X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crackdown-tråden


Svar
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 11:19 
Der skulle vel laves en tråd før eller siden, nu da spillet udkommer om et par dage.

Har I andre ejere af det fulde spil opdaget, at styringen af bilerne er ligeså dårlig som i demoen? Jeg kan ihvertfald ikke mærke nogen forskel, og synes det er noget mærkværdigt at man ikke har rettet det. Troede at det var meningen, at det skulle være sjovt at styre bilerne i spillet.

... Se hele indlægget
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
101 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 11:19 
Der skulle vel laves en tråd før eller siden, nu da spillet udkommer om et par dage.

Har I andre ejere af det fulde spil opdaget, at styringen af bilerne er ligeså dårlig som i demoen? Jeg kan ihvertfald ikke mærke nogen forskel, og synes det er noget mærkværdigt at man ikke har rettet det. Troede at det var meningen, at det skulle være sjovt at styre bilerne i spillet.

Men ellers er det fulde spil som demoen = Sjov.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 20/02-07 11:39 
Ja, bilerne er røv. Det skulle blive bedre efterhånden, som man får skill i det, men ordentlig styring af en bil, burde fandeme ikke være en superpower. >_<

Jeg gad slet ikke at bruge dem til sidst - det går alligevel stærkere til fods i sidste ende.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 20/02-07 12:06, rettet 20/02-07 12:09 
Det bliver bedre, når du har fyldt dine skills op.

Men til den tid er det stadig kun Agency-bilerne, der er mærkbar forskel på, og når du er nået så langt med dine skills, er spillet alligevel slut.

Det er direkte pinligt så kort det spil er.

Desuden er det alligevel sjovest at færdes til "fods".
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 12:06, rettet 20/02-07 12:08 
Har lige set Gametrailers videoreview, og de er ikke overvældende positive overfor spillet. Det får 7.5 og de siger bl.a at det mest vil blive husket for invitationen til Halo 3 beta'en.

Imens jeg så videoreviewet, spottede jeg to gange hvor spillet savede content / checkpoint(?) mens man døde. Dét er jeg ikke glad for!

Nu har jeg ikke spillet det så meget, men det bliver nævnt at spillet bare stopper når man har gennemført det. Betyder det, at når man har nakket den sidste boss, at så ryger man retur til titelskærmen? Får man ikke lov at rende rundt og lave andre ting, f.eks i co-op, når sidste mission er gennemført? Er der ingen side-missions i spillet?

Edge har givet spillet 8/10. Allerede nu, tyder det på at det er for højt, hvis det indeholder så lidt som jeg frygter at det gør.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 12:10 
Core>
Det er direkte pinligt så kort det spil er.

Får man lov at starte et nyt spil, med alle sine skills og upgrades i behold, når man har gennemført det? Ligesom i Dead Rising! :-)

Det ville ikke være dårligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 20/02-07 12:12, rettet 20/02-07 12:13 
Du får lov til at rende rundt, efter endt spil. Til forskel fra spil som GTA, så kan du her slå "crimes" til, så der igen er forbrydere på gaden, og man kan gå efter "boss-kampene" i Time Trials (endda med leaderboards).

Det tætteste du kommer på side-missioner er de gadeløb du kan køre rundt omkring i byen, og de her "hoppe-udfordringer" (kommer sikker i tanke om deres rigtige navn senere).

EDIT: Time Trials og Co-op er med dine optjente stats.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 20/02-07 12:23 
Rooney>
Imens jeg så videoreviewet, spottede jeg to gange hvor spillet savede content / checkpoint(?) mens man døde. Dét er jeg ikke glad for!


Det er faktisk ikke en dårlig ting. Spillet kører ikke efter savepoints som sådan, men skal saves, når du quitter spillet, så dine stats bliver gemt. Du kan altid "erstatte" din agent med en klon fra et af forsyningsstederne, hvis du ikke gider render tværs over byen. Han dør, og du starter med samme mand et andet sted. Så der er ikke rigtigt nogen mulighed for at den saver på et uheldigt tidspunkt. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 12:33 
Pyha - så er jeg rolig igen. Jeg fik pludselig et flashback til CoD 3! :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
D.B.M.D.B.M.Skrevet 24/02-07 16:59 
Nogen der ved om der er 2-player co-op med split sreen eller om det kun er over Live og system link?
nerosnerosSkrevet 24/02-07 20:05 
Helt ærligt er det spil virkeligt hver at bruge tid på. Jeg synes det ser kedeligt ud, men det er nok bare mig ;-)!
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 24/02-07 20:13 
Det var måske mere konstruktivt at downloade den gratis demo og så lige prøve selv...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 24/02-07 20:21 
D.B.M.>
Nogen der ved om der er 2-player co-op med split sreen eller om det kun er over Live og system link?

Der er ingen split screen muligheder i spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 24/02-07 23:43, rettet 24/02-07 23:44 
Wehner>
Det var måske mere konstruktivt at downloade den gratis demo og så lige prøve selv...

Godt ord igen. Men nogle ting er bedst at undlade. ;-)!
Bashful Neophyte
RooneyRooneySkrevet 28/02-07 21:11 
På ca. 7 timer har jeg:

Fundet ca. 200 agility orbs.

Fundet ca. 10 secret orbs.

Nakket sølle 3 boss'er, idet jeg har haft travlt med alt muligt andet i spillet, og moret mig kosteligt hvert minut det varede.

Optaget en film med mit mobil kamera, da jeg lavede en car juggler achievement, og sprang et væsentligt antal biler i luften med en røvfuld limpet mines, sammen med min co-op partner. Vi er iøvrigt pisse stolte over den film!!

Indset, at jeg ikke har været så optaget af et spil, siden Resident Evil 4 :-O

Der er jo SÅ meget content og uforskammet meget sjov i det her spil, at jeg pludselig ikke begriber de halvlunkne anmeldelser fra forskellige sites.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-07 22:41 
Jeg er helt enig... et spil efter mit hoved :D
WehnerWehnerSkrevet 28/02-07 23:43 
Er det bare mig, der synes den visuelle stil er meget lækker sammenlignet med hvad genren ellers byder på?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/03-07 08:17 
Jeg synes det er en lækker måde at bruge cell-shading, som vel ellers var ved at være noget slidt.
WehnerWehnerSkrevet 01/03-07 08:37 
Ja præcis :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/03-07 11:05 
Hmm... I lyder meget begejstrede... Skulle man vove et køb?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RooneyRooneySkrevet 01/03-07 11:22 
Helt klart; Så slipper du osse for at udsætte dig for mere af Eragon ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 01/03-07 11:38 
Rooney>
Der er jo SÅ meget content...

Det viser i hvert fald at smag og behag er forskelligt. Hvad du ser som meget content, ser jeg som de samme tre-fire ting gentaget ad libitum. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 01/03-07 12:03, rettet 01/03-07 12:05 
Hvis der er 3-4 forskellige ting man kan lave, og sålænge der er nok af det, så er der da masser af indhold i spillet.

Dét jeg er overrasket over er, at jeg formåede at spille det i mere end 7 timer, uden egentligt at nakke mere end 3 af de 21 bosser i spillet. Tror jeg ender med at få rigtigt mange sjove timer ud af det her spil; Jeg er ikke engang begyndt at gøre mine skills bedre i bl.a bilerne eller explosives endnu(!)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 01/03-07 13:05 
Der er nok at lave, ja - spørgsmålet er bare hvornår man begynder at synes det bliver repetetivt. Jeg synes ikke de 3-4 ting er varierede nok til at de bliver ved med at være sjove. Og bevares - at lege med fysik eller fise rundt i en sandbox, det er set i de første 10-20 spil nu.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 01/03-07 20:15 
Hvorfor er der ikke nogen, der har skrevet, at det er et platformspil, selvom det er markedsført som et nyt GTA?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-07 09:54 
Rooney>
Helt klart; Så slipper du osse for at udsætte dig for mere af Eragon ;-)

Yrk, please :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 03/03-07 10:40, rettet 03/03-07 10:51 
Wehner>
Hvorfor er der ikke nogen, der har skrevet, at det er et platformspil, selvom det er markedsført som et nyt GTA?

Det mener jeg da, at have nævnt et par gange(dog er det ikke et rent platformsspil, mere et platformsactionspil)...

Jeg har gennemført Crackdown nu - tog 18 timer - og er helt tilfreds med spillet. Glæder mig til at prøve co-op.

Har masser jeg gerne ville sige om det, men ikke så meget tid. I stedet vil jeg henvise til denne fremragende anmeldelse af Thomas Nielsen(som dog er lidt bedre i GR bladet):

http://gamereactor.dk/anmeldelser/64789/Crackdown/

Den rammer på glimrende vis nogle af de tanker, jeg har gjort mig om spillet og genren. Samtidigt opsumeres spillet perfekt med disse ord:

Slå det ud af hovedet med det samme, hvis du tror, at Crackdown blot er GTA med dig på den gode side af loven, for intet kunne være mere forkert. I stedet for at lave et spil, som fungerer som en smeltedigel for adskillige forskellige genrer, er dette et decideret actionspil, som i stedet har bøjet sandkasseformen til dets krav, og det er blevet gjort med stil.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 03/03-07 11:21 
Bede-x>
Jeg har gennemført Crackdown nu - tog 18 timer - og er helt tilfreds med spillet. Glæder mig til at prøve co-op.

Co-op i Crackdown, er noget af det sjoveste jeg har prøvet længe.

Fandt du alle agility orbs samt hidden orbs? Indtil videre har jeg lidt over 300 ud af de 500 agility orbs der er, og er snart maxed out i agility. Vil ha' mine driving skills op på max, så jeg kan få de støreste agency biler; Det ser fedt ud når de transformerer sig :-)

Anyway - bedste spil i lang tid, og man kan få mange, mange timer til at gå med det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 03/03-07 11:42 
Rooney>
Fandt du alle agility orbs samt hidden orbs?

Nej, det tror jeg ville tage lang tid uden guide. Fik dog de fleste :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 03/03-07 12:40 
Bede-x>
Jeg har gennemført Crackdown nu - tog 18 timer - og er helt tilfreds med spillet. Glæder mig til at prøve co-op.

Det er virkelig også sjovt. Tem og jeg har allerede jagtet orbs på byens høje tage i over fem timer. Alle dem, der ikke har High Flyer-achievementen er tøsedrenge :D
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/03-07 14:10 
Her med 445 grønne orbs og to bosser tilbage, kan jeg på ingen måde tilslutte mig, at spillet er kort. Jeg synes det har en passende længde, og det har været en meget, meget positiv overraskelse. Hvis ikke jeg havde fået det til anmeldelse, havde jeg aldrig fået spillet det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 07/03-07 17:27 
Jer som har gennemført det kunne lige fortælle, om man får lov til at starte et nyt spil, når man har gennemført det; Altså - om man får lov at starte et nyt spil, med de stats og skills man har opbygget.

Har nemlig hørt lidt forskellige forklaringer, hvad det angår, og nogen siger, at man sagtens kan starte et nyt spil, men at man begynder helt forfra hvad orbs og skills angår - og så gider man li'som ikke ta' en gennemspilning mere.

Det skal være li'som med Dead Rising, hvor man kan starte på ny og ha' alle sine skills osv i behold.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 08/03-07 10:03 
Problem løst.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 10:11 
Kunne vi få løsningen også? ;)
RooneyRooneySkrevet 08/03-07 13:05 
Gennemfør spillet og bliv klog ;-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 08/03-07 13:19 
Jeg bliver aldrig klogere - blev skrivebeskyttet da jeg rundede de 30 ;)
WehnerWehnerSkrevet 10/03-07 02:45, rettet 10/03-07 10:23 
Status:

Playkid: 499 grønne orbs
Wehner: 494 grønne orbs

Har ikke moret mig så meget med et bananspil siden Donkey Kong 64.

Edit: det var heldigvis 494 og ikke 294 :$
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NuckingBigFutsNuckingBigFutsSkrevet 10/03-07 03:11 
497 orb her og kan bare ik finde fler :S
Du skal ikke sparke til dækkene, de lavet af det pureste marmor
RooneyRooneySkrevet 10/03-07 13:37 
Først da vi havde gennemført spillet i co-op, opdagede jeg at det faktisk har EA-style-lockon-targeting. Af underlige årsager bemærkede jeg det ikke synderligt i co-op, fordi det hele bare var så sjovt, men da jeg bagefter startede i singleplayer, så var det en lidt anden oplevelse. Synes egentligt ikke at det er særligt sjovt at spille lige det her spil i singleplayer; Det hele virker lidt tomt og en anelse..well..ligegyldigt, og man har ikke en kammerat man kan sidde og snakke med, og så kan jeg ikke ryste lockon systemet af mig. Og kameraet når man render rundt indendørs, og hele tiden skal rette på det, og så lockon gejlet oven i, hvor man drejer rundt og rundt for at finde ham med rocketlauncheren, som man VED skyder på én, men man har ingen chance for at ramme ham, med mindre man får et lock på ham. Og bilerne, som man jagtede højere skills til i co-op, fordi det var fedt bare selve dét at jagte skills og orbs - dem gad jeg slet ikke køre rundt i når det kom til stykket, i singleplayer. Stort set alle races er kedelige, og er de ikke kedelige, så er de endurance races med 60+ checkpoints og en tid på ca. 8 minutter man SKAL slå, for overhovedet at få en belønning for dem. Argh! Alt det man var villig til at tilgive i co-op, fordi man sad og havde det sjovt med kammeraten, det kommer bare ramlende ned om ørene på én i singleplayer. Not fun.

Pointen med mit epos her er, at der er intet - absolut intet - som driver mig frem i det her spil, i singleplayer. I co-op sad man og snakkede og havde det sjovt, imens man gik fra boss til boss og jagtede orbs osv.

Nå, men jeg købte GRAW 2 i går, og det er fedt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 14/03-07 08:49 
Status:

Playkid: 500 grønne orbs
Wehner: 499 grønne orbs

Aaargh! Én lille bitte orb i en kæmpe by :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/03-07 09:15 
Rimelig ærgerligt at lave et spil, der kun er sjovt i co-op, og så KRÆVE at det skal gøres via to maskiner med to spil. :!
Dem man bor sammen med gider jo ikke skaffe sig en 360, når jeg har en..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/03-07 09:39 
Man kan hente en gratis demo, hvis man lige vil se, om det er pengene værd.

Jeg synes også det er sjovt alene - det er bare meget sjovere to, men det gælder (efter min smag) for næsten alle spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 14/03-07 10:04 
Sumez>
Rimelig ærgerligt at lave et spil, der kun er sjovt i co-op, og så KRÆVE at det skal gøres via to maskiner med to spil. :!
Dem man bor sammen med gider jo ikke skaffe sig en 360, når jeg har en..

Vær samtidigt opmærksom på, at når man har gennemført spillet - i enten co-op eller singleplayer - så er der ikke mulighed for at starte et nyt spil igen. Man må pænt slette sit FEDE og KOMPLETTE savegame, hvis man vil have "New Game" knappen frem igen. Idiotisk spildesign, IMO, og eftersigende er folk en anelse sure på spillets officielle forum.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
IqonIqonSkrevet 14/03-07 14:53 
Så vidt jeg har hørt er der dog en patch på vej til at rette op på det problem, men det ændrer jo ikke på det faktum at det burde have været en indbygget feature til at starte med.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 14/03-07 15:09 
Rooney, påstod du ikke lige ovenover at du havde fundet en løsning?
RooneyRooneySkrevet 14/03-07 19:20 
Løsningen var såmænd bare at gennemføre spillet, og så få svaret på den måde :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/03-07 19:46 
Jow jow... det kan jeg så forstå, troede bare der allerede var en løsning :)
WehnerWehnerSkrevet 16/03-07 00:30 
Status:

Playkid: 500 grønne orbs
Wehner: 500 grønne orbs

B3st 4chievem3nt evah!!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 16/03-07 00:32 
Imponerende :) Hvor lang tid tog det, og gik I systematisk til værks?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 16/03-07 00:42 
Jeg har ikke helt overblik over, hvor lang tid, jeg har brugt, men det nærmer sig nok 30 timer.

Vi har gennemført det meste i coop og har hele tiden taget alle de grønne orbs, når vi så dem. Omkring nummer 420 eller sådan skulle vi specifikt til at holde øje, men fandt tit en klump, som man havde overset. Efter 460 begyndte det at gå langsommere og kort tid derefter begyndte vi at gennemgå områderne et for et - og tog f.eks. en tur hele vejen rundt om yderkanten langs alle øerne osv. Vi gik lidt i stå efter 495, men det var først da Tem havde 499 og jeg havde 498, vi for alvor stod stille. Tem fandt sin først, og den manglede jeg også. Den sidste fandt jeg ved et rent lykketræf, mens jeg hoppede rundt på Los Muertos' tage for at maz'e min firearms ud.

Spillet har så lækker en engine at det sjældent er frustrerende, når bare man sidder to og sludrer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 16/03-07 12:00, rettet 16/03-07 12:00 
Rooney>
Løsningen var såmænd bare at gennemføre spillet, og så få svaret på den måde :-)

Sad tilfældigvis og så nogle ældre The 1UP Show episoder som jeg havde hentet. Der udtalte en gut fra RealTime Worlds ifm. et demo af Crackdown, at man kunne starte et nyt spil og beholde stats. Det har de så åbenbart ikke nået at få med alligevel.
101 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig