X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS3 Indtryk


Svar
SlothSlothSkrevet 15/02-07 22:58, rettet 16/02-07 00:47 
Så fik jeg endelig min PS3!

Kort opsummering: DEN ER FED!

For lige at få problemerne af vejen først, så er det eneste problem jeg har oplevet med den, at mit Mirai nogle gange mister sync over HDMI ved opløsningsskift.

Det udmønter sig i, at skærmen bliver sort. Jeg skal slukke og tænde for TV'et for at genskabe billedet. Det er et velkendt problem hos nogle... Se hele indlægget
Kiss me, would you kindly?
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
jaesjaesSkrevet 13/04-07 15:00 
Men der kan jo være gaver og livseliksir og alt muligt i sådan nogle kasser.

Og tønder er altid fyldt med benzin, jeps...
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 15:01 
Det er udelukkende et gæt - på samme måde som jeg antager at Counter Strike er foran de andre pc-fps'er. Simpelthen baseret på community osv.

I øvrigt skal det nævnes at jeg glæder mig til at spille Resistance's kampagne i co-op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 15:04, rettet 13/04-07 15:05 
Så du har ikke engang prøvet Resistance? Så passer det jo meget godt det jeg skrev men som blev fjernet af moderatoren.
´
Iøvrigt går det jo også helt galt for dig mht. CS, hvor vil du placere BF serien?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 15:06, rettet 13/04-07 15:07 
Wehner>
Det er udelukkende et gæt - på samme måde som jeg antager at Counter Strike er foran de andre pc-fps'er. Simpelthen baseret på community osv.

Nemli - også min pointe ;)
At grunden snarere var at Halo 2 var mere udbredt og havde flere spillere = større community, frem for at spillet var bedre gameplaymæssigt og teknisk.


Wehner>
I øvrigt skal det nævnes at jeg glæder mig til at spille Resistance's kampagne i co-op.

Kan man desværre ikke online... mener jeg ikke ihvertfald, tror kun det er split-screen.
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 15:06, rettet 13/04-07 15:07 
BF nok noget i samme dur som CS. PC-gaming er ikke lige min styrke.

Og nej, jeg har ikke prøvet Resistance. Men jeg har set nok "halo-beaters" komme og gå til at jeg slår koldt vand i blodet. Specielt fordi mlgpro altså ikke har taget det på programmet.

I øvrigt rakker jeg ikke ned på Resistance som sådan. Der er bare intet, der tyder på, at det er i Halo-særklasse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 15:09 
Beano>
At grunden snarere var at Halo 2 var mere udbredt og havde flere spillere = større community, frem for at spillet var bedre gameplaymæssigt og teknisk.

Men Halo har jo netop været community-skabende - fordi det er så godt gameplaymæssigt og teknisk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Jack_DJack_DSkrevet 13/04-07 15:10 
Men hvordan ved du det, hvis du ikke har prøvet det, det kunne jo være du blev positivt overrasket.
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 15:13, rettet 13/04-07 15:16 
Wehner>
Men Halo har jo netop været community-skabende - fordi det er så godt gameplaymæssigt og teknisk.

Ok... så skærer jeg det ud i pap igen :) :

Xbox : 25 millioner konsoller
Halo 2 : Har været på markedet i 2½ år.

PS3 : 3 millioner konsoller
Resistance : Har været på markedet i 6 måneder.

Hvilket spil har mon basis for det største community?... boob boob boob...

Så det er et tyndt argument for at Resistance skulle være ringere online bare fordi det ikke er med i MLG og andre ligaer. Kom med noget konkret.
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/04-07 15:19 
Jack_D>

Iøvrigt går det jo også helt galt for dig mht. CS, hvor vil du placere BF serien?

Så du mener at BF har et større community end CS? Det vil jeg gerne se tal på.
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 15:22 
Det bliver vel ikke mere konkret, end at mlg ikke har taget det med, selvom både f.eks. GoW og Vegas er blevet spillet. Men jeg skal da gerne æde mine ord, når/hvis det kommer med.

Baseret på de anmeldelser, jeg har læst, ser jeg dog ingen tegn, der tyder på, at Resistance kommer op i Halo/BF/CS-kvalitet, men vi får se. Det kan vi ligesom ikke diskutere os ud ad.

Halo 2 solgte i øvrigt egenhændigt en portion af de 25 mio. og der var solgt knap så mange Xboxe, da det udkom.

Igen: Jeg vil gerne prøve Resistance og forventer en supergod co-op (om end med en træls controller). Mine forventninger til mp er bare ikke så store. Jeg er gammel nok til at ændre holdning, hvis det viser sig at være da bomb.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 15:27, rettet 13/04-07 15:28 
Wehner>
Det bliver vel ikke mere konkret, end at mlg ikke har taget det med, selvom både f.eks. GoW og Vegas er blevet spillet. Men jeg skal da gerne æde mine ord, når/hvis det kommer med.

Hvordan siger det noget konkret om Resistance's online kvaliteter?

Er de pludseligt blevet dommere for gode online spil og ingen grund til at komme med yderlige argumenter for ens påstande man bare slynger ud?


Wehner>
Halo 2 solgte i øvrigt egenhændigt en portion af de 25 mio. og der var solgt knap så mange Xboxe, da det udkom.

Selvfølgeligt - men lad os nu ikke kneppe fluer - du forstod vist godt min pointe :)
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 15:44 
Folk herinde kan sige noget om Resistance's online kvaliteter, når de selv har spillet det online. Mere er der ikke at sige dér.

Beano, spiller du med englændere, eller findes der en samling danskere som mødes jævnligt til noget Resistance?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 15:46, rettet 13/04-07 15:46 
Jeg har bare ladet serveren finde passende ranked spil indtil videre. Har ikke kigget specielt efter danskere.
WehnerWehnerSkrevet 13/04-07 15:51 
Beano>
Hvordan siger det noget konkret om Resistance's online kvaliteter?

Jamen jeg siger jo netop ikke ret meget - netop fordi jeg ikke har spillet det - ud over at noget tyder på, at vi ikke er helt oppe at ringe på konkurrenceniveau.

Jeg synes har kun sagt en smule - der i øvrigt mere gik på Halo's kvaliteter. Det skal jo ikke være sådan, at man ikke lige kan blande sig en smule, hvis man kun kender det ene spil. Så du får ikke mere ud af mig, for jeg har ikke viden til at sige mere - endnu :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RooneyRooneySkrevet 13/04-07 15:52 
Beano>
Jeg har bare ladet serveren finde passende ranked spil indtil videre. Har ikke kigget specielt efter danskere.

Ok, cool nok. Det kan være vi støder ind i hinanden i weekenden så :-)
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 17:13 
Wehner>
Så du får ikke mere ud af mig, for jeg har ikke viden til at sige mere - endnu :)

I have ways to make you talk ;)
HeroldHeroldSkrevet 13/04-07 17:22 
Tag de bukser på igen, Beano!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 17:23 
ywww... damn webcam!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/04-07 22:20 
Hvilke nævneværdige PS3 eksklusive spil kommer der det næste halve år?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 13/04-07 22:32, rettet 13/04-07 22:33 
Om datoerne helt holder tvivler jeg på... men Heavenly Sword, Ratchet & Clank, Warhawk og Lair står p.t. til 'release` over de næste 6 måneder. MGS4 i okt/nov.
Om de så er "nævneværdige" ved jeg ikke :!
Jack_DJack_DSkrevet 14/04-07 00:05 
Killzone skulle vist komme til september, ved ikke mht. LBP?
Spiller nu: World Of Warcraft: The ...
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 00:20 
Til Sony konference på GDC sagde de demo til efteråret og selve spillet tidligt i 2008 om LBP.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-07 03:31, rettet 14/04-07 03:35 
Beano>
Xbox : 25 millioner konsoller
Halo 2 : Har været på markedet i 2½ år.

PS3 : 3 millioner konsoller
Resistance : Har været på markedet i 6 måneder.

Hvilket spil har mon basis for det største community?... boob boob boob...

Dum sammenligning. Du skulle hellere sammenligne Resistance med det første Halo. Bliver jo spændende at se, om de stadig spiller Resistance turneringer(hvis de altså overhovedet kommer i gang...) på samme tidspunkt i dets levetid som i Halos. Altså engang i år 2012.

Kom med noget konkret.

Jeg synes ikke rigtigt, jeg har tiden/lysten til det. Mine argumenter ville nok fokusere på hele spillets "lightweight" følelse, våben/bane-design og det svage joypad.

Men jeg tror, at vi ville ende i en diskussion ligesom den mellem Jink & Rooney angående Quake 4 og det er lidt spild af tid. Lad os bare slutte med at sige, at du har din mening og jeg har min.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-07 03:34, rettet 14/04-07 03:41 
Nu fik jeg lige spillet en 4-5 ranked kampe i Resistance. (I alt ca. en 14-15 stykker). Jeg tror aldrig jeg har spillet et online spil der har lagget så voldsomt som dette, og jeg har endnu ikke spillet med over 20 personer. Ofte tar det 3-4 sekunder før spillet fatter at samle et våben op. Det samme gør sig gældende når man lige har dræbt en, så sker det tit at han skyder én flere sekunder efter han døde. Trist :/
Jeg har indtil videre kun joinet andres spil, så der er selvfølgelig en lille chance for at alle de spil jeg har joinet har kørt på en 56k forbindelse, men jeg tvivler.

Resistance byder egentlig på en ganske god multiplayer del. Men når laggen er så voldsom som jeg har oplevet det, så skal man være både blind og dum hvis man ikke vil indrømme at Halo's multiplayer er langt foran. Kørte det lagfrit havde det måske været anderledes, jeg tvivler dog...

EDIT: 14-15 spil syntes jeg egentlig godt jeg kan vurdere multiplayer delen udfra. Især når mange af dem har været ranked, hvor spillet selv finder en server, så burde den finde den der ligger tættest på mig og kører bedst. Det kan ikke kun være tilfældigheder.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 08:35, rettet 14/04-07 09:23 
Konsolkongen>
Nu fik jeg lige spillet en 4-5 ranked kampe i Resistance. (I alt ca. en 14-15 stykker). Jeg tror aldrig jeg har spillet et online spil der har lagget så voldsomt som dette, og jeg har endnu ikke spillet med over 20 personer.

Seriøst?

Har endnu ikke oplevet noget lag - overhovedet! Det kører 100% silky smooth hos mig (har prøvet spil på op til 36 spillere) og alle dem som jeg ellers kender siger det samme, du er den første jeg hører om dette fra. Det er ihvertfald ikke normalt.

Sikker på din linie ikke har problemer?
Prøv evt. at lave en network test på PS3'en.
Og hvis du bruger EyeToy eller andet non-headset USB tilbehør, prøv at pille den fra. Måske skaber det problemer i Resistance.

Resistance kører på dedikerede servers hos Sony og ikke på spillernes egen konsoller som de fleste Xbox Live spil gør, så selv om der er nogen spillere med 56k linier eller nogen der hopper ud af spillet, bør det ikke ødelægge din oplevelse.

EDIT: Så vidt jeg kan se kører US og UK spillere på forskellige servere. Så du burde altid komme på Sony's servers placeret i Europa.
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 08:51, rettet 14/04-07 08:58 
Bede-x>
Dum sammenligning. Du skulle hellere sammenligne Resistance med det første Halo.

Nej for det var Halo 2 som blev sammenlignet med ifm. MLG.

Holdes der store online turneringer i Halo 1?


Bede-x>
Jeg synes ikke rigtigt, jeg har tiden/lysten til det. Mine argumenter ville nok fokusere på hele spillets "lightweight" følelse, våben/bane-design og det svage joypad.

Ok, så med andre ord har du ikke noget konkret... andet end du ikke kan lide PS3 controlleren og maps er dårlige?

Så har du ret - ingen grund til at diskutere videre når det er det bedste du kan finde på. Tror ikke på du har spillet det online når du kritererer banerne. Sorry.
Hvis du havde prøvet det ville du have nævnt et problem som er nemt at opdage: implementering af voicechat.
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 11:05, rettet 14/04-07 11:06 
Bede-x>
Dum sammenligning. Du skulle hellere sammenligne Resistance med det første Halo. Bliver jo spændende at se, om de stadig spiller Resistance turneringer(hvis de altså overhovedet kommer i gang...) på samme tidspunkt i dets levetid som i Halos. Altså engang i år 2012.

Jep - lad os sammenligne et spil som har online multiplayer, med et spil som ikke har online multiplayer. Bizar tankegang, eftersom "nogen" i hele tråden, har været meget opsat på at sammenligne Resistance med...netop...Halo 2. Hold jer nu til jeres udgangspunkt, og stå ved det I startede ud med at postulere. Diskuterer vi multiplayer aspektet i Resistance, så sammenlign det endelig med Halo 2 - langt mere interessant.

Og så er det altså ikke så pokkers interessant om Resistance kommer med i det der MLG eller ej; Folk spiller spillet fordi det er sjovt, og man ku' evt. kaste et blik mod Online folderen på Rllmuk, og opdage, at de folk der spiller det fast sammen, at de holder meget af det. Samtidigt betyder det, at ønsker man indbyrdes at lave et konkurrence element ud af det, jamen så gør man bare det sammen; Det skal en eller anden organisation da vist ikke diktere om man skal eller ej (MLG).

Mht. Rllmuk, så kan man evt. sende en request til Ryanski, hvis man er interesseret i at mødes med en fast gruppe.

Jeg synes ikke rigtigt, jeg har tiden/lysten til det. Mine argumenter ville nok fokusere på hele spillets "lightweight" følelse, våben/bane-design og det svage joypad.

Det er altså langt mere interessant at diskutere Resistance med folk, som har brugt mere end ca. en halv time med spillet.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 11:11 
Konsolkongen>
Jeg har indtil videre kun joinet andres spil, så der er selvfølgelig en lille chance for at alle de spil jeg har joinet har kørt på en 56k forbindelse, men jeg tvivler.

Du har jo bare joinet folk som har en dårlig forbindelse. Lad da være med det. Upload spiller li'som ind her.

Kørte det lagfrit havde det måske været anderledes, jeg tvivler dog...

Det giver sig selv, at spiller man med en host der har en god forbindelse, at så kører det selvfølgelig godt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 11:14 
Beano>
Resistance kører på dedikerede servers hos Sony og ikke på spillernes egen konsoller som de fleste Xbox Live spil gør.

Seriøst? Så skal jeg fandme i gang med meget mere multiplayer. Pronto! :-D
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 14/04-07 11:27 
Det lyder lidt som om din oplevelse af det blev bedre af at få det at vide?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 12:06 
Dedikerede servere er en kæmpe bonus.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 14/04-07 12:15, rettet 14/04-07 12:19 
Ja, no shit. :P Det var bare ikke rigtigt pointen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-07 12:24 
Sumez>
Jeg mener stadig at de bedste FPS-spil kom for snart ti år siden, men jeg er selvfølgelig også kun ude på at gå mod strømmen, og forblændet af nostalgi. :P

Enig. Unreal 1 er imo stadig ikke overgået.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 14/04-07 12:30, rettet 14/04-07 12:30 
Wehner>
I øvrigt rakker jeg ikke ned på Resistance som sådan. Der er bare intet, der tyder på, at det er i Halo-særklasse.

Det er det heller ikke. Det er en fin fps, der ikke mangler noget særligt, men som ikke kan løbe fra at blive liiidt ensformigt i længden. F.eks. synes jeg, der er for lidt forskellige monstre og generel kreativ brug af dem.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CoreCoreSkrevet 14/04-07 12:30, rettet 14/04-07 12:58 
Rooney>
Folk herinde kan sige noget om Resistance's online kvaliteter, når de selv har spillet det online. Mere er der ikke at sige dér.

Hvorfor? Jeg har da hørt at trailers og anmeldelser er rigeligt, til at man kan vurdere et spil.

Rooney>
Det er altså langt mere interessant at diskutere Resistance med folk, som har brugt mere end ca. en halv time med spillet.

NÅ! Nu kræves det åbenbart at man ikke alene har spillet det spil man snakker om, men også i "godkendte" tidsintervaller.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 13:03 
Og så kører det ellers derfra.

Hyg jer.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/04-07 13:03 
Jeg behøver ikke kigge på en hundebæ på gaden i 10 timer for at vide, at det er en lort.

Selvfølgelig kan jeg, jo længere tid jeg bruger, komme med mere nøjagtige beskrivelser af lortens tekstur, konsistens, form og lugt... men det hjælper ikke på den oprindelige oplevelse af fænomenet.

Ikke sådan at forstå, at Resistance er lort. Det var bare en tilfældig metafor. :-)
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 13:06 
Rooney>
Hold jer nu til jeres udgangspunkt, og stå ved det I startede ud med at postulere.

Bare lige for the record, så står jeg ved det hele. Du må gerne læse indlæggene igen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-07 13:20, rettet 14/04-07 13:25 
Beano>
Holdes der store online turneringer i Halo 1?

Nu bliver onlineturneringer som oftest ikke taget specielt seriøst, så nej. De spilles offline.

Præcis dette her er iøvrigt grunden til, at diskussionen ville ligne Quake 4 diskussionen...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 14/04-07 13:29 
Rooney>
Hyg jer.

I lige måde, vi ses ved din næste spontane skizo-holdningsændring.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 14/04-07 13:32 
Jeg vil gætte på, at det bliver Wii.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 13:36, rettet 14/04-07 13:37 
Bede-x>
Præcis dette her er iøvrigt grunden til, at diskussionen ville ligne Quake 4 diskussionen...

Nu kender jeg ikke Q4 diskussionen, men irelevant at sammenligne Resistance med Halo mht. online udbredelse, og desuden begynde at bruge Halo 2's store community som et sølle argument for at det så er sjovere online end Resistance.
Jeg er fløjtende ligeglad med om der sidder 5 millioner spillerer i Halo 2 og kun 50.000 i Resistance - har intet med kvaliteten af online gameplayet at gøre. Det var essensen.
Bede-xBede-xSkrevet 14/04-07 13:40, rettet 14/04-07 13:53 
Det var nu også essensen i mine svar :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-07 13:56 
Beano>
Seriøst?

Ja ;)

Sikker på din linie ikke har problemer?
Prøv evt. at lave en network test på PS3'en.

Hvordan tester jeg netforbindelsen på PS3en?

Og hvis du bruger EyeToy eller andet non-headset USB tilbehør, prøv at pille den fra. Måske skaber det problemer i Resistance.

Det har jeg ikke haft sat til.

Rooney>
Du har jo bare joinet folk som har en dårlig forbindelse. Lad da være med det. Upload spiller li'som ind her.

Og hvordan vil du ha' det skulle lade sig gøre når det er spillet der vælger server for mig?

Det giver sig selv, at spiller man med en host der har en god forbindelse, at så kører det selvfølgelig godt.

Nå! I alle andre spil jeg har spillet har det ellers været lige omvendt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RooneyRooneySkrevet 14/04-07 14:10 
Konsolkongen>
Rooney>
Du har jo bare joinet folk som har en dårlig forbindelse. Lad da være med det. Upload spiller li'som ind her.

Og hvordan vil du ha' det skulle lade sig gøre når det er spillet der vælger server for mig?

Det giver sig selv, at spiller man med en host der har en god forbindelse, at så kører det selvfølgelig godt.

Nå! I alle andre spil jeg har spillet har det ellers været lige omvendt...

Min fejl; Jeg skulle ha' slettet det forrige svar. Fandt først ud af at spillet brugte dedikerede servere, efter Beano skrev det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 15:17 
Konsolkongen>
Hvordan tester jeg netforbindelsen på PS3en?

Det finder du i XMB under Network Settings, så vidt jeg husker.

Har spillet 25-30 spil online helt uden lag og har heller ikke hørt om rapporter om lag, så lyder meget underligt hvis du har lag i alle spil. Kører andre PS3 online spil godt nok?
enfenenfenSkrevet 14/04-07 15:17 
Core>
Rooney>
Hyg jer.

I lige måde, vi ses ved din næste spontane skizo-holdningsændring.

Eller ved næste fakenick. Det kan vel ikke vare længe nu...

On topic.

Folk har da lov til at udtale sig om et spil, de endnu ikke har prøvet. Det er mere måden man udtaler sig på, man skal tænke over.
What is the Matrix?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/04-07 15:20 
Er der andre? :p

Det hele ser fint ud. Men ved NAT Type skriver den Type 2. Hvad betyder det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 15:22, rettet 14/04-07 15:22 
Bede-x>
Det var nu også essensen i mine svar :)

Ok :)

Men om Halo 2 er bedre en Resistance eller ej, så er det sku' meget solid online IMO. Har ikke moret mig så meget i et online spil siden Halo 2 hvertfald og kører smooth og lagfrit (bare ikke for KK) ;)

Det er dog heller ikke perfekt - f.eks. måden som våben automatisk samles op på irriterer mig. Håber de laver en option så man kan slå det fra.
BeanoBeanoSkrevet 14/04-07 15:26 
Konsolkongen>
Er der andre? :p

Der florerer rygter om andre ;)



Konsolkongen>
Det hele ser fint ud. Men ved NAT Type skriver den Type 2. Hvad betyder det?

Ikke så godt som 3 men bedre end 1 ?

Ved det ikke - men den burde brokke sig hvis den finder problemer ;)

Jeg sætter min Xbox 360/PS3 på DMZ på min router når jeg spiller online for at undgå problemer. Xbox 360 kan ihvertfald være meget følsom mht. NAT så jeg ved ikke om det er det samme problem med PS3.
1'500 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig