X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Gode GBA / DS spil til børn?


Reply
flottenheimerflottenheimerSkrevet 22/02-07 14:05 
Min datter på snart 5 år burde være i stand til at spille nogle GBA/DS børnespil (Hun er en haj til næsten alt på dr.dk/oline).

Men når man kigger på børnespil til GBA og DS, står der som regel bare et pegi rating på 3+. Altså ikke et ord om, hvilken alder man skal have for at kunne finde ud af spillet.

Er der ikke nogle af jer der kan anbefale nogle gode GBA/DS børnespil, som i er overbeviste om (af egen erfaring) at min pige vil kunne more sig med?

Noddy?, Little Mermaid?, Nintendogs?, Spongebob Squarepants?, Barbie? ... Osv.

PS: Det skal ikke være spil som måske er lidt for svære. De skal passe perfekt til hendes alder.

På forhånd tusinde tak for hjælpen.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
00Void00VoidSkrevet 22/02-07 15:15 
Wario Ware synes min kusines datter på 5, er morsomt.
Ellers kunne jeg også godt forestille mig nintendogs/Dogz var oplagt.
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
KTCKTCSkrevet 22/02-07 15:21 
Nintendogs er godt, men for at få noget videre ud af spillet, er man næsten nødt til at kunne engelsk eller have god hjælp fra forældre eller lignende. Dette er selvfølgelig mest et problem for de lidt ældre, som kan læse dansk.

Pokemon plejer at være et hit hos børn...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ChronoChronoSkrevet 22/02-07 16:04 
Min søn på 3 er vildt sej til Pac 'n Roll (DS). Han kan ikke klare de sværeste baner endnu, men heller ikke kun de helt simple. Det spil har en helt igennem genial styring.

Er der egentlig andre DS-spil med en lignende styring?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Username
Password
Remember me