X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wii Downloadable Content


Svar Sortering
QQSkrevet 17/02-07 00:35, rettet 30/03-07 14:52 
Wii Software:
Forecast Channel
Internet Channel (Trial)
News Channel
Everybody Votes Channel (NY)

Virtual Console:

NES:
Donkey Kong
The Legend of Zelda
Mario Bros.
Wario's Woods
Pinball
Solomon's Key
Urban Champion
Donkey Kong Jr.
Soccer
Tennis
Baseball
Ice Hockey
Super Mario Bros.
Xevious
Gradius
Zelda II: The Adventure of Link
Excitebike
Kirby's Adventure
Kid Icarus
Galaga
Teenage Mutant Ninja Turtles
Ice Climber
Castlevania
Punch-Out!! (NY)

Super Nintendo:
Donkey Kong Country
F-Zero
SimCity
Super Castlevania IV
Street Fighter II: The World Warrior
Super Probotector: Alien Rebels
Super Mario World
R-Type III: The Third Lightning
Super Ghouls 'n Ghosts
The Legend of Zelda: A Link to the Past
The Legend of The Mystical Ninja (NY)

Sega Mega Drive:
Altered Beast
Ecco The Dolphin
Golden Axe
Sonic The Hedgehog
Columns
Dr. Robotnik's Mean Bean Machine
Gunstar Heroes
Ristar
Space Harrier II
Toe Jam & Earl
Bonanza Bros.
Comix Zone
Gain Ground
Sword of Vermillion
Streets of Rage
Bio-Hazard Battle

TurboGrafx-16:
Bomberman '93
Bonk's Adventure
Dungeon Explorer
Super Star Soldier
Victory Run
Alien Crush
Military Madness (Med Update)
R-Type
Motoroader
Soldier Blade
Vigilante
New Adventure Island
Chew Man Fu
Double Dungeons
Splatter House
Dragon's Curse (NY)

Nintendo 64:
Super Mario 64
Mario Kart 64 (Med Update)
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 17/02-07 00:38 
I denne uge fik vi:

Excitebike (NES)
Kirby's Adventure (NES)
R-Type III: The Third Lightning (SNES)
New Adventure Island (TGX-16)
Everybody Votes Channel

Desuden er der kommet opdateringer til Mario Kart 64 og Military Madness.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Zzap!Zzap!Skrevet 18/02-07 20:56 
Hvornår filen kommer A Link to the Past?! Det er tre uger siden det kom i USA og og Japan.
Born to kill space
QQSkrevet 23/02-07 01:31 
I dag fik vi så:

Kid Icarus (NES)
The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 23/02-07 09:19, rettet 23/02-07 09:19 
Jeg har ikke fået min wii på nettet endnu. Men kan jeg ikke få et eksempel på hvad spillene koster, f.eks snes og n64 spil?
For The Love Of The Game
WikzoWikzoSkrevet 23/02-07 10:39 
NES - 500 points
SNES 800 points
Nintendo 64 - 1000 points
Megadrive - 800 points
TurboGrafx - 600 points

Nogle af priserne varierer lidt. Fx koster Zelda OoT 1200 points i Japan, mens det koster 1000 herhjemme.

2000 Wii points koster 150-200 kr. i Danmark.
dpldplSkrevet 23/02-07 11:32, rettet 23/02-07 11:34 
1000 point koster 75kr (Vis man betaler med kort)
Som er den mindste muligt man kan købe online. Og købe points online er en del billiger, som sagt ligger poinr købt på kort ved en pris på 200kr for 2000point. Så pris forskel er stor.

Og nej man spare ikke noget ved at købe flere points på engang. Så 1000 point = 10 euro (ca 75kr) er alt man nødvendig at vide. ><

edit:
LTWW: Nogen turbo spil er 800point. :p

Wiki om wii point. alt info der er nødvendig
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-07 11:48 
dpl>
...som sagt ligger poinr købt på kort ved en pris på 200kr for 2000point. Så pris forskel er stor.

159,- mener jeg de koster.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dpldplSkrevet 23/02-07 11:54 
Holder ikke styre på priser. Men de sidder jeg har set på nettet sælger den til 200 (nogen har tilbud på 150 lige nu)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 23/02-07 13:24 
hmm smider lige den info here. (vidste ikke hvor ellers)

Neo geo bliver også muligt på VC (I japan anyway)

http://gonintendo.com/?p=13673
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
happyEDhappyEDSkrevet 23/02-07 13:33 
i merlin koster 2000 149,-
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
QQSkrevet 02/03-07 07:48 
Og idag blev det så til:

Sword of Vermillion (SMD)
Streets of Rage (SMD)
Bio-Hazard Battle (SMD)
Chew Man Fu (TGX-16)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-07 08:59, rettet 06/03-07 09:02 
Så fik jeg endelig sat min wii på nettet, via nintendo's usb adapter. Dejligt smertefrit, ingen problemer what-so-ever. Og hvor er det hele bare lækkert at se på. Jeg har allerede brugt de første 4.000 points på super mario world, mario kart 64, donkey kong country, og R-Type 3. Fantastisk :-) Hvornår kommer a link to the past?

(EDIT) Har lige set at der også nu kommer super ghouls and ghosts til VC, jeg mener bare, KAN det snart blive meget bedre?
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-07 13:44 
Progresive scan og 60hz hastighed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 06/03-07 13:48 
Konsolkongen>
Progresive scan og 60hz hastighed.

*HOST*GRA*HOST*FIK*NØRD*HOST*
};-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 06/03-07 14:09 
Man er nørd hvis man vil have tingene til at se pænere ud?
ElgenElgenSkrevet 06/03-07 14:15 
Der var snak om VC, hvor hovedparten af alle spillene er fra den gang hvor RF eller composite var langt det mest udbredte på de forskellige konsoller.
Spøgsmålet er, om progressive scan overhovedet ville gøre en forskel her, med mindre man alvor begynder at omskrive grafikmotorene til de forskellige spil, og så er det jo ikke rigtig emulering mere, men nærmere remakes.
Det var bare det der var min (indrømmet noget uklare };-) ) pointe.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/03-07 14:40 
Progresive scan gør en meget stor forskel, gamle spil eller ej. Desuden er det klamt at vi tvinges til at spille spillene i den forkerte hastighed.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 06/03-07 14:56, rettet 06/03-07 14:58 
Allrigth, jeg bøjer mig; de fleste herinde ved vel efterhånden også snart at jeg er 'grafik-ignorrant' };-), JEG har bare svært ved at se forskel, og er iøvrigt efterhånden godt træt af, at hver gang snakken går på Wii, så skal der fokuseres på grafik };-) (jeg SÅ ligeglad, og mener iøvrigt at composite er ganske udemærket AV-format (klart bedre end RF))
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 06/03-07 15:19 
Elgen>
...og er iøvrigt efterhånden godt træt af, at hver gang snakken går på Wii, så skal der fokuseres på grafik };-)

Det er fordi Wii grafikken er et nemt mål ;)
ElgenElgenSkrevet 06/03-07 15:30 
Præcis min pointe.
Det er jo heller ikke sjovt at råbe 'for dyr konsol', 'for dyre spil', 'manglende rumble' osv. hver gang nogen taler om PS3 mere, vel; vi burde da ligesom være kommet videre, ik'? };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-07 16:47 
Jeg snakkede nu mest om wii online content (eftersom det startede hele diskutionen)

Skal vi ikke hoppe tilbage til emnet, nemlig at wii online rocks :-)
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 06/03-07 18:53, rettet 06/03-07 18:53 
Elgen>
vi burde da ligesom være kommet videre, ik'? };-)

Forhåbentligt... men når du skriver "kan det snart blive bedre?" så spurgte du jo selv ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 07/03-07 08:03 
godt så.

Der var snak tidligere om Rare ville udgi spil som perfect dark og golden eye... Donkey Kong Country ligger til download, så mon ikke også at de andre spil kommer?
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 07/03-07 12:10 
Det har vist noget med licensen at gøre. Donkey Kong er en figur ejet af Nintendo, spillet udviklet af Rare.. Med Goldeneye og Perfect Dark henholdsvis, ejer Rare ikke længere licensen til James Bond, og Joanna Dark tilhører vel egentlig Microsoft nu.. Så vi får se, det bliver spændende. Med Diddy Kong Racing udgivet til DS, så ser Microsoft om ikke andet samarbejdsvillige ud.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
QQSkrevet 10/03-07 23:10 
Og i denne uge blev det til:

Galaga (NES)
Super Ghouls 'n Ghosts (SNES)
Double Dungeons (TGX16)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 16/03-07 13:32 
Teenage Mutant Ninja Turtles (NES)
Ice Climber (NES)
Splatter House (TGX16)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 16/03-07 14:06 
Det er sgu ikke så få kvalitetstitler de får spyttet ud. Tror det er en rigtig god forretning for dem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
AmbyAmbySkrevet 16/03-07 16:02 
Hvad kan anbefales i denne omgang?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 16/03-07 16:34 
Turtles, men det er nok mere mine egne minder fra spillet der trækker :) Ellers er der Ice Climbers, men ærlig talt er der ikke meget at komme efter. Kender ikke Splatterhouse.
Zzap!Zzap!Skrevet 16/03-07 19:05, rettet 16/03-07 19:06 
Tjaa... Jeg venter stadig her en måned efter på aLttP (Se min post længere oppe).
Jeg køber af princip ikke noget før de har fået sig nosset sammen til frigive det.
Så lang tid kan det for dælen da ikke tage?!
Born to kill space
QQSkrevet 17/03-07 17:51 
Hvis de udgiver alle de gode titler samtidig, går de mindre gode jo tabt i svinget, og får formentlig ingen opmærksomhed. Synes det er fint som de gør det nu, der er meget godt at vælge imellem, selvom jeg ikke er den store retrofan.
Det bedste ved det hele, er dog at N64 titlerne kører 60fps RGB... NICE!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 17/03-07 17:52 
Zzap!>
Så lang tid kan det for dælen da ikke tage?!

Jeg tror du kan være helt sikkert på at ALttP ligger klar til udsending, det er jo bare et rent business spørgsmål.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
ChronoChronoSkrevet 23/03-07 19:11 
Zzap!>
Tjaa... Jeg venter stadig her en måned efter på aLttP (Se min post længere oppe).
Jeg køber af princip ikke noget før de har fået sig nosset sammen til frigive det.
Så lang tid kan det for dælen da ikke tage?!

Jeg tror Nintendo læser med her - nu skal du til at købe spil!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WikzoWikzoSkrevet 23/03-07 21:57 
Jep, i dag fik vi nemlig:

- Castlevania (NES)
- The Legend of Zelda: A Link To The Past (SNES)

Har selv hentet Zelda; dog kun spillet det lidt kort. Virker ret godt, men jeg undrer mig over, hvor Link ikke kan rulle :P
Zzap!Zzap!Skrevet 24/03-07 10:36, rettet 30/03-07 17:45 
Chrono>
Zzap!>
Tjaa... Jeg venter stadig her en måned efter på aLttP (Se min post længere oppe).
Jeg køber af princip ikke noget før de har fået sig nosset sammen til frigive det.
Så lang tid kan det for dælen da ikke tage?!

Jeg tror Nintendo læser med her - nu skal du til at købe spil!

Os i den grad! :D
Glimrende spil BTW.
Hølmkjær>
Hvis de udgiver alle de gode titler samtidig, går de mindre gode jo tabt i svinget, og får formentlig ingen opmærksomhed. Synes det er fint som de gør det nu, der er meget godt at vælge imellem, selvom jeg ikke er den store retrofan.
Det bedste ved det hele, er dog at N64 titlerne kører 60fps RGB... NICE!

Whaa?! MK64 og M64 kører da ved deres sædvanlige PAL 25 fps.
Det er rigtigt nok at de har optimeret hastigheden så de ikke kører i PAL minimal slo-mo (17% for langsomt?). Men de er stadig låst på 50 fields per second.
Og det IMO ikke helt godt nok. NTSC er versionen er at regne for den autentiske.

Det der med at frigive dem så de ikke "kvæler" hinanden, tror jeg har meget ringe effekt på VC.
Born to kill space
QQSkrevet 30/03-07 14:50 
Idag:
The Legend of The Mystical Ninja (SNES)
Punch-Out!! (NES)
Dragon's Curse (TGX16)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
KalicolaKalicolaSkrevet 04/04-07 20:23 
Halløj der. Jeg fandt lige en liste inde på wikipedia, som indeholder hvad der er blevet udgivet af VC spil, og hvad der vil blive udgivet i fremtiden...

Man skal ikke undervurdere Wikipedia :-)

List of Virtual Console games
For The Love Of The Game
WikzoWikzoSkrevet 04/04-07 22:13 
Jep, Wikipedia er rigtig god til formålet, selvom denne side er lidt mere overskuelig.

Forresten er den amerikanske Wii-hjemmeside blevet opdateret, så man kan læse og se lidt om hvert VC-spil.

I mandags fik USA Star Fox 64, og mange regner med, at vi i Europa også får det snart (dog sandsynligvis ikke i denne uge, lader det til).

En hjemmeside der samler alle VC-spil
ElgenElgenSkrevet 12/04-07 13:10 
Så kom endelig en alpha-version af Opera Browseren.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 12/04-07 13:14 
Alpha?

Det er en final udgave som er kommet i dag.
ElgenElgenSkrevet 12/04-07 13:49, rettet 12/04-07 13:53 
Lur mig om ikke der kommer opdateringer hen ad vejen; derfor alpha.
(Men ja, ved godt at det er misvisende. Burde nok have skrevet "alpha" i stedet og krydret med en smiley, var bare så ivrig for at være den første med en nyhed for en gangs skyld };-) )
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 12/04-07 13:50 
Så en final 1.0 da ;)
sonicosonicoSkrevet 14/04-07 11:39 
Er der så nogen væsentlige forskelle eller opgraderinger fra Betaen og Final 1.0 ?
ElgenElgenSkrevet 14/04-07 15:10 
Ja, fx.
- langt hurtigere launch
- mange flere konf.-muligheder (bla. brug af proxies)
- et mindre make-over af designet
- sikkert også mere jeg ikke lige har lagt mærke til
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Zzap!Zzap!Skrevet 15/04-07 11:42 
Fire ting jeg stadig savner er:

- Grab and scroll. Det "fjederløse joystick" er for langsomt og upræcist til stort set alt. Det kunne let være lavet ved at holde A + B inde samtidig.

- Marker og cut'n paste. Igen noget der med lethed kunne være lavet med A knappen. Det er simpelthen for dumt at det ikke er i den generelle tekst editor.

- Hurtigere zoom. Zoom funktionen er rigtig fin, men den er bare for langsom til at man gider at bruge den til andet end gimmick fremvisninger.

- En "End" og "Home" tast. Dvs. en tast der scroller siden helt op og helt ned.
Born to kill space
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig