X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Reply
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme"... Se hele indlægget
The medium is the message.
Reply
QQSkrevet 27/01 21:10 
Tak! Det er faktisk lidt dyrere, 210 siger den beregner.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Civilization VI, Cities: Skylines, Metal Gear Solid
JmogJmogSkrevet 28/01 02:01 
Kurerfirmaerne plejer også altid at være dyrere end Postdanmark. Ellers ville folk jo altid bruge dem.
WehnerWehnerSkrevet 28/01 02:06 
Du skal ikke undervurdere vanens og mange års brandings magt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 28/01 16:42 
Tjek evt Coolrunner, de sender udenlands nu. Og til billige penge. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ElgenElgenSkrevet 04/02 14:40, rettet 04/02 14:40 
Da jeg ikke har villet miste mine CAVE-spil, har jeg ikke opgraderet til iOS11 på min iPhoneSE endnu.
Men hvis jeg nu gør det, og så senere køber en iPhone4S dedikeret til CAVE-spil, vil det så være muligt for mig at downloade dem her, hvis jeg blot bruger samme Apple-konto... altså uden at købe dem igen?

Mao: Kan de stadig downloades, eller er de pillet af AppStore?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JmogJmogSkrevet 04/02 14:49 
Jo, det burde du godt kunne. De kan ikke slås op på storen, men ligger i tidligere køb, hvorfra du kan hente dem igen.
WonderboyWonderboySkrevet 10/02 11:13 
Hvad kalder man den lille pude/klud som man ser csgo pro players bruger som de sider og trykker i hånden?.
I love monster land
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/02 12:03 
Deres løgpose? Eller sådan en squishy som alle børn render rundt med for tiden?
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
solid snakesolid snakeSkrevet 11/02 10:10 
Det virker til, at de er udgået af produktion, eller er der nogen som ved hvor jeg kan købe en ny vhs afspiller kombi dvd afspiller til min mor?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 11/02 13:39 
FancyPants>
Deres løgpose? Eller sådan en squishy som alle børn render rundt med for tiden?

Nej mener de hedder varmepuder men hvor køber man dem?
I love monster land
John DoeJohn DoeSkrevet 11/02 13:56 
Her f.eks.

Link
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
GreaseballGreaseballSkrevet 11/02 14:49 
solid snake>
Det virker til, at de er udgået af produktion, eller er der nogen som ved hvor jeg kan købe en ny vhs afspiller kombi dvd afspiller til min mor?

Eneste sted jeg lige kan finde dem er på dba og lign. Virker ret svært at finde dem som nye i DK. Så skal man måske kigge på om nogle tyske butikker har dem på lager.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 11/02 18:42 
Wonderboy>
Nej mener de hedder varmepuder men hvor køber man dem?

Ah, sådan en slags! Jeg kan se at John Doe allerede har fundet et link. :)

Jeg ved ikke lige hvorfor jeg på daværende tidspunkt troede, at du mente noget ala en stressbold.
Jeg skal vist blive bedre til at gå i seng efter mine nattevagter :D
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
solid snakesolid snakeSkrevet 11/02 20:04 
Greaseball>
solid snake>

Eneste sted jeg lige kan finde dem er på dba og lign. Virker ret svært at finde dem som nye i DK. Så skal man måske kigge på om nogle tyske butikker har dem på lager.

Hmm måske kan jeg få en kammerat til og hjælpe mig, han kan tysk. :) ellers har du nok ret i, at den skal købes brugt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Username
Password
Remember me