X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Salg af min Dreamcast samling


Svar Sortering
dRxLdRxLSkrevet 19/02-07 23:33 
Tænkte jeg ville holde det ude af den anden tråd, så jeg svarer konsolprinsessen her.

Konsolkongen>
dRxL> Sælger du ud? Eller har du allerede fundet en køber?

Jeg mener jeg har en køber til hele molevitten, men vi er endnu ikke enige om en pris.
Personligt er jeg interesseret i at finde den rigtige kombination af den højest mulige pris og at komme af med tingene med et minimun af besvær (hvilket vil sige sælge i store klumper).

Hvilket vil sige at hvis du kun er interesseret i perlerne, så kommer du til at betale hvad de er værd, da de skal gøre det lettere at komme af med resten.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/02-07 01:39 
Det er faktisk mest billigtitlerne jeg er ude efter. Dem som jeg ikke gider købe over eBay og betale porto for. Jeg kan evt. lave en liste til dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 20/02-07 09:09, rettet 20/02-07 09:11 
Send mig en liste hvor du antyder hvad bunken af titler er værd for dig.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WeskerWeskerSkrevet 20/02-07 11:46 
Hejsa min ven, jeg kunne se du har nogle titler jeg godt kunne bruge. er du interesseret i at handle, selvfølgelig efter de samme betingelser, som du har skrevet til Konsolkongen.
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
KLTKLTSkrevet 20/02-07 21:49 
Lige en lille bemærkning fra mig angående emnet, for vil da bare udtrykke min egen lettere undren over at du, dRxL, vælger at sælge ud af din Dreamcast samling, da du så vidt jeg husker altid har været blandt de største tilhængere af denne konsol.
Jeg kunne ihvertfald personligt ikke finde på at sælge ud af min Dreamcast samling, men altså du har jo nok dine grunde og det er da også fair nok! :D
9/11 Was An Inside Job
dRxLdRxLSkrevet 21/02-07 14:38 
Argh jeg sad lige og skulle prissætte nogle perler fra samlingen, og indså at jeg ikke kan nænne at få for lidt for dem, så jeg vil give mig bedre tid og sælge ud i bidder.

Med andre ord man velkommen til at byde ind på hvad end man måtte være interesseret fra min samling, dog skal man ikke regne med at de gode spil går til det som P:R systemet har prissat dem til.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 21/02-07 15:13 
Bah. Vent lige lidt. Jeg kan ikke finde ud af prissætte tingene ordentligt, så jeg sætter lige projektet i bero, til jeg har dannet mig et overblik over hvad tingene egentlig er værd.

Beklager til dem der allerede har budt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 21/02-07 22:15 
Det er altid et problem at sælge ud af sit hjerteblod; mon ikke det blot er et symptom på at du slet ikke burde sælge dine perler };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HolisticHolisticSkrevet 22/02-07 10:37 
Jeg står også fuldstændig målløs, kunne aldrig finde på at sælge ud af min Dreamcast samling.
Make Them Ants Cry Uncle!!Spiller nu: UFO: Enemy Unknown, Flashback, It Came From The Desert
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/02-07 11:03 
Yep, på trods af at min indre ådselsæder savler som en vanvittig, kan jeg heller ikke lade være med at undres over, hvilke ugudelige kræfter det er, der driver dig til dette vanvid :)
AV Intelligent Terminal
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 22/02-07 17:58, rettet 22/02-07 18:02 
Der kan jo være deciderede realistiske/presserende årsager til, at dRxL sælger ud af sit "hjertesblod" (modvilligt måske). Det kan være sindssygt svært at skulle sætte et salgsmærke på en samling, der har fulgt én igennem tykt og tyndt, og som man har lagt adskillige "underholdningstimer" i. "Suck it up" som man siger, hvis det ikke kan være anderledes...

Så Daniel - et godt råd fra én der har prøvet lignende (til senere stor fortrydelse):

Lad være med at sælge din DC-samling, hvis det i bund og grund IKKE er nødvendigt. Jeg havde en SNES-samling, der fløj ud ad vinduet for lidt over et årti siden (for at få råd til en PSX!). Og med en rygsæk fyldt med SNES-spil stod jeg dér i Street Games, KBH - havde svært ved at komme af med dem dengang - og langede spillene over disken for priser der var...idiotisk latterlige. En dybt impulsiv handling der stadig nager mig idag - vel en form for lettere grad af posttraumatisk stress :! - så jeg gik i gang med at genopbygge min forgangne SNES-samling, for at råde bod på tossehandlingen (men enkelte titler jeg havde dengang som Mr Nutz og Demon's Crest er nærmest blevet ugenopdrivelige inkl spilemballage).

Kan slet ikke forestille mig at skulle sælge ud af spilsamlingen idag (selvom Bond-filmen Never Say Never Again hele tiden sidder i baghovedet).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 05/03-07 11:59 
Her er nogle billeder af hvordan sagerne tog sig ud til P:R 7.1
http://picasaweb.google.com/daniel.fairchild/DreamcastSamling
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 05/03-07 12:06 
Blev det så solgt?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 05/03-07 12:37, rettet 05/03-07 12:42 
RJK har det til gennemsyn hjemme hos ham, jeg regner med at få et tilbud en gang inden påske.
Ellers må jeg jo bare beholde det. Må indrømme at jeg blev lidt glad for 2D fightere og shmups igen i løbet af weekenden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/03-07 01:50 
Der kan du jo bare se :P...;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Alf81Alf81Skrevet 13/03-07 02:06 
Har allerede forudset dRLx's Dreamcast-samling-salg, som en årlig tilbagevendende begivenhed. Mener ikke det er første gang han har opført sig så vanvittig.

Bare liiige for at være en smule pralerens med gearet. :)
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig