X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 21/03-12 19:53 
Der er ikke annonceret noget efter 3'eren. Den næste titel skulle være Lego Batman 2.
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-12 20:16, rettet 21/03-12 20:17 
Okay, Øv Øv.
Så bliver han ked af det.
I love monster land
CoreCoreSkrevet 21/03-12 20:22, rettet 21/03-12 20:22 
Og han kan ikke trøstes med...
Svar på dumme spørgsmål-tråden
?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-12 20:39, rettet 21/03-12 20:41 
Okay :-)
Det ser Spændende ud, hvornår udkommer det så?.
Findes der andre Star Wars spil der minder om Lego Star wars?.
Nogle der ved om dette er godt Star Wars The Clone Wars: Lightsaber Duels til Wii?.
I love monster land
BeanoBeanoSkrevet 21/03-12 20:54 
Kernedrengen gasser dig bare :D
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-12 20:57 
Okay :-)
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 21/03-12 21:04 
Wonderboy>
Det ser Spændende ud

Den slags udmeldelser burde give en advarsel fra moderatorerne! :D
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 21/03-12 21:13 
Er ret sikker på at Twilight er fake ;)

Lightsaber Duels bør klart undgåes.

Hvis der spilles Xbox, kommer Star Wars: Kinect d. 3. April, og hypes allerede nu, til at være det nye håb for Star Wars i spilform.

Men hvis alle Lego-spil allerede er spillet, og det er disses gameplay der trækker, så tag et kig på Disney Universe. Det ligner meget Lego-spillenes gameplay, og foregår i velkendte og fine Disney-miljøer.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WonderboyWonderboySkrevet 21/03-12 21:27, rettet 21/03-12 21:49 
Okay så dropper jeg at købe Lightsaber Duels til ham.
Er Disney Universe til Wii?.
Og ja han har gemmen spillet både Lego Star Wars 3 og lego star wars the complete saga til Wii.
Ellers er der vel kun de gamle Lego Star Wars til PS2 og Gameboy, tilbage vel?.
Kunne da ellers være fedt med et Lego Twilight spil.
I love monster land
CoreCoreSkrevet 21/03-12 22:23, rettet 21/03-12 23:39 
Wonderboy>
Er Disney Universe til Wii?

Ja.

Men jeg syntes du skal se det nærmere an først. Gameplayet og ideerne er måske fine nok, men visuelt design er måske ikke alles kop te. Jeg selv stod lidt af på det. Jeg syntes især figurerne ser irriterende ud.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 22/03-12 09:33 
Jeg fandt det befriende at man ret hurtigt kan smække nogle dragter på dem, så de ser helt anderledes ud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WonderboyWonderboySkrevet 22/03-12 15:03, rettet 22/03-12 15:03 
Har et lille problem jeg gerne vil høre jeres mening om, jeg har solgt nogle Bratz Børne Dukker på guloggratis for min Niece, og hende der har købt dem ville have dem sendt som brev og nu skriver hun at hun ikke har modtaget dem endnu, og det er godt en uge siden jeg sendte dem til hende, og nu siger hun at jeg skal sende pengene tilbage til hende, men jeg synes ikke det er rimligt når hun selv har valgt at få dem sendt som brev og ikke som pakke hvor der både er track&trace nummer på og værdi garanti, hvad siger i?.
I love monster land
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/03-12 15:12 
I slår vel bare halv-skade, og så er den prut slået?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
dRxLdRxLSkrevet 22/03-12 15:13 
Lad være med at sende med brev til folk du ikke kender. Overvej om hendes insisteren på brev uden trace ikke var for at snyde dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WonderboyWonderboySkrevet 22/03-12 15:16 
Ja det tor jeg også jeg vil gøre fremover, at kun sende som pakke til folk.
I love monster land
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/03-12 15:38 
Jeg havde ikke givet hende nogen penge tilbage overhovedet.

Hvorvidt hun prøver at snyde eller det er post DK der har smidt brevet væk er ligemeget. Det er hendes eget problem, når hun ikke vil hav det sendt som pakke med Track and Trace.

Så er hun da også snot dum, personligt insisterer jeg altid på track and trace hvis jeg køber fra private personer.
JuggernautJuggernautSkrevet 22/03-12 16:04 
Azzkikr>
Hvorvidt hun prøver at snyde eller det er post DK der har smidt brevet væk er ligemeget. Det er hendes eget problem, når hun ikke vil hav det sendt som pakke med Track and Trace.

Den hopper jeg også lige på. No mercy!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 22/03-12 16:41 
Enig - hendes valg med forsendelsestype, derfor også hendes risiko.
ElgenElgenSkrevet 22/03-12 17:10 
Engang købte jeg en Dreamcast og 5 spil af en gut på eBay. Da han spurgte hvordan det skulle sendes, skrev jeg billigst muligt; han valgte at sende det i en plastikpose?!
DCen virkede på mirakuløs vis, men alle spilæskerne var naturligvis pulveriseret...
Var det så også min egen skyld???
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/03-12 17:55, rettet 22/03-12 18:04 
Jeg kan ikke rigtigt se hvordan det at en ebay sælger sender nogle vare i uforsvarlig indpakning kan sammenlignes med at det er købers eget problem i en intra DK pakke udveksling hvis pakken bliver væk når der er mulighed for at bruge track and trace some alle med en smule sund fornuft normalt bruger.

Men det er måske bare mig.

Nu ved jeg ikke hvor det brev som wonderboy sendte vejer, men 1kg er vel et udemærket bud, et brev på 1kg koster 46 kr, en pakke på 1kg koster 82 kr, så er man da ualmindeligt snot dum hvis ikke man tager den extra sikkerhed der er med track and trace, hvis nu uheldet er ude og så slipper man også for at der er alverdens mistro omkring snyd fra både og sælgers side.
BeanoBeanoSkrevet 22/03-12 18:04, rettet 22/03-12 18:04 
Azzkikr>
Men det er måske bare mig.

Nej - sammenligningen holder ikke.
solid snakesolid snakeSkrevet 22/03-12 19:55 
Har Kims Chips på et tidspunkt lavet nogle chips der smagte af bøf.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 22/03-12 22:38, rettet 22/03-12 22:39 
Nå nu har hun sendt en besked til guloggratis, som så har skrevet til mig at jeg skal kontakte hende og overføre de pengene tilbage til hende, men har skrevet til dem at når det er sendt som brev må, kan det ikke være mit ansvar at brevet ikke er kommet frem til hende, så må vi se hvad de svare i morgen, det er godt nok ikke det store beløb men mere principet i det, at det ikke er rimligt at jeg skal betale.
I love monster land
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/03-12 22:50 
Kan ikke rigtig se hvad det vedkommer Guloggratis, og hvad de ha at sige i sagen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/03-12 07:36 
Enig. Denne problematik er udelukkende imellem dig og hende. Lad det ligge og kom videre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
McBrainMcBrainSkrevet 23/03-12 16:31, rettet 23/03-12 16:32 
solid snake>
Har Kims Chips på et tidspunkt lavet nogle chips der smagte af bøf.?

Yep. Men det er nogle år siden.

**Eller var det kylling? Der var vist et billede af en bøf, eller et lår på posen...
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/03-12 16:50, rettet 23/03-12 16:51 
McBrain>
solid snake>
Har Kims Chips på et tidspunkt lavet nogle chips der smagte af bøf.?

Yep. Men det er nogle år siden.

**Eller var det kylling? Der var vist et billede af en bøf, eller et lår på posen...

Den du tænker på er den der hedder "Kims bølge chips" nu, som i virkeligheden bare er en mindre pose Kims grill chips...

Der var et kyllingelår uden på posen i 'gamle' dage.

Hvad angår bøf chips (om de rent faktisk smagte af bøf, kan jeg ikke huske, men der var 'bøf' i navnet svjh), så lyder det bekendt, jeg er 90% sikker på det har fandtes, men jeg mener ikke fra Kims.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/03-12 16:59 
Estrella lavede på et tidspunkt nogen, som hed "Steak & Onion".
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 23/03-12 17:03 
Det er lige præcis dem jeg tænker på :)
CoreCoreSkrevet 24/03-12 00:06, rettet 24/03-12 00:11 
Hvad skal jeg regne med en Dreamcast VGA-boks vil koste mig?

Og er sådan en nem nok at få fat på, eller kommer jeg til at skulle lede længe efter den?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/03-12 02:33 
http://www.ebay.co.uk/itm/Dreamcast-VGA-AV-S-VIDEO-HD-HDTV-Box-Improved-Design-/150780228322?pt=UK_Video_Games_Cables_and_Adaptors&hash=item231b33b2e2#ht_4655wt_1398

Den er fra UK så du slipper for told og pis. Du kan også gå efter den originale SEGA, men den har jeg set fra alt mellem 500 (som jeg gav) til 1000kr på eBay :) Forskellen i billedkvalitet er _meget_ lille.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HyakotakeHyakotakeSkrevet 24/03-12 13:58 
Azzkikr>

**Eller var det kylling? Der var vist et billede af en bøf, eller et lår på posen...

Der var et kyllingelår uden på posen i 'gamle' dage.


Jeg kan huske, at da "kyllingelåret" forsvandt fra posen blev smagen markant ændret. Det var slet ikke den samme chip, på trods af posens rød-hvide tilsvarende design. Jeg var skuffet (ikke sur) :-) Heldigvis har jeg genfundet glæden i American Grill chips :-D
WonderboyWonderboySkrevet 24/03-12 20:09 
Ville lige fortælle at nu at det brev med den dukker kommet frem til modtager, tog kun små 14 dage og det var ikke sendt som B-brev, så endte det hele lykkeligt, og pigen som skulle have dem er blevet meget glad, så der er bare Super :-), Dejligt når noget ender godt.
I love monster land
WonderboyWonderboySkrevet 24/03-12 20:19, rettet 24/03-12 20:21 
solid snake>
Har Kims Chips på et tidspunkt lavet nogle chips der smagte af bøf.?

Der er også dem her chicken pomm's de er gode.

Link...
I love monster land
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/03-12 13:35 
Wonderboy>
Ville lige fortælle at nu at det brev med den dukker kommet frem til modtager, ...

Det var da rart at høre. Utroligt at det har taget så lang tid.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
millenniummillenniumSkrevet 26/03-12 14:22 
solid snake>
Har Kims Chips på et tidspunkt lavet nogle chips der smagte af bøf.?

De havde engang en pose mærket "Chicken Flavour". De har stadig denne type, nu blot mærket "Krydret" - men de smager fuldstændig som den større pose "American Grill".

Beef Flavour har jeg ingen erindring om - og jeg spiste mange chips som ung. :)
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 28/03-12 10:32 
Jeg kan ikke rigtigt finde hoved og hale i det her; Skal man, eller skal man ikke, betale moms og skat af evt. indkomst fra iTunes? F.eks. hvis man har software eller medier til salg?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 28/03-12 11:57, rettet 28/03-12 11:57 
Man må gå ud fra at iTunes styrer momsen? I får vel blot en andel af iTunes' egen indtægt, hvilket så igen må være salgspris ekskl. moms?
Men Jeres indtægter fra iTunes skal I naturligvis betale skat af. Hvis I er seriøse med Jeres software, bør I nok oprette et CVR-registreret firma til at håndtere Jeres budget og lønninger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/03-12 12:00 
Ved omsætning over et bestemt beløb skal man være momsregistreret, mener det er ca. 50.000 årlig. Men ikke en dårlig ide uanset.
spectrespectreSkrevet 28/03-12 12:55 
Jeg har glemt hvad den side hedder hvor man kan købe billige XBL point. Mener den er dansk?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 28/03-12 13:02 
Pointheaven.com?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
spectrespectreSkrevet 28/03-12 13:45 
Ja, det ser ud til at være den. Tak.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
WonderboyWonderboySkrevet 29/03-12 18:11, rettet 29/03-12 18:11 
Hvem er der synger i i den nye Peugeot reklame der køre på Tv nu?

Link...
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/03-12 18:51 
Hurtigt google på teksten giver: Eskobar - Someone New
AV Intelligent Terminal
CoreCoreSkrevet 07/04-12 13:29, rettet 07/04-12 13:29 
Nogen der har oplevet fordele ved produktregistreringer hos Square Enix?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 07/04-12 19:13 
Kan et heteroseksuelt par indgå registreret partnerskaber Danmark?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 07/04-12 21:00, rettet 07/04-12 21:03 
En af mine venner og jeg så et uidentificeret objekt lave et underligt raket agtigt lys på himlen i forgårs, hvor er det man kan henvende sig henne hvis man vil vide om der var flyvninger i et bestemt område, på et givent tidspunkt?
Jeg er glad for at jeg ikke så det alene, så ville jeg lyde som en tosse og holde kæft med det, men ønsker nu en videnskablig forklaring på lyset.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 07/04-12 21:11 
Jeg ville prøve Tycho Brahe Planetariet; om ikke andet ved de sikkert hvor du ellers kan henvende dig...

http://www.tycho.dk/
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 08/04-12 10:31 
Tak :) Jeg kontakter dem.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 08/04-12 10:42 
Hulle>
Tak :) Jeg kontakter dem.

Eller her:

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
9'977 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig