X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udstyr til P:R 7.1


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-07 22:09 
Er der nogle der har mulighed for at tage et MVS setup med? Trænger til at uddele lidt håndflader i KOF 98 og Garou:MOTW :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 19/02-07 22:16 
Jeg har begge til AES.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-07 22:18 
Det ville selvfølgelig også være fint. Tænkte godt på det, men HVIS der skulle ske noget med dem...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 19/02-07 22:21, rettet 19/02-07 22:22 
Hæhæ. De overlever nok endnu et lille træf. Jeg orker ikke at have arcadekassen med, så AESen er vel nærmest påkrævet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 19/02-07 22:26 
*host* Ja den fylder jo unægteligt noget mindre end din "supergun-in-a-box" ;) Jeg vil se frem til nogle feee kampe.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 19/02-07 23:00, rettet 19/02-07 23:07 
Nu hvor jeg lige husker at spørge, er der så en eller anden herinde fra, der har et VMU save med alle unlockables i MarvelVs.Capcom2 til DC (den japanske version)?

Iøvrigt, så medbringer T.L.O og jeg to gamle monitors. De begge understøtter RGB, så den ene skal selvfølgelig moses rundt til TATE.

Derudover, tager jeg alt mit Saturn gear med.

EDIT: Juggernaut - Kan du holde til at få tæsk i andet end SNK brawlers? For så synes jeg da også vi skulle tage en tørn i SFZ3 og SFIII:3'rdStrike :D
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 19/02-07 23:05, rettet 19/02-07 23:05 
Jeg tager min komplette dreamcast samling med. Hardware og software. Efter P:R 7.1 skulle det så gerne ikke være min samling længere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/02-07 23:12, rettet 19/02-07 23:13 
Alf81>
Nu hvor jeg lige husker at spørge, er der så en eller anden herinde fra, der har et VMU save med alle unlockables i MarvelVs.Capcom2 til DC (den japanske version)?

Den kan jeg godt klare.

Dr.Laks> Sælger du ud? Eller har du allerede fundet en køber?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 19/02-07 23:12, rettet 19/02-07 23:13 
Alf81>
Iøvrigt, så medbringer T.L.O og jeg to gamle monitors. De begge understøtter RGB, så den ene skal selvfølgelig moses rundt til TATE.

Kanon. Så ligger det da vist helt fast at jeg ikke ska' ha' arcadekassen med lige denne gang ;)

Vi var i øvrigt nogle, der så anime (Bleach) sidste gang. Er det noget vi skal gentage, evt. hvis vi kan stjæle noget lampetid på den HD-projektor der skulle være til træffet? Ikke at der skal aftales noget fast, men hvis vi skal se det, så skal nogen jo have det med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 19/02-07 23:20 
dRxL>
Jeg tager min komplette dreamcast samling med. Hardware og software.

Så skal vi spille Gauntlet Legends, hvis det ender med at vi kigger forbi fra Aalborg. Det ligger dog stadig ikke fast.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Alf81Alf81Skrevet 19/02-07 23:31, rettet 20/02-07 01:02 
Konsolkongen>
Den kan jeg godt klare.

Super! :)

Naiera - Det skal dog lige tilføjes, at de monitors ikke er specielt store. Men de klarer nu opgaven mærkværdig godt alligevel.
Ting om dét og pis.
HankyHankySkrevet 20/02-07 00:04 
Naiera>
Vi var i øvrigt nogle, der så anime (Bleach) sidste gang. Er det noget vi skal gentage, evt. hvis vi kan stjæle noget lampetid på den HD-projektor der skulle være til træffet? Ikke at der skal aftales noget fast, men hvis vi skal se det, så skal nogen jo have det med ;)

Det ville være rigtig godt. Tager du Oppo'en med? .. Jeg er kun ejer af en Pioneer DV-380. Den gør det dog godt, men en afspiller med linedoubler ville være at foretrække.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 20/02-07 00:56, rettet 20/02-07 00:56 
Oppo 971'eren er lige netop blevet sendt afsted til sin nye ejer i dag. Jeg har nu en Pioneer 696, som dog ikke er vanvittigt stærk til de-interlacing eller opskalering (det tager mit TV sig af ;), men der er selvfølgelig HDMI, så den kan jeg godt medbringe, hvis der ikke er andre muligheder.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 20/02-07 19:15 
Alf81>

EDIT: Juggernaut - Kan du holde til at få tæsk i andet end SNK brawlers? For så synes jeg da også vi skulle tage en tørn i SFZ3 og SFIII:3'rdStrike :D

Giv mig 15 min i selskab med spillet, og jeg er parat til at give dig en lektion du sent vil glemme muhuhuhahaha
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 20/02-07 20:46 
dRxL>
Jeg tager min komplette dreamcast samling med. Hardware og software. Efter P:R 7.1 skulle det så gerne ikke være min samling længere.

Hvis du gør alvor af det, sætter jeg nok ny personlig rekord i afbrænding af månedsløn :D
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-07 16:03, rettet 28/02-07 14:25 
Jeg tager enten min Dreamcast eller Saturn samling med. Uanset hvad så kan jeg tage min linedoubler med så vi kan få sat en Saturn med Saturn Bomberman til Hankys projektor, det ville da være oplagt.

EDIT: Jeg har dog hverken spillet eller 2x 6 player adaptors ;)

EDIT EDIT: Det bliver Dreamcasten.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FizbanFizbanSkrevet 25/02-07 17:09, rettet 25/02-07 17:10 
Jeg har en US bomberman, og vi kan sikkert lokke RJK til at tage sit saturn grej med =)

Og når vi nu er i gang med Saturn, synes jeg også vi skal spille Death Tank Zwei
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
HulleHulleSkrevet 28/02-07 10:19 
Er der nok Wii's til træffet? Ellers tager jeg gerne min med, plus et par spil. Men har kun to remotes og en nunchuck, så hvis andre kunne medbringe også..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RJKRJKSkrevet 28/02-07 11:10 
Der er vist intet som helst overblik over, hvad der egentligt er med til træffet. Så hvis man har noget specielt man vil spille, skal man vist sørge for selv at tage det nødvendige med, eller sørge for at andre gør det.

Men hvis folk så småt skriver her, hvad de har med, så kan jeg godt prøve at fylde hullerne.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 28/02-07 11:48 
Grundet lidt mere besvær med at transportere ting pt må det blive til:

14" tv
PS2 / NGC / 360 / Wii (alt efter hvordan pladsen ser ud)
NDS /NGC
Div. spil
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KeenKeenSkrevet 28/02-07 12:30 
jeg ved ikke helt hvad jeg tager med endnu, det bliver nok lidt af hvert og så vil jeg se om jeg ikke også lige kan få min 19" pc skærm med
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/02-07 12:36, rettet 28/02-07 12:36 
Jeg hiver følgende med:

MegaDrive II med 50/60 Hz switch
Master System Converter
Multitap + Mega Bomberman
2 stk. Zero Tolerance + hjemmelavet link kabel
2 stk. Light Phasere + Gangster Town

Div. Master System spil og en smule til MegaDrive.

Samt et 14" TV, hvis jeg orker det :)
AV Intelligent Terminal
Alf81Alf81Skrevet 28/02-07 13:28, rettet 28/02-07 14:56 
Så behøver jeg ikke tage min MD med, cool... For ellers ville jeg også have lidt for meget at slæbe på :)

Tager følgende med:

Saturn + spil.
Arcadestick til Dreamcast (T.L.O tager også et med) + diverse 2D-brawlers.
NDS + spil.
Lille monitor til TATE.
Og så lige et par småvigtige MegaDrive titler.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-07 14:26 
Alf81>
Dreamcast arcadestick (T.L.O tager også et med)

Nice så slipper jeg for at tage mit med.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/02-07 14:52, rettet 28/02-07 14:57 
Bare du husker VMU'en :)

EDIT: Altså, jeg tager ikke min DC med.
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/02-07 15:12 
Alf81>
Så behøver jeg ikke tage min MD med, cool... For ellers ville jeg også have lidt for meget at slæbe på :)

Så håber jeg bare, der er en anden, som slæber noget MD-hardware med. For ellers er der ikke meget sjov ved Zero Tolerance ;)

Desuden har jeg også kun 2 controllere med. Så hvis vi skal have gang i noget 4 player halløj med Mega Bomberman, skal der også bruges et par stykker mere af dem :/
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 28/02-07 15:17 
Der er DC (PAL) og GCN (US) i klubhuset.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-07 15:34 
Alf81>
Bare du husker VMU'en :)

EDIT: Altså, jeg tager ikke min DC med.

Du tager vel din VMU med så? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/02-07 17:45 
Skal nok huske min VMU, den har alligevel fast plads i mit arcadestick ;)

Så håber jeg bare på, at nogen tager noget boot-værk med, så NTSC spillene kan moses op i 60Hz på PAL konsollen?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/02-07 18:02 
Min DC har chip, så det burde ikke være noget problem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Krans.KKrans.KSkrevet 28/02-07 19:24 
Jeg er i bil denne gang, så jeg kan vel egentlig også godt tage mit 21" tv med. I skriver jo, der altid er mangel, selvom jeg nu aldrig rigtig selv har oplevet det på egen krop =P Scart-indgangen bagi er dog ikke hvad den har været, men det kan klares ved at lægge et par sokker nedenunder til at støtte kablet, og så ellers nørkle lidt frem og tilbage med det =D

Så kan jeg også godt tage min PS2 med med dertilhørende multitap (slimline). En PSP og diverse spil og ting og sager bliver det vel også til.
Som lovet i en anden tråd tager jeg også Guitar Hero 1 + 2 og to SG-controllere med, samt samtlige Buzz-spil (Music, Big og Sports Quiz samt Jungle Party).

Altså:

21" tv
Slimline PS2
Slimline PS2 multitap
PSP
Guitar Hero 1 + 2
2 Guitar Hero controllere
Samtlige Buzz-titler
Et sæt buzzere
Div. spil
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
RJKRJKSkrevet 28/02-07 19:41 
Krans.K>
Som lovet i en anden tråd tager jeg også [...] samtlige Buzz-spil (Music, Big og Sports Quiz samt Jungle Party).

Jeg tror ikke på, at du har Big Quiz med! :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ConkerConkerSkrevet 28/02-07 21:18 
Jeg har følgende som jeg evt. kan tage med:

* Xbox med DDR / Stepmania og Karaoke Revolution 1+2 inkl. 2 mikrofoner
* 2 x Cobalt Flux platforme til Stepmania / DDR
* Playstation 3 med Component / Composite kabler + Railfan
* Nintendo DS med Game & Watch Collection
RJKRJKSkrevet 28/02-07 21:21 
Vi vælger PS3'en :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HankyHankySkrevet 28/02-07 22:45, rettet 28/02-07 22:45 
Conker>
* Playstation 3 med Component / Composite kabler + Railfan

MEGET gerne - og lad for gud skyld composite-kablet ligge derhjemme ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
ConkerConkerSkrevet 28/02-07 23:38, rettet 28/02-07 23:43 
Jeg kommer sikkert først lørdag. Hvis jeg ta'r PS3 og component kabel med - kan jeg så regne med at der er et HD tv i huset ? Jeg har desværre kun Railfan til maskinen, men har spilbare demoer af absolut alt fra Playstation Store.
RJKRJKSkrevet 28/02-07 23:46 
Mig bekendt er der endnu ikke anmeldt noget HDTV til ankomst. Dog en HD-projektor.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Krans.KKrans.KSkrevet 01/03-07 00:36 
RJK>
Krans.K>
Som lovet i en anden tråd tager jeg også [...] samtlige Buzz-spil (Music, Big og Sports Quiz samt Jungle Party).

Jeg tror ikke på, at du har Big Quiz med! :)

Jamen Vorherre bevares da, jeg går jo ud fra, at du har mit eksemplar med =P Til gengæld har jeg to gange Music Quiz med!

En PS3 til træffet lyder jævnt interessant. Det vil jeg se frem til med let løftede øjenbryn.
For vi er syge lidt aparte lidt for smarte lalleglade, drikker glas med hash og spiller russisk roulade!Spiller nu: Grand Theft Auto: China..., Rayman Origins
HNHNSkrevet 01/03-07 11:05 
Har xbox 360 med 2 controller og selvfølgelig pes 6 og et par andre spil + 28" tv.

Mulighed for et 14" og en Wii med to controller wii sport, wii play og zelda hvis det er..
T.L.OT.L.OSkrevet 01/03-07 15:49 
Min taske bliver pakket med:

En stak Megadrive spil
Et par saturn spil.
Arcade Stick til Saturn 2stk, Megadrive, Dreamcast.
2 extra MD controllere til Mega Bomberman.
DS, GBA med spil.
En monitor hvis der er brug for en..?

Hvis der er nogen der har Sonic and the Secret Rings, må de meget gerne tage det med..^~^
HankyHankySkrevet 01/03-07 16:14 
HD-projektor (HDMI, Component, VGA)
PSOne (chip & RGB) + controllers + arcade stick
GBA SP
14" TV (RGB)

Ellers kun andet, hvis er er mangel, eller folk efterspørger :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 01/03-07 17:47 
T.L.O>
2 extra MD controllere til Mega Bomberman.

Super :D
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 01/03-07 18:37, rettet 01/03-07 18:38 
Jeg medbringer af større udstyrstingester:

Neo Geo AES
Pioneer 696 DVD-afspiller (+ HDMI kabel)
PSTwo (teh mod + RGB og component)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 02/03-07 00:57, rettet 02/03-07 07:58 
Jeg har forsøgt at optælle lidt på, hvad folk har skrevet:

PS3:
1 x JAP (Conker)

Wii:
1 x PAL (Hulle)

Xbox 360:
1 x PAL (HN)

Xbox:
N/A

PS2:
1 x modded (Naiera)
1 x slim (Krans.K)
1 x PAL (RJK)
1 x ? (The Dane)

GameCube:
1 x US (SNG)
1 x ? (The Dane)

Dreamcast:
1 x moddet (Konsolkongen)
1 x PAL (SNG)
2 x ? (dRxL)

Nintendo 64:
2 x PAL (RJK)

PS1:
1 x modded (Hanky)

Saturn:
1 x moddet? (Alf81)
1 x moddet (RJK)
1 x PAL (RJK)

Neo Geo:
1 x AES (Naiera)

Mega Drive:
1 x moddet (Killer Bean 2)

SNES:
N/A

NES:
N/A

Master System:
MD-converter (Killer Bean 2)

PC Engine:
N/A

PSP:
1 x PSP (Krans.K)
1 x PSP (RJK)

GBA:
1 x SP (Hanky)
1 x GBA (T.L.O.)

DS:
1 x DS (T.L.O)
1 x DS (Alf81)
1 x DS (RJK)
1 x DS (The Dane)

Skærme:
1 x HD-projektor (Hanky)
1 x 14" (Hanky)
1 x 28" (HN)
1 x 21" (Krans.K)
1 x TATE-skærm (Alf81)
1 x 14" (Killer Bean 2)
1 x 25" (SNG)
1 x 25" (RJK)


Der er stadig en 10 stykker der ikke har nævnt hvad de medbringer. Jeg tror godt vi kunne bruge flere Wiis, Xbox 360'er og PS2'er, og en Xbox. Der er vel også et par DS og PSP-spil der kunne være sjove at prøve i multi, hvis vi havde flere af dem. Skærmstatus er lige nu noget i retning af 3 mand per skærm, hvilket vel ikke er for mange.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 02/03-07 01:49, rettet 02/03-07 02:42 
Conker: Øv, Søren. Først tænkte jeg at det var fedt at du kom, og så fandt jeg ud af, at det kun er om lørdagen :( (jeg er der desværre kun om fredagen) PS: Det er Kenneth fra GAME :)


Jeg kan godt tage en Xbox eller to med, og også en 360'er, hvis det ønskes. Med hensyn til DS og PSP spil, så nævn gerne hvilke spil der skal spilles multi i, og jeg vil se om jeg kan have dem med...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The DaneThe DaneSkrevet 02/03-07 02:14 
Bliver kun til en PS2, NGC og så NGC & NDS + div. spil herfra (kun 1 ds spil). Som sagt ikke nok med transport mulighed pt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HNHNSkrevet 02/03-07 13:19 
Vi har også en psp med og måske en wii
KeenKeenSkrevet 02/03-07 13:19, rettet 02/03-07 13:23 
Jeg har følgene med indtilvidere:

moddet xbox + 4 controllere
Ps2 + 2 controllere (en ps2 og en psx controller)
og min 19" fladskærm fra min pc
og nogle forlængerledninger
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig