X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 26/08-12 23:45 
Slå dem op på cvr.dk, hvis firmaet er konkurs, bør det være angivet der.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 26/08-12 23:54 
Hmmm, det ser ud til, at firmaet stadig lever. Men de har åbenbart også kun 2-4 ansatte (3?). Det forklarer nok en hel del :D

Så må jeg jo bare blive ved (og ved og ved) med at prøve på at få fat i dem. Satme ikke særligt professionelt med den slags kundeservice, men de er de eneste i landet, der tilbyder noget fornuftigt... Så jeg må vel bare finde mig i det :/
AV Intelligent Terminal
JmogJmogSkrevet 27/08-12 02:29 
Hmm, hvis man officielt begærer konkurs, så må det vel ske til selskabsstyrelsen, så mon ikke de vil kunne svare på det.
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 08:25 
Uden at vide noget konkret om dit problem og hvilket produkt de tilbyder, så lyder det noget suspekt når der kun er 2-4 ansatte og de ikke engang tager telefonen.
SumezSumezSkrevet 27/08-12 08:33, rettet 27/08-12 08:34 
Der er ikke noget suspekt ved en virksomhed der kun har 2-4 ansatte, det er nok snarere reglen end det er undtagelsen. Der er ekstremt mange små virksomheder i danmark.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 08:39 
Jeg siger ikke det alene er suspekt at der kun er 2-4 ansatte.
SumezSumezSkrevet 27/08-12 08:42, rettet 27/08-12 08:42 
Der er heller ikke noget suspekt ved at de ikke tager telefonen. :P Som ansat i et firma hvor 90% af vores klienter er virksomheder i den størrelse, kan jeg godt bekræfte at det tit er åndssvagt besværligt at få fat i nogle folk. Men det handler selvfølgelig om hvad det er for et firma. Umiddelbart virker det, ud fra KB's beskrivelse, ikke som et firma der typisk beskæftiger sig meget med kundekontakt, og så er det jo ikke sikkert at de har nogen reelle telefontider?

Til gengæld synes jeg at så godt som alle firmaer der har med nogen form for medicin at gøre typisk er suspekte i sig selv. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 08:47 
Sumez>
Til gengæld synes jeg at så godt som alle firmaer der har med nogen form for medicin at gøre typisk er suspekte i sig selv. :)

Det var præcist det jeg mente - nævnte omstændigheder ifm. medicin eller andet sundhedsprodukt. Men jeg kender jo ikke detaljerne :)
JuggernautJuggernautSkrevet 27/08-12 09:58 
Hvor ændrer man sine "spiller nu" titler?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 11:41 
Vurder -> Spilleliste... skide ulogisk :/

Beano>
Uden at vide noget konkret om dit problem og hvilket produkt de tilbyder, så lyder det noget suspekt når der kun er 2-4 ansatte og de ikke engang tager telefonen.

Jeg har lidt på fornemmelsen, at der er tale om en lille håndfuld flippere, som, li'som jeg, er blevet trætte af, at symptombehandling er så hjernedødt populært. Et lille firma, hvor folk tåger rundt... håber jeg.

Nu ringer jeg til dem og har sat mobilen på håndfri. Så må jeg se, om den løber tør for strøm, før jeg bliver træt af muzakken :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 11:57 
KillerBean2>
Jeg har lidt på fornemmelsen, at der er tale om en lille håndfuld flippere, som, li'som jeg, er blevet trætte af, at symptombehandling er så hjernedødt populært.

Også min holdning men problemet er desværre at den slags også ofte udnyttes. Men det skal du selv vurdere da du kender situationen :)
JuggernautJuggernautSkrevet 27/08-12 12:07 
KillerBean2>
Vurder -> Spilleliste... skide ulogisk :/

Jow deet :) Men tak.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 12:07, rettet 27/08-12 12:07 
Beano>
Også min holdning men problemet er desværre at den slags også ofte udnyttes. Men det skal du selv vurdere da du kender situationen :)

Selvfølgelig. Men plejer fuskere ikke altid at levere en formidabel kundeservice lige indtil man har skrevet under på noget eller har hostet op med gysserne? Det virker bare ikke som nogle særligt gode kriminelle, hvis de ikke engang gider skaffe "kunder" :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 12:17, rettet 27/08-12 12:18 
Jeg tænkte nu mere at firmaet måske bare er dybt useriøst - og det måske også gælder deres produkt/service.
Når du googler deres firmanavn/produkt, så kommer der ingen "røde flag"? Er de bare forhandler i DK?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 12:18 
Denne gang gav jeg op efter at have siddet i kø i 30 min og efterlod en besked på deres voicemail. Nu har jeg også skrevet til dem på den mail, der var listet på cvr.dk. Det er fanme direkte ondt af dem, at de skal være så umulige at få fat i :(
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 12:27, rettet 27/08-12 12:50 
Beano>
Når du googler deres firmanavn/produkt, så kommer der ingen "røde flag"? Er de bare forhandler i DK?

Ingen røde flag, men heller ikke voldsomt mange hits. Den smule omtale, der er, er virkelig positiv. 100% dansk firma, som har patent på produktet. Oprettet i 2006, så det er også en af grundene til, at jeg frygter, det bare ikke kunne køre rundt... Men så er det bare underligt, at deres hjemmeside og telefonservice stadig sejler videre uden nogen ved roret :(

EDIT: Og dog.. nu fandt jeg lige alligevel en hjemmeside, hvor der bliver rejst stort rødt flag. Produktet er blevet produceret i Sverige siden 1994. Det danske firma klasker bare deres eget klistermærke på emballagen og sælger det til en vanvittig overpris.
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 27/08-12 12:34 
Ja egentligt. Kan være det er noget ferie/sygdom halløj.
HeroldHeroldSkrevet 27/08-12 14:50 
Er der ikke sådan et selskabsregister?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KillerBean2KillerBean2Skrevet 27/08-12 14:54 
Sumez nævner cvr.dk, og jeg har også været derinde og kigge. Men det er lige meget nu. De kan rende mig noget så grusomt. Jeg går i stedet efter at få fat i originalproduktet fra Sverige :)
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 27/08-12 18:49 
Hej hvor kan man finde sinde egne tråde og indlæg henne?, det kunne man da i den gamle version.
I love monster land
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/08-12 18:53 
Forum-> Privat
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ProzelProzelSkrevet 27/08-12 22:54 
Jeg leder efter en tegneserie, som jeg så på tv2 tilbage i 90'erne. Det eneste jeg kan huske var et afsnit, som tog sted i en borg lignende bygning i et sneområde, og der var yetier. Stilen var "seriøs" i samme kaliber som Batman serien.

Nogle idéer? :-)
solid snakesolid snakeSkrevet 27/08-12 23:15 
Det er da humor.. :D

Du må ikke putte metal i microbølgeovnen
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/08-12 09:29 
Hvem kan hjælpe med "Vurderinger" her inde, kan ikke se hvem der har ansvaret for det? Jeg vil gerne have Android på listen under "Vurderinger" Kan og så at iPad og iPhone er der :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 31/08-12 20:35 
Kan man som individ kun opnå ægte lykke, hvis man følger sin genetiske programmering? Og kan menneskeheden i sidste ende kun overleve, hvis vi alle trodser den selvsamme programmering?
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 31/08-12 21:52 
KroeboCop>
Hvem kan hjælpe med "Vurderinger" her inde, kan ikke se hvem der har ansvaret for det?

Hvor hårdt prøvede du?

Vurder > FAQ > Ansvar
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-12 09:28, rettet 01/09-12 09:28 
Jeg kan ikke til at finde rundt i det her nye P:R halløj, dette var en af tingene.
Hoid to colony C05 where the computer is...
QQSkrevet 01/09-12 10:26 
Jeg smutter på en bette 3 måneders roadtrip i staterne her om et par uger. Er der noget spilrelateret I kan anbefale? Nogen gode butikker? Starter i New York - slutter i San Diego...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
RJKRJKSkrevet 01/09-12 10:44 
KroeboCop>
Jeg kan ikke til at finde rundt i det her nye P:R halløj, dette var en af tingene.

Det er fuldstændig som det altid har været.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KroeboCopKroeboCopSkrevet 01/09-12 11:08 
@RJK
Ok, så stener jeg bare...
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 01/09-12 12:09 
Hølmkjær>
Jeg smutter på en bette 3 måneders roadtrip i staterne her om et par uger. Er der noget spilrelateret I kan anbefale? Nogen gode butikker? Starter i New York - slutter i San Diego...

Der er i hvert fald ikke noget at komme efter i New York, så meget kan jeg sige. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 01/09-12 16:01 
Jeg har været i en kæmpe retrobutik nede omkring 4th St, men jeg kan ikke huske præcis hvor.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
--Skrevet 01/09-12 16:41 
Denne:

http://www.ebay.com/itm/HYPER-NEO-GEO-64-MOTHERBOARD-AND-FATAL-FURY-WILD-AMBITION-/330785336416?pt=UK_Video_Games_Coin_Operated_MJ&hash=item4d0457ac60

Indeholder den både selve Hyper64 maskinen Altså komplet som her:

Svar på dumme spørgsmål-tråden

+ spillet?

Altså samlet for £17?

Har jeg overset noget, elelr er det virkelig hvad man får for rundt regnet 175 kr pp?
Spiller nu: Animal Soccer World
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 01/09-12 19:23 
Jeg er i gang med at kode en webshop så den bliver lidt mere anvendelig, men sidder så fast at det gør ondt ved følgende:

$if(Categories)$

<ul id="subCategories">
$Categories:{
<li><a href="$it.GetUrl$">$it.Data.Name$ </a></li>


}$

</ul>
$endif$

Ovenstående bliver brugt til at skabe en liste over underkategorier til en given kategori, når brugeren trykker på den. Jeg vil forfærdeligt gerne trække standardbilledet, der hører til hver underkategori med, når listen dannes, men kan ikke finde ud af hvad der skal til. Håber der er nogen der kan hjælpe?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 09:55 
Uden at have dybdegående kendskab til php, vil jeg mene du skal bruge foreach, se here: http://php.net/manual/en/control-structures.foreach.php
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 03/09-12 10:00, rettet 03/09-12 10:00 
Det kode Echelon skriver er ikke PHP :)

Jeg har faktisk ingen anelse om hvad det er, det ser virkelig mærkeligt ud.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 03/09-12 10:18 
m1chelsen>
Har jeg overset noget, elelr er det virkelig hvad man får for rundt regnet 175 kr pp?

Synes bestemt at det ser ud som om at det er både mobo og spil...Hyper64 blev aldrig særlig populær (så vidt jeg ved), måske derfor den lave pris. Umiddelbart ser det også ud til at een eller anden har fundet et restlager: Quantity: 10 available
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/09-12 10:30 
Der findes stort set ingen spil til maskinen. Derudover er der fire forskellige motherboards som kun virker med bestemte spil-genrer. Det er sindssygt dumt og strider imod alt hvad MVS'en var...

http://www.system16.com/hardware.php?id=870
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 03/09-12 10:33, rettet 03/09-12 10:33 
I det hele taget sælges de fleste arcade-systemer med separate carts nok oftere med motherboard + spil end de sælges enkeltvist. Jeg tror kun det er for MVS, det for alvor lykkedes at få indført et system, hvor der ofte blev solgt spil i "løssalg".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 11:23 
Sumez>
Det kode Echelon skriver er ikke PHP :)

Ah ok. Så..
Uden at have dybdegående kendskab til <x>, vil jeg mene du skal bruge foreach eller for (var i = 0; i < $Categories.length; i++) { ...[lækker kode her]... }.
;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-12 12:11 
Det er da ganske almindelig HTML med noget .NET :)

Jeg fandt ud af at lave det på en langt nemmere måde.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 03/09-12 13:44, rettet 03/09-12 13:45 
I .NET er det ret vigtigt at du adskiller logik fra markup. Brug en repeater. :)
Foreach i markupkode er muligt, men grimt.

Bruger du "$" som script-include a la <%= ??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-12 14:37 
"$" bliver i systemet brugt til at kalde variabler.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 03/09-12 14:58 
Det har jeg aldrig hørt om før, hvad er det for en markup-ting du bruger? MVC?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/09-12 15:01 
Echelon VI>
"$" bliver i systemet brugt til at kalde variabler.

Hmm, jeg koder C# i MVC (.NET) og kan ikke genkende $ nogen steder?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/09-12 16:46 
Det er et privat kreeret CMS-system.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
--Skrevet 03/09-12 20:26 
Elgen>
m1chelsen>
Har jeg overset noget, elelr er det virkelig hvad man får for rundt regnet 175 kr pp?

Synes bestemt at det ser ud som om at det er både mobo og spil...Hyper64 blev aldrig særlig populær (så vidt jeg ved), måske derfor den lave pris. Umiddelbart ser det også ud til at een eller anden har fundet et restlager: Quantity: 10 available

Lidt trist at portoen løber op i 2/3 af prisen. Tænkte ellers at det kunne være hygge at lave et consolize projekt mere :D

Evt. nogle som kunne tænke sig sådan en bandit, hvis vi laver en fællesbestilling og hiver flere hjem :D?
Spiller nu: Animal Soccer World
Alf81Alf81Skrevet 03/09-12 20:51 
Findes der ikke kun meget (som i MEGET) få spil til det system? Utroligt dårlige spil, tilmed.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 03/09-12 20:59 
http://www.playright.dk/info/klasse/hyper-neo-geo-64
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 03/09-12 21:01 
Alf81>
Findes der ikke kun meget (som i MEGET) få spil til det system? Utroligt dårlige spil, tilmed.

Findes vist 4, så det er nok forholdsvist overskueligt at få en komplet samling til det board :P

Skulle også mest være for fornøjelsen ifm. byggeprocessen.
Spiller nu: Animal Soccer World
9'977 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig