X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crackdown-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 11:19 
Der skulle vel laves en tråd før eller siden, nu da spillet udkommer om et par dage.

Har I andre ejere af det fulde spil opdaget, at styringen af bilerne er ligeså dårlig som i demoen? Jeg kan ihvertfald ikke mærke nogen forskel, og synes det er noget mærkværdigt at man ikke har rettet det. Troede at det var meningen, at det skulle være sjovt at styre bilerne i spillet.

... Se hele indlægget
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 16/03-07 14:57 
Der er mange måder man kan rushe et spil på; Her er så én af dem :-/
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 15:22 
Ja åbenbart. Men det er jo (overraskende) sjovt at spille og teknisk fornuftigt (høj og stabil framerate, lang draw-distance, fede effekter). Så ingen klager her ;)

Hvornår får vi egentligt lov at bruge vores Halo 3 beta-invitation - noget info om det?
RooneyRooneySkrevet 16/03-07 18:35 
Ja, spillet er fedt osv, men at glemme en knap til en gameplay option; Den mentalitet ser man kun i et vestligt produceret spil.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 16/03-07 18:40 
Så kan du jo købe Bullet Witch, hvis du hellere vil have noget østligt.

Beano --> Der foreligger endnu intet officielt om Halo 3-betaen. Bungie har dog sagt, at det måske bliver "late spring".
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 16/03-07 18:42 
Bullet Witch?? Du må være vanvittig. 10 minutter i selskab med det, var mere end nok. Styringen giver migræne.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 13:41, rettet 19/03-07 13:43 
Jeg har nu gennemført spillets "historie" og leder nu efter orbs... mangler kun 2-3 grønne orbs som driller.

Har tosset rundt i hele byen gentagne gange og ledt som en vandvittig, men har stadig ikke fundet dem. Er der nogle grønne orbs placeret indendøre eller er der nogen som er specielt godt skjult og ikke synligt udefra (som de blå orbs)?

Rooney>
Ja, spillet er fedt osv, men at glemme en knap til en gameplay option; Den mentalitet ser man kun i et vestligt produceret spil.

Super fjollet ja... man kan dog tænde "baggrunds kriminalitet" så man kan få lidt action igen. Men bare ikke helt nok IMO.
WehnerWehnerSkrevet 19/03-07 14:32 
Beano>
Er der nogle grønne orbs placeret indendøre eller er der nogen som er specielt godt skjult og ikke synligt udefra (som de blå orbs)?

Nej, de er alle uden undtagelse synlige. Nogle ligger dog længere væk fra de klynger af orbs, man nogle gange støder på, end andre.

Playkid og jeg manglede begge en, der ligger på toppen af en stor kugle-agtig bygning i det sydøstlige hjørne af shai-gen, da vi manglede hhv. en og to orbs.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 15:08 
Åh det kan vist godt passe... den der glas-kuppel lykkedes det mig aldrig at komme op på - åbenbart ret tricky så :!
WehnerWehnerSkrevet 19/03-07 15:27 
Den er faktisk let at hoppe op på - den var bare så tydelig, at vi hele tiden tænkte, "der har vi været" :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 15:31 
Kan du give mig et hint til hvilken vej man skal op? ;)
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 19/03-07 15:36 
jeg vil lige prøve og undersøge den bygning også da jeg os kun mangler 2.
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
WehnerWehnerSkrevet 19/03-07 15:47 
Man kan gribe fedt i den stålkonstruktion, der omkranser den, så hvis man bare kommer fra bygningen lige ved siden af (nordvest?) kan det næsten ikke gå galt. Sådan husker jeg det, ellers skal jeg nok tjekke i aften.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 19/03-07 16:45, rettet 19/03-07 16:46 
Det må du meget gerne - for jeg har ikke rigtigt held med at komme op på den.

Kan godt få fat på stålkonstruktionen, men så snart jeg forsøger at hoppe videre blokeres jeg af konstrunktionen lige over og falder ned. Kan heller ikke klatre længere op sidelæns da samlingerne blokerer.
WehnerWehnerSkrevet 19/03-07 21:31 
Ok. em smule tricksy så, men du skal stå på cirkelbygningen og tage tilløb. Så hopper du over og griber fat i en af de forholdsvis lave horisontale stålstænger. Derfra hopper du så op i næste V og og hurtigt videre op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PlaykidPlaykidSkrevet 19/03-07 22:19 
Meget nemt hop hvis man spørger mig, det var først da jeg skulle vise Lasse hoppet jeg begyndte at kage det :P
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 19/03-07 23:04 
Og fik da lige tre achievements mere, nu vi var i gang med at lege :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 20/03-07 08:03 
Wehner>
Ok. em smule tricksy så, men du skal stå på cirkelbygningen og tage tilløb.

Ok tak - det vil jeg prøve igen i aften :)
BeanoBeanoSkrevet 21/03-07 21:32 
Så lykkedes det mig endeligt af finde de tre sidste grønne orbs!

Hjalp gevaldigt at vide hvor man skulle springe hen på kuplen, så var det faktisk ret nemt - tak for hjælpen ;)
WehnerWehnerSkrevet 21/03-07 21:36 
Du er velkommen - hvor var de sidste to?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 21/03-07 21:51 
På toppen af en parabol-mast i Los Muertos distriktet og bag et tag-skur (eller hvad det nu hedder) på høj bygning i Shai-Gen distriktet :)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/04-07 21:25, rettet 08/04-07 22:04 
For lige at genoplive denne tråd så må jeg erkende at jeg nu også er temmelig opslugt af Crackdown. Kan simpelthen få timer til at gå med bare at hoppe fra bygning til bygning på jagt efter agility orbs. Missionerne tager jeg stille og roligt, det er jo virkelig underholdende i sig selv bare at udforske byen.
Er der forresten nogen, der har fundet en god guide/walkthrough til hvor alle orbs ligger? Kunne godt bruge lidt hjælp! :-)

EDIT: Nevermind, har fundet et godt et!
http://www.younewb.com/2007/03/20/now-the-agility-orb-map/
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
WehnerWehnerSkrevet 02/05-07 18:22 
Nogen der har hørt noget nyt om downloadable content til Crackdown?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 02/05-07 19:16 
Sidste jeg hørte var dette

link
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RooneyRooneySkrevet 02/05-07 20:13 
Det er den patch som også indeholder den manglende knap til spillet; Så man kan starte et nyt spil med sin gamle karakter.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dpldplSkrevet 10/05-07 06:52 
Så nu skal der bumps.

Masser af DLC info til crackdown er lige kommet (kommer både en gratis og en der koster)

Jeg er forelsket i det der. Masser nice nye ting at lave. Køber med 100% sikkerhed premiun udgaven. Lyder mere some crackdown 1,5 end som bare 2 små DLC.

DLC = crackdown 1,5? :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/05-07 07:52 
Godt nok nice...
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 08:58 
Lyder jo helt fantastisk... gimme gimme gimme :)

Ingen info om hvornår det kommer?
Bede-xBede-xSkrevet 10/05-07 22:48 
The non-pay DLC is a no-brainer of course and impressive in itself. You’d be silly not to nab the pay material though, as it is just as exquisite as the freebie DLC, and holds with it some exclusive Achievement points. Heck, you can even try the pay stuff out for free if a co-op partner has it.

Ret fedt, at man kan prøve de ting der koster i co-op, hvis makkeren har det.

Glæder mig :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 11/05-07 10:01 
http://www.youtube.com/watch?v=zvneJ-LHJpg

http://www.youtube.com/watch?v=WHVOLCUYEMY

http://www.youtube.com/watch?v=DlUv6YSJR60

http://www.youtube.com/watch?v=LdxVmOSlFzg

Jeg er tændt, og nu er der endelig noget man kan bruge bilerne til.

Omvendt, så burde alt det her ha' været i det færdige spil. Man kunne sagtens argumentere, at de har lavet det som DLC for at tjene flere penge.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/05-07 10:12 
Jeg har det lige omvendt - syntes det er rart at de har forsat med at udvikle og udvide spillet.

Også kun en af DLC pakkerne som koster noget. 800 points er isoleret set måske en smule dyrt for den ene pakke, men hvis man betragter alle udvidelserne og begge pakker samlet, syntes jeg det er en god pris.
Under mig lidt over hvorfor de ikke har klasket begge pakker sammen i een i stedet, men vil slet ikke brokke mig over at de giver noget væk gratis ;)
RooneyRooneySkrevet 11/05-07 10:23 
Jeg har ikke det mindste imod at de fortsætter med at udvide spillet.

Hent videoerne her, i en bedre kvalitet end dem på Youtube:

http://media.xbox360.ign.com/media/773/773714/vids_1.html
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 11/05-07 10:32 
Harpunen ser da genial ud!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
PlaykidPlaykidSkrevet 11/05-07 11:40, rettet 11/05-07 11:40 
Crackdown DLC på marketplace nu :D
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 11/05-07 13:43 
Rooney>
Man kunne sagtens argumentere, at de har lavet det som DLC for at tjene flere penge.

Kunne der overhovedet være andre grunde?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 11/05-07 14:31 
Til at ville tjene penge? Ja, det kan jeg se mange grunde til.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 11/05-07 17:31, rettet 11/05-07 19:00 
Nogen der ved hvor den nye gang-reset mulighed gemmer sig?

EDIT: Fandt det ;)
RooneyRooneySkrevet 12/05-07 11:00 
http://crackdownoncrime.com/News/DLC+Fact+Sheet.htm

"We are aware that the recently released “Crackdown” DLC is causing some gamers to experience a reset of their saved games when they engage in co-op play. The team is working extremely hard to identify the issue and has provided steps to avoid the problem.

Simply follow these instructions:

1. Sign-in to Xbox Live
2. Start Crackdown and receive new Title Update (if you haven’t already)
3. Begin a Single Player Campaign game
4. Once loaded, press Start and choose “Quit”
5. Reboot Crackdown (soft reboot or hard reboot of console)

By following the steps above, this will ensure that your Crackdown experience will be trouble-free. You will then be able to enjoy the new title update features, the “Free-For-All” DLC pack, as well as all the goodies found in the “Getting’ Busy Bonus Pack”.

For more details on the contents of the title update, and both the free and premium downloadable content, please visit: http://crackdownoncrime.com/News/DLC+Fact+Sheet.htm

A permanent solution will be released with the game’s next Title Update, which will be available in the very near future. NOTE: Unfortunately these steps will not restore an old saved file. There is no workaround for this. If this changes, we will post additional information in these forums in the future. We sympathize with those who may have lost their saved files. This was an unforeseen incident and the team has worked diligently to find a solution in the shortest amount of time possible."

Man kunne evt. teste spillet i co-op, _inden_ man udgav updaten :-/
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/05-07 13:10 
Eurogamer har også historien.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=76340

Ved ikke om der er nyt i sagen, men det er ufattelig ringe gået. Først Guitar Hero II og nu det her.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 14/05-07 13:11 
Ja, lidt mere testing ville være at foretrække.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 17/05-07 23:29 
Ja, så fik jeg endelig byttet Resistance:Fall of men, phew!

Jeg endte med at købe crackdown, ja halo 3 beta kunne jeg sgu ikke holde mig fra.

Alt hvad jeg siger nu er ud fra 1 times gå amok i spillet.

Til min glæde og overraskelse er crackdown et fantastisk vellykket spil. Hele byen virker ekstremt levende og dynamisk, og det er rigtigt fedt. Bilerne er flotte ligesom resten af spillet, og fysiken er knald god. Det er et spil jeg glæder mig rigtigt meget til at gå amok med :-)
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 17/05-07 23:39 
Ja, man bliver overrasket over Crackdowns kvaliteter. Det så bare så ligegyldigt ud i de tidlige previews, men det færdige produkt leverer varen.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HeroldHeroldSkrevet 17/05-07 23:39, rettet 17/05-07 23:44 
Darknon>
Hele byen virker ekstremt levende og dynamisk, og det er rigtigt fedt.

Hvordan er byen levende og dynamisk?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 17/05-07 23:56 
På den måde at man kan stille sig lidt på afstand, og faktisk se politiet tage kampen op med de kriminelle, det virker som om at der hele tiden foregår kampe rundt omkring også ved siden af det man selv skaber. Sådan noget som at forbryderne hiver folk ud af bilerne og sådan noget. Det skaber dynamik. Og det er levende fordi der er SÅ mange mennesker i byen, både i bil og på gå ben. Og saints row som jeg sammenligner det med, virker pludseligt lidt dødt ved siden af crackdown.
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 22/02-08 14:00 
Crackdown udviklernes næste spil:

APB
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 22/02-08 16:47 
Det lyder som et rigtigt fedt koncept. Røvere og politi i én stor gta verden :)

I'm a beliver.
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/11-09 15:12 
wuhu...

Crackdown har fået en update så man nu kan harddisk installerer det :D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 17/11-09 23:54 
en Tech demonstration af Crackdown2
http://www.gamersyde.com/download_crackdown_2_tgs09_tech_demo-13143_en.html
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-09 00:36 
Det ser ud til at den næste iteration af spillet bliver en mindst lige så underholdende legeplads som den første var det. Ganske imponerende med de mange trykflasker.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/11-09 00:40 
Haha, nøøøj, det kommer jeg til at bruge mange timer på, når det udkommer!

Audioen er meget svær at høre, men jeg synes de mumler noget om "4 player coop"? Hører jeg bare hvad jeg gerne vil, eller er det rent faktisk hvad der er lagt op til?
KalicolaKalicolaSkrevet 18/11-09 11:39 
Visuelt ser det ikke ud til at spillet har flyttet sig en meter.
For The Love Of The Game
101 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig