X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 emne(r).

Svar
Alf81Alf81Skrevet 03/09-12 21:04 
Jamen... Hvad med et system som rent faktisk kunne være sjovt at samle til? :P
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-12 21:10 
Det er kun racerspillene der ser sjove ud til maskinen og de kan ikke køre på det board der sælges i auktionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
silverstarsilverstarSkrevet 03/09-12 23:25 
Konsolkongen>
Det er kun racerspillene der ser sjove ud til maskinen og de kan ikke køre på det board der sælges i auktionen.

Buriki One er ok, resten af fighter-spillene er middelmådige. Grafisk er Hyper64 sammenlignelig med de tidligste 3D-spil fra Playstation 1 spæde start. Ret vildt at SNK gik fra MVS'en til Hyper 64 :/
Jeg ser mere Atomiswave som den åndelige efterfølger til MVS'en, mens Hyper64 var et fejlslagent eksperiment.

P.S. Systemet og spillene er afsindig tunge, heraf porto-udgifterne.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
RJKRJKSkrevet 04/09-12 00:22 
Grafisk ligger det nu et stykke over PS1, og kører jo fx i høj opløsning. Det er vel nærmere et godt styke over N64, men længere fra Dreamcast - dog heller ikke ligefrem imponerende sammenlignet med hvad Namco og især Sega havde på arcademarkedet dengang.

De to racerspil er ganske sjove, som en slags light-udgaver af Sega Rally. Der er vibrationer i sædet som fint reagerer efter hvilken slags underlag man kører på, lidt som Sega efterfølgende gjorde (en del bedre) i deluxe-udgaven af Sega Rally 2.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
silverstarsilverstarSkrevet 04/09-12 12:24 
RJK>
Grafisk ligger det nu et stykke over PS1, og kører jo fx i høj opløsning. Det er vel nærmere et godt styke over N64, men længere fra Dreamcast - dog heller ikke ligefrem imponerende sammenlignet med hvad Namco og især Sega havde på arcademarkedet dengang.

Jeg tænker hvad de fik ud af hardwaren med de spil der udkom til Hyper 64, og i mindre grad potentialet der lå i systemets specs.

Jeg synes spil som Samurai Shodown 64 og Fatal Fury Wild Ambition grafisk er sammenlignelige med f.eks. Tekken 1 og Battle Arena Toshinden til PS1, mens et senere PS1-spil som Tekken 3 i min bog er mere imponerende rent grafisk.

Af de specs jeg kan finde på de to systemer har jeg ikke kunnet finde hvor høj opløsning Hyper 64 understøtter, hvor meget er det?

PS1 (1994):
32 bit main CPU
seperat GPU, understøtter 16.7 millioner farver, max 640 x 480 opløsning

Hyper 64 (1997):
64 bit main CPU
ingen seperat GPU? grafik håndteres af main CPU?
16.7 millioner farver, max 4096 farver på skærmen ad gangen, opløsning?
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
millenniummillenniumSkrevet 04/09-12 12:25, rettet 04/09-12 12:26 
Hvor meget GB bruger P3s radio app, når man kører på 3G?

Skala fra 1 - 10 (1 = stort set intet, 10 = alt for meget)
The medium is the message.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/09-12 12:32 
96kbps standard
192kbps høj kvalitet

Gang op med tid (sekunder du lytter) og dividér med 8, så har du et ret præcist svar i MB.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 04/09-12 13:00 
(vrøvl slettet)
RJKRJKSkrevet 04/09-12 18:09, rettet 04/09-12 18:12 
silverstar>
Jeg tænker hvad de fik ud af hardwaren med de spil der udkom til Hyper 64

Det gør jeg så også, men det passer nu fint med begge dele. Jeg taler dog mest med udgangspunkt i racerspillene. Nu er det godt nok lidt tid siden jeg har spillet dem, men husker især Xtreme Rally som værende tættere på Dreamcast-niveau.

Og så er det fint nok at PS1 på papiret kan køre 640 x 480, men hvor mange spil med 60 fps 3d-grafik er det lige der gør dette? Prøv også at sammenligne på RAM :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
QQSkrevet 04/09-12 21:05 
Wehner>
Jeg har været i en kæmpe retrobutik nede omkring 4th St, men jeg kan ikke huske præcis hvor.

Er det her du har været Wehner? Ser da interessant nok ud, kan være jeg lige nupper et gammelt GB cartridge med som underholdning på min videre færd i stater'n...

Video Games New York på 6th Street
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 04/09-12 21:23, rettet 04/09-12 21:24 
Nøj den ku jeg godt tænke mig at ha' kendt til da jeg var i New York! Alle forsikrede mig om at det eneste der var tilbage i NYC var en butik i Chinatown (J&D eller sådan noget?), og den var virkelig ringe. De havde ret mange ting til alle mulige formater, men sjældent de spændende ting, og man kunne ikke rigtig gå og kigge. Alt var gemt bag en disk hvor fem-seks personer var på arbejde selvom man er den eneste kunde i butikken, så alle kigger på en, og der er som nævnt ikke rigtig noget man kunne kigge på, men man kunne få udleveret en mappe med en enormt kedelig liste over alle deres titler.
Temmelig sløj butik.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 05/09-12 10:20 
Bliver man nogensinde træt af at spille Skyrim?
The medium is the message.
HankyHankySkrevet 05/09-12 10:27 
Jeg blev træt af det efter et par timer, så ja - simpelt svar :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 05/09-12 10:46 
Hølmkjær>
Er det her du har været Wehner? Ser da interessant nok ud, kan være jeg lige nupper et gammelt GB cartridge med som underholdning på min videre færd i stater'n...

Præcis! Jeg købte ikke noget, men jeg husker den som værende et besøg værd, og jeg ærgrede mig over, at jeg glemte at nedfælde adressen. Skal faktisk en lille smut forbi NYC til oktober, så jeg siger tak for, at du fandt den :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/09-12 10:46 
Jeg har vel spillet omkring 250 timer. Lige nu spiller jeg det ikke, men jeg skal tilbage til det for Dawnguard har jeg slet ikke begyndt på endnu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/09-12 11:51, rettet 05/09-12 11:51 
millennium>
Bliver man nogensinde træt af at spille Skyrim?

Ja, omkring level 25-30, når man har set alle typer dungeons og er lidt træt af at se de samme vægge, de samme svampe og de samme fjendetyper, og man ikke rigtig får noget ud af at levele højere op eller finde bedre udstyr, da man allerede kan overkomme alle spillets udfordringer uden det store besvær.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 05/09-12 12:36 
Ok, jeg er "kun" level 8 lige nu, så jeg har noget tid endnu. :-) Overvejede et købefreeze af andre spil, mens jeg dyrkede Skyrim, men kunne umiddelbart ikke se nogen ende på det.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 05/09-12 13:04 
For mig tog det 106 timer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/09-12 15:41, rettet 05/09-12 15:42 
millennium>
Bliver man nogensinde træt af at spille Skyrim?

Jeps, efter du har læst/hørt de første 5-10000 linier dialog.

Jeg gik i hvert fald hurtigt kold.

Jeg begriber stadig ikke hvorfor alt lore og historie absolut SKAL fortælles igennem uanede mængder af irriterende dialog med alverdens intetsigende figurer. I et så stort spil som skyrim, hvorfor kan de ikke finde ud af at få lore og historie til at udfolde sig mere naturligt i spillet i form af verdenen, områder, gameplay, visuelle osv. I stedet for at man konstant skal snakke med en eller anden idiot for at få en 10 minutter lang forklaring på hvorfor den her sump man vader igennem er som den er.

Det er klart mit største problem med WRPG's, hver eneste figur i spillene er en omvandrende historie/lore bog som i mange tilfælde fortæller alt muligt ligegyldigt og man kan bruge/spilde uanede mængder af tid på at hører på alt det lort de lukker ud.

Hold nu FFS dialog og historie fortælling fra figurene man møder på et minimum og lad det omhandle det mest væsenlige og skab en bedre balance hvor lore og historie udfolder sig mere naturligt i spillet.

Den dag det sker, vil jeg måske rent faktisk kunne holde ud at spille et WRPG uden at skippe 75% af dialogen.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/09-12 16:04 
Azzkikr>
millennium>
Bliver man nogensinde træt af at spille Skyrim?

Jeg begriber stadig ikke hvorfor alt lore og historie absolut SKAL fortælles igennem uanede mængder af irriterende dialog med alverdens intetsigende figurer.

Ikke at det er bedre, men en del forklares også i de bøger man kan finde rundt omkring.

Jeg synes du rammer plet med hensyn til din kritik af Skyrim, selvom jeg ikke er hundrede procent enig I at det kun er igennem dialog at alt lore og historie udfolder sig. Skyrim og Dark Souls er tæt på at være to modsat rettede poler i det henseende, og jeg synes Dark Souls måde at gøre det på, er langt den bedste.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 05/09-12 17:45, rettet 05/09-12 17:47 
Azzkikr>
Jeg begriber stadig ikke hvorfor alt lore og historie absolut SKAL fortælles igennem uanede mængder af irriterende dialog med alverdens intetsigende figurer. I et så stort spil som skyrim, hvorfor kan de ikke finde ud af at få lore og historie til at udfolde sig mere naturligt i spillet i form af verdenen, områder, gameplay, visuelle osv. I stedet for at man konstant skal snakke med en eller anden idiot for at få en 10 minutter lang forklaring på hvorfor den her sump man vader igennem er som den er.

Det er klart mit største problem med WRPG's, hver eneste figur i spillene er en omvandrende historie/lore bog som i mange tilfælde fortæller alt muligt ligegyldigt og man kan bruge/spilde uanede mængder af tid på at hører på alt det lort de lukker ud.

Ja, de spil kan helt klart lære rigtig meget af spil som Dark Souls og The Witcher (2), hvor spillets lore er interessant og man som spiller selv automatisk prøver at opspore viden omkring spillets verden, hvadenten det er noget man selv må konkludere ud fra omgivelserne og de ting man finder, eller om der er interessante personer, som man har lyst til at udspørge om ting.

Jeg synes dog på ingen måder at Skyrim er i den værste ende, de gør stadig mange ting rigtigt, og jeg synes primært at konflikten mellem imperiet og stormcloaks, og til dels mellem Blades og greybeards, er ganske spændende, der er bare meget få spændende figurer der er involveret i dem.
Det værste skræmmeeksempel synes jeg må være Kingdoms of Amalur, hvor verden har en del spændende elementer, og rigtig mange figurer har noget at sige, men som spiller får man på intet tidspunkt lyst til at gå på opdagelse i denne væld af information. Det er stadig et sjovt spil, men det er sjovest når man skipper sig gennem størstedelen af dialogen. Til sammenligning glæder jeg mig flere gange i Witcher 2 over at se bestemte figurer, for at høre hvad de nu har at sige.

Den dag det sker, vil jeg måske rent faktisk kunne holde ud at spille et WRPG uden at skippe 75% af dialogen.

Som sagt, The Witcher 2!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/09-12 18:15, rettet 05/09-12 18:26 
Kernen er IMO ikke fortælleteknikken - om man får historie og baggrundshistorie via dialogtræer (WRPG) eller cutscenes pakket med dialog (JRPG), er rundt regnet det samme, og mest et spørgsmål om smag. Begge undergenrer bruger generelt for ensidig historiefortælling, efter min mening (dog nogle år siden jeg sidst har spillet et JRPG). WRPG'er har dog den "objektive" ulempe, at dialog og karakterer i 90% af alle WRPG'er er som at spise bart knækbrød og ikke drikke noget bagefter. Dog er det blevet lidt bedre i denne generation, men det siger jo heller ikke alverden.

Det sagt, er der da rigtig mange visuelle clues, om den verden Skyrim foregår i. Alt behøver jo ikke at være lavet til, at man spiser det med ske. Vil man have detaljer om et område, en by osv., kan man vælge at *supplere* med en bog, en samtale med en NPC osv. Man er langt fra altid tvunget til at vide alt for kunne forstå historie eller baggrundshistorie. Og det foretrækker jeg selv over påtvungne cutscenes. Men så er der lige det problem med dialogen og karaktererne i mange WRPG'er :)
TheDukeTheDukeSkrevet 05/09-12 19:40 
Jeg syntes netop det er blevet værre i denne generation. Bethesda's og Bioware's titler føles virkelig som det tynde øl i forhold til hvad studioer som Black Isle kunne levere. The Witcher (og sikkert også 2'eren, jeg har dog kun fået spillet det første) er det eneste positive eksempel jeg er stødt på i årevis.
jaesjaesSkrevet 05/09-12 22:03 
En ting er den fjerne fortid, men jeg synes, der er et pænt spring fra fx Knights of the old Republic til Mass Effect.

Spørgsmålet er ikke også, om Black Isle ikke var en af de få undtagelser - der var altså også meget stivhed og tørhed i spil fra 90'erne :)
SumezSumezSkrevet 05/09-12 23:17, rettet 05/09-12 23:18 
jaes>
Kernen er IMO ikke fortælleteknikken - om man får historie og baggrundshistorie via dialogtræer (WRPG) eller cutscenes pakket med dialog (JRPG), er rundt regnet det samme, og mest et spørgsmål om smag.

Der er vist ingen der nævner at de savner dialogmættede cutscenes, jeg ved ikke rigtig hvor du hiver den ud fra??
Echelon og jeg nævner begge Dark Souls, der må siges at være den direkte modsatte boldgade.

jaes>
En ting er den fjerne fortid, men jeg synes, der er et pænt spring fra fx Knights of the old Republic til Mass Effect.

Er der? :s Jeg synes helt ærligt de minder utroligt meget om hinanden. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 06/09-12 01:00, rettet 06/09-12 17:57 
Sumez>
Der er vist ingen der nævner at de savner dialogmættede cutscenes, jeg ved ikke rigtig hvor du hiver den ud fra??
Echelon og jeg nævner begge Dark Souls, der må siges at være den direkte modsatte boldgade.

Azzkikrs indlæg.

Er der? :s Jeg synes helt ærligt de minder utroligt meget om hinanden. :)

Efter min mening er dialogen i KOTOR utrolig on-the-nose, kombineret med, at det lyder som, at én forfatter har skrevet én person og så delt dialogen ud blandt karaktererne. Meget gråt.

Dialogen i Mass Effect lider af det store problem, at Shepard stiller korte imbecile spørgsmål, og den han taler med svarer så normalt. Altså en meget unaturlig samtaleform, der forværres af en retarderet hovedperson, men i det mindste er svarene ganske velskrevede :)
SumezSumezSkrevet 06/09-12 08:54, rettet 06/09-12 08:55 
jaes>
Efter min mening er dialogen i KOTOR utrolig on-the-nose, kombineret med, at det lyder som, at én forfatter har skrevet én person og så delt dialogen ud blandt karaktererne. Meget gråt.

Jeg har faktisk præcis det indtryk ved samtlige Bioware-spil, hvadenten vi snakker KOTOR eller Dragon Age, og ligeledes også Mass Effect. Men måske er det fordi jeg kun har spillet 1'eren? Det føltes i hvert fald i stor grad som KOTOR uden Star Wars-licens, omend stadig det bedste jeg har spillet fra Bioware.


Dialogen i Mass Effect lider af det store problem, at Sherpard stiller korte imbecile spørgsmål, og den han taler med svarer så normalt. Altså en meget unaturlig samtaleform, der forværres af en retarderet hovedperson, men i det mindste er svarene ganske velskrevede :)

Har du spillet Witcher 2? Ved godt jeg nævner det meget, men jeg synes det sætter en standard for velskrevet dialog der er milevidt højere end noget Bioware eller Bethesda nogensinde har rørt ved.
Bethesdas spil virker som regel mere interesseret i at lukke informationer ud end at skabe indlevelse, mens Bioware, som du selv nævner, virker som om alle figurer er skrevet af den samme person (hvilket det selvfølgelig også er langt henad vejen, men kunsten er jo at skjule det)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 06/09-12 11:54 
Sumez>
Mass Effect. Men måske er det fordi jeg kun har spillet 1'eren?

Personerne og dialogen er markant forbedrede fra Mass Effect 2. Alt i alt fører det til mere naturlige samtaler end det første spil, der mest byder på semi-retarderet dialog, som beskrevet ovenfor.

Kan ikke huske om jeg har fremhævet det før, men videnskabsmanden Mordin, som er en fremtrædende person i ME2 og 3, er en af de sjoveste og dialogmæssige mest memorable figurer, jeg har oplevet i et "seriøst" RPG. Den figur ligger virkeligt langt fra den nævnte BioWare-opfattelse, som jeg også delte fuldt ud.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 06/09-12 12:22 
Hvordan sletter man en ven.?
Nu ligger det sådan jeg har fået mig en ex kammerat, jeg mangler en knap til gøre fjerne personen.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 06/09-12 12:25 
Så skulle du nok ikke have taget hendes pakke!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 06/09-12 12:25 
Jeg tror du skal prøve at tage kontakt til en rocker-organisation. Sørg for at have kontanter nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
solid snakesolid snakeSkrevet 06/09-12 12:54 
Ha ha i er virkelig sjove.. :D Jeg griner stadig.. :D
Men jeg tror nu ikke rigtig det hjælper i dette tilfælde..
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
HeroldHeroldSkrevet 06/09-12 13:00 
Mener du på Facebook?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
millenniummillenniumSkrevet 06/09-12 13:13 
Med et meget, meget stort viskelæder.
The medium is the message.
solid snakesolid snakeSkrevet 06/09-12 16:26 
Nej her på Playright
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
QQSkrevet 06/09-12 16:29 
Stik ham et fjernsyn og sig du vil have det tilbage. Det plejer at hjælpe.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-12 17:07 
Haha good one:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 06/09-12 18:08 
Sumez>
Jeg har faktisk præcis det indtryk ved samtlige Bioware-spil, hvadenten vi snakker KOTOR eller Dragon Age, og ligeledes også Mass Effect. Men måske er det fordi jeg kun har spillet 1'eren? Det føltes i hvert fald i stor grad som KOTOR uden Star Wars-licens, omend stadig det bedste jeg har spillet fra Bioware.

Har også kun spillet 1'eren.

Har du spillet Witcher 2? Ved godt jeg nævner det meget, men jeg synes det sætter en standard for velskrevet dialog der er milevidt højere end noget Bioware eller Bethesda nogensinde har rørt ved.

Nej, men det er planen. Men det er jo også lidt trist, at W2 nævnes igen og igen - der er åbenbart få lyspunkter.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-12 20:47 
jaes>

Azzkikrs indlæg.


?
--Skrevet 06/09-12 22:59 
Hvis man køber noget på Ebay, og sælger kun tager imod PayPal, kan man så betale med et Visa kort, eller skal man oprette en speciel PayPal konto, og hvis ja, er det noget rod?
Spiller nu: Animal Soccer World
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/09-12 23:22 
Når du opretter en paypal konto linker du dit Visa kort til det. Det er faktisk en nemmere måde at betale online på hvor du har et ekstra niveau der beskytter dig hvis noget går galt.
jaesjaesSkrevet 06/09-12 23:27, rettet 06/09-12 23:40 
Azzkikr>
?

Dit indlæg startede diskussionen om WRPG'er og dialog.

EDIT: For at uddybe lidt, så var min kommentar både generel og havde en sammenhæng med det du skrev.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-12 23:35 
jaes>

Dit indlæg startede diskussionen om WRPG'er og dialog.

Ja... Er det her jeg hentyder til.

jaes>
Sumez>
Der er vist ingen der nævner at de savner dialogmættede cutscenes, jeg ved ikke rigtig hvor du hiver den ud fra??
Echelon og jeg nævner begge Dark Souls, der må siges at være den direkte modsatte boldgade.

Azzkikrs indlæg.



Du refererer til mit indlæg, men hvor i mit indlæg skriver jeg noget om at jeg savner "dialogmættede cutscenes"?
jaesjaesSkrevet 06/09-12 23:47 
Se min edit. Men for at kommentere direkte på det med de dialogmættede cutscenes m.m., så var pointen, at når du nævner WRPG som en dårlig måde at fortælle historier på (både det med give info via dialog og den visuelle historiefortælling), må du kunne lide den måde JRPG'er gør det på. Det var bare dette formodede faktum jeg kommenterede på. Så vi er enige i, at WRPG'er kunne gøre det bedre, jeg synes bare at JRPG'er har nogle af de samme problemer, med de åbenlyse forskelle, men stadig problemer IMO.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/09-12 23:52, rettet 06/09-12 23:55 
jaes>
så var pointen, at når du nævner WRPG som en dårlig måde at fortælle historier på (både det med give info via dialog og den visuelle historiefortælling), må du kunne lide den måde JRPG'er gør det på.

Det var da en yderst mærkværdig antagelse.

Det kan jeg slet ikke se nogen logik i hvordan du kan formode.
jaesjaesSkrevet 07/09-12 00:02 
Det er jo ikke så unormalt, at man kan lide det modsatte af hvad man kritiserer. Men fair nok, sådan virkede det bare på mig i den her situation.
solid snakesolid snakeSkrevet 07/09-12 01:29 
Hølmkjær>
Stik ham et fjernsyn og sig du vil have det tilbage. Det plejer at hjælpe.

Jeg kan jo så regne ud, at det er fordi du heller ikke aner, hvordan man fjerner en ven her på P.R
Jeg spurgte seriøst, så jeg forventede ikke, at du joke med det.. :(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
--Skrevet 07/09-12 08:57 
Darkbeat>
Når du opretter en paypal konto linker du dit Visa kort til det. Det er faktisk en nemmere måde at betale online på hvor du har et ekstra niveau der beskytter dig hvis noget går galt.

Tak for svaret. Koster det egentlig noget at bruge det, og kan det oprettes online uden videre? Virker det ellers pålideligt?
Spiller nu: Animal Soccer World
SumezSumezSkrevet 07/09-12 09:05 
PayPal er et kæmpe firma, som blev opkøbt af eBay for snart en del år siden. ALLE benytter det, og det koster kun noget for sælgeren (og det koster mindre end typiske betalingskort-indløsere som PBS/Nets).

Jeg kan ikke tænke på nogen online betalingsform, jeg stoler mere på end PayPal, og kunne aldrig drømme om at købe af en sælger på ebay eller Discogs som ikke tager PayPal. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 07/09-12 09:38 
jaes>
Det er jo ikke så unormalt, at man kan lide det modsatte af hvad man kritiserer. Men fair nok, sådan virkede det bare på mig i den her situation.

Hvordan er de to tilgange modsætninger? Det forstår jeg slet ikke.
9'977 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig