X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/02-07 16:50, rettet 26/03-10 09:50 
Lad os se om der er behov for denne tråd, men jeg har tit et eller andet ånsvagt spørgsmål, som jeg ikke kan finde svar på. (først fornyligt fandt jeg ud af hvad IMO betød).

Og muligvis er der andre der kommer i samme situation: Det dumme spørgsmål som man ønsker et svar på. Brug tråden dértil.

EDIT: Benyt helst tråden til kortfattede "dumme" spørgsmål, som kræ... Se hele indlægget
The medium is the message.
Svar
m1chelsenm1chelsenSkrevet 24/11 19:05, rettet 24/11 19:06 
Nogle herfra, som har tjek på hvad gammelt B&O halløj er værd nu til dages? Ifm. vores huskøb for 1½ års tid siden, fulgte der noget B&O halløj med, eftersom der er BeoLink i huset. Dette er dog smådefekt og vi gider ikke have stående mere, så nu vil vi bare af med det.

Svar på dumme spørgsmål-tråden

Jeg har lavet en annonce på G&G med det og prissat det til 4K, dog er jeg i tvivl omkring om det er den "rette pris", defekter osv taget i betragtning. Skulle der sidde nogle B&O kyndige her, ville jeg blive glad for at få annoncen vurderet, samt høre om prisen er helt i hampen.

Annonce
Spiller nu: Animal Soccer World
quadquadSkrevet 24/11 19:19 
Jeg prissatte det B&O som fulgte med vores hus, ud fra de billigste annoncer på nettet og fik ikke solgt én eneste ting. Faktisk kunne jeg ikke engang få fjernsynet afhentet gratis, mens højtaler og pladespiller røg som medgift til en tung skænk.

Prøvet at besøge en B&O-forhandler der handler med brugte ting? De lokale her var i hvert fald meget hjælpsomme med at vurdere hvad markedet flød over med.
WonderboyWonderboySkrevet 24/11 19:22 
Prøv måske Ham her.

Link...
I love monster land
solid snakesolid snakeSkrevet 24/11 22:57 
Hvis en skildpadde ikke har noget skjold, er den så hjemløs eller nøgen? 🤔
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
FancyPantsFancyPantsSkrevet 24/11 23:08 
Som regel er en skildpadde uden skjold vist for død til, at tage stilling til den slags. :)
PEW PEW PEWSpiller nu: Mass Effect: Andromeda, Overwatch: Origins Edit..., Warframe
m1chelsenm1chelsenSkrevet 25/11 11:52 
quad>
Jeg prissatte det B&O som fulgte med vores hus, ud fra de billigste annoncer på nettet og fik ikke solgt én eneste ting. Faktisk kunne jeg ikke engang få fjernsynet afhentet gratis, mens højtaler og pladespiller røg som medgift til en tung skænk.

Prøvet at besøge en B&O-forhandler der handler med brugte ting? De lokale her var i hvert fald meget hjælpsomme med at vurdere hvad markedet flød over med.

Så blev hele lortet lige afhentet for 3000 kr., så det er fint nok :)
Spiller nu: Animal Soccer World
WonderboyWonderboySkrevet 29/11 21:38, rettet 29/11 22:06 
Kan man bruge denne her PDP Energizer Magnetic Play and Charge Kit (Xbox One) til Microsoft Xbox One S Wireless Controller, Hvid ?
Edit: Og er der nogle der ved om PDP Energizer Magnetic Play and Charge Kit (Xbox One) er god?.

https://www.wupti.com/produkter/computer-og-...EZFgr9MaAqmxEALw_wcB

http://cdon.dk/spil/pdp_energizer_magnetic_p...ic+Play+and+Charge+K
I love monster land
JmogJmogSkrevet 29/11 23:07 
Så vidt jeg ved er alle Xbox One controllere ens hvad angår batteriet, så det burde kunne bruges.
slk486slk486Skrevet 30/11 08:59 
Ja, bortset fra Eliten, så er de ens i batterikammeret.
j/k
millenniummillenniumSkrevet 30/11 09:04 
solid snake>

Faktisk så er det ikke et "skjold". Det er skildpaddens ribben som gennem en fantastisk evolution har vokset sig rundt om ryggen om danner skjoldet. :D
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 30/11 10:46 
Alright mate, lets slip some of dem turtle ribs on the barbie, but be careful to avoid any splinters.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
solid snakesolid snakeSkrevet 01/12 00:52, rettet 01/12 00:52 
millennium>
solid snake>

Faktisk så er det ikke et "skjold". Det er skildpaddens ribben som gennem en fantastisk evolution har vokset sig rundt om ryggen om danner skjoldet. :D

Den version har jeg godt nok aldrig hørt før. :-P
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig