X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Co-op Beat'em Up?


Svar
QQSkrevet 17/02-07 00:43 
Jeg mangler et godt co-op beat'em up, men kender i øjeblikket kun til TMNT IV: Turtles in Time, som jeg har haft meget sjov ud af. Men derudover kender jeg slet ikke genren. Hvilke titler er anbefalelsesværdige? Og endnu vigtigere: Er der nogen af dem der er på Virtual Console, eller ser ud til at komme det?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
McBrainMcBrainSkrevet 17/02-07 01:07 
Altså jeg spille dælme meget Double Dragon i sin tid. Glimrende som co-op, men om det kommer til vc aner jeg ikke.

Kunne man ikke co-oppe i Final Fight også?

Ellers er der jo også Golden Axe. Det var klasse.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
HankyHankySkrevet 17/02-07 03:39 
Streets of Rage, kommer man ikke udenom :-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WeskerWeskerSkrevet 17/02-07 11:30, rettet 17/02-07 11:31 
Final Fight Streetwise, har en meget go' multiplayer mode.
hvor man kan spille med:
- Cody Travers.
- Kyle Travers.
- Mike Hagger.
- Guy.

Ellers kan man spille sammen i Street Fighter Alpha 3, på PSP'en. der er mange modes, måde dem hvor man er sammen og dem imod.
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
nerosnerosSkrevet 17/02-07 12:36 
Jeg har lige købt Undercover Cops til min SNES og det rykker for vildt! ;-)!
Bashful Neophyte
QQSkrevet 17/02-07 19:02 
Streets of Rage er da på vej til VC, ikke?
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 19/02-07 17:57 
I final fight til ps2 kan man da ikke spille 2 player, det var jo det som spillet tabte på.

Et fedt co-op til snes var super double dragon, og det er efter min mening bedre end de stive final fight og streets of rage spil.

Her er lidt gameplay fra spillet

Super double dragon
For The Love Of The Game
WeskerWeskerSkrevet 19/02-07 19:37, rettet 19/02-07 19:38 
Darknon>
I final fight til ps2 kan man da ikke spille 2 player, det var jo det som spillet tabte på.



Gu kan man da det, når man kommer videre igennem spillet. unlocker man stages samt characters, som man kan spille med i "Arcade-mode" (som findes i start menuen) med 2-player...
Spiller nu: Resident Evil 4, Godfather, The: Blackha..., Scarface: The World Is ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig