X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metallica til Århus


Svar
SyrefoxSyrefoxSkrevet 23/02-07 21:40 
Jep kongerne kommer til Århus d. 13 juli som et led af deres sick of the studio tour. Personligt kan jeg ikke vente til igen at opleve dem live.

Men hvor mange P:R bruger kommer?

Jeg kommer selvfølgelig sammen med en 20-30 kammerater
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 24/02-07 01:13 
fed jeg er klar !..hvor ka billetter fås?
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
Krans.KKrans.KSkrevet 24/02-07 02:27, rettet 24/02-07 02:27 
Hold da fast. Og så lige Århus. Det kunne jeg da også godt tænke mig at opleve. Som Emkai kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvor billetsalget starter. Og hvornår?
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
TheDukeTheDukeSkrevet 24/02-07 03:03 
Det er fristende, men deres nye materiale siger mig ikke noget.

Og billetsalget starter torsdag den 1. marts kl. 10.00 ifølge Billetnet.
ContainerContainerSkrevet 24/02-07 20:13 
Hvor er jeg sur! De kunne have været et lyspunkt i et ellers (indtil videre) kedeligt roskildeprogram... SÅ på Roskilde tage sig sammen og så fat på AC/DC så jeg ikke behøves at være stiv hele tiden...
Krans.KKrans.KSkrevet 24/02-07 21:24 
Container>
SÅ _på_ Roskilde tage sig sammen og _så_ fat på AC/DC så jeg ikke behøves at være stiv hele tiden...

Ligesom nu? =P
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 01/03-07 17:46, rettet 01/03-07 17:47 
yes, så fik jeg billeter !.. glæder mig til at høre dem, og så på en Fredag D 13. :)
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
Krans.KKrans.KSkrevet 01/03-07 17:50 
Jep, jeg bestilte også lige min billet i dag.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig