X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star Wars: The Force Unleashed


Svar
nerosnerosSkrevet 17/02-07 21:31, rettet 18/02-07 17:14 
Det ser spændene ud og meget imponerende grafik synes jeg. Et Star Wars spil til XBOX 360.

Link...
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/02-07 12:49 
Hold da fast immersionen får et ordentligt spark opad - det ser meget spændende ud, og er i mine øjne et godt skridt, der bevæger denne generation fremad i forhold til den forrige.

Spørgsmålet er så bare om det bliver lige så flot og levende som pre-vis videoen - man kan jo håbe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
WehnerWehnerSkrevet 18/02-07 13:25 
Ja det ser rigtig flot ud. Også på tide med et "rigtigt" Star Wars-spil til 360'en. Ikke for at forklejne Lego på nogen måde, men det er trods alt noget andet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
QQSkrevet 18/02-07 19:16 
Gid Factor 5 dog bare ville lave et Rogue Squadron eller lignende til Wii også... Tilsyneladende synes de jo godt om maskinen, og forstår at udnytte den, så mon det ikke bare er et spørgsmål om tid? Man kan jo håbe...

Julian Eggebrecht om Wii
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
nerosnerosSkrevet 18/02-07 19:50 
Echelon VI>
Hold da fast immersionen får et ordentligt spark opad - det ser meget spændende ud.

Ja det må være fremtiden. Jeg synes at have læst engang at noget der ligner denne teknologi også skulle være at se i det kommmende Indiana Jones spil, men jeg ved ikke engang om det spil er en realitet mere?
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/02-07 19:53 
Jeg tror ikke Indy er en franchise, de bare dropper. Især ikke med en film på vej.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 18/02-07 21:10 
Det kan du så have ret i.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/02-07 22:58, rettet 18/02-07 23:00 
Nu siger en flink stemme i en af filmene jo, at vi KUN vil se de to teknologier i Lucas Arts-spil, så mon ikke vi får det at se i et kommende Indiana Jones spil til en eller flere af denne generations konsoller? :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig