X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
9'977 emne(r).

Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-12 11:51 
Sumez>
... især af et vestligt spil at være.

Prøver du nu at trolle gang i spilracismedebatten og øst versus vest??? :-D
SumezSumezSkrevet 11/10-12 11:54 
Du kan ikke skyde 45 grader op i Metal Slug-spillene generelt, det er ikke designet til det. Men flere våben tillader at skyde i den generelle retning ved at skifte hurtigt mellem ligeud og op (f.eks. Machine Gun).

Du kan nok godt slå autofire til med Unibios(?), men du kan i hvert fald ikke i spillets egne indstillinger, og det giver heller ikke så meget mening, da der ikke rigtig er noget button mashing i spillet. De våben der tillader rapid fire (igen, Machine Gun) fyrer adskillige skud per tryk, så du behøver ikke engang tappe hurtigt på skydeknappen for at skyde med den højest mulige rate.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/10-12 12:05, rettet 11/10-12 12:05 
Hyakotake>
Sumez>
... især af et vestligt spil at være.

Prøver du nu at trolle gang i spilracismedebatten og øst versus vest??? :-D

:P
Vil da ikke kalde de trolling, at der generelt er langt mere fokus på design af unikke (og flere) bosskampe i japanske spil, hvor vestlige spil typisk blot gør brug af overpowered mooks, eller lignende fjender med højere hit points end den typiske fjende, hvis der overhovedet er noget der ligner en bosskamp i spillet. Jeg synes tit at vestlige spil ikke engang har deciderede slutbosser.

Jeg kan ikke rigtig tænke på nogen argumenter imod at denne tendens eksisterer, det er tydeligt og der er intet formål i at modsige det. :) At der så er spil der arbejder imod trenden, som f.eks. God of War 2, Darksiders, osv. er jo kun positivt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
--Skrevet 11/10-12 12:29 
Tak for svar. Det tætteste jeg havde prøvet ift mit nyerhvervede Metal Slug X til MVS, er den Metal Slug pakkeløsning jeg har til min Wii, og der kunne man bruge autofire :)

Og nej, det var ikke for at puffe til folks løgposer, men pga manglende viden :)
Spiller nu: Animal Soccer World
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-12 13:12 
Skal sende et 360 spil til UK, hvad koster det at sende, fatter ikke det Postdamark.dk :=C
Hoid to colony C05 where the computer is...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 14/10-12 14:18 
Hvad er der at fatte?

http://www.postdanmark.dk/da/Documents/Priser/Breve-og-okonomibreve-1.pdf

Se under brev med vægt max 250g og find prisen ud for.

Så en 50'r +/- et par kroner alt efter hvilken brevtype du vælger skal du nok regne med, hvis ikke det er et meget 'let' spil der vejer under 100g.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-12 15:27 
Tror ikke et normalt Xbox 360 spil vejer over 50g. Så koster det kun 12kr?
Hoid to colony C05 where the computer is...
ProzelProzelSkrevet 14/10-12 15:39 
Det vejer omkring 200 gram. I øvrigt er der en find lille kolonne, hvor der står "Find pris". Og det er endda på forsiden.

Link...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-12 15:45 
Ja ok flot Kroebo :=P. Så giver det det mere mening, ved ikke hvorfor jeg lige syntes 50g var et halvt kg, sorrY! :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 14/10-12 15:50 
KroeboCop>
Tror ikke et normalt Xbox 360 spil vejer over 50g. Så koster det kun 12kr?

Så skal du nok have fat i en vægt. Vejede lige et tilfældigt X360 spil til 125g, så det vil undre mig hvis du kan finde et der vejer under 50g med kasse, manual og skive.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-12 16:10 
Jeg tåger bare nogle gange :=P
Hoid to colony C05 where the computer is...
dRxLdRxLSkrevet 15/10-12 00:20, rettet 15/10-12 01:15 
Og jeg svarede kun 5 minutter efter du selv havde kommenteret rettende på det indlæg jeg prøvede at svare på... Sådan er der så meget ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/10-12 17:35 
Hehe :=)
Hoid to colony C05 where the computer is...
millenniummillenniumSkrevet 15/10-12 22:37 
Sumez>

Er det meget slemt? Normalt er jeg temmelig vild med mange bosser i et spil, såfremt de er godt lavet, og jeg husker bosserne i det første Darksiders som værende temmelig veldesignede, især af et vestligt spil at være.

Nej, det er en Aaaargh-oplevelse, fordi man presses ud i hårdnakkede kampe uden pusterum og malkes for Health positions undervej, inden man møde the big motha'. Men, altså positivt ment.
Boss, boss, boss, boss .... BIG boss! Fedt men hårdt. :)
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 15/10-12 23:04 
Ok, det lyder alligevel rart nok! :) Hellere boss-kampe er der yder udfordring og gør et indtryk, end dem man enten vader lige gennem eller som bare er så unfair at man giver op.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 16/10-12 20:26 
Hvad er "folio læder", er det ægte læder og er det i så fald af en god, middel eller dårlig kvalitet?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-12 20:29 
Er der nogen der har oplevet at skulle betale told/moms af forsendelser fra Norge?
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-12 20:34 
Kan ikke huske om det en enkelt gang er sket, da min norske tante sendte en fødselsdagsgave til min bror for adskillige år siden :P

Har også haft sendt halvdyrt rideudstyr til mine norske kusiner af to omgange, uden det blev nuppet i deres told.

Risikoen er der garanteret, men jeg tror ikke det er noget der ofte sker :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-12 20:36 
Jeg må hellere bede om at få sendt det med lav værdi og som gave for en sikkerheds skyld :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/10-12 21:25 
Det var også sådan jeg sendte de to pakker derop... Med anslået værdi omkring 5-700 hvis de nu skulle ryge i tolden... Kvitteringerne blev sendt med tilpas forsinkelse :P
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
SaftenSaftenSkrevet 17/10-12 14:16 
Jeg har lagt mærke til at de plakater jeg har hængende på vægge der får meget sollys bliver bleget af solen. Er der noget man kan gøre for at forhindre dette, andet end at trække for/flytte plakaterne?
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
solid snakesolid snakeSkrevet 18/10-12 14:12 
Hvis Blockbuster sælger deres udlejningsdvder og der er en privat person der køber den.
Er det så lovligt for ham at videre sælge den.?
Fordi man må jo sådan set ikke sælge udlejningsdvder, men gælder det også i dette tilfælde.?

Jeg har hørt en påstand om, at udlejningsfilm skulle være af en bedre kvalitet end de dvder jeg køber i f.eks Stereo Studio. Jeg tror ikke der er forskel, men er der nogen der ved bedre.?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
SumezSumezSkrevet 18/10-12 14:14 
Hvis du har købt dem som brugtsalg, er der ikke noget der forhindrer dig i at sælge dem videre som brugtsalg. Udgiverne kan skrive lige hvad de vil i coveret, det ændrer ikke på dine rettigheder. Og hvis Blockbuster godt må sælge dem til at starte med, er kæden jo nok knækket allerede dér. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 18/10-12 14:23 
Saften>
Jeg har lagt mærke til at de plakater jeg har hængende på vægge der får meget sollys bliver bleget af solen. Er der noget man kan gøre for at forhindre dette, andet end at trække for/flytte plakaterne?

Du kan sætte dem i rammer med glas, der har UV-filter. Men hvis plakaterne er store, bliver det en dyr omgang :)
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 18/10-12 14:28 
solid snake>
Jeg har hørt en påstand om, at udlejningsfilm skulle være af en bedre kvalitet end de dvder jeg køber i f.eks Stereo Studio. Jeg tror ikke der er forskel, men er der nogen der ved bedre.?

Dét skulle da være underligt. Måske kan det være de bliver trykt på nogle lidt mere holdbare skiver.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
solid snakesolid snakeSkrevet 18/10-12 16:40 
Tak så blev jeg lidt kogere på det. :)
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
TheDukeTheDukeSkrevet 18/10-12 22:15 
Hvorfor er musikken i Violent Storm så helt vildt fantastisk?
http://www.youtube.com/watch?v=zGl4iJUnw_w&feature=g-vrec
SumezSumezSkrevet 19/10-12 00:13, rettet 19/10-12 00:15 
Fordi det er fra 1993.
Sangen i park-banen er for vild!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 19/10-12 15:19 
Sumez>
Nøj den ku jeg godt tænke mig at ha' kendt til da jeg var i New York!

Du ville elske den. Var forbi i forgårs, og den er virkelig en god blanding af velassorteret og rodebutik. Desværre havde de hverken den amerikanske Capcom Classics Collection vol. 2 (for Black Tiger) eller den Taito-opsamling med Bubble Memories, vi lige har haft oppe at vende.

Trøstekøbte sådan en her, men fandt ud af, jeg allerede havde en, da jeg kom hjem. Det styrer at komme fra et i-land.

Svar på dumme spørgsmål-tråden
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 19/10-12 16:31 
Heh, sådan en har jeg også. Overraskende godt D-pad i forhold til hvor løst det føles.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/10-12 02:12 
Nå min harddisk til min bærbare gik i stykker. Jeg har så bestilt en ny der kommer i morgen. Problemet er så at jeg aldrig nogensinde lavede en recovery disc til den.

Hvad gør jeg så? Er jeg virkelig nød til at bestille en disc fra sony siden det er det her OEM halløj. Jeg ville have downloadet et image og lavet nogle "workarounds", men selvfølgelig besluttede mit DVD drev sig nu også for at gå i stykker (og nu er det virkelig gået i stykker efter det følte min vrede).

Jeg synes godt nok det er belastende med de OEM disce der kun kan benyttes til det købte produkt og det er også noget svineri at der ikke følger en recovery disc med fra start istedet for man selv skal lave den, jeg har betalt det fucking skod win 7 så jeg også have en disc. Jeg har en recovery disc til min stationære, men går jeg ikke ud fra virker. Hvorfor kan man ikke længere bare få lov at installerer windows og så er det det.

Er der nogen der har nogen som helst ide til hvad man kan gøre (udover at bestille en disc fra sony), hvis ikke der er en skid at gøre er der ingen grund til at fare ud og købe et drev i morgen tidligt nemlig.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-12 02:38 
Det er muligt at lave en opstarts USB-disk fra en retail Windows-disc på en anden windows computer (din stationære, f.eks.). Jeg har dog ingen anelse om hvorvidt det vil virke med sådan en OEM disc du skal bruge, men det kan du sikkert finde svar på ved at søge lidt omkring.
Så et DVD-drev er ikke nødvendigt for at installere skidtet, bare du har en USB key og en anden computer til rådighed ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
FancyPantsFancyPantsSkrevet 20/10-12 02:55 
Og ellers er USB-DVD drev også til at komme til for penge efterhånden, hvis du ikke rigtig bruger computerens indbyggede :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
AzzkikrAzzkikrSkrevet 20/10-12 03:10 
Det dvd drev der er i stykker er den på min stationære, det er derfor jeg ikke kan brænde et image og forsøge at bruge, det drev i den bærbare virker 'formentlig' fint.

Har overvejet USB løsningen, men jeg har ingen usb key på over 4gb som en win7 home premium fylder og den koster velsagtens det samme som et nyt dvd-rw drev.
SumezSumezSkrevet 20/10-12 03:23 
Slet ikke, du kan sikkert endda få en kastet i nakken, hvis der er et firma der har fået lavet dem som visitkort. Det gjorde jeg selv da jeg skulle bruge en 8gb USB pind til at installere et OS fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/10-12 03:23 
Sorry så læste jeg forkert. Troede det var omvendt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 20/10-12 09:18 
ØV, sikke noget tis hva?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
dchangdchangSkrevet 20/10-12 10:24, rettet 22/10-12 09:07 
Azzkikr>
Har overvejet USB løsningen, men jeg har ingen usb key på over 4gb som en win7 home premium fylder og den koster velsagtens det samme som et nyt dvd-rw drev.

8GB til 44 kr.

8GB til 44 kr....
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
millenniummillenniumSkrevet 22/10-12 22:36, rettet 22/10-12 22:37 
Må der være nudity på Netflix?
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 22/10-12 23:59 
Ja
KroeboCopKroeboCopSkrevet 23/10-12 23:04 
Er der en fra P:R der melder sig og sender en besked om hvorfor jeg har fået slettet mit indlæg der hed "S: Xbox 360 m. spil"?
Hoid to colony C05 where the computer is...
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 09:11, rettet 24/10-12 09:12 
KroeboCop>
Er der en fra P:R der melder sig og sender en besked om hvorfor jeg har fået slettet mit indlæg der hed "S: Xbox 360 m. spil"?

Jeg gætter at det er fordi du skal bruge den meget brugte og vellidte handelssektion, som de her på P:R åbenbart nagelfast har sat sig fast på. Derfor ser de ikke nogen salgstråde, selvom der er meget mere respons i tråde som disse.

At nogen så får lov til at oprette egentlige salgstråde, som får lov til at blive, det kan man så undres over.

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Græsset ER grønnere på den anden side!
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 09:17, rettet 24/10-12 09:18 
Men jeg kan godt se idéen med en sådan handelssektion, da der jo er temmelig mange spil til salg(?!), set i forhold til det antal brugere som egentlige burde have noget de vil bytte, sælge eller købe.

Kom ind i kampen og gør det muligt at handle som på ALLE andre fora, nemlig ved at man opretter tråde med det man ønsker at afhænde.

Hvis dette ikke er en option, så kom da venligst med en forklaring på, hvorfor nogen må oprette tråde og andre ikke må - samt hvorfor der skal holdes fast ved et handelssystem der nærmest ikke bliver brugt?

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 09:56 
amnesia>
Kom ind i kampen og gør det muligt at handle som på ALLE andre fora, nemlig ved at man opretter tråde med det man ønsker at afhænde.

Er det ikke også det man gør??

Hvis dette ikke er en option, så kom da venligst med en forklaring på, hvorfor nogen må oprette tråde og andre ikke må - samt hvorfor der skal holdes fast ved et handelssystem der nærmest ikke bliver brugt?

Kort fortalt, hvis det du sælger kan findes via P:R's indbyggede spil- og hardware-arkiv, opfrordres brugerne til at benytte det korrekte system til at oprette deres salgstråde, da der på den måde kommer til at være sammenhæng mellem det der er til salg, og salgstråden. Jeg synes det giver meget god mening.


PS: Det er dog ikke mig der har slettet Kroebo's tråd.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-12 09:57 
Ja,syntes også det er lidt "sjovt" fik en mail om hvorfor. Hvis du er kommet indlæg i en salgstråd. må den godt blive? Jeg syntes det er så ringe at, jamen så må man godt. Sjovt nok blev de sidste to salgstråde slettet lige med det samme, mens flere får lov til at beholde deres. I DON'T GET IT!? .
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 24/10-12 10:03 
Jeg husker ikke nogen salgstråde med konsolspil eller -hardware der har fået lov til at blive, hvis de er oprettet forkert? I så fald er det nok nogen der har kontaktet en moderator forinden med argument, eller tråden har været "forklædt", som de der "vurderes"-tråde, eller sådan noget?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/10-12 10:10 
Ah, svære at spotte, den hopper jeg sku ikke på Sumez...
Hoid to colony C05 where the computer is...
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 10:12 
Sumez>
amnesia>
Kom ind i kampen og gør det muligt at handle som på ALLE andre fora, nemlig ved at man opretter tråde med det man ønsker at afhænde.

Er det ikke også det man gør??

Hvis dette ikke er en option, så kom da venligst med en forklaring på, hvorfor nogen må oprette tråde og andre ikke må - samt hvorfor der skal holdes fast ved et handelssystem der nærmest ikke bliver brugt?

Kort fortalt, hvis det du sælger kan findes via P:R's indbyggede spil- og hardware-arkiv, opfrordres brugerne til at benytte det korrekte system til at oprette deres salgstråde, da der på den måde kommer til at være sammenhæng mellem det der er til salg, og salgstråden. Jeg synes det giver meget god mening.


PS: Det er dog ikke mig der har slettet Kroebo's tråd.

Nej, det fungerer da langt fra som på andre fora. Alt bliver besværliggjort af at skulle vælge alle mulige punkter og udfylde en masse, som alligevel ender op i en upersonlig salgsannonce som ingen gider skænke et blik.

Det gør det heller ikke mere anvendeligt at man ikke nemt og enkelt kan tage en køb/salg/bytte-tråd man har brugt på andre fora og benytte her - eller i hvert fald ikke få den til at se ud på samme måde, med personlig overskrift m.m..

Jeg kan godt se at idéen med at det skal parres sammen med de informationer der er omkring spil og links til disse, men det giver jo bare ikke megen mening, når det er så besværligt at det rent faktisk dårligt bliver brugt. Så må man krybe til korset og indse at det valg var forkert og gå over til hvad folk egentlig vil have. Less is more og en almindelig tråd, hvor man kan sætte en overskrift og ellers bare fylde tekst og billeder på i forhold til hvad man nu sælger, det er sku' hvad der bruges alle steder.

Svar på dumme spørgsmål-tråden
Græsset ER grønnere på den anden side!
SumezSumezSkrevet 24/10-12 10:34, rettet 24/10-12 10:40 
amnesia>
Nej, det fungerer da langt fra som på andre fora. Alt bliver besværliggjort af at skulle vælge alle mulige punkter og udfylde en masse, som alligevel ender op i en upersonlig salgsannonce som ingen gider skænke et blik.

Det eneste du skal udfylde er standen på den genstand du sælger, hvilket jeg synes giver ganske god mening?
Foreslået prisniveau er valgfrit.

når det er så besværligt at det rent faktisk dårligt bliver brugt.

Find dit spil og vælg "Jeg vil gerne... -> sælge spillet". Jeg kan _SLET_ ikke se hvad der er besværligt ved det?
Sidst vi havde diskussionen oppe var folks argumenter at der ikke er nogen herinde der gider købe deres spil, eller sådan noget.

Så må man krybe til korset og indse at det valg var forkert og gå over til hvad folk egentlig vil have.

Nu er det ikke mit valg, og jeg har personligt ikke haft noget med det "nye" handelssystem at gøre, men jeg tror ikke kun jeg snakker for mig selv når jeg siger, er det ikke rigtig fremgår ud fra hvad du skriver hvad det er "folk egentlig vil have"?
Jeg kan virkelig ikke se forskellen på at oprette en tråd på den ene eller anden måde. Er det så vigtigt for dig at kunne vælge en fjollet overskrift, som prøver at være personlig, fremfor at identificere hvad det faktisk er, du prøver på at sælge?

Jeg tror "problemet" er at du ikke ser P:R som andet end et forum, hvilket er hvad du bruger som sammenligningsgrundlag. Hvis der var mange flere der benyttede handelssektionen som den er, tror jeg du ville kunne se fordelene ved den, og ville være meget mere tilbøjelig til at oprette salgstråde via det indbyggede system, for at kunne nå ud til flere.
Umiddelbart er jeg ret sikker på at årsagen til at handel ikke benyttes mere har noget at gøre med den temmelig begrænsede brugerbase herinde, og ikke det bagvedliggende system. Hvis man fjernede handelssektionen fuldstændig, og bare brugte normale forumtråde, tror jeg ikke det ville gøre nogen som helst forskel på hvor mange der sælger ting herinde.

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Jeg synes du bør komme med nogle forslag til hvad der kunne gøre det eksisterende system bedre og mere tilgængeligt, i stedet for at holde fast i at det bør fjernes helt, hvilket ikke kommer til at ske. Jeg har selv nogle idéer, men ville også gerne høre dine tanker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
amnesiaamnesiaSkrevet 24/10-12 10:54 
Nu snakker jeg ikke om at sælge enkeltspil, som du piller ud som værende en nem process, men derimod det at have et blandet udvalg af sager, som man ønsker at bytte eller sælge.

Som eksempel kan man tage KristensenSoUSA med hans salgstråd som i øjeblikket ligger i 'Off-topic' ( http://www.playright.dk/forum/emne/34556-s-det-sidste-dc-og-saturn#594248 ). Denne tråd er et perfekt eksempel på, hvordan en tråd med diverse ting kan oprettes og sælges indenfor ganske kort tid. Der er formentlig i førnævnte tråd blevet solgt flere spil, end der er solgt i handelssektionen hele 2012 indtil videre.

Jeg tager ikke bevidst nej-hatten på overfor handelssektionen, men jeg har bare svært ved at se hvordan den kan udvikle sig til noget bedre i sin nuværende form, hvis man ikke også har muligheden for at oprette en salgsannonce, hvor der blot kan sættes en overskrift og man ellers kan paste det man nu har til salg ind. Man spiller jo ofte på flere heste, når man vælger at sætte noget til salg og hvis et forum skiller sig ud i forhold til præsentationen af det man vil sælge, så besværliggør det bare opdatering af hvad der er købt og solgt.
Græsset ER grønnere på den anden side!
9'977 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig