X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket spil er det her?


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-07 13:16, rettet 20/02-07 13:17 
Jeg forsøgte engang at skaffe spillet capcom vs snk 2, men det var ikke til at finde så jeg opgav. Nu har jeg så fået lyst til at prøve at skaffe spillet igen, og efter at have søgt lidt rundt på youtube efter lidt streetfighter lir, skrev jeg ken vs ryu og fandt det her klip frem. Det spil ser alt alt for vildt ud men jeg tror ikke at det er fra capcom vs snk 2, men hvilket spil er det så?

Det ser jo langt bedre ud end capcom vs snk 2, har jeg ret?

Hvilket spil er det her?
For The Love Of The Game
AmbyAmbySkrevet 20/02-07 13:18 
Har du kigget i kommentarne? De linker blandt andet til:
http://ngmc.retrogames.com/stages19.html ?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 13:23 
Det fremgår jo' rimelig tydeligt, at det er et MUGEN ;)
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 20/02-07 13:25 
Jeg ved ihvertfald at Evil Ryu er med i Street Capcom vs snk!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-07 13:32 
Hvad er et MUGEN?
For The Love Of The Game
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 13:36 
http://en.wikipedia.org/wiki/M.U.G.E.N

Man kan finde uhyggelig mange af dem på Youtube.
Ting om dét og pis.
la0sla0sSkrevet 20/02-07 13:36, rettet 20/02-07 13:37 
edit: nevermind alf81 kom først..
Hvad sker der?
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-07 13:58 
tak, fandt også lige selv den wiki side. Det er jo for fedt. Det lader da til at noget af det som er lavet med MUGEN slår det som er lavet af capcom og de andre. Jeg vil da hellere spille noget der er SÅ fedt som den film jeg linkede til end noget af det andet.

Synd det ikke er et rigtigt spil, og synd at det er ulovligt
For The Love Of The Game
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 14:04 
Darknon>
Det lader da til at noget af det som er lavet med MUGEN slår det som er lavet af capcom og de andre.

Vil du ikke nok være sød og tage de ord i dig igen? :D
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-07 14:16 
Jo, jeg tager det i mig igen... Kom bare lige helt op og køre over den film med 2xken vs 2xryu, og ærgede mig over at det ikke var capcom vs snk 2.
For The Love Of The Game
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 14:22, rettet 20/02-07 14:24 
Altså, det minder jo' mest af alt om SFZ3 med sprites fra SFIII. Og I SFZ3 kan man bla. Finde DramaticBattle-mode, hvor man kan spille to mod en, på samme tid. Det må appellere en smule til dig?

EDIT: Ved ikke hvor meget du kender til 2D-fighters, men CapcomVs.SNK2 er langtfra det flotteste efter min mening. Har du prøvet SFIII og GuiltyGearX?
Ting om dét og pis.
KalicolaKalicolaSkrevet 20/02-07 14:49 
Nej jeg kender ikke så forfærdeligt meget til 2D-fighters, men jeg ved at street fighter 2 har været min favorit siden det udkom i 1800 og grønlangkål. Og nu har jeg så fået en sult efter noget tilsvarende, gerne med Ken og Ryu for de er super seje.

capcom vs snk 2 har fået gode anmeldelser, så jeg gik lidt ud fra at det måtte være et af de bedste street fighter spil til mig. Men så faldt jeg jo over den ene MUGEN film med ken og ryu på den græs eng der, hvor grafiken var flot, og deres special moves sparkede seriøst røv, og det er præsist det jeg leder efter, og efter jeg havde set den film, så så capcom vs snk 2 lidt flat ud...

Så det jeg leder efter er et spil, hvor Ryu ser super sej ud i laset tøj som kan lave lightning attacks, og hvor der er ild i benet på Ken når han lavet det der cirkelspark.

Men søger man på street fighter, så kommer der en milliard titler frem, og så føler man sig sgu lidt lost.

Jeg har ikke playstation eller dreamcast
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 20/02-07 14:57, rettet 20/02-07 14:57 
Street Fighter III: Third Strike er det bedste Street fighter spil i min bog.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 20/02-07 14:58 
Hvis det skal være til Xbox skal du have det her:

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=28749

Alle versioner af 2'eren, der endda kan blandes, 3'eren samt anime'en (dog uden Chun Li's bryster).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 15:03 
Mener også StreetFighterIII:3'rdStrike findes til PS2 og XBox. Hvis dette er tilfældet, behøver du ikke lede længere ;) SFIII:3'rdStrike er intet mindre end det bedste fightspil, definitivt.

Dette klip kender alle efterhånden, men mener stadig det kan tåle at blive vist endnu engang, pga. Emnet.

http://www.youtube.com/watch?v=hcF8YxqDnMU
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 20/02-07 16:03 
Ja det er det vildeste klip :-O! Jeg skal have den Xbox version.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig