X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 Indtryk


Svar
SlothSlothSkrevet 15/02-07 22:58, rettet 16/02-07 00:47 
Så fik jeg endelig min PS3!

Kort opsummering: DEN ER FED!

For lige at få problemerne af vejen først, så er det eneste problem jeg har oplevet med den, at mit Mirai nogle gange mister sync over HDMI ved opløsningsskift.

Det udmønter sig i, at skærmen bliver sort. Jeg skal slukke og tænde for TV'et for at genskabe billedet. Det er et velkendt problem hos nogle... Se hele indlægget
Kiss me, would you kindly?
1'500 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 26/09-08 21:07 
Ja. Vælg den under network, tryk trekant-knappen og vælg "Do not display".

Og ja... den er irriterende - slog den selv fra efter 3 min :)
JAAJAASkrevet 26/09-08 21:30 
King Chaos>Nintendo er jo li'som ude... de kan ikke levere maskiner nok og derfor er der vel ingen grund til at sætte prisen ned.

Er det virkelig stadig tilfældet? De slår godt nok til Søren.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 26/09-08 22:03 
Beano>
Ja. Vælg den under network, tryk trekant-knappen og vælg "Do not display".

Og ja... den er irriterende - slog den selv fra efter 3 min :)

Tak!
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
MrCaseMrCaseSkrevet 27/09-08 16:06 
Nåh men så gør jeg det da heldigvis også bare selv!

Mht. 60gb ps3 mod en 80gb ps3

I mit tilfælde har det vist sig at den støjer mindre. Der er to ting i det.
For det første så kommer den ikke op på et højere blæser-niveau med mindre man stresser maskinen (altså spiller spil el. lign.)... hvis den bare står og suger, f.eks., så holder den sig på det 'uhørlige' niveau.
For det andet larmer den mindre når den så sparker den op på højere niveauer.

Iøvrigt afgiver den væsentligt mindre varme, hvilket jo er en lille bonus.

Så der har i det. Et enkelt empirisk bevis på forholdet ml. de gamle og de nye...
Have you considered sucking less?
BeanoBeanoSkrevet 27/09-08 19:07 
MrCase>
For det første så kommer den ikke op på et højere blæser-niveau med mindre man stresser maskinen (altså spiller spil el. lign.)...

Da også noget underligt noget at gøre... spille på en PS3?

;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/09-08 19:35 
JAA>

Er det virkelig stadig tilfældet? De slår godt nok til Søren.

Ja, og jeg må også efterhånden indrømme at der sgu ikke kommer ret meget til maskinen, som jeg gider at spille. Så det er både trist og paradoksalt. :(
nerosnerosSkrevet 28/09-08 10:28 
JAA>
Er det virkelig stadig tilfældet? De slår godt nok til Søren.

Jeg er da ikke blevet slået endnu ;-)

Noget andet er, at jeg synes godt nok der kommer meget til PS3 som jeg glæder mig til at spille. Det går jo godt nu hvis man er PS3 ejer.
Bashful Neophyte
enfenenfenSkrevet 28/09-08 11:17 
Ja, der er begyndt at komme nogle gode titler til ps3'en.

'Alone in the Dark' skulle eks. også blive en langt bedre oplevelse til PS3'en sammenlignet med tidligere versioner, da det er blevet finpudset på alle leder og kanter. Se evt. nedenstående link.

PS3 walkthroughs
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 14:01 
Pas på hvad I publiserer i LBP, SingStar, osv... Sony har ændret på betingelserne mht. hvad de må gøre med det.

"PSN terms say Sony can sell your content without reimbursement"
HeroldHeroldSkrevet 17/10-08 14:50 
Spørgsmålet er så om der overhovedet er nogen der vil købe en sang af King Chaos... med King Chaos...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 17/10-08 14:53 
KC's mor :)
BonziniBonziniSkrevet 30/10-08 10:23 
Så kan man købe 160 GB bundle hos elmutanten.

Håber snart den kommer hos Blockbuster så jeg kan få brugt min kredit.

Link
BeanoBeanoSkrevet 30/10-08 10:27 
Så er det vist mere økonomi i at købe 40GB modellen til 1200,- mindre og selv putte større HDD i og købe R&C og SSHD :)
BeanoBeanoSkrevet 31/10-08 18:31 
Ny PS3 controller på vej?

"PS3 "break apart" motion pad sighted"
GreaseballGreaseballSkrevet 05/11-08 21:09 
hvordan kan det være at hvis jeg vil se en DVD film så er den hulens lang tid om at loade filmen. Nogen gange vil den overhovdet ikke... MEN! Slukker jeg for maskinens net forbindelse så loader den filmen op med det samme.
Jeg fatter ikke hvordan sony har skruet den maskine sammen ;P
rapsacrapsacSkrevet 05/11-08 21:39 
det er ikke et problem jeg har...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-08 21:40 
Det virker også fint her.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 05/11-08 22:18 
så har den sikker bare Sony-Nisser på harddisken.
Må se at få en rigtig DVD afspiller så den kan samle lidt mere støv.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/11-08 23:13, rettet 12/11-08 23:13 
Kan jeg via computeren ændre mit password til min PS3 profil? Eller SKAL jeg bruge en PS3 til det? I værste fald kan tyvene jo købe adskillige spil fra mit kort på PSN.
Jeg prøvede at ændre den på playstation.dk men jeg tror ikke det er den samme profil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-08 17:29 
Ligemeget jeg spørger om Kristensen eller T.L.O ikke vil ændre mit password igennem deres maskiner. Dem stoler jeg i hvert fald på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 09:37 
Prøv store.playstation.com

Der kunne jeg logge ind med min PSN konto og der var mulighed for at ændre e-mail adresse og password. Burde være det samme.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 19:01 
Jo tak men jeg venter nok bare til i morgen når jeg alligevel tar ned og køber en ny :) Er der nogen af jer der har set mig online eller ser mig før i morgen må i da gerne sende en sviner ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 20:43 
Ok, næste gang jeg ser dig skal jeg svine dig til - check!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/11-08 20:44 
Smartebeano.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/11-08 21:05 
Sorry ;)

Men skal nok holde øje.
dRxLdRxLSkrevet 05/12-08 19:05, rettet 05/12-08 19:28 
Så er jeg ankommet til min japanske PS3 der har ventet på mig i Osaka nogle måneder efter hånden. Det er en original 60Gb model (PS2 BC FTW!), men sjovt nok har jeg fået en Dualshock 3 med fremfor en Sixaxis, hvilket jeg da selvfølgelig er glad for.

Jeg har kun lige brugt den nok til at downloade WipeOut HD og spille det lidt (på min brors sucky-sucky 14" CRT), men må indrømme at det har slået mig hvor elegant Crossbarens visuelle design er. Der er virkeligt langt ned til xbox'ens langt mindre elegante, men sjovt nok mere effektive, udgave af et interface.

I morgen skal jeg i elektricitetsbyen (DenDenTown) og få købt mig ICO og Shadow of The Colossus, R-type Final, Gradius V og andre spil som jeg lige skal komme i tanke om.

Edit: Anbefalinger af gode japan-only ps1, ps2 eller ps3 spil jeg bør kigge efter modtages med glæde.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-08 19:24 
Battle Fantasia til PS3

http://www.youtube.com/watch?v=JwjJa9l1cSo
RJKRJKSkrevet 05/12-08 19:43 
dRxL>
Edit: Anbefalinger af gode japan-only ps1, ps2 eller ps3 spil jeg bør kigge efter modtages med glæde.

Jeg kommer lige Naiera i forvejen: Alle Cave-shootere :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 05/12-08 19:52 
Har trawlet lidt i gamle P:R tråde og fundet følgende anbefalinger

PSX:
Harmful Park

PS2:
ESPGaluda
Dodonpachi DAI-OU-JOU
Mushihime-sama


Og jeg kom selv i tanke om at jeg ganske gerne vil eje "Sega Ages: Virtua Racing" og evt. Fantazy Zone.

Men kom gerne med flere forslag til gode action-orienterede spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 05/12-08 20:56, rettet 05/12-08 20:57 
Det har jeg da også ;-)

DRxL du bor i Japan? Eller er jeg fuld!
Bashful Neophyte
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 05/12-08 20:57, rettet 05/12-08 21:02 
@ Laksen
Hvis du er selvpiner er der også Ibara :)
Og når du allerede går i "Sega Ages" tanker så er Treasure Box'en med Gunstar Heroes, Alien Soldier og Dynamite Headdy jo et fantastisk køb.
Og så er der jo også Twinkle Star Sprites: La Petite Princess til PS2.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
dRxLdRxLSkrevet 06/12-08 01:45 
neros>
Det har jeg da også ;-)

Har hvad?

neros>
DRxL du bor i Japan? Eller er jeg fuld!

Besøger min bror i Osaka.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 06/12-08 01:57 
Er kommet i tanke om Micromachines V.3 og at jeg også må holde udkig efter 2 PSX kontrollere jeg kan slagte til mit arcadesticks projekt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Alf81Alf81Skrevet 06/12-08 02:08 
dRxL>
Har trawlet lidt i gamle P:R tråde og fundet følgende anbefalinger

PSX:
Harmful Park

PS2:
ESPGaluda
Dodonpachi DAI-OU-JOU
Mushihime-sama

Harmful Park bør du kun købe, hvis du kan finde det billigt. Spillet er så absolut i den kedelige ende af shootere. En sidebemærkning kan være, at jeg mener at nogen har fået det til at køre på Bleemcast betaen.

Iøvrigt, så pas på med Ibara og Mushihime Sama, for de gider ikke ægte TATE.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/12-08 02:11 
Jeg tror nok det kører lidt langsommere end på PSX, men stadig meget imponerende:

Harmful Park på Dreamcast
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/12-08 09:46 
dRxL>

Har hvad?


Sorry der kom lige et indlæg imellem.

Battle Fantasia mente jeg ;-)

Jeg må også engang komme en tur derover i computerland.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-08 01:24 
Er der mon håb for PS2 BC på Playstation 3 endnu!?

Sony interested in online PS2 offerings...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/12-08 01:36 
Heh ja, det lyder da sådan... omend med den lillebitte hurdle, at Sony så vil have dig til at punge ud for det PS2-spil, som du har stående på hylden :-)

Det er jo præcis som X360-"offers" om originale Xbox-titler er... der får du også lov til at bløde noget, der ligner nypris for at hente en 5 år gammel titel.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-08 01:47, rettet 10/12-08 01:48 
Ahhh ny-pris er der vist ikke tale om, men en slat koster det da :)

Jeg håber at Sony med dette tilbyder spillere der ejer originale titler igen kan emulere dem på platformen. Xbox 360'eren har jo rent faktisk BC (omend denne ikke virker fantastisk), mens man med hensyn til Playstation 3 jo har fjernet det over tid. Jeg håber på en eller anden form for BC igen - andet ville være ærgerligt, og da også en stor bred langefinger til alle der ejer en Playstation 2 med spil til. Den har vi altså fået allerede én gang!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/12-08 01:58 
Jeg tror godt vi kan regne med at få en software emulator på PS3'en når PS2'en efterhånden bliver udfaset.
Det er en god maskine... Faktisk bedre end SNES efter min mening men mon ikke der efterhånden kun er et år eller to tilbage i den?
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 08:16 
Jeg tror nu nok der er 2-3 år i den før den tages ud af markedet og der stadig vil komme spil til den et stykke tid efter det. Men spørgsmålet om den er interessant til den tid ;)
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 09:34, rettet 10/12-08 09:52 
Open beta?
enfenenfenSkrevet 10/12-08 10:04, rettet 10/12-08 10:07 
Et hurtigt spørgsmål.

Hvordan er det med garantien på en PS3? Skal man sende en PS3 ind på samme måde som med en 360, hvis førstnævnte skulle gå i stykker?

Jeg overvejer at købe en PS3 i UK, da punden er blevet så billig. Men jeg orker ikke at sende min PS3 til butikken i UK, hvis konsollen en dag skulle være så uheldig at gå i stykker.

Hjælp tak :)
What is the Matrix?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-08 11:23 
Jeps, der er tale om open beta med hensyn til HOME.

Jeg forventer absolut ingen ting af det. Kan ikke forestille mig at det er noget jeg gider bruge specielt meget tid på - en hård klinisk chat-klient er mere brugbar i mine øjne. Ikke desto mindre glæder jeg mig da til at se hvad "det hele går ud på", og ikke mindst hvordan HOME udvikler sig fremover.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 11:35 
PS3 har allerede en chat-klient hvis du foretrækker det ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/12-08 11:37 
Jeg ved det, jeg ved det :)

Pointen var bare den, at HOME virker som lidt af en glorificeret chat-klient a la Second Life osv. - men det fangede du sikkert. Det fænger mig ikke rigtigt, ligesom jeg også holder mig langt væk fra MMORPG's. Jeg foretrækker det ensomme singleplayer liv :D
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 11:47 
Kan godt følge dig :)

Home er også ment som et sted man møder nye mennesker frem for kun at kommunikere med folk man allerede kender og har på ens friendsliste. Et casual alternativ til at møde nye folk i spil. Jeg har da hygget mig med at spille bowling og pool med folk derinde, men som sagt så skal der MEGET mere indhold til før det bliver interessant i længden... og pt. lidt for meget bøsse bar over det når mange render rundt i sorte tank-tops og tiltaler een på tysk ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/12-08 11:55 
Ja, det må du jo vide... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 10/12-08 12:07, rettet 10/12-08 12:07 
He he he - må hellere rette det til "bøsse-bar-kliché"... vil ikke fornærme nogen ;)
enfenenfenSkrevet 12/12-08 00:16, rettet 12/12-08 10:08 
enfen>
Hjælp tak :)

Ingen der kan hjælpe? :)
What is the Matrix?
1'500 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig