen. Man kan godt komme med argumenter for, at det fungerer "okay" som det er, men det er altså også mit indtryk, at det kunne fungere meget, meget bedre.
AV Intelligent Terminal
millenniummillenniumSkrevet 24/10-12 18:13, rettet 24/10-12 18:13 
Hvorfor skal jeg logge ind på PSN før jeg må anvende netflix på ps3? Det fungerer da uafhængigt af psn. Og hvad hvis psn får et nyt break down. Så kan jeg ikke bruge netflix imens?
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 24/10-12 18:20 
millennium>
Hvorfor skal jeg logge ind på PSN før jeg må anvende netflix på ps3? Det fungerer da uafhængigt af psn. Og hvad hvis psn får et nyt break down. Så kan jeg ikke bruge netflix imens?

Det kan man åbenbart:
http://www.youtube.com/watch?v=HMPM2HWRC_M
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-12 18:44, rettet 24/10-12 19:21 
@Sumez
Mit problem er ikke om hvad tingene hedder, om hvad der er en salgstråd eller ej. Der skal bare ikke gøres forskel her inde, ellers er jeg den der er skredet.

(Har intet imod dig, du er stadig en flink gut :=D )

Edit: Skrev lidt surt tror jeg, sorry ;=)

Edit II: Er tøse sur i dag sorry :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
JmogJmogSkrevet 24/10-12 20:06 
Wehner>
Sumez>
Hrmm, står "Handel" som "Skjult" under dine indstillinger på denne side?
http://www.playright.dk/privat


Nej, den optræder der faktisk heller ikke der.
RJKRJKSkrevet 24/10-12 20:31 
Bug for enkelte brugere. Fikset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 24/10-12 21:49 
Virker! Takker :-)
SumezSumezSkrevet 24/10-12 23:14 
KillerBean2>
Jeg vil også godt skrive under på, at hovedårsagen til, at handelssektionen fejler, er manglen på det personlige præg.

Det synes jeg helt klart vi skal få kigget på så. Der er ikke noget der er lavet så det ikke kan forbedres.

KroeboCop>
@Sumez
Mit problem er ikke om hvad tingene hedder, om hvad der er en salgstråd eller ej. Der skal bare ikke gøres forskel her inde, ellers er jeg den der er skredet.

Der er i princippet ikke den store forskel, jeg tror bare det skal gøres mere tydeligt at der ikke er det, så det virker mere imødekommende for brugerne.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 27/10-12 20:08 
Jmog>
Virker! Takker :-)

Hov, det gør det så alligevel ikke. Sektionen er synlig nu, men hvis jeg trykker på en salgstråd enten fra forumoversigten eller inde fra salgsforummet, så får jeg blot en side frem der siger "data findes ikke". Prøvede en fem forskellige tråde og det gjalt dem alle.
WehnerWehnerSkrevet 27/10-12 20:58 
Det får jeg på alle Kroebocops, men ikke på Alfs.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
amnesiaamnesiaSkrevet 27/10-12 21:02 
Af dem jeg har prøvet var det kun KroeboCop's der fejlede - de vil sku' ikke lade ham sælge noget herinde, om de så er placeret korrekt eller ej ;-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
RJKRJKSkrevet 27/10-12 22:02 
Annoncerne er deaktiverede.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
amnesiaamnesiaSkrevet 28/10-12 11:30 
Well, that makes sense :)
Græsset ER grønnere på den anden side!
9'977 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig