X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Resistance hjælpetråd


Svar
SlothSlothSkrevet 25/02-07 02:17 
Hullos alle!

Når/hvis I spiller Resistance, og får nogle spørgsmål angående skill points eller Intel lokationer, så kan I spørge her.

Jeg har gennemført hele dynen, mangler kun at gennemføre på Hard og Super Human difficulty.

Nogle skill points er ret svære at få, og den hjælp der er på nettet er ikke altid retvisende.
Kiss me, would you kindly?
RooneyRooneySkrevet 06/05-07 10:57 
Fik gennemført Resistance i går, og det holder jo tempoet hele vejen til slut.

Hvis det var en film, så ville det uden tvivl få en oscar for set decoration / art direction; Miljøerne med sne og is dækkede landskaber + den her lækre sølv-agtige farve henover det hele - særligt på Stalkerne - er simpelthen ren eye candy. Koblet sammen med en fuldstændig solid framerate og ingen tearing overhovedet...wow.

Starter på en ny campaign, så jeg kan finde og bruge de fire nye våben jeg har fået stillet til rådighed.

Men altså - kæberne kommer for alvor til at ramme gulvet, når Insomniac begynder at trylle i deres næste spil.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/07-07 12:59 
Faldt over følgende info i R:FoM FAQ'en :

Even though Voice Chat has now been activated to transmit through TV speakers for players without a headset, this does not mean they will be able to transmit their voices back through the TV speakers to other players. If you want your voice to be heard on Voice Chat, you will need a microphone and/or a headset!

Det der nymodens teknologi kan være svært at forstå :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig