X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Free Loader


Svar
ElgenElgenSkrevet 20/02-07 10:23, rettet 20/02-07 10:24 
Ja, det kan godt være at følgende er et dumt spørgsmål, men jeg har aldrig leget med imports før; så here goes:

Altså hvis man bruger FreeLoader sammen med et NTSC-spil på en PAL GC/Wii, er det så stadig et PAL-50 signal maskinen spytter ud, eller er det PAL-60 eller måske NTSC (60, er det ikke altid 60hz?)
Min skærm er nemlig meget gammel og understøtter kun PAL-50.
(-og nej, svar ala 'Så køb dig dog en ny skærm' kan jeg ikke bruge til noget, so please don't! };-) )

Inlighten me someone!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
QQSkrevet 20/02-07 10:27 
Det kører helt sikkert 60 Hz. Om det er PAL eller NTSC ved jeg ikke lige, men tror det er PAL. Bruger du RGB kabel kan du være ligeglad, da PAL/NTSC farvekoderne ikke bruges over RGB.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ElgenElgenSkrevet 20/02-07 10:39, rettet 20/02-07 10:41 
Takker for det hurtige svar.
Bruger composite (og igen kan jeg ikke rigtig bruge kommentarer ala 'Får du ikke ondt i øjnene af ikke at spille på en (mindst) 100 tommers fladskæm med HD-Blue-Ray-Super-(indsæt selv andre Buzz-words)-Mega-med-overliggende-knastaksel-agtig?' til noget, so please don't.
Jeg har det fint med den måde som grafikken ser ud på };-)

Hvis der er nogen der ved om det er PAL eller NTSC, så hold jer ikke tilbage };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
QQSkrevet 20/02-07 11:25 
Jeg er 99 % sikker på at det er PAL
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JAAJAASkrevet 20/02-07 12:39 
Hvis spillet er et NTSC spil, så bliver det ikke lavet om til PAL50 af Freeloader. Kan dit fjernsyn kun køre 50hz er Freeloader ubrugelig.
ElgenElgenSkrevet 20/02-07 12:58 
Ok, takker for svarene, nu et tillægs-spørgmål:

Jeg ved at US-GC-spil kører NTSC der er 60Hz, men er JAP-titler PAL eller NTSC? (og hvis PAL så 50 eller 60?).
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Alf81Alf81Skrevet 20/02-07 13:18 
NTSC.

Er du forresten på udkig efter en FreeLoader?
Ting om dét og pis.
ElgenElgenSkrevet 20/02-07 13:36 
Hmmmm, måske, men den skal være så ny at den virker på Wii, i en god stand og til en rimelig pris };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
The DaneThe DaneSkrevet 20/02-07 18:46 
Har prøvet at bruge min freeloader på min wii, og der virkede den ikke.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
QQSkrevet 20/02-07 18:52 
Du kan købe Datels nyeste, der virker på Wii. Flere af os herindefra har haft held med den, deriblandt mig selv, og den virker fint på både Wii og Gamecube.

Du kan købe den for sølle £9.99 direkte hos Datel, via deres shopside, Codejunkies.

You simply can't miss it!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
IqonIqonSkrevet 20/02-07 21:05 
Med den Freeloader, er det da muligt at outputte amerikanske spil i progressive (dem, der har det som mulighed, forstås)?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
JmogJmogSkrevet 21/02-07 00:38 
Elgen>
Min skærm er nemlig meget gammel og understøtter kun PAL-50.

Så er der absolut intet du kan bruge freeloader til. Freeloader ændrer ikke på spillene - den sørger bare for at de kan køre.

Det er egentlig også et svar til spørgsmålet om progressive via freeloader. Hvis spillet understøtter 480p/60hz/50hz, så vil det også gøre det via freeloader. Men heller ikke mere end hvad det kunne på den oprindelige konsol uden freeloader.

NTSC spil kører altid 60hz - også via freeloader, så kan skærmen ikke køre 60hz, så er der ingen måde at spille de spil på. Det er rigtigt at kører man RGB, så er farvekodningskomaptibiliteten ligegyldig, men det er altså stadig 60hz og NTSC opløsning.
The DaneThe DaneSkrevet 21/02-07 14:08 
Hølmkjær>
Du kan købe Datels nyeste, der virker på Wii. Flere af os herindefra har haft held med den, deriblandt mig selv, og den virker fint på både Wii og Gamecube.

Du kan købe den for sølle £9.99 direkte hos Datel, via deres shopside, Codejunkies.

ooh, fedt.

Så skal jeg bare have min controller / remote dims tilbage så kan jeg bruge min wii igen :p.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
mikkelpmikkelpSkrevet 22/02-07 10:13 
Hølmkjær>
Du kan købe Datels nyeste, der virker på Wii. Flere af os herindefra har haft held med den, deriblandt mig selv, og den virker fint på både Wii og Gamecube.

Du kan købe den for sølle £9.99 direkte hos Datel, via deres shopside, Codejunkies.

Har du en fuldt opdateret Wii? Mit indtryk var at PAL Wii's blev forhindret i at bruge selv den nyeste version af freeloader. Kan du afkræfte dette?
"Color, size or brand - Who cares?"
QQSkrevet 28/02-07 18:19 
Det kan jeg, ja
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
BeanoBeanoSkrevet 28/02-07 18:40 
Kan også bekræfte det. Men man skal have den nyeste 1.0E udgave.
KilroyKilroySkrevet 28/02-07 22:07, rettet 28/02-07 22:14 
Jaja, jeg havde ikke set at der var oprettet en seperat tråd om det. Intet at se her, folkens...
Kilroy Was Here
IqonIqonSkrevet 28/02-07 22:13 
Jep, men det fungerer ikke helt perfekt. Viewtiful Joe kan jeg f.eks. ikke starte, men det er da billigere end at skulle investere i en ny Freeloader.

Men her er da et link
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig