X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'982 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
fumfumSkrevet 07/03-08 14:30 
Hvorfor kan man altid købe kufferter i lufthavnen? Er det ikke det eneste sted, hvor man med sikkerhed ved, at alle potentielle kunder har en i forvejen?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-08 15:31 
Men ofte bliver kufferter behandlet så hårdhændet af lufthavnspersonale, at der kan være behov for at købe en ny - og måske har man noget ekstra med hjem fra rejsen ;)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 17:19 
Jeg har stået i en lufthavn med en skribent, hvis kuffert bukkede under - der var det ret belejligt at han kunne købe en ny :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 24/03-08 15:19, rettet 24/03-08 18:03 
Hvad betyder trinettekøkken?
Er der evt. én der har været i en feriehytte med et og ved hvad det betyder?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/03-08 16:17 
Et Trinettekøkken er et lille køkkenarrangement hvor man har to kogezoner og et lille indbygget køleskab med en bordplade i rustfrit stål.

Svar på dumme spørgsmål-tråden
ElgenElgenSkrevet 24/03-08 18:07 
Cool takker.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 17:40 
Nu var jeg forleden for en sjælden gangs skyld på besøg i EB-Games, og kiggede lidt igennem deres pre-owned udvalg i butikken. Sikke nogle priser de holder sig, jeg fandt blandt andet et stk. halvt afdanket Luigis Mansion i Players Choice udgave til 199,- Andre titler af nyere dato til Xbox360 lå gerne på ca. 420,- brugt.

Spørgsmålet er så om der er nogen der benytter sig af disse "tilbud"? Og i så fald hvorfor?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 27/03-08 18:05 
No idea!!! :-) Men jeg forstår heller ikke hvordan de kan bytte alle de spil i deres "samle-tilbud", når du kommer med 5 af det samme spil. Hvordan er det lige de kommer af med alt deres crap igen?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 27/03-08 18:17 
Hvis prisen var rigtig kunne jeg godt forestille mig at det kunne lade sig gøre - men det kan det jo åbenbart alligevel, ellers gjorde EB det vel ikke?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
solid snakesolid snakeSkrevet 29/03-08 04:49 
Kan en kannibal godt være vegatar?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-08 08:15 
Jeg har aldrig været den helt store sportstosse... men jeg kan da godt li' at se en fodboldkamp på flimmeren (hvis man kniber øjnene sammen er det næsten som Fifa08). Og i onsdags slog det mig endnu engang: Hvad gør de med alle de svedige trøjer som de bytter efter kampen? Bytter de tilbage når de kommer ned i omklædningsrummet? Eller har de hele rum derhjemme med "de andres" trøjer?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/03-08 11:19 
Kan man finde og prøve amerikanske SAT-tests (evt. ikke 100% "ægte", men nogle mock-ups) online?
silverstarsilverstarSkrevet 29/03-08 13:01 
King Chaos>
Hvad gør de med alle de svedige trøjer som de bytter efter kampen? Bytter de tilbage når de kommer ned i omklædningsrummet? Eller har de hele rum derhjemme med "de andres" trøjer?

Mange fodboldspillere samler på trøjerne, jeg har endda set/hørt om nogle få hvor det hovedsageligt er cool business fremfor for at fastholde minderne. Trøjer fra bestemte spillere og bestemte kampe kan åbenbart sælges for uhyrlige summer. Jeg forstår det ikke, det er jo bare et stykke svedigt stof... :)
Nej så hellere give top-pris for f.eks. et komplet Saturn-spil med spinecard, manual og hele pivetøjet i folie, og så aldrig pakke det ud, det kan alle forstå, hehe :)
Samlere (mig selv inklusive) er et specielt folkefærd, andet er der vel ikke at sige.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-08 13:24 
silverstar>
Nej så hellere give top-pris for f.eks. et komplet Saturn-spil med spinecard, manual og hele pivetøjet i folie, og så aldrig pakke det ud, det kan alle forstå, hehe :)

Her kan jeg bedre være med... :) Selvom jeg samler for at spille spillene...

Hvorom alting er så er der to kampe om ugen, med det løse kan det jo komme op på 80 kampe om året... 80 trøjer!!?!? Og måske er det lidt federe med Ronaldos (gamle eller nye... som min fodboldspillende niece siger) trøje end... Per Krøldrups. "Aj, fandme tredje gang vi møder Fiorentina og hver gang er jeg nødt til at bytte med Krøldrup!" :)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-08 21:18 
Hvorfor er det sten jørgensen(sort sol) mangler sin arm?
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/03-08 22:00 
Han født uden
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-08 22:22 
OK, kom bare helt bag på mig, har kendt dem sin man gik i ungdoms klub(har aldrig gået op i ders musik) Sort jeg aldrig har hørt det før i dag. Det er heller ikke så lang tid siden, jeg fik at vide trommeslageren fra Def Leppard manglede sin, hvad er historien så om ham?
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 30/03-08 22:25 
Det var i et biluheld.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 30/03-08 23:36 
kroebocop>
Hvorfor er det sten jørgensen(sort sol) mangler sin arm?

Folk har set DR2 i aften? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 30/03-08 23:44 
Ja det har jeg,også sagde min kærste han ikke havde en arm og viste jeg ikkkkkkkke?
Hoid to colony C05 where the computer is...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/03-08 14:24, rettet 31/03-08 14:25 
Ved i hvad "cosmicdeal" er? Det var efter jeg købte Esprade, så spurte jeg ham hvorfor ham solgte det og han svarede:"i just need the money.i just bought it in cosmicdeal" Jeg har også spurgt ham, men det svarede han ikke lige på?, har også googlet det, men uden held.
Hoid to colony C05 where the computer is...
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-08 14:31 
Er det ikke bare "in a cosmic deal"? Altså en stor handel hvor Esprade var en lille del af det?
HeroldHeroldSkrevet 31/03-08 14:33 
Wehner>
Det var i et biluheld.

Wiki says NO.

(men det kan jo være spøgefugle)

Wildwildwiki
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 31/03-08 14:38 
King Chaos>
Er det ikke bare "in a cosmic deal"? Altså en stor handel hvor Esprade var en lille del af det?

Det kunne godt lyde sådan måske?
Hoid to colony C05 where the computer is...
WehnerWehnerSkrevet 31/03-08 14:40 
Herold>
Wehner>
Det var i et biluheld.

Wiki says NO.

Oh no it don't:

Wiki says "yes"
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 31/03-08 14:47 
Herold>
Wehner>
Det var i et biluheld.

Wiki says NO.

(men det kan jo være spøgefugle)


Det var Def Leppard trommeslageren han snakkede om..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-08 15:21 
Føl nu mæ, HrRald!
HeroldHeroldSkrevet 31/03-08 15:48 
Nå, for satan. Jeg giver øl. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 31/03-08 15:51 
Herold>
øl. :D
:D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-08 16:19 
Er der nogen der har eBay tips når man vil købe spil men gerne vil undgå at betale Told?

Mit aller første eBay køb var en Resident Evil 4 chainsaw controller som jeg troede jeg kunne få billigt på eBay... Jeg nåede at komme til at købe den inden jeg havde set leverandørens forsendelspris og så skulle jeg også betale told oveni. Den endte med at være mega dyr men lesson learned!

Svar på dumme spørgsmål-tråden
"Vroom vroom!"
WehnerWehnerSkrevet 31/03-08 16:36 
Køb fra www.ebay.co.uk
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-08 17:32 
Cool. Tak! :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/04-08 10:24 
Er der nogen, der kan hjælpe mig med at opstøve så'n en rød laser-LED alarmklokke, man kan projicere op på loftet?
AmbyAmbySkrevet 03/04-08 10:42 


Her
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
QQSkrevet 04/04-08 00:47 
Hvorfor i alverden viser DR1 Naruto Uncut efter midnat?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/04-08 06:40, rettet 04/04-08 06:41 
Fordi det er for voksne? ...som ikke har noget arbejde?
nerosnerosSkrevet 04/04-08 08:07 
Hvad sker der når man installere sit Ninja Gaiden Sigma på PS3'en. Bliver det hurtigere mellem loadetiderne eller hvad skal det gøre godt for...?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/04-08 08:29 
De fleste osteskærere er lidt bredere på den ene side end den anden, men forskellen er oftest ekstremt lille. Er det rent faktisk tanken at man skal kunne vælge hvor tykke man vil have sine skiver, eller skyldes det bare den måde skæreren er lavet på?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 04/04-08 08:40 
Tykkelsen :) Cheese-size matters.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 04/04-08 09:29 
neros>
Hvad sker der når man installere sit Ninja Gaiden Sigma på PS3'en. Bliver det hurtigere mellem loadetiderne eller hvad skal det gøre godt for...?
Ja, harddisken er et noget hurtigere medie end blu-ray drevet. Derfor kan man lette loadetiderne ved at installere dele af spillets data på harddisken.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
nerosnerosSkrevet 04/04-08 10:04 
Takker! Så tror jeg lige det skal prøves :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/04-08 10:07 
Er det en option eller krav i NGS?
nerosnerosSkrevet 04/04-08 10:17 
option..!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/04-08 10:19 
Ok :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-08 16:52 
Kan man købe eller evt. importere Cherry Coca Cola fra nogen butik/netbutik?
HeroldHeroldSkrevet 08/04-08 17:46 
Ja. Den amerikanske butik i Kbh, eller http://foodfromhome.dk/
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/04-08 21:21 
"You're the best! Arouuund! And nothing's gonna..." okay, nok Karate Kid-sang, mange tak, Herold!
KroeboCopKroeboCopSkrevet 09/04-08 00:15 
Kan det passe der kommer en Zelda film?
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/04-08 00:39 
Nej, det var en IGN-aprilsnar!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
solid snakesolid snakeSkrevet 22/04-08 10:18 
Får Mac Donalds og Burger King kødet til deres burger samme sted?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
9'982 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig